Hellas Transalp Forum

Varadero XL125 , τη γνώμη σας

Stoneman · 32729

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 19:26:46 μμ
Κουβέντα να γίνεται.

Δεν ξέρω αλλά οταν το κοιτάω μου δίνει την εντύπωση πολύ μεγαλύτερης , τουλάχιστον σε κυβισμό, μοτό.
Σαν να παίρνεις ''πολύ μηχανή '' για τα λ7 της.



Ηonda XL 125V Varadero Year 2001-02

Capacity
   124
Bore x Stroke    42 x 45 mm
Compression Ratio    11.8:1
Induction     2x 22mm VP-type
Ignition  /  Starting     Digital transistorized  /  electric
Max Power     15 hp 10.9 KW  @ 11000 rpm
Max Torque     10.5 Nm @ 9500 rpm



Honda XL 125V Varadero 2003-04

Capacity   124
Bore x Stroke    42 x 45 mm
Compression Ratio    11.8:1
Induction   2x 22mm VP-type
Ignition  /  Starting   Digital transistorized  /  electric
Max Power   15 hp 10.9 KW  @ 11000 rpm
Max Torque   10.5 Nm @ 9500 rpm



Honda XL 125V Varadero 2005-06

Capacity   124
Bore x Stroke    42 x 45 mm
Compression Ratio    11.8:1
Induction   2x 22mm VP-type
Ignition  /  Starting   Digital transistorized  /  electric
Max Power   15 hp 10.9 KW  @ 11000 rpm
Max Torque   10.5 Nm @ 9500 rpm



Honda XL 125V Varadero  2007-08 (και ψεκασμός και υδραυλικο συμπλέκτη αλλά -5 αλογάκια?)

Capacity   124
Bore x Stroke    42 x 45 mm
Compression Ratio    11.8: 1
Induction   PGM-FI electronic fuel injection 30mm throttle bore
Ignition  /  Starting   Digital transistorized  /  electric
Clutch    Hydraulic
Max Power   10.6 kW @ 11000 rpm
Max Torque   10 Nm @ 8500 rpm



Honda XL 125V Varadero  2007 Τravel

Στοιχεία ίδιο με το απο πάνω.



Honda XL 125V Varadero  2009-10

Μια απο τα ίδια.



Honda XL 125V Varadero  2011



125 κυβικά σε δύο κυλίνδρους και σε  90°-V Twin cylinder, Liquid cooled, four stroke, OHC, 4 valves per cylinder.
Παράξενη κατασκευή. Αρχικά 15 αλογάκια και 150 κιλά, μετά 10 αλογάκια και 185 κιλά. Μα καλά αυτή η Honda όλα ανάποδα τα κάνει?
Εχει και 15 αλογάκια (μάλλον είχε) ,5 ταχύτητες, αλλά και 125 κυβικά δεν είναι για να απομακρύνεσαι πολύ, ειδικά δικάβαλος.
Αραγε να ''τραβάει '' σαν παπί 125αρι η έχει κάτι τις παραπάνω? Του ρίχνει το Crypton δλδ? :goofy:
Λογικά θα είναι και οικονομικό.
Μου φαίνεται έχει δύο μπουζί αντί για 4, θέλει 1,5 κιλά λάδι, 1 λίτρο ψυκτικό.
Πίσω λάστιχο ίδιο με της ΤΑ, 130/80-17 (μάλλον με το φαρδύ της ΤΑ  :2hysterical:) και εμπρός 100/90-18.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γιατί η Honda εφτιαξε ενα φουσκωμένο YBR125, και δεν εβγαλε ενα YBR250.

Κουβέντα να γίνεται λοιπόν. Για πέστε τπτ , να δώ την γνώμη σας.






Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 19:43:15 μμ
δεν ειναι -5 αλογα νικο. ειναι πολυ λιγοτερο.
στα πρωτα χαρακτηριστικα δινει την ιπποδυναμη σε ιππους και σε kw.
απλα μετα μονο σε kw που ναι μεν ειναι μειομενη αλλα μολις κατα 0,1kw.οχι -5 αλογα δλδ.

στα της κατασκευης τωρα.
τζαμπα να το ειχα δεν θα το επαιρνα.
απλα δεν μου αρεσει.δεν το θεωρω λειτουργικο μεσα στην πολη(εξω απο αυτην απλα γελας).
ενα σκουτερ ειναι πολυ καλυτερο απο ενα τετοιο πραμα.
απο την αλλη,αμ καποιος το βολευτει,ειναι νομιζω κατι αντιστοιχο με τα παπακια,δεν σπαει δεν χαλαει.




ekos

  • Guest
Reply #2 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 20:53:37 μμ
Πολυ βαρυ και αργο. Απο την αλλη ειναι οικονομικο



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 21:37:27 μμ
Αυτό προσπαθώ να καταλάβω, είναι σαν παπί στην οδήγηση? Γιατί η τιμή του φτάνει τα μεταχειρισμένα ψεκαστά Innova.
Και είναι και δικύλινδρο και V90 !... έχει και υδρόψυξη ... τουλάχιστον απο συντήρηση θα έιναι μισή φορά πάνω απο ενα παπί.
Απο οικονομία δεν ξέρω.
« Last Edit: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 21:39:29 μμ by Stoneman »



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #4 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 22:12:41 μμ
Νομίζω πως ο Νίκος238 είχε ένα. Που' σαι Νικόλα να μας πεις;


Keep riding !!!


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #5 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 22:17:00 μμ
...και εκεί που πάω σπασμένος 3η, τσίτα κόκκινα δικέ μου, 11μιση χιλιάδες στροφές και οι βαλβίδες να τα βλέπουν όλα, ρίχνω μια ματιά στα γρήγορα στο κοντέρ... 59 ολόκληρα, γεμάτα χιλιόμετρα!!!

 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Άστο Νικόλα!!! Δεν πάει φιλαράκι... ειδικά με 2ο άτομο στην πίσω θέση έστω και με τα κιλά της καλής σου...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #6 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 22:27:03 μμ
Εδώ είμαι!
Κάπου τα ξαναλέγαμε για το βαραντεράκι.
Το είχα για 6 μήνες περίπου.
Πλαίσιο transalp, άνεση ατελείωτη, κατανάλωση σκάνδαλο, φρένα επαρκή, πάτημα transalp.
Απο κει και πέρα...οι πάπιες το ρίχνουν στ' αυτιά, μπορεί να το τρώνε κιόλας και να φτύνουν τις βαλβίδες του...το ΚΤΕΛ θα σε πατήσει σίγουρα πριν καβαντζάρεις την ανηφόρα μετά τον Αγ. Στέφανο...
Το παίρνεις για την οδικη του συμπεριφορά που τα υπόλοιπα δεν τη πλησιάζουν, θέλει άπειρο ή υπερβολικά κατασταλαγμένο αναβάτη.

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #7 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 22:53:16 μμ
νικο
ειχα για κανα 2 χρονια αυτο



ενω εψαχνα για παπι,πηρα αυτο γιατι σχεδον μου το χαριζαν.
δεν πιστευα οτι τα σκουτερ μπορει να σου παρεχουν τοση ανεση,ευελιξια και -τηρουμενων των αναλογιων- οδηγικη συμπεριφορα και ασφαλεια.

4χρονο,υδροψυκτο,δισκοφρενα μπρος πισω(φρεναρες μιλαμε,η ΤΑ δεν μου δινει τετοια αισθηση)

αργοτερα εμαθα οτι ηταν απο τα καλυτερα στην κατηγορια του αλλα και απο τα ακριβοτερα.
περασα πολυ ωραια μαζι του.
μου λειπει καποιες φορες που θελω να παω μια μικρη βολτα.
εκανα καθημερινα 30 χλμ για να παω στην δουλεια απο εθνικη οδο και αλλα τοσα και παραπανω στο περα δοθε ετσι για να με χτυπαει ο αερας.
το μοναδικο μειονεκτημα του ηταν ηκαταναλωση.
βεβαια πρεπει να πω οτι η μανετα του γκαζιου ειχε μονο 2 θεσεις!!! ή κλειστο θα ηταν ή τερμα ανοιχτο,οποτε μαλλον λογικα εκαιγε,του επινα το αιμα λεμε.
στην εθνικη με εμενα οδηγο ειχα 125 χλμ.
απο αθηνα το εφερα σπιτι οδηγωντας.
αν χρειαστει να παρω κατι τετοιο μικρο παλι,παπι ουτε που θα περασει απο το μυαλο μου.

αν σε ενδιαφερει η βαθμολογια που θα εβαζα και στα 2 με αριστα το 10

varadero 3
aprilia leonardo 8





Σαν να παίρνεις ''πολύ μηχανή '' για τα λ7 της.


συγκριτικα με το varaderaki,μονο στην φωτο ισχυει αυτο.
ειχα εντυπωσιαστει πολυ με το aprilia.
τι καθισμα ηταν αυτο παναγια μου,σαν τον καναπε του σπιτιου.










μην βγει παραεξω οτι εδωσα καλυτερα βαθμολογια σε μη γιαπωνεζικο.  :goofy:


« Last Edit: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 22:57:03 μμ by trackler »




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #8 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 12:58:19 μμ
Αδικείται με τον 125άρι κινητήρα!

Αν του είχαν έναν ψεκαστό 400άρι ή αυτόν που έχουν στα καινούρια CB500 θα ήταν ότι πρέπει!!!

Εμφάνιση έχει για να πουλήσει...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #9 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 14:49:57 μμ
Αδικείται με τον 125άρι κινητήρα!

Αν του είχαν έναν ψεκαστό 400άρι ή αυτόν που έχουν στα καινούρια CB500 θα ήταν ότι πρέπει!!!

Αν του είχαν βάλει ψεκαστό 400άρι ή 500άρι θα ήταν εσωτερικός ανταγωνισμός
Εγώ ενώ κατανοώ την ανάγκη ύπαρξης αυτού του μοντέλου σ' αυτήν την κατηγορία, απλά απορώ γιατί του έδωσαν αυτό το όνομα.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #10 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 15:03:40 μμ
για τον ιδιο λογο που το παραφουσκωσαν τοσο πολυ και το βαρυναν τοσο πολυ.

το ειπε ο νικος στο πρωτο μυνημα νομιζω.

¨δινει την αισθηση οτι παιρνεις ¨πολυ¨ μηχανη για τα λεφτα που δινεις.¨





Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #11 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 15:57:14 μμ
Υπόψην, στη Γαλλία έχει πουλήσει τρελά. Τουλάχιστον το πρώτο μοντέλο.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 16:57:04 μμ
Επειδή δεν μου αρέσουν τα ογκώδη μηχανάκια θεωρώ την ΤΑ650-700 την χρυσή τομή πριν περάσουμε στην υπερβολή.

Δεν ξέρω απο που βγαίνει το όνομα Varadero, αλλά ξέροντας το μεγάλο πλοίο οταν το βλέπω στο μικρό νομίζω οτι το κόλησε εκεί κάποιος ιδιοκτήτης που είχε άλλα σχέδια αλλά δεν του βγήκανε. ;D

Ομως το XL125/(XL600-650-700/XL1000 σου δίνει την εντύπωση οτι πράγματι υπάρχει ενα κενό ανάμεσα 125 και 600, ισως όχι ενα 400 η 500, αλλά ενα 250-300 που να μην είναι ακριβώς 300 , ας είναι 275 τέλος πάντων.

Σαν μηχανάκι εχει μπούγιο, και χαραμίζεται απο τον μικρό κινητήρα του.
Ισως είναι ενα μεγάλο παπί για ψηλούς αναβάτες που σε κανονικό παπί θα έβαζαν τον  :asshaking: τους στην θέση σου συνεπιβάτη. :2hysterical:
Οτι και νάναι πάντως ΔΕΝ είναι σκουτερ η παπί, είναι μηχανάκι εστω και μικρό. Για εμένα δεν κάνει σίγουρα αφού αποκλείει τα ταξίδια , ακόμα και τα κοντινά , και σε υποχρεώνει να έχεις ενα εργαλείο πόλης ,εκτός και αν θέλω να ανακατεύω τα λάδια συνεχώς με τον λεβιέ ταχυτήτων, η να κάνω αυτό που εγραψε ο Πάνισκ πιο πριν.
Προτιμώ την γουρουνίτσα μου που πάει με μια 3η απο τις 1700 εως τις ...... στροφές χωρίς αντιρρήσεις.

Οσο για σκούτερ? μπορεί να αγοράσω κάποια στιγμή με συνταγή γιατρού οταν όπως έχει πει φίλος δεν θα μπορώ να ανεβάσω την ΤΑ στο διπλό.
Τα θεωρώ βαλίτσες με ροδάκια , οσο για τα παπιά είναι ακόμα χειρότερα, βασικά δεν μπορώ να οδηγήσω μηχανάκι χωρίς συμπλέκτη, θέλω σε μια στραβή να μπορώ να απομονώσω κινητήρα απο τροχό για να δώ πώς θα την γλυτώσω.

Νικόλα εσύ που το ξέρεις, πόσα μπουζί είχε? έχει 4 βαλβίδες στρον κύλινδρο και ισως έχει απο 2 μπουζί?
Δεν έχει 6η (και τι να την κάνει?) αλλά αν θυμάσαι τα 80χλμ/ω στις πόσες στροφές τα βγάζει?
« Last Edit: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 17:12:27 μμ by Stoneman »



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #13 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 17:07:36 μμ
Επειδή δεν μου αρέσουν τα ογκώδη μηχανάκια θεωρώ την ΤΑ650-700 την χρυσή τομή πριν περάσουμε στην υπερβολή.

Και τα ΤΑ650-700 ογκώδη μηχανάκια τα λες άνετα.

Quote
Ομως το XL125/(XL600-650-700/XL1000 σου δίνει την εντύπωση οτι πράγματι υπάρχει ενα κενό ανάμεσα 125 και 600

Υπήρχε το ΤΑ400 σαν ενδιάμεσο μοντέλο, αλλά δεν κυκλοφόρησε πολύ έξω από την Ιαπωνία.






Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 17:15:03 μμ
Απάντησες ενώ εγώ το διόρθωνα  :2dizzy:



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #15 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 18:46:24 μμ
...το ΚΤΕΛ θα σε πατήσει σίγουρα πριν καβαντζάρεις την ανηφόρα μετά τον Αγ. Στέφανο...

:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #16 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 20:54:57 μμ
Αν του είχαν βάλει ψεκαστό 400άρι ή 500άρι θα ήταν εσωτερικός ανταγωνισμός
Εγώ ενώ κατανοώ την ανάγκη ύπαρξης αυτού του μοντέλου σ' αυτήν την κατηγορία, απλά απορώ γιατί του έδωσαν αυτό το όνομα.

Εσωτερικός ανταγωνισμός σε τι? 400άρι ON-OFF έχει να βγάλει η χόντα από την ΤΑ σου!!!

Τόσα χρόνια κυκλοφορεί το μικρό Varadero ενώ η νέα σειρά CB μόλις... Για κάποιον που ήθελε ON-OFF αίσθηση αλλά δεν είχε-ήθελε να δώσει τα 8300€ που έδωσα για το ΤΑ 700, θα ήταν λουκούμι!!! Αλλά και στα street να δούμε, από τα 125 του CBF έπρεπε να πάει κανείς στα 600(4κύλιδρο) του ...CBF. Αφήνω εκτός τα CBR.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #17 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 21:05:28 μμ
Είναι ένα XL125 με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά με χώρους και "μούρη". Απλά καίει και είναι βαρύ. Και άμα πέσεις ΔΕΝ είναι 125. Θες για κοντά και φτηνά; Παπί γιαμάχα κάτω απο 2000 καινούργιο. Θες κανονικό μηχανάκι για τα ίδια; ΥΒR 125 πάλι με 2200 καινουργή. Θες κανονική μοτό; αφού τα ΤΑ πάνε μεταχείρω τσάμπα τι το ψάχνεις;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:01:15 μμ
Για τα YBR δίκιο έχεις, για παπί όμως πάμε σε άλλη κατηγορία, και δεν παίζει η σύγκριση.
Σίγουρα ένα βαρύ μηχανάκι με μικρό κινητήρα θα το οδηγείς στην τσίτα για να κινείσαι ανεκτά-υποφερτά, αν και μέσα στην κίνηση η σβελτάδα δεν μετράει, και ετσι σίγουρα θα καίει το κάτι τις παραπάνω απο ενα παπί που σαν οικονομικό εργαλείο πόλης δεν παίζεται.
Ομως σίγουρα θα είναι πιο ασφαλές απο ενα παπί που είναι σαν κουνούπι.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #19 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:31:19 μμ
Εσωτερικός ανταγωνισμός σε τι? 400άρι ON-OFF έχει να βγάλει η χόντα από την ΤΑ σου!!!

Στα μεγαλύτερα (και ακριβότερα με απείρως μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους) ον-οφ της. Εγώ π.χ. αν δεν υπήρχε το 400άρι, θα έπρεπε να πάρω την 600 ή την 650, πράγμα που ΔΕΝ ήθελα.

Quote
Για κάποιον που ήθελε ON-OFF αίσθηση αλλά δεν είχε-ήθελε να δώσει τα 8300€ που έδωσα για το ΤΑ 700, θα ήταν λουκούμι!!! Αλλά και στα street να δούμε, από τα 125 του CBF έπρεπε να πάει κανείς στα 600(4κύλιδρο) του ...CBF. Αφήνω εκτός τα CBR.

δε νομίζω ότι δίνει αίσθηση ον οφ το Varadero 125. Επιβλητική οπτική (authoritative view) του δρόμου ναι, αλλά ον οφ; Δύσκολα.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:02:39 μμ by Goikoetxea »




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #20 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:01:49 μμ
Στα μεγαλύτερα (και ακριβότερα με απείρως μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους) ον-οφ της. Εγώ π.χ. αν δεν υπήρχε το 400άρι, θα έπρεπε να πάρω την 600 ή την 650, πράγμα που ΔΕΝ ήθελα.

Μια που το φερε η κουβέντα, αν και λίγο εκτός θέματος με το Βαραντεράκι.
Το 600άρι τι κόστος έχει παραπάνω ? Ασφάλεια και τέλη τι πληρώνεις για το 400 ? Το αντισταθμίζεις με το αβαντάζ του 600αριού ?


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #21 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:06:47 μμ
Μια που το φερε η κουβέντα, αν και λίγο εκτός θέματος με το Βαραντεράκι.
Το 600άρι τι κόστος έχει παραπάνω ? Ασφάλεια και τέλη τι πληρώνεις για το 400 ? Το αντισταθμίζεις με το αβαντάζ του 600αριού ?

Είναι πολύ απλό: Δεν ήθελα από τα 11 άλογα να πάω κατευθείαν στα 55.
Υπάρχει μια μικρή διαφορά στο κόστος αγοράς μεταχειρσμένο για τα 400άρια υπέρ τους, λόγω ψόφιου κινητήρα, μεταπωλούνται λίγο πιο δύσκολα, αγοράζονται λίγο πιο εύκολα. H ασφάλεια δεν έχει μεγάλες διαφορές. Τα τέλη είναι ίδια από 250 κ.ε. μέχρι 750 κ.ε. Στο καράβι το κόμιστρο είναι ίδιο για οτιδήποτε άνω των 250 κ.ε.
Το μεγάλο της πλεονέκτημα ως κίνητρο για πώληση είναι ότι είναι συμβατή και με το μικρό δίπλωμα λόγω αναλογίας βάρους ανά ιπποδύναμη, για ένα νέο οδηγό είναι πρωτοφανές άλμα να πάρεις μια TA. Εγώ δεν είχα τέτοιο θέμα, απλά το αναφέρω.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:16:01 μμ by Goikoetxea »




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #22 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:14:57 μμ
Είναι πολύ απλό: Δεν ήθελα από τα 11 άλογα να πάω κατευθείαν στα 55.
Υπάρχει μια μικρή διαφορά στο κόστος αγοράς μεταχειρσμένο για τα 400άρια υπέρ τους, λόγω ψόφιου κινητήρα. H ασφάλεια δεν έχει μεγάλες διαφορές. Τα τέλη είναι ίδια από 250 κ.ε. μέχρι 750 κ.ε.

Άρα αφού το είδες σαν level entry, λογικά είσαι πλέον έτοιμος για αναβάθμιση κυβικών.  ;)



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #23 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:18:29 μμ
Άρα αφού το είδες σαν level entry, λογικά είσαι πλέον έτοιμος για αναβάθμιση κυβικών.  ;)

Σίγουρα θα μου άρεσε πλέον να είχα κάτι καλύτερο και περισσότερα κυβικά αλλά λόγω καταστάσεων δεν...

πιο πολύ ψάχνομαι για κανένα πενηντάρι σκούτερ, και τη μηχανή να την έχω για τα όλο και λιγότερα ταξίδια που κάνω. Η διαφορά στην κατανάλωση θα αντιστάθμιζε το κόστος σε λίγους μήνες. Δεν είμαστε για νέες μηχανές πλέον.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:49:12 μμ
50αρι σκουτερ είναι για κοντινές διαδρομές, και καίει λίγο παραπάνω απο αντίστοιχο παπί.
Καλυτερα ενα 100αρι παπί. Η έχεις θέμα κόστους αγοράς? :eusa_think:

Το δικό μου καίει 2 λίτρα στα 100χλμ δικάβαλο με το γκάζι τσίτα σαν 50αρι 20ετίας.
Την ίδια κατανάλωση έχουν πλέον τα 125ρια. Αφού εχουν κ μικρά τεποζιτα.

Αν συνεχίσει πολύ ακόμα αυτή η κατάσταση με βλέπω να ανταλάσσω την ΤΑ με XL125 και να πληρώνω και απο πάνω .  :goofy:

Ομως θα βγάλω το αυτ/το Varadero και θα βάλω Transalp  :2hysterical: