Hellas Transalp Forum

Κράνος AGV T-2

vaggelis_peir · 2631

Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
on: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 16:53:48 μμ
Καλημέρα σας,

Πουλάω το AGV Τ-2. Φοβερό κράνος αλλά λόγω αυχενικού μου φάνηκε βαρύ.

https://www.car.gr/parts/view/15825146/





Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #1 on: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 17:09:57 μμ
Μήπως να έγραφες και το μέγεθος;  ;)



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #2 on: Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 17:31:27 μμ
 ;D Small (55-56)