Το αμορτισέρ του ΤΑ 700 δεν έχει ρύθμιση προφόρτισης.
Η μόνη ρύθμιση που διαθέτει είναι η ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης (με ένα κατσαβιδάκι στην αριστερή μεριά), σκληραίνοντας ή μαλακώνοντάς την, σύμφωνα με την ένδειξη "hard, soft".
Αν, παρόλα αυτά είναι ανάγκη να προφορτίσεις το ελατήριο, ώστε αυτό να δουλεύει σε άλλο εύρος (αυτό άλλωστε σημαίνει "προφόρτιση"), θα πρέπει να το περιστρέψεις με ειδικό κλειδί σε συνεργείο, καθώς απ' ό,τι έχω διαπιστώσει η μια άκρη του αμορτισέρ έχει δαχτυλίδι με βόλτες.
Αλλά τονίζω ότι αυτή η ρύθμιση δεν είναι συνήθης (όπως π.χ. στο V-Strom που έχει εξωτερικό ρυθμιστήρι τηλεπροφόρτισης) αλλά την κάνεις μία φορά και την αφήνεις. Και αυτό μόνο όταν το σύνηθες μεταφερόμενο βάρος (αναβάτη, τακτικού συνεπιβάτη, βαλιτσών) είναι τόσο μεγάλο ώστε να υποχρεώνει το αμορτισέρ να δουλεύει μακριά από το σύνηθες μέσο της διαδρομής του. Αυτή είναι και η έννοια της προφόρτισης.