Οι pilot ήταν πάντα στις 2 στροφές έξω? Λίγο μου φαίνεται , πόσα χλμ έχει το μηχανάκι?
Οπως είπε ο Γιάννης έχεις φτωχό μίγμα, κ η πρώτη αιτία είναι τα σωληνάκια της υποπίεσης απο τον πισω κύλινδρο πρός το ρουμπινέτο της βενζίνης κ απο τον εμπρός πρός την βαλβίδα του συστήματος PAIR.
Δεν κόβονται εύκολα , απλά σκληραίνουν στα άκρα τους κ σχίζονται εκεί που πιάνει το μικρό κολιέ.
Η πρώτη είναι εύκολα προσβάσιμη αλλά η δεύτερη δεν φαίνεται . Σπάνια όμως κόβεται απο την μεριά της βαλβίδας .
α) Στη συνέχεια ρύθμησα τα pilot screws στις 3 στροφές για να ειμαστε στις μαμά ρυθμίσεις
Είχες ποτέ ρυθμίσει μίγμα? πως ήξερες στις πόσες στροφές ήταν οι pilot? τις μέτρησες?
Οπως είπε ο Γιάννης οι 3 στροφές είναι η προτεινόμενη ρύθμιση πρίν αρχίσεις να ρυθμίζεις.
και το παλάτζο του καρμπ ώστε να είναι οι υποπιέσεις ίδιες.
Πως έκανες συγχρονισμό?
Έλεγχος μπουζί μετά απο 1000 κμ: Πίσω μπουζί οκ, εμπρός μπουζί σχεδόν άσπρο.
Ξεβιδώνω μισή στροφη το πίσω βιδάκι pilot screw (3,5) , έλεγχος μετά από 2κ κμ και η κατάσταση ίδια. Εμπρός μπουζί σχεδον άσπρο.
Πίσω μπουζί οκ , εμπρός μπουζί ασπρο κ ρύθμισες την πίσω βίδα , η τα έγραψες λάθος?
Παρατήρηση: To ρελαντί παιζει αρκετά.
Γενικα ποτέ δεν ήταν σταθερό αλλα τώρα νομίζω πιο πολύ.
Επίσης η αυτονομία έπεσε 10-20 κμ (280κμ)
Το ρελαντί είναι πικρή ιστορία, αλλά η κατανάλωση ισως αυξηθηκε επειδή ανεβασες μίγμα.
Πώς το διορθώνουμε χωρίς λύσιμο του καρμπ?
Και γιατι να βγάλεις τα καρμπς? αφου δεν τα πείραξες.
Kάτι παίζει σε αυτά που πείραξες.