Για να μην ανοίγω νέο θέμα, γράφω στο υπάρχον μιας και έχω το ίδιο πρόβλημα. Στην αλλαγή ταχύτητας οι στροφές μένουν για μερικά δευτερόλεπτα ψηλά και δεν είναι εύκολο να την αλλάξεις. Ειναι εκνευριστικό. Μένουν για λίγο γύρω στις 3500rpm και μετά πέφτουν. Ακόμα και σε στάση αν ρίξεις μια ξερογκαζιά κάνουν ένα σκάλωμα και μετά πέφτουν. Επίσης για να κρατάει ρελαντί σωστό αναγκάστηκα να βιδώσω την βίδα του ρελαντί 2 στροφές. Έλυσα καθάρισα έλενξα καρμπυλατέρ τα πάντα είναι κομπλέ. 'Επαιξα με τις βίδες του αέρα αλλά δεν αλλάζει κάτι. Ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει το ρελαντί. Μόνο όταν τις πλησιάζεις στο τέρμα βιδωμένες αρχίζει να σφίγγει ο κινητήρας και πάει να σβήσει.
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.
Οταν οι στροφές δεν πέφτουν σημαίνει οτι έχεις φτωχό μίγμα .
Αν δεν έχεις πειράξει το μίγμα αυτό πρέπει να οφείλεται στο ότι απο κάπου τραβάει αέρα εκτός απο την εισαγωγή των καρμπς.
Πρώτη κίνηση να ελέγξεις τα δύο σωληνάκια που φεύγουν απο την υποπίεση των κυλίνδρων .
Το ένα είναι στα αριστερά κ πάει απο τον κύλινδρο στο ρουμπινέτο της βανζίνης , στην φωτό δείχνω που συνδέετσι στον κύλινδρο
κ το άλλο στα δεξια πηγαίνει στην βαλβίδα του Pair. Δείχνω το σωλήνα με τον κύκλο και που συνδέεται με το βέλος .
Δεν χρειάζεται να τα βγάλεις , συνήθως καίγονται στα άκρα που συνδέονται στον κύλινδρο, κοψε 1 εκ και δοκίμασε.
Αν το πρόβλημα συνεχίσει τοτε αγόρασε ενα σπρεύ αιθέρα και ψέκασε τις ελαστικές εισαγωγές ανάμεσα στα καρμπυρατερ κ τους κυλίνδρους , αν ψεκάζοντας
ανεβαίνουν οι στροφές τότε απο εκεί τραβαει αέρα κ θέλουν αλλαγή .
Ποιά βίδα ρελαντί βίδωσες ? την πλαστική μαύρη ?
Τις βίδες του μίγματος πως τις ρύθμισες? η τις επανέφερες στην αρχική ρύθμιση?
Τα λέμε