Το προβλημα έχει να κάνει με την πυκνότητα του αέρα που μειώνεται και συνεπώς μειώνεται και η ποσότητα του μείγματος που φτάνει στο θαλαμο καυσης. Οι σύγχρονοι κινητήρες διατηρούν τη στοιχειομετρική αναλογια σωστη. Αυτός του ΤΑ δεν το κάνει με αποτέλεσμα εκτός από λιγότερο μείγμα να ειναι και πλουσιο, χειροτερεύοντας την κατασταση.
Σε ξένα φορουμ αναφέρουν πως για περιπτωσεις οπου θα χρειαστει να ταξιδέψουν αρκετα σε μεγάλα υψόμετρα αντικαθιστουν τα ζιγκλερ με μικρότερα ή κάνουν τρυπες στο φιλτροκούτι.
...Θα το σκεφτώ όταν αποφασίσω να ταξιδέψω στο Νεπάλ..