Hellas Transalp Forum

Husqvarna Norden 901

African Boy · 239

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7535
    • eGeorgalas
on: Τετάρτη 06 Ιανουάριος 2021, 16:37:08 μμ
Αξίζει η αναμονή μέχρι το 2022!



O συνεργάτης μας Alan Cathcart, μας εξασφάλισε άλλη μία δυνατή αποκλειστικότητα ως ο μοναδικός που έχει οδηγήσει το ολοκαίνουργιο  Husqvarna Svartpilen 125, κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στις κεντρικές εγκαταστάσεις της ΚΤΜ. Επειδή όμως, δυστυχώς, υπάρχει δημοσιογραφικό εμπάργκο μέχρι αύριο (και συνεπώς δεν μπορούμε να δείξουμε καμία φωτογραφία ή να γράψουμε κάτι γι' αυτό) φρόντισε να ικανοποιήσει την προσμονή μας με μια ακόμη αποκλειστικότητα: την οδήγηση του πρωτότυπου Norden 901! Επειδή ακριβώς ήταν το ίδιο πρωτότυπο που σας δείχναμε στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές του στο δρόμο, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν ένα πολύ ταλαιπωρημένο δείγμα, όπως θα διαβάσετε στην συνέχεια δεν δόθηκε η επετράπη καμία φωτογραφία του Alan με την μοτοσυκλέτα. Ακόμη όμως και η αυτή η πρώτη επαφή μας έδωσε μια κατατοπιστική πρώτη εικόνα για το εστί Norden!

Το Husqvarna Norden 901 Concept ήταν ένα από τα highlights της EICMA του 2019, με την… αυστριακής ιδιοκτησίας σουηδική εταιρεία, να επιδεικνύει την δική της εκδοχή για το δικύλινδρο εν σειρά KTM 890 Adventure, την μοτοσυκλέτα που θα αποτελέσει το επόμενο σκαλί στην γκάμα της, η οποία προς το παρόν ξεκινά από το Svartpilen 125 και καταλήγει στα μονοκύλινδρα 701 Svartpilen/Vitpilen.

Το δικύλινδρο Norden που έτυχε θερμής υποδοχής απ' όλο τον κόσμο, ήταν υποτίθεται αυτό που έλεγε η ταμπέλα του: μόνο ένα concept, το οποίο άφηνε ένα μικρό παράθυρο αμφιβολίας για το πώς θα μοιάζει η μοτοσυκλέτα στην τελική μορφή παραγωγής της. Μετά όμως από μισή μέρα οδήγησης του πρωτοτύπου κατά την διάρκεια της επίσκεψής μου στην Αυστρία για να οδηγήσω το νέο Svartpilen 125, μπορώ να πω ότι οι φόβοι μου διαλύθηκαν.

Αν και σε αυτό το στάδιο δεν μου επετράπη να φωτογραφηθώ με την ταλαιπωρημένη μοτοσυκλέτα δοκιμής, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι οι οπτικές διαφορές του με την εκθεσιακή μοτοσυκλέτα που κοσμεί την είσοδο της Pierer Mobility House of Brands στο Munderfing (το κέντρο του marketing του ΚΤΜ group), ήταν ελάχιστες.



Πάντως, μετά την υπέροχη βόλτα μου με το Norden 901, μπήκα κι εγώ στην διαδικασία των πιθανών μετατροπών στην μοτοσυκλέτα που υπόσχεται μια διαφορετική οπτική για το adventure touring, σε σχέση με το μοντέλο της ΚΤΜ με το οποίο μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Το Norden προσφέρει μια πιο πολιτισμένη, πιο πολυτελή και πιο προσανατολισμένη στις πραγματικές συνθήκες εναλλακτική, απέναντι στο πιο σπορ 890 Adventure R. Είναι ελαφρώς πιο φιλόξενο, ειδικά από την στιγμή που κάθεσαι περισσότερο μέσα στην μοτοσυκλέτα αντί για πάνω της, με αποτέλεσμα να νιώθεις πιο πολύ μέλος του Norden και να το οδηγείς πιο… φυσικά.

