Hellas Transalp Forum

ρουμπινετο βενζινης

Dayman · 11988

Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 15:23:32 μμ
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει κιτ επισκευης ρουμπινετου βενζινης η αν αλλαζει ολο το ρουμπινετο σε ΤΑ 650 01 μοντ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2794
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 16:07:35 μμ
Κιτ υπάρχουν για όλα σχεδόν τα ρουμπινέτα. Τα αφτερμάρκετ έχουν πιο λογικές τιμές. Ολόκληρο το γνήσιο θα είναι ακριβό.
Τι έχει το δικό σου; Τι θέλεις να κάνεις;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #2 on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 16:22:19 μμ
εχω μικρη διαρροή.Σε ερωτηση σε συνεργειο αν υπαρχει κιτ επισκευης μου ειπε οχι για μοντ 2001 αλλα για επομενα μοντελα ναι και επομενως παμε για ρουμπινετο με κοστος 95 ευρω.Σε αγγελια ειδα το εν λογω κιτ με 45 ευρω πηρα τηλ να ρωτησω μοντ και μου ειπε ενα αοριστο κανει για το δικο σου.Την μηχανη την εχω 3 μηνες γενικα εχω κανει πολλα (ειχαν βαλει χερι πανω της αχρηστοι ανθρωποι) και ακομα την μαθαινω.Η ερωτηση μου ειναι αν οντως ισχυει το κιτ για το μοντελο μου η οχι απο ατομα που γνωριζουν η τους εχει τυχει παρομοιο.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2794
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 20:15:43 μμ
Εγώ έχω το 600 και για το 600 υπάρχει πολύ πράμα στο ebay. Για το 650 υπάρχουν λιγότερα. Χρησιμοποίησε τη λέξη petcock παρά το fuel valve. Για το 650 βρήκα αυτό το γνήσιο:
 http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-XLV650-Transalp-Fuel-Petcock-Cock-Taps-Repair-Kit-/251589562385?hash=item3a93e81011:g:zRcAAOSwyJdTxVQX
στο.... Περιστέρι με 54€ με 0 μεταφορικά. Για άφτερμάρκετ repair kit υπολόγιζε 10 ~ 20€.
« Last Edit: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 20:18:32 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #4 on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 21:19:00 μμ
σε αυτον τηλεφωνησα στο Περιστερι και ειπε με αοριστια κανει.Καποιοιμου ειπαν οτι για μοντ 2001 δεν υπαρχει κιτ.Τι να κανω να ρισκαρω και ας πανε στον βροντο 50 ευρω;



john lk

  • Guest
Reply #5 on: Τετάρτη 23 Δεκέμβριος 2015, 22:40:18 μμ
Κοιταξε στο car.gr στα ανταλλακτικα για ΤΑ (νομιζω πλαισιο - ρουμπινετα), εκει θα βρεις εναν ανεξαρτητο εισαγωγεα Ιαπωνικων αφτερ μαρκετ ανταλλακτικων πολυ καλης ποιοτητος, λεγεται Δημητριου και ειναι στην Θεσσαλονικη και στο στελνει σε 1 μερα με αντικαταβολη.
Εγω εχω το ΤΑ 600 και εχω παρει κιτ επισκευης του ρουμπινετου απο εκει, ειμαι ομως ΣΧΕΔΟΝ σιγουρος οτι το κιτ απο την 600 κανει και για την 650.
Πιστευω οτι θα κανεις την δουλεια σου ετσι και καλα και φθηνα.
Δες και την μετατροπη που εχω κανει σε ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα αντι για ρουμπινετο (αν πιανουν τα χερια σου), αυτη ειναι λυση για παντα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2794
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2015, 09:56:58 πμ
Οι Γιάννηδες που σου απαντάμε έχομε το 600. Οι κάτοχοι των 650 βρίσκονται ήδη στις χιονοδρομικές πίστες.  ;D
 Η Χόντα χρησιμοποιεί αυτό το ρουμπινέτο σε πάρα πολλά μοντέλα από τη δεκαετία του 80 και θεωρώ και εγώ απίθανο να το άλλαξε. Αυτός στο Περιστέρι στο car.gr το έχει 45€, αλλά ξαναπροτείνω να βρεις κιτ. Δες τις φωτογραφίες του 600 μήπως και βγάλεις άκρη, αλλιώς πήγαινε με το ρουμπινέτο λυμένο ανά χείρας να βεβαιωθείς ότι κάνει.







