Hellas Transalp Forum

Ψήνομαι για CBF600S - Αξίζει?

gkesi · 13002

Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2019, 13:52:42 μμ
Γειά σας φίλοι μου. Είμαι ευτυχής  κάτοχος του Transalp 650 και ομολογώ ότι η συμβίωση μαζί του είναι παραπάνω απο ευχάριστη. Αλλά λίγο το μικρόβιο της αλλαγής, λίγο η περιέργεια για κάτι νεότερο, λίγο η απουσία έκτης, λίγο η υψηλή κατανάλωση με βάζουν σε σκέψεις για το CBF600S το καρμπυλατεράτο (λόγω οικονομικών). Τα βρίσκεις πλέον απο 2500€ ανάλογα την κατάσταση. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν αξίζει η μετάβαση σε αυτό για χρήση 60% πόλη και 40% επαρχιακοί δρόμοι με χαλαρή γενικά οδήγηση και λόγω ηλικίας :-\.   Την συντήρηση στο Transalp την έκανα μόνος μου, είναι πολύ απλό μηχανάκι, στο CBF άραγε θα μπορώ  ή είναι πολύπλοκο? και το κόστος συντήρησης?
Απο ευελιξία μέσα σε πόλη σαν τετρακύλινδρο θα είναι κουραστικό ή όχι.
Τελος πάντων αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία και όχι μόνο θα με βοηθούσε να μάθω τις απόψεις του.



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #1 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2019, 15:19:53 μμ
Καλησπερα φιλε εχω το cbf600 το injection και εχω κανει την ιδια μεταβαση απο τρανσαλπ 650 αν και ποιο πριν ειχα και το hornet...
Εγω εκανα την μεταβαση γιατι το δουλευω πολυ στην εθνικη οδο και εκει πας με ταχυτητες που το transalp το 650 καιει πολυ βενζινα ομως.
Το cbf600 καταρχην το καρμπυλατερ θα σου καιει τα ιδια καυσιμα με το transalp650 ακριβως στις συνθηκες που λες ισως το cbf να σου καιει και παραπανω μεσα στην πολη μιλαμε παντα για το καρμπυλατερ ομως!
 Αντιθετος με το injection θα εκανες οντως οικονομια!
Αν οι βολτες σου ειναι χαλαρες μην το αλλαξεις το transalp650.Aν οι βολτες σου ειναι στην εθνικη παρε με κλειστα ματια το cbf600.
Απο ευελιξια μεσα στην πολη ξεχνα τα πεζουλια και ανεβασμα στα πεζοδρομια και τους καθρεπτες που δεν θα εχεις γιατι τους μαζευεις να μην βρισκουν στα αυτοκινητα ειναι στο ιδιο υψος δυστυχως!
Κατα τα αλλα μπασιματα και διαφορα παιχνιδακι δεν σκορτσαρει κτλ πολυ ευκολο μηχανακι γενικα κανενα προβλημα

Οσον αφορα την συντηρηση το cbf ειναι παιχνιδακι μπροστα στον transalp μιας και γυμνο ειναι ολα ποιο ευκολα και τα κανεις για πλακα αφου εβαζες χερι και στο transalp.
Το κοστος συντηρησης ειναι μικροτερο στο cbf αν πας σε συνεργειο ενω αν το κανεις μονος σου ειναι το ιδιο με το transalp

Μεταβαση καλη ειναι να πας στο injecsion μονο αλλιως μην την κανεις τα ιδια με εσενα σκεφτομουν και εγω εβαλα κατι παραπανω και εκανα αλλαγη πραγματικη προς το καλυτερο αγοραζοντας το injecsion με 5L/100 μεσο ορο και με 6L/100 πατημενος ειμαι πολυ ευχαριστημενος γιατι με το transalp και με ταχυτητες στα 150+ εφτανα 7.5-8.5L /100

Ο μονος λογος ετσι που τα λες  για να κανεις αυτη την αλλαγη ειναι το θεμα υψους σελας κατα τα αλλα οπως τα λεω ποιο πανω.

Υστερογραφο

Σου αρεσει οταν πας βολτα να ακους το κελαρισμα του νερου στα ποταμακια τα πουλακια στα δεντρα που κελαιδανε τις κλανιες των περαστικων transalp  ;D

Σου αρεσει να μαζευεις χιλιομετρα εισαι χιλιομετροφαγος εισαι τυπος που βλεπει vstrom και πετας αλλεργιες cbf τοτε ;D
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2019, 15:56:55 μμ by Andreasnemea »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2019, 17:11:41 μμ
Γειά σας φίλοι μου. Είμαι ευτυχής  κάτοχος του Transalp 650 και ομολογώ ότι η συμβίωση μαζί του είναι παραπάνω απο ευχάριστη. Αλλά λίγο το μικρόβιο της αλλαγής, λίγο η περιέργεια για κάτι νεότερο, λίγο η απουσία έκτης, λίγο η υψηλή κατανάλωση με βάζουν σε σκέψεις για το CBF600S το καρμπυλατεράτο (λόγω οικονομικών). Τα βρίσκεις πλέον απο 2500€ ανάλογα την κατάσταση. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν αξίζει η μετάβαση σε αυτό για χρήση 60% πόλη και 40% επαρχιακοί δρόμοι με χαλαρή γενικά οδήγηση και λόγω ηλικίας :-\.   Την συντήρηση στο Transalp την έκανα μόνος μου, είναι πολύ απλό μηχανάκι, στο CBF άραγε θα μπορώ  ή είναι πολύπλοκο? και το κόστος συντήρησης?
Απο ευελιξία μέσα σε πόλη σαν τετρακύλινδρο θα είναι κουραστικό ή όχι.
Τελος πάντων αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία και όχι μόνο θα με βοηθούσε να μάθω τις απόψεις του.

 Μια απο τα ίδια κ εγώ με τον απο πάνω, απο XL650V2 σε CBF600SA8.

Eχω γράψει μερικά εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24013.0

Οπως έχω ξαναγράψει δεν κατέχω απο μηχανάκια, ποτέ δεν ήταν το φόρτε μου σαν μερικούς που ξέρουν τα πάντα , που ενημερώνονται από περιοδικά κ έχουν οδηγήσει καμπόσα.
Απο ένα παπί 50αρι στα 49 μου πήγα στην ΤΑ κ μετά σε αυτό. Αρα δεν είμαι χεράς , δεν θέλω επιδόσεις.

Ο λόγος που άλλαξα μηχανάκι? ηθελα κάτι :
Πιό χαμηλό σε ύψος
Πιό ροπάτο χαμηλά
Πιό οικονομικό ? δεν θα τόλεγα αν κάνεις 2000χλμ το χρόνο δεν σε νοιάζει όσο αν το χρησιμοποιείς σαν μεταφορικό μέσον.
Οχι σγουφτό
Να είναι Χόντα , απο άποψη ....  :goofy:
Να είναι του δρόμου  , με την καλή την έννοια  ;D

Τι είχα? Ενα μηχανάκι που δεν με πούλησε ποτέ .
Τι έχασα? Κάτι απο άνεση , κύκλο στροφής.
Τι έχω ? καλύτερα συνδοιασμένα φρένα με ABS, ροπή απο το ρελαντί κ χαμηλά , σκορτσαρίσματα τέλος , απο τα 40 εως τα 160 πάς με 6η κ δικάβαλος.
Μοιάζει με αυτόματο .
Το παράξενο , λόγω φυσικά του 4κύλινδρου σε σειρά κινητήρα, είναι πως την ίδια συμπεριφορά έχει κ το καρμπυρατεράτο.
Οσο για αυτό με την 6η για εμένα δεν ισχύει. Δλδ τι θέλω να πω, με 5η κ 4000στρ/λ το ΤΑ βγαζει κοντα 90χλμ/ω, τόσα βγάζει το 600 με 6η, απλά έχει κόκκινο στις 11500.
Αρα θεωρητικά (κουβεντα να γίνεται δλδ ) το πάς στις 8000στρ/λ κ στα διπλά χιλιόμετρα.
Αν το κρατάς ψηλά είναι γρήγορο (για μένα ) τόσο που σε τρομάζει , μέχρι να πατήσεις φρένο κ να καταλάβεις τον στόλο σου να σηκώνεται απο τη σέλα.

