Hellas Transalp Forum

Honda NC750X 2021 – Το επίσημο βίντεο

African Boy · 1037

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
on: Τρίτη 26 Ιανουάριος 2021, 22:10:00 μμ




Μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Honda Motorcycles Europe το προωθητικό βίντεο για το νέο NC750X.

Για το 2021 η Honda προχώρησε σε εκτενή ανανέωση του NC750X, βγάζοντας από αυτό σχεδόν 3 επιπλέον άλογα με υψηλότερο ταβάνι περιστροφής του δικύλινδρου κινητήρα, ενώ το βάρος ελάφρωσε κατά 6 κιλά.

Οι αλλαγές ωστόσο δεν έμειναν στις Euro 5, αλλά επενέβησαν και στον χαρακτήρα του, προσαρμόζοντας και επανασχεδιάζοντας πολλά μέρη της μοτοσυκλέτας, όπως το κιβώτιο με τη νέα κλιμάκωση (κοντύτερες οι τρεις πρώτες σχέσεις, μακρύτερες οι άλλες τρεις), αλλά και η ανανέωση στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο – riding modes, traction control, DCT με περισσότερες ρυθμίσεις.

Παράλληλα οι αναρτήσεις του κόντυναν μπρος και πίσω σε διαδρομές 120 mm που σαφώς ταιριάζουν καλύτερα στην ασφάλτινη χρήση.

Καθώς αναμένουμε τη νέα έκδοση της πολυτάλαντης μοτοσυκλέτας της Honda, ας ρίξουμε μια ματιά στο προωθητικό της βίντεο που μόλις σήμερα (26/1) βρήκε τον δρόμο του προς τη δημοσιότητα.

https://youtu.be/Kb7Xcy_MkFg

Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #1 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 07:33:43 πμ




Μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Honda Motorcycles Europe το προωθητικό βίντεο για το νέο NC750X.

Για το 2021 η Honda προχώρησε σε εκτενή ανανέωση του NC750X, βγάζοντας από αυτό σχεδόν 3 επιπλέον άλογα με υψηλότερο ταβάνι περιστροφής του δικύλινδρου κινητήρα, ενώ το βάρος ελάφρωσε κατά 6 κιλά.

Οι αλλαγές ωστόσο δεν έμειναν στις Euro 5, αλλά επενέβησαν και στον χαρακτήρα του, προσαρμόζοντας και επανασχεδιάζοντας πολλά μέρη της μοτοσυκλέτας, όπως το κιβώτιο με τη νέα κλιμάκωση (κοντύτερες οι τρεις πρώτες σχέσεις, μακρύτερες οι άλλες τρεις), αλλά και η ανανέωση στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο – riding modes, traction control, DCT με περισσότερες ρυθμίσεις.

Παράλληλα οι αναρτήσεις του κόντυναν μπρος και πίσω σε διαδρομές 120 mm που σαφώς ταιριάζουν καλύτερα στην ασφάλτινη χρήση.

Καθώς αναμένουμε τη νέα έκδοση της πολυτάλαντης μοτοσυκλέτας της Honda, ας ρίξουμε μια ματιά στο προωθητικό της βίντεο που μόλις σήμερα (26/1) βρήκε τον δρόμο του προς τη δημοσιότητα.

https://youtu.be/Kb7Xcy_MkFg

Πηγή
Και αυτό θα πάει στο καλό όπως πήγαν και τα προηγούμενα....
Ακριβά για αυτά που προσφέρουν...
Πολύ καλύτερα τα cbx 500, μιας και είναι πιο καλά για την τιμή τους

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #2 on: Τετάρτη 27 Ιανουάριος 2021, 21:46:32 μμ
Μανο νομιζω οτι η τιμες τους ειναι πολυ κοντα.
Καπου στα 7μισι το 500 γυμνο και κοντα στο 9αρι χιλιαρικα nc  με πολλα ομως καλουδια .
Αν δεν εμπαινα χωμα ,ξεκαθαρα στο nc θα πηγαινα ,ειναι πιο μοτοσυκλετα .
Για εμενα το σε-μπε ειναι υπερεκτιμημενο .
Τι δλδ,βαλαμε ενα 19αρη μπροστα και τελος;
Να θυμησω οτι το stroma ειναι μονο 750 ευρω ακριβοτερο και συνολικα  ειναι πιο καλα εξοπλισμενο ,(εχω θεμα ανεβασμενο εδω) και ειναι πιο μοτοσυκλετα οπως και να το δουμε .