Το παραπάνω είναι 23 ετών και δεν δακρύζει, γιαυτό πρόσεχε πριν ξοδευτείς.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #7 on: Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2015, 10:17:02 πμ
Το 650 δεν έχει ρουμπινέτο. Μήπως υπάρχει κάτι λάθος ή μαϊμουδιά;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #8 on: Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2015, 10:56:05 πμ
εχει ρουμπινετο το εβγαλα και ψαχνω να βρω αν ειναι ιδιο με του 600.Ο εμπορος δεν ξεσφραγιζει το κιτ για να γινει συγκριση αν κανει παρα μονο αν αγοραστει.Αυτος ειναι ο λογος που ρωταω τους πιο εμπειρους εδω.Ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες και τις φωτο,καλες γιορτες σε ολους.Τα 95 ευρω που ζηταει ο Σαρακακης για ανταλλακτικο μηχανης 15 ετων δεν θα τα δωσω παντως.



john lk

  • Guest
Reply #9 on: Παρασκευή 25 Δεκέμβριος 2015, 18:59:52 μμ
Οπως ξαναειπα το ρουμπινετο του 650 πρεπει να εχει τις ιδιες διαστασεις με αυτο του 600, η μονη διαφορα ειναι οτι δεν εχει τον διακοπτη επιλογης ON - OFF - RES.
Εαν η διαμετρος του λαστιχενιαυ διαφραγματος ειναι 35 χιλ, τοτε ταιριαζει αυτη απο το 600, οπτικα μου φαινεται να ταιριαζει.

Γιαννη να διευκρινησω οτι το "ρουμπινετο" του 650 το μονο που κανει ειναι να ανοιγει την ροη της βενζινης προς τα καρμπς, και λειτουργει με την υποπιεση του πισω κυλινδρου. Στο 600 το κατω μερος του ρουμπινετου λειτουργει οπως και στο 650, ενω το ανω μερος περιεχει τον επιλογεα ON - OFF - RES που ειναι ο μαυρος διακοπτης που βλεπουμε.



Offline Dayman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #10 on: Σάββατο 26 Δεκέμβριος 2015, 10:37:17 πμ
Οπως ξαναειπα το ρουμπινετο του 650 πρεπει να εχει τις ιδιες διαστασεις με αυτο του 600, η μονη διαφορα ειναι οτι δεν εχει τον διακοπτη επιλογης ON - OFF - RES.
Εαν η διαμετρος του λαστιχενιαυ διαφραγματος ειναι 35 χιλ, τοτε ταιριαζει αυτη απο το 600, οπτικα μου φαινεται να ταιριαζει.

Γιαννη να διευκρινησω οτι το "ρουμπινετο" του 650 το μονο που κανει ειναι να ανοιγει την ροη της βενζινης προς τα καρμπς, και λειτουργει με την υποπιεση του πισω κυλινδρου. Στο 600 το κατω μερος του ρουμπινετου λειτουργει οπως και στο 650, ενω το ανω μερος περιεχει τον επιλογεα ON - OFF - RES που ειναι ο μαυρος διακοπτης που βλεπουμε.

Πολυ καλη ηενημερωση σου φιλε μου.Εχω ενα μπουσουλα τωρα με οσα λες.Ευχαριστω πολυ. ;)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #11 on: Δευτέρα 28 Δεκέμβριος 2015, 07:23:40 πμ
Χρόνια Πολλά !!!

Τελικά, όσο ζεις μαθαίνεις. Δεν θεώρησα ποτέ ότι ο "μηχανισμός" για την ροή είναι το ρουμπινέτο και το μυαλό μου ήταν στο σύστημα με τον διακόπτη !!!


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....