Τελικά η χοντα εκανε το θαυμα της και σε κράτησε μαζί της!!!
Οπου σε συναντανε τα bmw και τα KTM από εδώ και στο εξής, θα στραβομουτσουνιάζουνε!
Σωτο θα δειξει. Παντως απο τα μηχανακια που εχω οδηγησει (και εχω οδηγησει πολλα της μεγαλης on-off κατηγοριας), το καλυτερο για γενικη χρηση ειναι το GS 1200 LC και επιφυλασομαι να αποκτησω ενα σε καποια φαση για μεγαλα δικαβαλα/φορτωμενα ταξιδια σε καθε ειδους δρομο.
Εχοντας εδω ενα ΤΑ650 και το καινουργιο Αφρικα (χθες ηρθα στη δουλεια με το Αφρικα, σημερα με το ΤΑακι), αφηνοντας εξω τα διαφορα πολυ θετικα του Αφρικα, σε καποια αλλα σημεια χανει. Πρωτο, η σελα του δεν ειναι με ΤΙΠΟΤΑ σαν τον θρονο του ΤΑ, δευτερο δεν εχει με ΤΙΠΟΤΑ την αρχοντικη και ακριβεστατη αποκριση των καρμπυρατερ σε πολυ μικρες ταχυτητες (το διαπιστωσα στο χωμα) και τριτο, ο κινητηρας του δεν εχει αυτη τη special αισθηση των V ή των Boxer. Και κανει και αρκετουτσικο θορυβο με την μαμισια εξατμιση, σχεδον σαν αφτερ μαρκετ. Περισοτερες εντυπωσεις εν καιρω.
ΥΓ Και κατι αλλο: παρα το οτι ειναι πολυ καλα ζυγισμενο για τα κιλα του, το ΤΑακι ειναι παντα πιο μανιτζεβελο