Hellas Transalp Forum

Αδερφάκι Deauville κρυωμένο..

PoLiThS · 7399

Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 17:59:25 μμ
Καλησπέρα σύντροχοι.
 Απευθύνομαι σε εσας καθότι μηχανολογικά μοιάζουμε.

Το προβλημά μου πρωτοπαρουσιάστικε πριν μερικές μέρες και ενώ είμαι μέσα στην κίνηση κανει ενα τσακ και σβήνει το μοτέρ. Δεν δίνω σημασία το βάζω μπροστά και φεύγω.Στο πρώτο άνοιγμα ομως διαπιστώνω ένα κόμπιασμα εκει μετά τις 4κ στροφές άρχίζει να βήχει- ρετάρει.
Τα μαζεύω που λέτε πάω στον μηχανικό μου λέει θα το δούμε λιγάκι. Αντία βενζίνης υποπτεύομαι και η ρουφιάνα ζεματούσε(δεν ξέρω αν πρεπει να ζεματάει ή οχι αλλα νομίζω οτι δεν). Του λέω εδώ είμαστε και επειδή είχα και ένα άγχος για την αντλία γιατι είχε φάει επισκευή απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη παραγγέλνω και σήμερα την τοποθετώ. Ελα μου πάλι όμως μια απο τα ίδια. Με το που ανοίξω το μηχανάκι μετα τις 4000 στροφές έχουμε γκουχ και γκουχ πάλι....

Προσπάθησα να βρώ κάτι εδώ στο φορουμ και δεν βρηκα ακριβώς... καμιά ιδέα?

Υ.Γ. Τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει οτι τα εξτρά φώτα που έχω βάλει κάνουν ενα ελαφρύ τρεμόπαιγμα στην πορεία που παλιότερα δεν το έκαναν (πλήρωσα και αντλία αν πληρώσω και τπτ αλλο θα πεθάνω)



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #1 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 18:03:16 μμ
Μέτρησε με βολτόμετρο τάση στο ρελαντί και στο άνοιγμα.



Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #2 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 18:07:10 μμ
στους πολους της μπαταρίας?



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #3 on: Τετάρτη 27 Ιούλιος 2016, 21:23:41 μμ
στους πολους της μπαταρίας?
Θα μετρήσεις με πολύμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας όπως σου ανέφερε ο Poliths
Και στο ρελαντί και με ανοιχτό γκάζι.
Και με σβηστά και με αναμμένα φώτα.
Αυτό που περιγράφεις παίζει ένα σεναριάκι να είναι θέμα ανορθωτή
Χωρίς βέβαια να είναι απόλυτο.


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Πέμπτη 28 Ιούλιος 2016, 16:31:58 μμ
Καλησπέρα σύντροχοι.

Γειά κ σε σένα

Απευθύνομαι σε εσας καθότι μηχανολογικά μοιάζουμε.

Είσαι κ εσύ καρμπυρατεράτος?

Το προβλημά μου πρωτοπαρουσιάστικε πριν μερικές μέρες και ενώ είμαι μέσα στην κίνηση κανει ενα τσακ και σβήνει το μοτέρ.

Δλδ ακουσες τσακ? η απλά το λές εσύ τσακ?

Δεν δίνω σημασία το βάζω μπροστά και φεύγω.Στο πρώτο άνοιγμα ομως διαπιστώνω ένα κόμπιασμα εκει μετά τις 4κ στροφές άρχίζει να βήχει- ρετάρει.

Εβγαλες τα εύκολα μπουζί να δείς σε τι κατάσταση βρίσκονται? Κομπιάσματα τετοιου είδους δείχνουν (οχι απολυτα) καρμπυρατερ κ σχισμένες μεμβράνες αν θυμάμαι καλά απο ότι εχω διαβασει εδώ μεσα.
Ρίξε μια ψαχτική με την λέξη ''μεμβράνες'' θα σου βγαλει μερικά θεματα.

Υ.Γ. Τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει οτι τα εξτρά φώτα που έχω βάλει κάνουν ενα ελαφρύ τρεμόπαιγμα στην πορεία που παλιότερα δεν το έκαναν (πλήρωσα και αντλία αν πληρώσω και τπτ αλλο θα πεθάνω)

Οπως είπαν κ οι συμφορουμίτες πιό πάνω, με τα φωτα σβηστά αν εχεις επιλογή πρέπει να εχεις 13+ στο ρελαντι κ ενα μεγιστο 14.5 V στις 4500-5000στρ/λ, αυτό δεν είναι κ απολυτο, εξαρταται απο το πόσο φορτισμένη είναι η μπαταρία σου.
Η μπαταρία σου θα πρέπει να εχει καπου 12.5 V μετα απο μια νυχτα αραχτη κ δίχως συναγερμό, οχι οτι στα 12,3 κατι συμβαίνει, αλλά στα κάτω απο τα 12 σίγουρα κατι συμβαίνει.



Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #5 on: Πέμπτη 28 Ιούλιος 2016, 17:20:11 μμ
Από ρεύματα οκ είμαστε. Το κόμπιασμα παραμένει... Απο Δευτέρα έλεγχος όμως. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ότι κάνει το κάνει με τέρμα γκάζι....    Το νιώθω σαν ατροφία σαν κάτι τέτοιο γμτ

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #6 on: Τρίτη 02 Αύγουστος 2016, 11:43:53 πμ
Βρέθηκε ο ύποπτος... Σκισμένη μεμβράνη σλάιντ....

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Τετάρτη 03 Αύγουστος 2016, 15:10:26 μμ
Αρα καρμπυρατεράτος είσαι κ εσύ.
Βρήκες ανταλλακτικό?

Ασχετο αλλά απο καταναλώσεις πώς πάς?



Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #8 on: Τετάρτη 03 Αύγουστος 2016, 16:26:23 μμ
Αρα καρμπυρατεράτος είσαι κ εσύ.
Βρήκες ανταλλακτικό?

Ασχετο αλλά απο καταναλώσεις πώς πάς?

To ειχες ρωτήσει και γώ δεν έδωσα σημασια.. συγγνώμη..

Βρήκε ο μηχανικός μου κάπου απο θεσσαλονίκη απο κάποιον προμηθευτή του.

Απο καταναλώσεις ειμαι στο 6,2-6,8 αλλα δεν ειμαι σημείο αναφοράς καθότι μένω κοντα΄σ την Πορταρία και πέφτει στραμπούληγμα....



Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #9 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2016, 07:06:57 πμ
Τελικά αλλαγή slide καθαρισμός καρμπυρατέρ (το θέλανε) ολα καλα αλλα με τις υγρασίες υποπτεύομαι ΠΑΛΙ ναι ΠΑΛΙ τα ιδια...

θα τρελλαθώ θα πηδηχτώ απο το παράθυρο...

απο μπουζοκαλώδια παίζει να γίνεται τούτο? πώς θα τα ελεγξω?  :-\ :-\ :-\



john lk

  • Guest
Reply #10 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2016, 09:12:05 πμ
Θα σου συνιστουσα να ελεγξει ο μηχανικος σου τα κατωθι στα καρμπυρατερ

-  υψος φλοτερ στα λεκανακια (στα ΤΑ ειναι 7 χιλιοστα), μετραται απο το χειλος της λεκανης εως το φλοτερ μολις αυτο εχει ακουμπησει στην βαλβιδα, οχι ομως να την συμπιεζει απο το βαρος του.
-  μεμβρανες πλαινων μικρων βαλβιδων (air cut off valves)
-  μεμβρανες και λαστιχενιο σωληνακι του ρουμπινετου (πολυ πιθανο)

Ανταλλακτικα για τα ανωτερω απο την Θεσσαλονικη, και εγω απο εκει αγοραζω και ειναι αριστης ποιοτητας ιαπωνεζικα.



Offline PoLiThS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #11 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2016, 13:57:59 μμ
Λοιπον... Ελατε να κλαψουμε παρεα... Η πηγη του κακου ευρέθη.... Βαλβίδα πλαινου σταντ... Και όχι μόνο αυτό αλλά επειδή πάει κάλυτερα πλεον πατιναρει. Θεμε και συμπλέκτη

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk