Hellas Transalp Forum

ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...

aggelos978 · 9557

Offline aggelos978

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
    • mail-4-metal.blogspot
on: Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:06:49 πμ
Καλησπέρα σε όλη την μηχανοπαρέα ...
Λοιπόν θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς προτείνετε να καθαρίσω την πισω ρόδα από κατι μαυρίλες ..
ένα πράγμα ψιλογράσσου και πιτσιλιες απο λίγο πετρέλαιο απο την αλυσίδα ...
Εριξα AZAX αλλα με το πανάκι που έκανα τελικά απλώθηκε ...
Η ερώτηση μου αφορά κυρίως στο ..με τι να ψεκάσω (για να μην τραυματίσω το λάστιχο) ...
Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???
Η μπροστα ζάντα ειναι καθαρή


HONDA forever ...mothe'fuckas !!!


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:27:35 πμ
Χρησιμοποίησε μωρομαντηλα, δε μπορείς να φανταστείς τι μπορούν να καθαρίσουν.
Αν δε βγει και με αυτο, πάρε απο ένα φαρμακείο παραφινέλαιο, οχι αυτο που χρησιμοποιούν για τις δάδες. Ένα αλλο που χρησιμοποιείται ως λιπαντικό. Καθαρίζει τα πάντα, με αυτο καθαρίζω την αλυσίδα και όλα τα υπολοιπα


Παύλος Καρούμπης


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:50:54 πμ

Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???


Μην το κάνεις μπάνιο, βαλε βενζίνη σε ενα πανί κ τρίφτο.

Οχι ομως στην αλυσίδα, εκει παραφινελαιο , καθάρισμα κ μετα βαλβολίνη .

Ρίξε μια ματιά εδώ:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.0

Και απο αυριο (ελπίζω ) να υπάρχουν φωτό κ εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.375
απο την Απάντηση #385
« Last Edit: Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:54:26 πμ by Stoneman »



Offline aggelos978

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
    • mail-4-metal.blogspot
Reply #3 on: Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 23:38:00 μμ
ΘΑ ΔΟΜΙΜΑΣΩ ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΦΩΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... :) :) :)


HONDA forever ...mothe'fuckas !!!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 00:35:19 πμ
επιβεβαιωνω για τα μωρομαντηλα...  μαγικά!
Αν δυσκολευονται, τοτε παραφινέλαιο σε ενα πανακι.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #5 on: Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 00:38:02 πμ
Μωρομάντηλο!!!

Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 01:53:55 πμ
Μωρομάντηλο!!!

Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει

Και προστατεύει κα την επιδερμίδα

 :2hysterical: :2hysterical:

Δεν εχω χρησιμοποιήσει μωρομάντηλα ποτέ, συνηθως καθάριζα την ζαντα με αλοιφή , καθαρίζει , γυαλίζει κ δεν αφήνει εύκολα την μπιχλα να ξανακάστει, απλά απαιτεί χρόνο σε σχεση με ενα μωρομάντηλο.



Offline aggelos978

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
    • mail-4-metal.blogspot
Reply #7 on: Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 06:27:39 πμ
Ωραία ευχαριστώ ....δεν δοκίμασα το shit-μάντηλο ... (την επόμενη φορά ίσως...) ..
ο Ακρίτας εδώ μου έδωσε αυτό:




οπότε πρίν είχαμε αυτό:






και μετά αυτό:



7 ευρά εδώ στην παραμεθώριο .....

Εάν χρειάζεται να μετακινηθεί η να σβηστεί το post ....just do it ... :)

Ευχαριστώ


HONDA forever ...mothe'fuckas !!!


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #8 on: Κυριακή 19 Αύγουστος 2018, 04:52:51 πμ
Για τα στεφάνια υπάρχουν πολλές λύσεις και εύκολα γίνεται καινούριο. Το δύσκολο της υπόθεσης είναι οι ακτίνες. Εδώ και 3 μήνες παλεύω να τις γυαλίσω γιατί η κάθε μία θέλει καμία ώρα. Μου έχει φύγει ο ποπός αλλά το αποτέλεσμα είναι τέλειο.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 15:54:43 μμ
Βαγγέλη δεν τις έπλυνες με βενζίνη κ μετά αλοιφή για ανοξείδωτα?
Γιατί τόσο πολύς κόπος?
Χρησιμοποιείς σπρευ για την αλυσίδα η βαλβολινη?



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #10 on: Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 16:25:29 μμ
Γιατί δεν έχει γίνει ποτέ κι έχει πιάσει μία μαύρη κρούστα που δεν φεύγει με τίποτα. Μόνο η αλοιφή για τα ανοξείδωτα κάνει δουλειά αλλά πραγματικά θέλει άπειρο τρίψιμο. Η μπροστά ρόδα που είναι πιο προσβάσιμη έγινε λίγο πιο εύκολα. Η πίσω είναι βραχνάς.



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #11 on: Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 16:29:39 μμ
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο






Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Τρίτη 21 Αύγουστος 2018, 00:30:40 πμ
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο





Ο σχιστομάτης είναι μαθητής μου. ;D  είναι κ διαβαστερός σε σχέση με μερικούς εδώ μέσα  :2hysterical: :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.msg344026#msg344026
 
Λες να είναι τυχαίο που το μηχανάκι είναι 650?   :eusa_think:

http://www.youtube.com/watch?v=qzUSu-Y_wpw&feature=youtu.be
« Last Edit: Τρίτη 21 Αύγουστος 2018, 01:04:04 πμ by Stoneman »