Ομως το CBF δεν είναι παπί , δεν με κουράζει βέβαια σε κίνηση όσο η ΤΑ, αλλά πρέπει να προγραμματίζεις το που θα στρίψεις αφου το τιμόνι δεν ''κόβει'' κ θα αναγκαστείς σε μπρός πίσω για να στρίψεις. Φυσικά μετα απο λίγο καιρό αυτό το συνηθίζεις.

Οπως για παραδειγμα στην αρχή έχοντας συνηθίσει το φαρδύ τιμόνι της ΤΑ επιανα τον εαυτό μου να κρατάει το τιμόνι απο τα .... αντίβαρα .
Μετα συνήθισα.
Αν κρίνω απο το βεντιλατερ που παίρνει στο 2ο η 3ο φανάρι δεν θέλει πόλη αλλά ανοικτό δρόμο.

Τα όργανα θα σου φανουν απο την αρχή γνώριμα αφού ακολουθούν την ίδια σειρά κ φιλοσοφία του ΤΑ.
Εχουν κ αυτό το αρχικό τσέκ (δεν ξερω αν το έχει κ το καρμπυρατεράτο) με τις βελόνες που τερματίζουν δεξιά κ επιστρεφουν στην θέση τους , εμένα μου άρεσε πολύ αυτό  :goofy:
Εχει κ σύστημα HISS , καλό αυτό.
Ξεχνάς τσόκ , σκασίματα απο την εξάτμιση, συζητησεις περί μιγματος , ρελαντί κλπ αφού δεν γυρίζει η μόιζα κ δεν παίρνει μπροστά αν έχεις ανοίξει ετσω κ λίγο το γκάζι.

Απο θέμα αέρα , έχω την ψηλή ζελατίνα της Givi , είναι κατα το 1/3 πιο ψηλή απο την γνήσια κ αν κ είμαι 1.87 με καλύπτει πολύ καλά, τέλεια μπορώ να πω.
Επειδη δεν στρέφει το τιμόνι πολύ η ζελατινα είναι κ φαρδιά κ σε καλύπτει.

Σε ταξίδι , μπορώ να πώ οτι πάνω απο τα 150 με 165 χλμ/ω ο αέρας χάνεται, το μηχανάκι εκεί σου δίνει την αίσθηση πως ''βρίσκεται στα νερά του'' είναι ταχύτητα που το ενοχλεί λιγότερο ο πλάγιος άνεμος .
Αλλά δεν με απασχολεί αφού οι μέγιστες ταχύτητες που οδηγώ είναι ότι γράφουν οι πινακίδες στην Εθνική. :2hysterical:

Απο συντήρηαη:
 210 ευρώ για αλυσίδα DID ημί-χρυση και γνήσια γρανάζια ,
λάδια 2.7 με 2.8 λίτρα λάδι, φίλτρο λαδιού ιδια τιμη στα 8.5 ευρω, αλλαγη καθε 12000χλμ
τακάκια εμπρός 38+38 ευρω
τακάκια πίσω 48 ευρω
φιλτρο αέρα στα 27 ευρω , μιση τιμή με της ΤΑ, αλλάζει απο το πλάι με 3 βιδάκια .
Μπουζί κάθε 24000χλμ , αντε καθε 20000
Ψυκτικό αλλαγη κάθε 36000χλμ
Βαλβίδες κάθε 24000χλμ έλεγχος , αφου είναι 16 κ έχουν καπελότα .


Τι άλλο ? δεν θυμάμαι ... Αν θες κατι συγκεκριμένο ρώτα .




Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #3 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2019, 11:20:35 πμ
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά και τους δύο. Τα είπατε πολύ αναλυτικά.  Βλέπω ότι οι απόψεις σας ταυτίζονται και καταλαβαίνω ότι η μετάβαση έχει περισσότερο νόημα για το ingection το οποίο όμως το βρίσκεις με αρκετά περισσότερα χρήματα. Προβληματίζομαι γιατί η χρήση σε εθνική όπου εκεί θα ξεδιπλώνει τις αρετές του το cbf  θα είναι εξαιρετικά μικρή. Σε πόλη θα είναι η κύρια χρήση του και αυτό με την μεγάλη ακτίνα στροφής θα είναι πρόβλημα σε επιτόπιους ελιγμούς και ενδιάμεσα απο αυτοκίνητα, όπως και το ύψος των καθρεφτών. Δεν ξέρω πρέπει να το οδηγήσω πρώτα για ασφαλή συμπεράσματα.
Ευχαριστώ.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2019, 16:25:45 μμ
... το οποίο όμως το βρίσκεις με αρκετά περισσότερα χρήματα.

