Hellas Transalp Forum

XLV 600 '95 Λάστιχα

Tsipouras · 5842

Offline Tsipouras

  • milowXD
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
    • Free connections, find your partner with no obligations
on: Σάββατο 16 Ιούνιος 2018, 10:34:14 πμ
Χαιρετώ την ομάδα.
Πίσω λάστιχο στη μηχανη αντι για 130/80/17 θα μπορούσε να μπεί φαρδύτερο - χαμηλότερο και πόσο; (χρήση 99% άσφαλτο).
ευχαριστώ


Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #1 on: Σάββατο 16 Ιούνιος 2018, 11:03:07 πμ
Από ότι διαβάζω μπορείς να πας και σε 140/80. Παραπάνω δε νομίζω. Αλλά γιατί θέλεις να το κάνεις; Για χρήση ασφάλτου απλά βάλε λάστιχα που να είναι πχ 90(άσφαλτο)-10(χώμα)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Σάββατο 16 Ιούνιος 2018, 19:49:43 μμ
Το προτεινόμενο είναι 120/90 - 17   64S , το 130 μπαίνει οριακά , για φαρδύτερο το βλέπω πολύ χλωμό εκτός κ αν αλλάξεις στεφάνι.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #3 on: Κυριακή 17 Ιούνιος 2018, 09:50:23 πμ
Μη βάλεις ούτε 130αρι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος.


Παύλος Καρούμπης


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #4 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 12:16:55 μμ
Εγώ πάντως όσες φορές έχω αλλάξει λάστιχα, τοποθετώ το 130 από το 120. Το πρώτο έχει σαφώς καλύτερη πρόσφυση (είτε όρθιος, είτε υπο κλίση), με μόνο μειονέκτημα τη σχετικά αργή κορώνα. Επίσης παραμένει εύκολο στο βάλε βγάλε με λεβιέδες. Η αλλαγή βήματος είναι αμελλητέα. Γιατί δεν προτείνετε το 130;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #5 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 20:19:06 μμ
Σε αρκετά 600αρια (και στο δικό μου) υπήρχε σοβαρό τρέμουλο στο τιμόνι λόγω της μεγαλύτερης κορωνας. Όσο για την πρόσφυση δε συμφωνώ ειδικά σε χώμα και σε βρεγμένο δρομο.


Παύλος Καρούμπης


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 21:23:12 μμ
Όχι πάνω από 130 και μάλιστα χαμηλού προφίλ σε δυομισάρα ζάντα, είναι στενή.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2453
  • XLV650, CRF1000
Reply #7 on: Δευτέρα 18 Ιούνιος 2018, 21:57:40 μμ
Εγώ πάντως όσες φορές έχω αλλάξει λάστιχα, τοποθετώ το 130 από το 120. Το πρώτο έχει σαφώς καλύτερη πρόσφυση (είτε όρθιος, είτε υπο κλίση), με μόνο μειονέκτημα τη σχετικά αργή κορώνα. Επίσης παραμένει εύκολο στο βάλε βγάλε με λεβιέδες. Η αλλαγή βήματος είναι αμελλητέα. Γιατί δεν προτείνετε το 130;

Στο χωμα και σε κλειστα στροφιλικια το 120 ειναι σιγουρα καλυτερο απο το 130 - και ταχω δοκιμασει και τα δυο σε διαφορα λαστιχα στο 650. Οπως εχω ξαναγραψει, βαζω 130 μονο οταν δεν υπαρχει 120 σε καποιο λαστιχο (πχ T63, Wild κλπ) ή οταν δεν μπορω να βρω 120 σε στοκ και βρισκω μονο 130 (συνεβει μια φορα με TKC80).


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 00:09:43 πμ
Σε αρκετά 600αρια (και στο δικό μου) υπήρχε σοβαρό τρέμουλο στο τιμόνι λόγω της μεγαλύτερης κορωνας. Όσο για την πρόσφυση δε συμφωνώ ειδικά σε χώμα και σε βρεγμένο δρομο.
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση το τρμουλο που λες να προερχοταν απο την κορωνα του λαστιχου (μεγαλυτερης ή/και διαφορετικης) Εξαλου απο "μαμα" το 600αρι φορουσε 130αρι λαστιχο
Οσο για την προσφυση σε νερα σε τοσο μικρες διαστασεις λαστιχου (120-130-140) και με τις ταχυτητες που μπορει να κινηθει το ΤΑ καμια διαφορα δεν κανει, αφου το φαινομενο της υδρολισθησης σε συνθηκες βρεγμενου δρομου παρουσιαζεται σε πολυ μεγαλυτερες διαστασεις και ταχυτητες και κυριως σε αυτοκινητα που το πελμα ειναι επιπεδο



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #9 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 00:14:20 πμ
Στο χωμα και σε κλειστα στροφιλικια το 120 ειναι σιγουρα καλυτερο απο το 130 - και ταχω δοκιμασει και τα δυο σε διαφορα λαστιχα στο 650. Οπως εχω ξαναγραψει, βαζω 130 μονο οταν δεν υπαρχει 120 σε καποιο λαστιχο (πχ T63, Wild κλπ) ή οταν δεν μπορω να βρω 120 σε στοκ και βρισκω μονο 130 (συνεβει μια φορα με TKC80).
Στο χωμα το μονο προτερημα της μικροτερης διαστασης ειναι και εκει οπως και στις απανωτες στροφες η ευελιξια Η προσφυση παραμενει η ιδια ειτε 120 ειναι το λαστιχο ειτε 130



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #10 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2018, 06:42:18 πμ
Στο 650 που έχω έβαλα κι 120 κι 130. Το 120 είναι η "μαμά διάσταση"
Με την "μαμά διάσταση" το νοιώθω καλύτερο.
Θεωρώ ότι ίσως η "μαμά διάσταση" να είναι η καύτερη. Γνώμη μου.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....