Την προηγούμενη Κυριακή το μεσημέρι μία ηλικιωμένη οδηγός αυτοκινήτου έστριψε σε διασταύρωση αφού είχε πριν σταματήσει, υποτίθεται για να ελέγξει, και αγνοώντας το συνεχές κορνάρισμα μου (είχα δει οτι δεν με είχε αντιληφθεί και ήμουν σταματημένος με το Varadero αναμμένο), μου έριξε μία στον μπροστινό τροχό και έριξε την μοτό κάτω από τα αριστερά.
Ευτυχώς άφησα την μηχανή και έμεινα όρθιος και ευτυχώς που έστω και αργά το αυτοκίνητο φρέναρε...
Μετά από οπτικό έλεγχο και δοκιμαστική βόλτα η μηχανή από όσο έδειχνε δεν είχε ζημιά εκτός από ένα ράισμα της αριστερής χούφτας.
Το ίδιο βράδυ κινούμενος πολύ σιγά και αναπηδώντας σε ένα σαμαράκι η μοτό έσβησε. Πατάω μίζα και παθαίνουν μπλακάουτ ακόμη και τα όργανα. Κάνω δεξιά ανοιγοκλείνω διακόπτη και run-off και έρχονται τα όργανα. Ξαναπατάω μίζα σβήνουν πάλι.
Στο σκοτάδι βγάζω σέλα να τσεκάρω ασφάλειες, όλες οκ, σε δοκιμή η μοτό παίρνει μπροστά, την σβήνω δεν ξαναπαίρνει και μου φαίνεται οτι ο αρνητικός πόλος δεν είναι πολύ σφιγμένος. Τον σφίγγω και μετά όλα οκ

Εχθές βάζω βενζίνη, πάω να βάλω μπροστά πάλι μπλακουτ, ρεύμα μόνο το ρολογάκι στο καντράν. Πάλι πασπάτεμα κάτω από την σέλα και μετά από δέκα λεπτά χωρίς να έχω "φτιάξει " κάτι, ξανά ρεύμα στον διακόπτη και όλα οκ ! ! !
Η μπαταρία είναι γνήσια και ενός έτους και γενικά μια χαρά.
Αν κάποιος μπορεί να σκεφτεί κάτι για να ελέγξω πρόχειρα ας προτείνει. Συνεργείο εμπιστοσύνης τέτοιες μέρες δυστυχώς δεν παίζει...
