Hellas Transalp Forum

Προβλημα με αέρα σε τρανσαλπ 700 με ζελατίνα

sakis · 4263

Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 10:16:46 πμ
Καλημερα φιλοι,
Εδώ και λίγες ημέρες ειμαι κάτοχος ενός ΤΑ 700.
Παλιότερα είχα το ΤΑ 650 με ανάγλυφα γράμματα.
Στην πρώτη βολτα που έκανα εχθές παρατήρησα,  ότι ο αέρας περνάει κάτω από την ζελατίνα και με χτυπάει στο θώρακα.
Η ζελατίνα είναι after market και την είχε προίκα το ΤΑ.
Αποτελείται από δύο κομμάτια και έχει την δυνατότητα για πάνω κάτω και μέσα έξω.  Εγώ την σήκωσα όσο πιο πάνω γίνεται και την άνοιξα προς τα έξω.
Δυστυχώς όμως ο αέρας είναι ενοχλητικός.
Ειδικά όταν άλλαξα με έναν φίλο και οδήγησα το 650 το καταλαβα ακόμα πιο πολύ.
Τι κάνω τώρα?
Είναι θέμα ρύθμισης η έτσι είναι αυτές η ζελατίνες και να πάρω άλλη η οποία κλείνει το κενό στο φανάρι?
(Θα ανέβαζα φώτο αλλά ακόμα δεν εντόπισα το πώς γίνεται...)


:-)


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9925
Reply #1 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 11:06:30 πμ
Καλημέρα Σάκη.

Θα βοηθούσε πολύ μια φωτογραφία.
« Last Edit: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:01:17 πμ by Παύλος »


Παύλος Καρούμπης


Offline sakis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 87
  • η φιλη μου ΝΑΡΑ J
Reply #2 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2020, 13:31:17 μμ
« Last Edit: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:01:27 πμ by Παύλος »


:-)


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9925
Reply #3 on: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 10:04:18 πμ
Αν καταλαβαίνω καλά, από κάτω από τη ζελατίνα υπάρχει κενό.
Από εκεί περνάει ο αέρας, κατέβασέ τη όσο παίρνει και κάνε μια δοκιμή.


Παύλος Καρούμπης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #4 on: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 11:52:04 πμ
παντως αυτο το κενο ειναι εκει για να μην δημιουργείται υποπίεση πίσω απο την ζελατίνα.
Μειώνει στροβιλισμούς κλπ. Πολλές ζελατίνες το έχουν


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9925
Reply #5 on: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 15:00:25 μμ
Νομίζω πως κάποιες το έχουν σαν τρύπες στο κάτω μέρος και όχι έτσι. Τέλος πάντων μια δοκιμή θα μας δείξει :)


Παύλος Καρούμπης


Offline Mad Vag

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 262
Reply #6 on: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 17:21:33 μμ
Νομίζω πως κάποιες το έχουν σαν τρύπες στο κάτω μέρος και όχι έτσι. Τέλος πάντων μια δοκιμή θα μας δείξει :)

Για τις τρύπες έχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με την στήριξη και το αν από την βάση τους μπορεί να περάσει μπαίνει αέρας ή όχι

Στο Transalp 650 ας πούμε που είναι "φορεμένος" ο ανεμοθώρακας και δεν έχει ροή αέρα πίσω του, έχει αεραγωγούς.
Στο CBF έτσι πως στηρίζεται η ζελατίνα, που από την πίσω πλευρά περνάει αέρας έστω και λίγος, δεν έχει. (και στην μεγαλύτερη που φοράει τώρα που πλησιάζει σε μέγεθος του Transalp πάλι δεν έχει.)



Θεωρώ ότι την ανεμοκάλυψη του 650 δε μπορεί να την έχει το 700, άρα μάλλον λάθος να το συγκρίνεις.
Απλά πρέπει θα βρείς την θέση του ανεμοθώρακα που σε βολεύει περισσότερο.

Καλοτάξιδη και πάντα όρθιος!


KEEP CALM AND DRIVE SAFE


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2773
  • Where the streets have no name!
Reply #7 on: Δευτέρα 27 Ιανουάριος 2020, 18:38:02 μμ
Δίκιο βουνό έχεις Βαγγέλη, η κάλυψη του 650 είναι μακρινό όνειρο για το 700 :-\

Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση του φίλου ξεκινάει από τη βάση που έχει για τη ζελατίνα. Αυτή είχε βγει για να σηκώνεται η μαμά ζελατίνα που είναι κοντή.
Με τη ζελατίνα που έχει επάνω η μηχανή σήμερα, δεν χρειάζεται.
Εάν την αφαιρέσει και απλά εφαρμόσει τη ζελατίνα στη θέση της, το πρόβλημα θα εξαφανιστεί.
Η πιο ψηλή ζελατίνα για το 700, αυτή της Airmax, που παρέχει και την καλύτερη κάλυψη για το κεφάλι, έχει στενή βάση για να περνάει ο αέρας και σε χτυπάει στο στήθος ενώ όλες οι υπόλοιπες που είναι πιο χαμηλές, παρέχουν καλύτερη κάλυψη στο σώμα αλλά βρίσκουν στο κράνος!
Ίσως η λύση είναι το έξτρα φρύδι, αλλά αυτό ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει.


Keep riding !!!


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #8 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 02:15:08 πμ
Στην ερμαξ που εχω (ΤΑ650) οι τρυπες υποπιεσης υποτιθεται μειωνουν τους στροβιλισμους. Αμ δε νομιζω. Με τη μαμα δεν κουνιοταν η μηχανη στην εθνικη αλλα τρως πολυ ξυλο παντου  ;D

Στη ζελατινα του φιλου εδω κανονικα δεν θα πρεπε να περναει ο αερας απο κει νομιζω. Στην ζελατινα του 650 δεξια ειναι πιο καλα μελετημενες οι τρυπες υποπιεσης


XL650V