Πριν αγοράσω το CBF είχα μια συζήτηση με ενα φίλο κ μηχανικό, ανησυχούσα μην μπλέξω με τπτ κουφες βλάβες.
Με ρωτησε αν έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου που είναι με ψεκασμό κ ήταν τότε 16 ετών .
Είπα οχι , καλά πάει.
Με ρωτάει τι μάρκα είναι ? Fiat του απαντάω,
Και μου λέει, μα καλά δεν έχει πρόβλημα το Fiat κ θα έχει το Honda? πλάκα κάνεις ?
Σήμερα η αξιοπιστία του ψεκασμού είναι πλέον δεδομένη.
Φυσικά κάτι πιό περίπλοκο θα περιέχει κ περισσότερα εξαρτήματα που μπορεί να παρουσιάσουν κάποια βλάβη.
Τα καρμπς ανήκουν πλέον στο παρελθόν, εδώ έχουμε φτάσει στην εφαρμογή του Euro 4 από τον Ιανουάριο του 2017.
Στα μηχανάκια κ όχι μόνον, πλέον σταματάει η όποια επαφή του ιδιοκτήτη “με κάθε τι μηχανικό”.
Τα κατσαβίδια κ τα κλειδιά μπαίνουν στο ράφι κ πλέον ασχολιόμαστε με οδική βοήθεια, βίσματα, κονέκτορες , κ προγράμματα ελέγχου.
Κάθε φορά που κοιτάζω το CBF το βαριέμαι όλο κ πιό πολύ. Πέρα απο τα βασικά , οπως λάδια, τακάκια αντε κ κάποιο λαμπάκι δεν μπορείς να κάνεις τπτ.
Τα κάνει όλα αυτό, τερμα οι ρυθμίσεις στο μίγμα, ζιγκλέρ που σε κάνανε κ έχανες τον υπνο σου, τερμα οι βαλβίδες, τπτ, γυρνάς το κλειδί κ παει , για όσο πάει, κ όλα αυτά απο μια ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου του 2008 που ποιός ξέρει απο πότε ηταν στα σκαριά.
ΥΓ:Ομως δεν ξερω τι θα γίνει με τα δίχρονα κ τα παλιά μηχανάκια κ παπιά που κυκλοφορούν .
Πχ Διαβαζοντας το Haynes Manual του Yamaha στο κεφάλαιο τροφοδοσία γράφει σαν προτεινόμενο καύσιμο : 95 RON octane unleaded or leaded.
Eδώ τωρα είναι το κουφό, σε ενα μηχανάκι χωρίς καταλύτη προτείνει αμόλυβδη βενζίνη.
Και να ήταν μόνο αυτό, πόσα μηχανάκια κυκλοφορουν χωρις καταλύτη στην χώρα μας κ χρησιμοποιούν αμόλυβδη ?