Αν και το οδήγησα μόνο στην άσφαλτο, είχε μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, με 21'' τροχό μπροστά και 18'' πίσω, ενώ τα ηλεκτρονικά του περιλαμβάνουν cornering ABS 9.1ΜP της Bosch, cornering traction control και πολλές επιλογές riding modes συμπεριλαμβανομένου και του Offroad mode.



Στην μίας ώρας διαδρομή, στους στριφτερούς δρόμους των λόφων στην Βόρεια Αυστρία, μαζί με τον Διευθυντή Marketing της Husqvarna Federico Valentini πάνω σε ένα 701 αγωνιστικό Vitpilen με φώτα, το Norden αποδείχθηκε ως ένα σοβαρό εργαλείο για την άσφαλτο, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στην συμπεριφορά σε σύγκριση με πιο ασφάλτινες κατασκευές. Αντίστοιχα αφήνει την αίσθηση ότι είναι εξίσου ικανό και στο χώμα, εκμεταλλευόμενο την ευρεία κατανομή της δύναμης, αυτού του ροπάτου και εύστροφου LC8c κινητήρα με τα 899cc της ΚΤΜ.

Μπορώ ήδη να φανταστώ το πόσο καλή, τουριστική μοτοσυκλέτα θα είναι το Norden, λόγω της πιο άνετης θέσης οδήγησης –αν και όπως οι άλλοι, θα πρέπει να περιμένω κι εγώ την έκδοση παραγωγής που θα παρουσιαστεί ως μοντέλο του 2022, για να το επιβεβαιώσω. Σίγουρα πάντως, αξίζει η αναμονή!

Του Alan Cathcart

Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1316
Reply #1 on: Τετάρτη 06 Ιανουάριος 2021, 19:15:59 μμ
Αμφιλεγόμενη αισθητική στο εμπρός μέρος, με τα κάγκελα να προσφέρουν πααααρα πολύ καλή προστασία. Αν δεν είναι και τόσο απαιτητική στην συντήρηση όσο η ΚΤΜ, τότε είναι μία πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία ADV.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Παρασκευή 08 Ιανουάριος 2021, 10:46:32 πμ
Αμφιλεγόμενη αισθητική στο εμπρός μέρος,

Nαι , θυμίζει κάποιον άλλο κύκλωπα , να δείς ..... ποιόν ..... :2hysterical:

Πάντως δείχνει ''μαζεμένο'' μηχανάκι '' σεμνό θα έλεγα , χωρίς πολλά πολλά στοιχεία που να φωνάζουν.
Οσο για το ΚΤΜ κ τη συντήρηση, προσωπικά δεν πιστεύω σε αυτά σε κάποιο βαθμό όμως, αν είσαι σιδεροφάγος τπτ δεν ζεί στα χέρια σου, κ εδώ που έχουμε φτάσει πλέον περισσότερη σημασία δίνουμε στα περιφερειακά που σκορπάνε όπως πχ φτηνιάρικα γνήσια γκριπ, πλαστικά που ξεθωριάζουν, σωλήνες που γίνονται σκληροι σαν ατσάλι  ;D
κάτι που δυστυχώς βλέπω κ εγώ στο CBF , σε σημεία που δεν το είχα η ΤΑ .

Πάντως η ποδιά του που δεν ξέρω αν είναι μεταλλική, τα προστατευτικά σε πηρουνια κ δισκόφρενα, οπτικά δείχνουν μια προσεγμένη στιβαρή κατασκευή
κατασκευή , τώρα το αν είναι ... πρέπει να διαθέτεις χρήμα για να το δοκιμάσεις .


Εχω φίλο εισοδηματία που αγοράζει 3-4 μηχάκια το χρόνο, τι ανάγκη έχει αυτός ? Αγόρασε , η μάλλον παράγγειλε το νέο Vstrom Tετάρτη με φουλ εξοπλισμό, το πήρε Παρασκευή , το πήγε σπίτι κ επειδή δεν άρεσε στην γυναίκα του το πήγε πίσω κ πήρε με μια διαφορά την Africa, που την επέστρεψε
σε τρείς μήνες κ πήρε σκούτερ ...
Οταν τον γνώρισα κ μου τάλεγε νομισα οτι είναι δοκιμαστής σε κάποιο περιοδικό για μοτό  :2hysterical: