Δεύτερη βόλτα στον Σαρακάκη, αφού ξέχασα να πάρω βίδες για τις δισκόπλακες:
Ηθελα νάξερα πόσο τις σφιγγουν και γίνονται ετσι?


Πήρα τρείς να υπάρχουν:

Απο τακάκια καλά τα πάω, αποτελεσμα της ηρεμης οδήγησης:

Εχουν ακόμα 3.5+ υλικό τριβής:
Ανοίγω παρένθεση:
Πρίν μπεί ο τροχός, ασχολήθηκα λίγο με την ντίζα του κοντερ και τον ατέρμονα.
Με ενα ψιλό κατσαβίδι τράβηξα εξω την ντίζα:

Ενας οπτικός έλεγχος στο οριγκ που έχει στην ακρη μην κ έχει στραβοπατήσει, όλα οκ:

Καθάρισμα το συρματόσχοινο με τζίνα κ οπτκό έλεγχο για τυχόν κομμένες τρίχες :

Λίπανση κ πάλι και αρχίζει να μπαίνει την θέση της , μην το παρακάνετε όμως στο γράσο , υπάρχει ο κίνδυνος να σπρωξει η ντίζα το γράσο κ να περάσει μεσα στα όργανα, μην πώ οτι θα ηταν καλύτερο αν γρασαριστεί υπερβολικά να βγεί κ απο τα όργανα για να ελεγχθει αν το γρασο βγήκε απο επάνω:

Το ενα ακρο μπαίνει στο δοχείο με το ενισχυμένο γράσο λιθίου και το αλλο βγαίνει με μια επικάλυψη γρασου:

Ο ατέρμονας λύθηκε, κ καθαρίστηκε με τζίνα κ μετά φύσημα με αέρα να στεγνώσει κ να καθαρίσει παντού:

Ιδιαίτερα το σημείο που βρίσκεται το γρανάζι του:

κ το σημείο που ''πιάνει'' η ντίζα:

Γεμίζω μια σύριγγα με γράσο λιθίου και στοι ακρο της συνδέω ενα μικρό σωλήνα:

Περιστρέφοντας το γρανάζι με το χερι ρίχνω προσεκτικά γρασο στα δόντια του ωστε να γεμίσει η φωλιά του:


Στη συνέχεια λιπαίνω περμετρικά το εσωτερικό του και μπαίνει η 1η ροδέλα:

Πάει στον πάτο και σειρά η 2η ροδέλα:

Προσοχή, συνήθως οι συνεργειάδες αφαιρούν την μιά ροδέλα κ δήθεν για να γυρίζει το πλαστικό γρανάζι πιο ελεύθερα, εμένα η μια έλειπε.
Ομως αν κ τελικά τποθέτησα κ την δεύτερη δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Στη συνέχεια λίπανση του γραναζιού:

Ωραίο ε?


Τοποθέτηση κ αφαιρώ το γράσο που περισσεύει δλδ κάπου το μισό

:

Το περιστρέφω μια δύο περιστροφές για να πάει παντού το γράσο κ να φύγει το περίσσευμα, κ έτοιμος για τοποθέτηση:
Κλείνει η παρένθεση....