Hellas Transalp Forum

Μπλακαουτ σε Varadero μετά από τούμπα, τυχαίο; Αναζήτηση βοήθειας

jon t · 5745

Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Την προηγούμενη Κυριακή το μεσημέρι μία ηλικιωμένη οδηγός αυτοκινήτου έστριψε σε διασταύρωση αφού είχε πριν σταματήσει, υποτίθεται για να ελέγξει, και αγνοώντας το συνεχές κορνάρισμα μου (είχα δει οτι δεν με είχε αντιληφθεί και ήμουν σταματημένος με το Varadero αναμμένο), μου έριξε μία στον μπροστινό τροχό και έριξε την μοτό κάτω από τα αριστερά.

Ευτυχώς άφησα την μηχανή και έμεινα όρθιος και ευτυχώς που έστω και αργά το αυτοκίνητο φρέναρε...

Μετά από οπτικό έλεγχο και δοκιμαστική βόλτα η μηχανή από όσο έδειχνε δεν είχε ζημιά εκτός από ένα ράισμα της αριστερής χούφτας.

Το ίδιο βράδυ κινούμενος πολύ σιγά και αναπηδώντας σε ένα σαμαράκι η μοτό έσβησε. Πατάω μίζα και παθαίνουν μπλακάουτ ακόμη και τα όργανα. Κάνω δεξιά ανοιγοκλείνω διακόπτη και run-off και έρχονται τα όργανα. Ξαναπατάω μίζα σβήνουν πάλι.
Στο σκοτάδι βγάζω σέλα να τσεκάρω ασφάλειες, όλες οκ, σε δοκιμή η μοτό παίρνει μπροστά, την σβήνω δεν ξαναπαίρνει και μου φαίνεται οτι ο αρνητικός πόλος δεν είναι πολύ σφιγμένος. Τον σφίγγω και μετά όλα οκ  ???

Εχθές βάζω βενζίνη, πάω να βάλω μπροστά πάλι μπλακουτ, ρεύμα μόνο το ρολογάκι στο καντράν. Πάλι πασπάτεμα κάτω από την σέλα και μετά από δέκα λεπτά χωρίς να έχω "φτιάξει " κάτι, ξανά ρεύμα στον διακόπτη και όλα οκ ! ! !

Η μπαταρία είναι γνήσια και ενός έτους και γενικά μια χαρά.

Αν κάποιος μπορεί να σκεφτεί κάτι για να ελέγξω πρόχειρα ας προτείνει. Συνεργείο εμπιστοσύνης τέτοιες μέρες δυστυχώς δεν παίζει...  :(



Offline D.Charisis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
Υπάρχει περίπτωση ,από την πτώση και το τράνταγμα,κάποια καλώδια της μίζας στο τιμόνι να έφυγαν από την θέση,να χαλάρωσαν...για κοίταξέ τα.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Καταρχην Γιαννη ευτυχως ολα καλα. Δευτερον... δε πιστευω οτι την αφησες να πεσει... αποκλειεται , θα ειχες αντιηλιακο στα χερια και γλίστρησε.

Ειχα παθει κατι παρομοιο σε μια εκδρομη του συλλογου.
Δες τον αισθητηρα κλισης που βρισκεται πισω απο τα οργανα. Αν εχει πεσει απο τη βαση του λογικα οταν δεν παιρνει μπρος αν γειρεις τη μηχανη στη θεση που χρειάζεται θα το ξεγελασεις. Οποτε θα καταλαβεις και τι φταιει...


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Κώστα εξαιτίας του θέματος με τα μάτια μου, πλέον αφήνω την μοτό να πέσει χωρίς να προσπαθώ να το σώσω.
Στην εκδρομή στην Εύβοια ήμουνα και εγώ και θυμάμαι την φάση με το δικό σου.
Όμως εσένα είχε συνέχεια ρεύμα στα όργανα αν δεν με απατά η μνήμη μου.