Δλδ σε τί ποσό το βρίσκεις?


Προβληματίζομαι γιατί η χρήση σε εθνική όπου εκεί θα ξεδιπλώνει τις αρετές του το cbf  θα είναι εξαιρετικά μικρή. Σε πόλη θα είναι η κύρια χρήση του και αυτό με την μεγάλη ακτίνα στροφής θα είναι πρόβλημα σε επιτόπιους ελιγμούς και ενδιάμεσα απο αυτοκίνητα, όπως και το ύψος των καθρεφτών.

Μια συνήθεια είναι αυτό, στο είπα . Το συνηθίζεις κ πλέον ούτε που το σκέφτεσαι.
Οι καθρέπτες ποτέ δεν με ενόχλησαν , ισως δεν το παρακάνω  :goofy:

Δεν ξέρω πρέπει να το οδηγήσω πρώτα για ασφαλή συμπεράσματα. 

Αυτό εννοείται .



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #5 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 14:58:06 μμ
Δλδ σε τί ποσό το βρίσκεις?


Μια συνήθεια είναι αυτό, στο είπα . Το συνηθίζεις κ πλέον ούτε που το σκέφτεσαι.
Οι καθρέπτες ποτέ δεν με ενόχλησαν , ισως δεν το παρακάνω  :goofy:

Αυτό εννοείται .


Ποσο το βρισκει γιατι τον ρωτας απο 3.500 και πανω εχουν για καλο μηχανακι  και ο ανθρωπος λεει οτι δινει εως 2.500 οποτε μιλαμε για 40% παραπανω χρηματα απο αυτα που δινει
« Last Edit: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 15:00:19 μμ by Andreasnemea »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 17:31:27 μμ
Νικόλα σαν ειδικός που είσαι σε XLV και CBF, γιατί βάζουν αυτές τις σιδεριές οι Ολλανδοί σιμπιεφάδες;



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #7 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 06:50:56 πμ
Για να ανοίγουν πόρτες απο αγροκτήματα χωρίς να κατεβαίνουν ?
Για να στερεώνουν μπρμπρίζ ολόσωμο ?
Γιατί θέλουν να βγάζουν και τον παπαγάλο βόλτα ?
Γιατί της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες ? ? ?

 :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 16:46:24 μμ
> Ψήνομαι για CBF600S - Αξίζει?

Απανταω συντομα στον τιτλο του θεματος. Αν καποιος θελει ταξιδια σε ανοιχτους δρομους (εθνικες κλπ) με ταχυτητες πανω απο 130χμω, τοτε σιγουρα αξιζει αλλα το ψεκαστο φυσικα, το Τρανσαλπ δεν εχει φτιαχτει γα τετοια χρηση (ουτε και το 700αρι το οποιο ειναι ψεκαστο). Στην πολη ειναι λιγοτερο αβολο απ'οτι εχει ειπωθει αλλα σιγουρα δεν ειναι με τιποτα on-off / Τρανσαλπ.

Εχω Τρανσαλπ 650 και VFR 800 (το τελευταιο πολυ πιο σπορτιβικο απο το CBF600 με κλιπ-ον) και κυκλοφορω και με τα δυο στην Αθηνα. Αν ητανε να ζησω με ενα απο τα δυο και αν δεν πηγαινα χωμα, με δεδομενα τα συχνα ταξιδια που κανω στην εθνικη θα κραγαγα το VFR. 


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 17:36:04 μμ
Νικόλα σαν ειδικός που είσαι σε XLV και CBF, γιατί βάζουν αυτές τις σιδεριές οι Ολλανδοί σιμπιεφάδες;

 
Βασικά τα μηχανάκια είναι γεμάτα σίδερα , στο τιμόνι , στον κινητήρα , ακόμα κ πίσω περιμετρικά απο το κάθισμα .

