Hellas Transalp Forum

Έγκριση τύπου transalp 400 1997

hasteve · 9466

Offline hasteve

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
on: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 14:08:30 μμ
Χαιρετώ όλους!
Αγόρασα ενα transalp 400 1997 γιατι μπορεί να το οδηγήσει κάποιος με δίπλωμα Α2!
Ψάχνω να βρω την έγκριση τύπου της μηχανής της συγκεκριμένης, για να μπορω να αποδείξω ότι όντως το οδηγας με Α2!
Λόγω του ότι το εν λόγω μηχανάκι ειναι εισαγωγή εκτός αντιπροσωπείας και ο Σαρακακης δεν έχει την έγκριση τύπου, απευθύνομαι στο forum με την ελπίδα να βρω κάποιον φίλο που να έχει την έγκριση τύπου!
Ο αριθμός πλαισίου ειναι:ND061100076. Αν κάποιος έχει τον ίδιο αριθμό στα πρώτα ψηφια (ND0611*****) θα το εκτιμούσα με βοηθούσε!! Ευχαριστω!



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #1 on: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 16:41:27 μμ
To ότι οδηγείται με Α2 προκύπτει από την αναλογία ίππων ανά χιλιόγραμμο. Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν μπορείς να το αποδείξεις αυτό επίσημα με κάποιο κρατικό έγγραφο; Κι αν επιτρέπεται για ποιο λόγο, δηλαδή ισχυρίστηκε κάποιος ότι δεν οδηγείται με Α2 και αν ναι πού το στήριξε;




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #2 on: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 19:49:01 μμ
Χαιρετώ όλους!
Αγόρασα ενα transalp 400 1997 γιατι μπορεί να το οδηγήσει κάποιος με δίπλωμα Α2!
Ψάχνω να βρω την έγκριση τύπου της μηχανής της συγκεκριμένης, για να μπορω να αποδείξω ότι όντως το οδηγας με Α2!
Λόγω του ότι το εν λόγω μηχανάκι ειναι εισαγωγή εκτός αντιπροσωπείας και ο Σαρακακης δεν έχει την έγκριση τύπου, απευθύνομαι στο forum με την ελπίδα να βρω κάποιον φίλο που να έχει την έγκριση τύπου!
Ο αριθμός πλαισίου ειναι:ND061100076. Αν κάποιος έχει τον ίδιο αριθμό στα πρώτα ψηφια (ND0611*****) θα το εκτιμούσα με βοηθούσε!! Ευχαριστω!

To μόνο που μου έρχεται στο μυαλό μου είναι να απευθυνθείς σε κάποιο τελωνείο,
μήπως και μπορέσουν να σε βοηθήσουν δίνοντάς  σου κάποιο αντίστοιχο έγραφο. :eusa_think:




Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #3 on: Δευτέρα 10 Μάρτιος 2014, 21:33:22 μμ
Ολοι οι τυποι οχηματων που εχουν βγαλει αδεια κυκλοφοριας εχουν παρει εγριση τυπου, η οποια αφου εκδοθει κεντρικα (Υπουργειο Μεταφορων ή οπως αλλιως λεγεται σημερα).

Στη συνεχεια το εγγραφο αυτο κοινοποιηται σε ολες τις Δνσεις Μεταφορων της χωρας για να μπορουν να τις εχουν σαν οδηγο καο να εκδιδουν αδειες κυκλοφοριας.

Αρα οταν εγιναν εισαγωγη τα τετρακοσαρια, καποιος ανελαβε το κοστος για την εκδοση της εγκρισης τυπου και στην συνεχεια ολα εβγαλαν πινακιδα βαση αυτης.

Συνεπως η εγκριση τυπου πρεπει να υπαρχει στα αρχεια των διευθυνσεων μεταφορων, απλα δεν ξερω τί αρχειοθετηση εχουν για να σε εξυπηρετησουν (ειχα εισαγει καινουργιο αυτοκινητο ακριβως ιδιων προδιαγραφων με της ελληνικης αντιπροσωπειας και οταν πηγα γιαπινακιδα μου εκαναν κολπα μεχρι που αναγκαστηκα να βαλω διεκπεραιωτη και το εγγραφο της εγκρισης εμφανιστηκε ως δια μαγειας)




Offline hasteve

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #4 on: Τρίτη 11 Μάρτιος 2014, 01:21:34 πμ
Για να κατανοήσει κανείς το απίστευτο αλαλούμ που ζούμε πρέπει να έχει σφαιρικά στο μυαλό του το σύνολο σχεδόν της νομοθεσίας που διέπει την οδήγηση δικύκλου στην Ελλάδα!!!! Η Ελλάδα που έχει την ατυχία να αναγκάζεται να προσαρμόσει την «εξελιγμένη» ευρωπαϊκή οδηγία σε ένα απαρχαιωμένο και ανοργάνωτο σύστημα που διαθέτει!!!!
Δεν υπάρχουν οι εγκρίσεις τύπου στο τεχνικό αρχείο οχημάτων για οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν το 2006.
Για να μπορεί κάποιος να οδηγήσει ένα δίκυκλο με άδεια οδήγησης Α2 πρέπει το δίκυκλο αυτό να είναι έως και 35kw (47ps) και έως 0,2 kw/kg, όπου  kw είναι η ιπποδύναμη που αναφέρει η έγκριση τύπου του δικύκλου και kg είναι το βάρος της μηχανής σε κατάσταση λειτουργίας με οδηγό που λέει η ίδια έγκριση τύπου που ψάχνουμε!!! Το θέμα είναι ότι κάποιες εγκρίσεις συμπεριλαμβάνουν στο βάρος τον οδηγό και κάποιες όχι! Άρα δεν μπορεί να βρεθεί άκρη!
Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που μπορεί κάποιος να δει στο διαδίκτυο καταλαβαίνει ότι το εν λόγω δίκυκλο (transalp 400) οδηγείται εύκολα με Α2 άδεια οδήγησης, αλλά πως μπορεί να υποδειχτεί αυτό στην τροχαία και στην ασφάλεια;;; αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνω την συγκεκριμένη έγκριση τύπου για να μπορώ να προσδιορίσω τις παραπάνω τιμές για το συγκεκριμένο δίκυκλο!
Είναι προφανές ότι πρέπει να έχεις μαζί την έγκριση τύπου και την σχετική νομοθεσία έτσι ώστε να τα δείχνεις σε έναν έλεγχο και να τα προσκομίσεις στην ασφάλεια για να σε ασφαλίσει! Τα κυβικά του δικύκλου δεν έχουν πλέον σημασία εκτός της κατηγορίας Α1 (έως 125) Ευχαριστώ πολύ.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τρίτη 11 Μάρτιος 2014, 10:40:11 πμ
Μπορείς να το αφήσεις έτσι το θέμα και αν σε σταματήσουν και επιμένουν το θέμα πάει δικαστικά και ας βρει το δικαστήριο τι ισχύει. Ρίσκο μεν, αλλά τι άλλο ?

Αυτό το έχεις δει http://webtao.yme.gov.gr:16004/ 


Offline hasteve

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #6 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 00:10:35 πμ
Τελικά αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει έγκριση τύπου όπως και αρκετά αλλα μοντέλα εκείνης της εποχής που είχαν εισαχθεί,  δεν είχαν έγκριση τύπου!
Ευτυχώς όμως το πρόβλημα λύθηκε γιατι ένας καλός κύριος απο την επίσημη αντιπροσωπεία μου έδωσε μια βεβαίωση για τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης μηχανής!
Οποτε τέλος καλο όλα καλα!
Ευχαριστω χίλιες φορές όλους!! :)



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1471
Reply #7 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 07:44:16 πμ
Πραγματικά δεν υπάρχει έγκριση τύπου... Στο υπουργείο σφυράνε αδιάφορα....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #8 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 10:25:32 πμ
τελεια!
αν μπορεις πες το ονομα του (πμ)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9928
Reply #9 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 13:57:34 μμ
τελεια!
αν μπορεις πες το ονομα του (πμ)


Ναι αυτό θα ήταν καλό να το μαθαίναμε. Μήπως αρχίζει από Λ;


Παύλος Καρούμπης


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #10 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 21:33:21 μμ
Μπορείς να το αφήσεις έτσι το θέμα και αν σε σταματήσουν και επιμένουν το θέμα πάει δικαστικά και ας βρει το δικαστήριο τι ισχύει. Ρίσκο μεν, αλλά τι άλλο ?

Αυτό το έχεις δει http://webtao.yme.gov.gr:16004/ 
Από περιέργεια είπα να δω για την δική μου. Π@π@ρια μάντολες. Άσε που έχει κι αυτό τα τρωτά των κοκαλοπρογραμμάτων του δημοσίου.Βέβαια είναι 2001 αλλά κάποιοι κωδικοί που γράφονται στην άδεια και λογικά θα έπρεπε να είναι ίδιοι (πχ εργοστασίου) δεν έχουν σχέση μεταξύ τους.
« Last Edit: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2014, 21:36:13 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #11 on: Πέμπτη 13 Μάρτιος 2014, 10:39:55 πμ
Ναι αυτό θα ήταν καλό να το μαθαίναμε. Μήπως αρχίζει από Λ;

Μήπως το 6ο γράμμα είναι Ο ? άσε μας ρε Παύλο...   ;D
ο Λ Btw είναι αΛΛού !
τώρα έχουμε τον Π

 :2hysterical:


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9928
Reply #12 on: Πέμπτη 13 Μάρτιος 2014, 12:54:06 μμ
τώρα έχουμε τον Π

Έχουμε;

Μακάρι...


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #13 on: Πέμπτη 13 Μάρτιος 2014, 15:04:30 μμ
Πότσος ....... :goofy:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?