Τώρα μόλις ένας φίλος μηχανικός σκαφών μου είπε μήπως έχει κάποιο θέμα η μπαταρία από το τράνταγμα και έχει μετατόπιση σε κάποιο στοιχείο, και με το πασπάτεμα ξαναέρχεται.

Το θέμα είναι ότι διάγνωση μπορεί να γίνει όταν με ξανααφήσει, ποιος ξέρει πού... :(



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
  Έχω πει και ξαναλέω ότι οι ηλικιωμένοι δεν πρέπει να οδηγούν παρά μόνο μετά από εξοντωτικές ιατρικές και γνωστικές εξετάσεις κάθε εξάμηνο. Όπως οι πιλότοι.
  Καλά ξεμπερδέματα φίλε! Κάτι μοιάζει να έχει φύγει απ' την θέση του και δεν κάνει επαφή?
« Last Edit: Κυριακή 09 Αύγουστος 2015, 12:43:36 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Το ίδιο βράδυ κινούμενος πολύ σιγά και αναπηδώντας σε ένα σαμαράκι η μοτό έσβησε. Πατάω μίζα και παθαίνουν μπλακάουτ ακόμη και τα όργανα. Κάνω δεξιά ανοιγοκλείνω διακόπτη και run-off και έρχονται τα όργανα. Ξαναπατάω μίζα σβήνουν πάλι.


Αυτή η συμπεριφορά μου θυμίζει μπαταρία - πόλους μπαταρίας - ρελέ μίζας - κεντρική ασφάλεια και κυρίως οι  επαφές τους.
 

Εχθές βάζω βενζίνη, πάω να βάλω μπροστά πάλι μπλακουτ, ρεύμα μόνο το ρολογάκι στο καντράν. Πάλι πασπάτεμα κάτω από την σέλα και μετά από δέκα λεπτά χωρίς να έχω "φτιάξει " κάτι, ξανά ρεύμα στον διακόπτη και όλα οκ ! ! !

Τυχαίο.

Η μπαταρία είναι γνήσια και ενός έτους και γενικά μια χαρά.

Την έχεις μετρήσει?

Ποιό Βαραντερο έχεις? ΜΚ1,3 η 3?


 



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
To Varadero είναι το MK3 του 2008.

Ασφάλειες έχω τσεκάρει.
Θα πάω αύριο να μετρήσω την μπαταρία σε φίλο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων.
Τι άλλο να του πω να μετρήσει ή να κοιτάξει σχετικά με τον ρελέ μίζας ή οτιδήποτε άλλο;



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Τις επαφές της κεντρικής ασφάλειας και του ρελέ της μίζας.
Αν κάτι εκεί δεν κάνει  σωστή επαφή τότε γονατίζει το ρεύμα οταν πατας μίζα.
Να τσεκάρεις και να καθαρίσεις τους πόλους της μπαταρίας σου.



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546

Καθάρισα τις επαφές σε όλες τις ασφάλειες καθώς και τους πόλους της μπαταρίας. Κάποια μικρή μαυρίλα είχε η μία επαφή της κεντρικής ασφάλειας και του θετικού πόλου της μπαταρίας.

Διαπίστωσα ότι μετά τον καθαρισμό εξαφανίστηκε ένας μικρός θόρυβος σαν τσιρτσίρισμα στον χώρο κάτω από την σέλα όπου βρίσκονται όλα τα παραπάνω, κάθε φορά που πάταγα την μίζα - κάποιο ηλεκτρικό τόξο; - και που φίλος που έτυχε να είναι μπροστά  στο πρώτο μπλακάουτ μου είχε πει ότι ήταν φυσιολογικό.

Δεν μου έχει ξανακάνει κάτι και μακάρι να μην υπάρχει κάτι άλλο.

Αν είναι έτσι προφανώς η πτώση είναι άσχετη με το όλο θέμα.