Το μοτέρ θα μπαίνει, όχι εύκολα πάντως. Θα πρέπει να κάνεις και κάτι για να ξεγελάσεις το ΚΤΕΟ.
Η συμίεση των Βιζέκο είναι στο θεό. 12,5 νομίζω. Δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στην μετατροπή, αλλά είναι εκτός νοοτροπίας του Τρανσάλπ. Μπαίνουν και με μεγαλύτερη χάρη, άρα ανεβαίνει η κατανάλωση λαδιού.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!