Hellas Transalp Forum

Ιατρικο συμβουλιο!

GeoK · 8500

Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
on: Πέμπτη 04 Αύγουστος 2016, 22:41:10 μμ
Καλησπερα κυριοι.
 Ο ασθενης παρουσιαζει το εξης προβλημα. Καθυστερηση πτωςης στροφων. Κλεινοντας το γκαζι δηλαδη ο κινητηρας δεν κοβει αμεσως. Σαν να διατηρει στιγμιαια τις στροφες και μετα πεφτουν σιγα σιγα.
Το εκανε απο την πρωτη μερα που την πηρα αλλα επειδη ειχα πολλα να της κανω ειπα καπου θα φτιαξει.
Ρυθμιστηκαν οι βαλβιδες. Δεν αλλαξε τιποτα. Συγχονιστηκαν τα καρμς ( που ηταν αλλου για αλλου) παλι τιποτα.
Pilot screws ηταν στις 1και 1/2 στροφες τις πηγα στις 2 και 1/2, ουτε ετσι. Και βασικα με τις pilot δεν ειδα και καμια διαφορα :-\
Εχει μια τρυπα η εξατμιση χαμηλα στο τελικο αλλα δεν νιωθω οτι επιρρεαζει καπως. Ουτε σκασιματα ουτε κατι αλλο περιεργο.
Τι αλλο μπορει να ειναι?
Ευχαριστω προκαταβολικα  :)

http://vid1383.photobucket.com/albums/ah282/iachos/Mobile%20Uploads/20160804_175526_001_001_zpsfciyo9m5.mp4
« Last Edit: Πέμπτη 04 Αύγουστος 2016, 22:52:11 μμ by GeoK »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Παρασκευή 05 Αύγουστος 2016, 13:42:44 μμ
μήπως έχει πρόβλημα η γκαζιέρα ;
επιστρέφει ζωηρά το γκρίπ ? οι ντίζες είναι πάντα μια τεντωμένη ? (αυτή που τραβάει κάθε φορά)


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #2 on: Παρασκευή 05 Αύγουστος 2016, 15:09:03 μμ
Αν δεν είναι η γκαζιάερα ή γενικά η μηχανική κίνηση των πεταλούδων τότε πού πιθανό να έχει περίσσεια αέρα, απο κάπου δηλ ρουφάει αέρα. Τσέκαρε σωληνάκια, τους λαιμούς εισαγωγής των Carbs και τέλος τα pilots μήπως λείπουν ή έχουν καταστραφεί τα orings



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #3 on: Παρασκευή 05 Αύγουστος 2016, 18:38:06 μμ
Γκαζιερα και ντιζες ειναι οκ. Τωρα τους λαιμους με το ματι θα τους ψαξω. Η πρεπει να βγαλω καρμπς? τα pilot τα ξεβιδωνω τελειως και βγαινουν?  η πρεπει να τα ανοιξω απο πισω για να βγουν? εμπλεξα μ φαινεται...



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #4 on: Παρασκευή 05 Αύγουστος 2016, 20:37:24 μμ
Γκαζιερα και ντιζες ειναι οκ. Τωρα τους λαιμους με το ματι θα τους ψαξω. Η πρεπει να βγαλω καρμπς? τα pilot τα ξεβιδωνω τελειως και βγαινουν?  η πρεπει να τα ανοιξω απο πισω για να βγουν? εμπλεξα μ φαινεται...

Τους λαιμούς σε πρώτη φάση με το μάτι δες αν θέλουν σφίξιμο ή αν έχουν σκισίματα. Τα Pilots τα ξεβιδώνεις τελείως η βίδα έχει ελατήριο, ροδέλα,oring. Αν δε βγεί η ροδέλα και το ori ή λείπουν ή έχουν κολλήσει μέσα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Σάββατο 06 Αύγουστος 2016, 20:26:14 μμ
Σχετικά με τις pilots αντιγράφω απο εδώ:  http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html

<<- αν σου "κρατάει" στροφές, π.χ., μένει στις 1700 σαλ για λίγο και μετά πέφτει στο ρελαντί, είσαι πλούσιος (και ας φσίνεται ότι τραβάει αέρα, το φαινόμενο οφείλεται σε περίσεια βενζίνης), βίδωσε για να φτωχύνεις (1/8 την φορά) και ξαναδοκιμάζεις.
- επίσης είσαι πλούσιος όταν στην εν λόγω ξερογκαζιά οι στροφές πέφτουν Κατω από το ρελαντί (κατά 200-300 σαλ) και μετά κάθονται στο ρελαντί.>>

Οι pilots επειδή αναφέρθηκαν είναι αυτές :



τα οριγκ δίνονται σαν ανταλλακτικά μαζί με το σετ επισκευής των καρμπς, αλλά μπορείς να το βρείς στο εμπόριο στην διάσταση 3*1, πρόσεχε αυτήν την μικρή ροδέλα  ΔΕΝ υπάρχει. :goofy:

Κ κάτι ακόμα, σύντροχος κ συμφορουμίτης είχε το ίδιο πρόβλημα στην 650 κ άλλαξε βελόνες επειδή απο την φθορά σκάλωναν.
« Last Edit: Σάββατο 06 Αύγουστος 2016, 20:33:35 μμ by Stoneman »



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #6 on: Δευτέρα 08 Αύγουστος 2016, 15:51:28 μμ
Τα pilot ειναι οκ. Τα ξεβιδωσα και ειναι ολα οπως πρεπει.
Στους λαιμους ομως ειδα εχει μαζεψει μαυριλα  απο κατω σαν να χανουν λιγο.






Offline Wildjohn

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 197
Reply #7 on: Δευτέρα 08 Αύγουστος 2016, 16:48:03 μμ
Εγώ που είχα κάτι παρόμοιο όταν έκανα την ανακατασκευή μου και το πήγα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις μου είπε το παλικάρι ότι είχε τσακίσει κάποιο απο τα σωληνάκια όπως τα είχα βάλει.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Offline κρομ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #8 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2016, 22:05:28 μμ
Αν και φαντάζομαι πως θα το έχεις ψάξει, θα σου πω πως κάτι παρεμφερές που είχα αντιμετωπίσει ωφειλόταν στην ντίζα του τσοκ



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #9 on: Κυριακή 14 Αύγουστος 2016, 10:46:13 πμ
Κι ομως δεν το εχω κοιταξει το τσοκ! Και θα επρεπε γιατι εχει πολυ περιεργη συμπεριφορα. Ισα που το ανοιγα και χτυπαγε 2κ+ ετσι και το ανοιγα μεχρι την πρωτη σκαλα πεταγοταν στις 4000. Πιστευω αν το ανοιγα τερμα θα βαραγε κοφτη...θα παω να το λυσω..



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2016, 19:34:43 μμ
Και οταν λέμε λύσω τι εννοούμε?  :eusa_think:

Διαλύσω?  :2hysterical:

Πλάκα κάνω ετσι? Το τσοκ απλά στην ένωση που απο ένα γίνεται δύο μερικές φορές κολάει κ μένει μόνιμα ανοιχτό. Η ενωση αυτή στην 650 βρίσκεται αριστερα απο το λαιμό του τιμονιού κ αναμεσα λειμό κ αριστερό ψυγείο.

Για να το ελέγξεις χρειάζεται να βγάλεις τεπόζιτο κ φιλτροκούτι κ ίσως κ τα καρμπς.



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #11 on: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2016, 21:35:57 μμ
ελυσα απλα τις βιδες που το συγκρατουν πανω στο καρμπ και το εβγαλα να δω. Ε ειδα αλλα δεν καταλαβα και πολλα... Λαδωσα την ντιζα παντως, ειδα οτι εχει αρκετο τζογο,που ειχα διαβασει στο μανουαλι οτι δεν πρεπει να εχει καθολου!, και απο περιεργια εβαλα μπρος χωρις το ενα τσοκ. Εκανε φασαρια που ρουφαγε αερα, αλλα δουλευε καλα! Ουτε κολαγαν οι στροφες ουτε τιποτα! Το σκεφτηκα να το αφησω ανοιχτο αλλα λεω για το βαλαν καποιο λογο θα ειχαν 8)...
Με λιγα λογια δεν αλλαξε τιποτα. Εβγαλα εβαλα 0 εις το πηλικο. Εφαγα 2 ωρες απλα...

Θα εβγαζα καρμπς να τα ψαξω ολα με ησυχια αλλα αυτο τον καιρο την χρειαζομαι για να κινουμαι οποτε δεν μπορω. Οταν ζεστενεται παρατηρησα οτι γινεται πιο εντονο παντως το φαινομενο και καμια φορα κολαει 1-2 sec στις 2000στροφες πριν πεσει ρελαντι. Η οδηγηση παντως γενικα ειναι δραμα ετσι...
« Last Edit: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2016, 21:40:36 μμ by GeoK »



john lk

  • Guest
Reply #12 on: Κυριακή 28 Αύγουστος 2016, 14:00:11 μμ
Το "κρατημα" των στροφων οταν πεφτουν δειχνει χωρις καμμια αμφιβολια οτι εχεις αδυνατο μειγμα (αν βγαλεις μπουζι θα το διαπιστωσεις απο το ασπρωπο χρωμα του). Σιγα σιγα ξεβισωνε τα pilots εως οτου δεν "κρατουν" οι στροφες κατα την πτωση τους, μην εκπλαγεις αν χρειαστεις 4 η 5 στροφες εξω. Βεβαια αν το "κρατημα" των στροφων εμφανιστηκε αποτομα και δεν προυπηρχε, μαλλον καποια δοαρροη αρεα εμφανιστηκε.
Το πιθανοτερο ειναι διαρροη αερα προς τον κυλινδρο απο καποιο λαστιχο/λαιμο/κολαρο/Ο ρινγκ κλπ κλπ.
Τσεκαρισε και το λασιχακι της υποπιεσης, αν ειναι τρυπιο θα τραβα απο εκει αερα, επισης τσεκαρισε τις μεμβρανες των air cut off valves, αν ειναι τρυπιες τραβουν αερα. Οι Μ5 βιδες που ειναι για την ζυγοσταθμιση των καρμπς ειναι σφιγμενες??, οι αλουμινενιες ροδελες τους ειναι οκ??

Ψαξου οσο καλυτερα μπορεις γιατι ο οποιοσδηποτε μηχανικος δεν πιστευω να κατσει να ασχοληθει με λεπτομερεια.



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #13 on: Κυριακή 28 Αύγουστος 2016, 19:59:03 μμ
4 ή 5 στροφες; Η 2&1/2 που λεει το μανουαλι τι εγιναν;
Το κρατημα ηταν ετσι απο οταν την πηρα που βρηκα τις βιδες στην 1&1/4 εξω! Δεν ειχα χρονο αυτες τις μερες, μεσα στην βδομαδα θα επανελθω ομως να δω και μπουζι π λες.
« Last Edit: Κυριακή 28 Αύγουστος 2016, 20:01:07 μμ by GeoK »



john lk

  • Guest
Reply #14 on: Κυριακή 28 Αύγουστος 2016, 20:36:46 μμ
4 ή 5 στροφες; Η 2&1/2 που λεει το μανουαλι τι εγιναν;
Το κρατημα ηταν ετσι απο οταν την πηρα που βρηκα τις βιδες στην 1&1/4 εξω! Δεν ειχα χρονο αυτες τις μερες, μεσα στην βδομαδα θα επανελθω ομως να δω και μπουζι π λες.

Το ξερω ακουγονται πολλες στροφες εξω, αλλα ειχα τα ιδια συμπτωματα στην δικια μου 600 ΄98 και μαλιστα με ΟΛΑ τα λαστιχα/μεμβρανες/λαιμους/Ο ρινγκς στα καρμπς καινουργια και καθαρισμενα/ζυγοσταθμισμενα κλπ κλπ.
Καταναλωση 5,7 με 6,0 λ/100 χλμ, χρωμα μπουζιων πολυ καλο.
Επισης σημειωσε οτι το μανουαλ λεει οτι αυτη ειναι η αρχικη ρυθμιση απο εκει και περα το καθε μοτερ εχει τις δικες του ρυθμισεις (κοντινες βεβαια με το μανουαλ), πιστευω οτι η δικια μου ειναι εξαιρεση.

Μην κολλας, πειραματισου και αν δεν σου αρεσει μπορεις να επανελθεις στις αρχικες σου ρυθμισεις.

...εννοειται οτι μονο εγω βαζω χερι στα καρμπς για να ξερω τι εχω κανει.