Hellas Transalp Forum

Kawasaki 2021: Η μεγάλη επιστροφή του KLR 650!

African Boy · 164

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7535
    • eGeorgalas
on: Τρίτη 26 Ιανουάριος 2021, 22:24:05 μμ


H θρυλική μονοκύλινδρη on-off της Kawasaki αποκαλύφθηκε… ξανά, στην πιο μοντέρνα εκδοχή της μέχρι τώρα, λαμβάνοντας μια σειρά αναβαθμίσεων και νέα εμφάνιση! Θα το δούμε και στην Ελλάδα;

Η σημερινή παρουσίαση της Kawasaki που περιμέναμε εδώ και αρκετό καιρό, περιελάμβανε τελικά και ένα ακόμα μοντέλο που συζητήθηκε πολύ τον προηγούμενο καιρό. Αυτό είναι το νέο Kawasaki KLR 650 του… 2022 (παρά το ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει κανονικά φέτος), το οποίο παρουσιάστηκε πριν λίγα λεπτά με αρκετές αλλαγές, που το φέρνουν στον 21ο αιώνα.
 
Η αειθαλής On-Off κράτησε τον ίδιο κινητήρα, αλλά με αλλαγές: Ο μονοκύλινδρος των 652 κ.εκ. δέχεται νέα προφίλ εκκεντροφόρων για περισσότερη ισχύ στις μεσαίες στροφές, ενώ αποκτά ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με σώμα 40 χιλιοστών, που αντικαθιστά το καρμπυρατέρ. To κιβώτιο ταχυτήτων της KLR 650 παραμένει 5τάχυτο, ωστόσο τα εξαρτήματα του φέρουν στοχευμένες αλλαγές. Ακόμα, δεν ανακοινώνονται τιμές ισχύος και ροπής για το μοντέλο. Επιπλέον, η γεννήτρια του νέου KLR μπορεί να προσφέρει μέχρι 26 A ρεύματος (σε σχέση με τα 17 A του προηγούμενου μοντέλου), ώστε ο αναβάτης να μπορεί να χρησιμοποιήσει ξέγνοιαστα, περισσότερα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά αξεσουάρ.
 
Το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης είναι μακρύτερο κατά 30 χιλιοστά, ενώ το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών εμπρός παραμένει όμοιο. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι 300 και 254 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με δαγκάνες 2 εμβόλων. Το ABS θα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό (ανάλογα και με την αγορά στην οποία θα διατεθεί το μοντέλο) και θα φέρει ρύθμιση Off-Road για μειωμένη παρεμβατικότητα, ενώ οι τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί, έχουν διάμετρο 21 και 17 ιντσών και φέρουν ελαστικό με σαμπρέλα.
 
Στην εμφάνιση η Kawasaki πραγματοποίησε ένα φρεσκάρισμα, με νέα τμήματα και φυσικά ένα νέο εμπρός φωτιστικό σώμα LED, που μοιάζει όμοιο με αυτό του Z H2. Τα φλας βρίσκονται ψηλότερα και πιο «μέσα», πάνω από το φανάρι, για μείωση του κινδύνου σπασίματος σε τυχόν πτώσεις εκτός δρόμου, ενώ η νέα γωνιώδης σχεδιαστική προσέγγιση είναι προφανής. Ακόμα, η ζελατίνα είναι ψηλότερη κατά 51 χιλιοστά και ρυθμίζεται στο ύψος, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται πλέον με ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD.
 
Μικρές αλλαγές έχουν γίνει σε εργονομικό επίπεδο, με το τιμόνι να είναι φαρδύτερο κατά 10 χιλιοστά σε κάθε πλευρά και τα μαρσπιέ να τοποθετούνται πιο έξω κατά 10 χιλιοστά, για μεγαλύτερη άνεση. Το ρεζερβουάρ έχει νέα σχεδίαση προσφέροντας χώρο για τα γόνατα στον αναβάτη. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αγγίζει τα 23 λίτρα. Ακόμα, η σέλα είναι νέα τόσο στο σχήμα, όσο και στο γέμισμα αλλά και στο κάλυμμα της, ενώ στηρίζεται σε ελαστικές βάσεις για μείωση των κραδασμών.
 
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό, αν το νέο KLR 650 θα έρθει και στην Ευρώπη. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες, εν καιρώ…











Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1990
Reply #1 on: Τρίτη 26 Ιανουάριος 2021, 23:38:02 μμ
Αυτό που έπρεπε να κάνει η χοντα με το τρανσαλπ το εξιμισο



Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 868
  • Three and the Koukos Band
Reply #2 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 07:30:26 πμ
Αυτό που έπρεπε να κάνει η χοντα με το τρανσαλπ το εξιμισο
Πραγματικά αυτό δεν είναι εξέλιξη...
Και αυτό που έκανε η Kawasaki θα το βρει μπροστά της, όπως το βρήκε η Honda. Αν μιλάμε για εξέλιξη για τα γιαπωνέζικα είναι μόνο η tenere και αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις της παγκοσμίως.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2335
  • XLV650, CRF1000
Reply #3 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 15:03:55 μμ
Πραγματικά αυτό δεν είναι εξέλιξη...
Και αυτό που έκανε η Kawasaki θα το βρει μπροστά της, όπως το βρήκε η Honda. Αν μιλάμε για εξέλιξη για τα γιαπωνέζικα είναι μόνο η tenere και αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις της παγκοσμίως.

Ε ναι, ειδικα μ'αυτη την εμφανιση και μονοκυλινδρο δε νομιζω να πουλησει.

Η πρωτη εξελιξη για τα γιαπωνεζικα στην κατηγορια ητανε το CRF1000 το 2016 και το Τ700 το 2019, Πληροφοριακα Μανο το CRF πουλαει πολυ στην Ευρωπη αλλα ειδα προσφατα οτι πουλαει σχετικα αρκετα ακομα και στην Ελλαδα, δες εδω:
https://www.bikeit.gr/reportaz/item/25828-taksinomiseis-2020-top-10-megalon-adventure-on-off?m=1

Η Χονδα θα μπορουσε να βγαλει ενα πιο χωματινο Africa 750 (σε στυλ Tenere) αλλα δε θα το κανει. Παντως για οποιον θελει τζαπανεζικο on-OFF, υπαρχουν τα Τ700 και CRF1100.


" the PouroDuro spirit "


Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 868
  • Three and the Koukos Band
Reply #4 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 18:33:03 μμ
Όντως Γιώργη, η εξέλιξη στα γιαπωνέζικα ήταν από τη Honda με τα καινούργια Άφρικα. Το κακό είναι όμως πως δεν αφουγκράζονται τον κόσμο και δεν βλέπω και πολύ μέλλον...
Αντίθετα με το τενερε που παρότι είναι πιο off πουλάει παραπάνω..
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/simantiki-anodos-tis-motosykletas-stin-germania-ta-50-pio-emporika-montela


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2335
  • XLV650, CRF1000
Reply #5 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 20:29:08 μμ
Μανο ναι, ειναι γεγονος οτι η Χονδα επαψε να ειναι πρωτοπορος εταιρια εδω και σχεδον 20 χρονια, τα τελευταια μοντελα που εβγαλε και κανανε σχετικο παταγο ητανε το VFR 800 VTEC το 2002 και τo CBR1000 το 2004. Θυμαμαι στα τελη των 80s τα Africa και Τρανσαλπ, στη 10ετια του 90 τα πρωτοποριακα VFR καθε 4 χρονια, τη σειρα CBR900, το Blackbird το 1997 κλπ. Πανε αυτα, τωρα δινει mass machines σαν τα NC, το CB500 κλπ κλπ. Ευτυχως μπλεχτηκανε οι Ιταλοι και εβγαλε τα CRF1000 και προσφατα 1100. Γι'αυτο και εγραψα πιο πανω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλει ενα CRF750 παρομοιο με το T700.


Παντως το CRF πουλαει σε συγκρισιμα νουμερα με το 700 και πολυ καλα σε σχεση με τα αλλα μεγαλα on-off, μειον βεβαια τα 1250 GS που ειναι μια κατηγορια μονα τους και εξω απο καθε συγκριση σε επιπεδο αγορας. Στα νουμερα της Γερμανιας 2020 που εβαλες Τ700 2394 CRF1100 1867, στα νουμερα της Ελλαδας 2020 που ειχα βαλει εγω Τ700 141 CRF1100/1000 105, δηλ περιπου 30% παραπανω το Τ700, οταν πχ τα 1250 GS στην Ελλαδα πουλησανε 201 δηλ. 90% παραπανω και στη Γερμανια ..αντε γεια!


" the PouroDuro spirit "