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι το μηχανάκι είναι εκπαιδευτικό κ τα εχει σαν προστασία ?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 17:49:49 μμ

  Στην πολη ειναι λιγοτερο αβολο απ'οτι εχει ειπωθει αλλα σιγουρα δεν ειναι με τιποτα on-off / Τρανσαλπ.

Στην πόλη δεν είπε κανείς οτι δεν ''βολεύει'' , άλλωστε όπου χωράει να περάσει η ΤΑ περνάει και αυτό.
Ομως δεν μπορείς στα σταματημένα να περάσεις κάθετα ανάμεσα για να βγείς μπροστά στο φανάρι.
Πχ: Ακολουθείς αυτοκίνητο που σταματάει, αν ''κολήσεις '' πίσω του στο μέτρο δεν θα μπορέσεις να στρίψεις για να προσπεράσεις, αν όμως το υπολογίσεις νωρίτερα αφήνεις περισσότερο χώρο η σταματήσεις πίσω αριστερά του δεν έχεις θέμα να ελιχθείς.
Οσο για την κίνηση ,δεν έχεις πρόβλημα να το πάς κ κέντρο για δουλειά,
αλλά αν είναι να το πηγαίνεις κάθε μερα κέντρο επειδή είναι η δουλειά σου θα το λυπηθείς, κ αυτό κ την τσέπη σου.
Αλλά τι συζητάμε ? μηχανάκι πάνω απο 250 κυβικά δεν είναι για πόλη.(γνώμη μου)

 
Αν ητανε να ζησω με ενα απο τα δυο και αν δεν πηγαινα χωμα, με δεδομενα τα συχνα ταξιδια που κανω στην εθνικη θα κραγαγα το VFR. 

Σωστά , είναι για ανοικτό δρόμο, κ δεν σε κουράζει, έπειτα είναι κ το κάπως πιό πλατυ ? φαρδύ ? ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα
που δεν μοιάζει σαν το στενό σαμάρι της ΤΑ που δεν σε κόβει στην οικογένεια  ;D



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 17:59:07 μμ

Ποσο το βρισκει γιατι τον ρωτας απο 3.500 και πανω εχουν για καλο μηχανακι  και ο ανθρωπος λεει οτι δινει εως 2.500 οποτε μιλαμε για 40% παραπανω χρηματα απο αυτα που δινει

Αντρέα δεν υπάρχει συσχετισμός ανάμεσα καλό μηχανάκι κ τιμή αγοράς.
Το μεταχειρισμένο στην Ελλάδα είναι λαχείο.
Το ακριβό δεν είναι και καλό.
Δυστυχώς .

Ομως αν (λέω δεν ξέρω) προσπαθήσει να δώσει το δικό του ανταλλαγή σε κατάστημα που έχει το ψεκαστό CBF , και έχει σκοπό να το κρατήσει καιρό ωστε να ''βγάλει'' τα λ7 του , αξίζει να βάλει δόσεις ενα επιπλέον χιλιάρικο .

Πχ, εγώ προσωπικά κοστολογώ το δικό μου στα 3500, κ δώρο το σετ της μπαγκαζιέρας που μου κόστισε κάπου 400 ευρώ .
Αλλωστε εγώ τι να την κάνω?
Με δεδομένο ατι αγόρασα το μηχανάκι 4200 πρίν δύο χρόνια .



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #12 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 09:34:44 πμ
και εγω εκπαιδευτικά θα έλεγα ότι είναι αυτα με τα σίδερα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #13 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 14:51:13 μμ
Ναστε καλά παιδιά, έλεγα να διαθέσω απο 2500 έως 3000€ το πολύ, οπότε ψεκαστό δεν....
απ` την άλλη δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα (περίπου 5KM το χρόνο) για να πω ότι το ψεκαστό θα κάνει απόσβεση γρήγορα τα επιπλέον χρήματα. Με βάση τα παραπάνω εξετάζω αν είναι αποδεκτό να προχωρήσω στην αναζήτηση καρμπυλατεράτου CBF, αν και βλέπω ότι τα κίνητρα που θα έπρεπε να έχω για να κάνω την μετάβαση λιγοστεύουν στην δικιά μου περίπτωση.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 15:54:48 μμ
Αν το μηχανάκι σου ''το ξέρεις'' κ είναι της προκοπής
Αν σε ικανοποιεί στις μετακινήσεις σου.
Δεν αξίζει να πας από καρμπ σε καρμπ.

Εκτός κ αν κάτι σε τρώει κ θές οπωσδήποτε μια αλλαγή , με ότι ρίσκο κ να σημαίνει αυτό.
 (Γνώμη μου, πάντα)

Οσο για την οικονομία ? το ψεκαστό με καρμπυρατεράτο αν είναι κ τα δύο προσεγμένα κ καλοσυντηρημένα μηχανάκια δεν έχουν κάποια τραγική διαφορά σε κατανάλωση.
Και τα δύο σε κύκλο πόλης καίνε , και τα δύο σε ανοικτό δρόμο καίνε λιγότερο.
Με την ΤΑ650 είχα κατανάλωση μεχρι 6,7 λίτρα μέσα στην πόλη κ 6 κ κάτι ψιλά εκτός, αντε κ μερικές φορές που ταξίδευα χαλαρά κάτω απο τα 100χλμ/ω να είχα κ 5.9λ/100.

Με το CBF τώρα έχω 5.5 με 5.7 μέγιστο σε πόλη κ κατά μέσο όρο 5λ/100 εκτός, αυτό μου δίνει στα 19 λίτρα τεπόζιτο 380 χλμ αυτονομία , ενώ με την 650 είχα κάποια στιγμή απο 240 εως 270 χλμ το πολύ.
Πάντα δικάβαλος κ χωρίς ζόρια απο φανάρι σε φανάρι, ταξιτζίδικη δλδ μετακίνηση.

Οταν το παπί μου καίει 2.7 λίτρα στα 100 (με καρμπ) πόσο δλδ να περιμένω απο ενα μηχανάκι 220-240 κιλών, με 600-650 κυβικά?

Εξ άλλου τα μηχανάκια δεν καίνε , όσο καίγανε καίνε , η τιμή της βενζίνας έχει ανέβει κ μας τσούζει .




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #15 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2019, 07:25:24 πμ
Δεν αξίζει να πας από καρμπ σε καρμπ.

Νικόλα, θα ζητήσω συγνώμη και θα διαφωνήσω μαζί σου...
Είναι άλλο το συναίσθημα που σου δίνει ένα onoff 50 ίππων και άλλο το συναίσθημα ενός semisport 100 ίππων.
Μάθαμε λόγο των καιρών και της ανέχειας να τα μετράμε όλα με €. Δεν είναι έτσι όμως. Θέλει και η ψυχή ικανοποίηση εκτός απο την τσέπη.
Λϊγο ο ήχος του 4κύλινδρου, λίγο η θέση οδήγησης, λίγο η δύναμη που απελευθερώνει μετά τις 7000sal το cbf  σε κάνουν λίγο νεότερο!
Πόσο αποτιμάται αυτό ?  :)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2019, 08:04:52 πμ
Απο ένα ψηλό 650 με V κινητήρα με ελάχιστη ροπή στα χαμηλά κ 55+ άλογα ,
θα πας σε ενα 600αρι 4κύλινδρο σε σειρά με 70 και κάτι αλόγατα
που έχει κατ' εμέ αρκετή ροπή για τα κυβικά του χαμηλά, κ για να γίνεις ας πούμε γρήγορος θα πληρώνεις παραπάνω βενζίνη απο αυτό που είχες.

Αλλά κ θα έχεις όοοοοοολα αυτά που είχες με τα καρμπ, τσόκ, ρυθμίσεις ,μίγματα κ εδώ δεν είναι δύο , είναι 4 .
Βέβαια σαν Χόντα ισχύει το δεν σπάει δεν χαλάει αν δεν το βάλεις σκοπό να το χαλάσεις εσύ. :2hysterical:

Φίλος συμφορουμίτης που απο ΤΑ600 πήγε σε CBF600 του '04 , μου είχε πεί οτι σε ταξίδι δικάβαλος αλλά σε Εθνική,  είχε μετρήσει κατανάλωση ελάχιστα κάτω απο τα 5 λίτρα , βέβαια το μηχανάκι ήταν αριστα συντηρημένο και δουλεμένο με λίγα σχετικά χιλιόμετρα για την ηλικία του.
Αυτό σημαίνει οτι ο ψεκασμός δεν είναι πάντα κ η οικονομικότερη λύση.

Ολα παίζουν δλδ Παντελή. Ανάλογα τι ζητάς κ τι σκέφτεσαι τα βράδυα πρίν σε πάρει ο ύπνος  :2hysterical:

Και περί ορέξεως ..... ;D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2019, 14:08:04 μμ
Ένσταση Νικόλαε!

.....που έχει κατ' εμέ αρκετή ροπή για τα κυβικά του χαμηλά,

Το καρμπυρατεράτο CBF πολύ χαμηλά, απλά ΔΕΝ. Βέβαια δεν ενδιαφέρεται όλος κόσμος για τη ροπή στις 2.500 σαλ.  ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2019, 16:51:56 μμ
Είπα αρκετή μάστορη , δεν είπα ΤΗΝ ροπή  :2hysterical:

Μην την ψειρίζουμε τόσο πολύ γιατί το λίγο η το πολύ του καθενός ,ανάλογα με την εμπειρία του κ το τί έχει οδηγήσει ,έχει διαφορά.
Οι γνώμες είναι προσωπικές κ κατά πολύ υποκειμενικές .
Πχ όταν γυρίζεις απο Ωρωπό Ελευσίνα με 6η κ αλλάζεις ταχύτητα μόνο για να πληρώσεις διόδια η ροπή λίγη η πολλή σε ικανοποιεί.

Για εμένα το να ζητάς απο 600 κυβικά ροπή χαμηλά κ μάλιστα κάτω απο τις 2500στρ/λ είναι εκτός απο υπερβολή , πιθανόν κ να προκαλείς ζημιά στον κινητήρα.
Δεν είναι λίγες οι φορές που πιάνω τον εαυτό μου να πηγαίνει με 40 κ 6η , κ όταν βλέπω στο στροφόμετρο 2000στρ/λ κ ανοίγοντας το γκάζι επιταχύνει , αργά μεν , δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο , αλλά επιταχύνει .
Δέχομαι όμως οτι πιθανόν σε αυτές τις ακραίες συνθήκες οδήγησης το καρπυρατεράτο να μην ....

Ομως αν κ έχω οδηγήσει δικάβαλο το CBF του '04 μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση οτι κινείτο σε δρόμο με κίνηση με 6η κ ταχύτητα κοντά στα 50χλμ/ω, ο δρόμος βέβαια δεν ήταν ανηφορικός , κ σε καμμιά περίπτωση το μηχανάκι ανοίγοντας το γκάζι δεν θα επιτάχυνε ζωηρά , όμως πήγαινε .
Σε αυτές τις στροφές πήγαινε κ η ΤΑ, αλλά με 3η οριακά αν θυμάμαι καλά . Ενώ πιό χαμηλά σκορτσάριζε.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #19 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2019, 07:14:47 πμ
Απο ένα ψηλό 650 με V κινητήρα με ελάχιστη ροπή στα χαμηλά κ 55+ άλογα ,
θα πας σε ενα 600αρι 4κύλινδρο σε σειρά με 70 και κάτι αλόγατα

Έχεις δίκιο.... Έγραφα σκεπτόμενος το hornet με καρμπυρατέρ που έχω....

Transalp : 55hp/7500sal με 56.2Nm/5500sal
Hornet : 97.5hp/12000sal με 65.5Nm/10000sal

Αυτές οι διαφορές είναι χαοτικές όπως και ο χαρακτήρας των δυο μοτοσυκλετών.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Παρασκευή 01 Φεβρουάριος 2019, 07:43:07 πμ
Έχεις δίκιο.... Έγραφα σκεπτόμενος το hornet με καρμπυρατέρ που έχω....

Παντελή  το αλτζχαιμερ  μου χτυπάει την πόρτα , η έχω χάσει επεισόδια ?  :2hysterical:

Πότε πήρες γρήγορο ?  :eusa_think: