Africaptan · 10478
Αν υποθεσουμε οτι δεν μας ενδιαφερει κοπος, χρημα, χρονος, τι θα συνεβαινε αν σε ενα Ta 600αρι βαζαμε ολοκληρο μπροστινο (καλαμια, τροχο, φρενα) και ολοκληρο πισινο (ψαλιδι, τροχο, φρενα) απο At;;;
το πρώτο ερώτημα είναι αν όντως μπαίνουν όλα αυτά
Το μπροστινό ξέρω ότι μπαίνει σίγουρα. Για το πίσω δεν ξέρω. Αλλά γιατί να το κάνεις αυτό? Για οποιοδηποτε λογο. Ισως χαλασαν τα του Ta και βρηκα τσαμπε απο At, ισως το θελω σαν project, ισως οτιδηποτε. Αλλο ειναι το θεμα. Το τι θα συμβει μ αυτες τις αλλαγες... Το ΤΑ στρίβει πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από το ΑΤ (βλ μικρότερο μεταξόνιο).Γκλουπ Ποιος το λεει αυτο; Δε θα συμφωνησω. (Οχι για το μεταξονιο, αλλα για το καλυτερο στριψιμο).(on the move using tapatalk)
O γκ το έχει βάλει στο 600άρι του για το πίσω εννοώ. Υπάρχει και σχετικό νήμα. Αμα δε βαριέσαι ψάξτο.
Το ΤΑ στρίβει πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από το ΑΤ (βλ μικρότερο μεταξόνιο).Γκλουπ Ποιος το λεει αυτο; Δε θα συμφωνησω. (Οχι για το μεταξονιο, αλλα για το καλυτερο στριψιμο).
Το μπροστινο του ΑΤ εχει 20mm περισσοτερη διαδρομη Δηλ. 220mm αντι 200mm του ΤΑ Επισης η διαμετρος των καλαμιων ειναι 43mm αντι 41mm που εχει το ΤΑ Βαζοντας λοιπον καποιος το μπροστινο του ΑΤ τοτε η μηχανη μπροστα σηκωνεται κατα 20mm μπροστα χαλοντας την "μαμα" γεωμετρια της μηχανης Το "προβλημα" των επιπλεον 2cm λυνεται ευκολα με κατεβασμα των πλακων κατα την ιδια αποσταση Κερδιζουμε κατ' αυτον τον τροπο το μεγαλυτερο κατα 2cm βυθισμα του μπροστινου, και ταυτοχρονα πιο στιβαρη συμπεριφορα λογω της αυξημενης κατα 2mm διαμετρου, χωρις να αλλοιωθει στο ελαχιστο η γεωμετρια της μηχανηςΑυτο που δεν ξερω ειναι ποσο πιο σκληρα ειναι τα ελατηρια του ΑΤ Παντως αυτο μονο καλο θα ειναι για την οδηγικη συμπεριφορα του ΤΑ που το μπροστινο του ειναι σουμιεςΕπισης στα καλαμια του ΑΤ μπαινουν κουτι οι δαγκανες απο το ΤΑ600 με τα δυο δισκοφρενα (και του ΤΑ650) Αυτο σημαινει οτι καποιος πολυ ευκολα μπορει να αναβαθμισει και τα φρενα βαζοντας τις μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το ΑΤ οι οποιες επισης μπαινουν κουτι Το μονο που πρεπει να αλλαχτει ειναι τα μπρατσα απο τις δαγκανεςΟσον αφορα το ψαλιδι βαζοντας το αυξανεις το μεταξονιο κανοντας την μοτοσυκλετα πιο δυσκινητη στις στροφες "αρνουμενη" να πεσει τοσο γρηγορα οσο πριν Οταν ομως ειναι πλεον πλαγιασμενη τοτε διατηρει ευκολοτερα την τροχια της Κατι που αν θελεις παιχνιδια σε στραμπουλιχτα κομματια δεν ειναι καλο Διορθωνεται βεβαια αυτο με περαιτερω κατεβασμα του μπροστινου απο τις τιμονοπλακες Αυξανετε επισης με το μακρυτερο ψαλιδι κατα τι η ευσταθια της στις ευθειες
Περαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των δυο μοτοσυκλετων που προδιδουν οτι το ΤΑ ειναι πιο ευκινητο, και εγω την ιδια αισθηση αποκομισα απο το λιγο που οδηγησα καποτε ενα AT
Κατα το δικο μου μυαλο/σκεψη/αντιληψη, αλλο "στριβει καλυτερα" κι αλλο "γινεται πιο ευκινητη" στο οποιο θα συμφωνησω.Στην πολη δηλαδη και σ ενα κλειστο ορεινο στροφιλικι, το Ta στριβει λιιγο καλυτερα. Οχι ομως σε πιο ανοιχτες στροφες και σε μεγαλυτερεες ταχυτητες, που εκει υπερτερει η At.
Βρε παιδιά, το AT ποιο είναι???
Διευκρινιση: Οταν λεμε οτι μπαινει το μπροστινο του ΑΤ στο ΤΑ600/650 εννοουμε μαζι με τις τιμονοπλακες Οχι σκετα τα καλαμια
Afrika Twin