Hellas Transalp Forum

Μπροστινο, πισινο, απο At σε Ta...

Africaptan · 10478

Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
on: Τετάρτη 06 Νοέμβριος 2013, 23:32:23 μμ
Αν υποθεσουμε οτι δεν μας ενδιαφερει κοπος, χρημα, χρονος, τι θα συνεβαινε αν σε ενα Ta 600αρι βαζαμε ολοκληρο μπροστινο (καλαμια, τροχο, φρενα) και ολοκληρο πισινο (ψαλιδι, τροχο, φρενα) απο At;;;


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #1 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 01:27:23 πμ
Αν υποθεσουμε οτι δεν μας ενδιαφερει κοπος, χρημα, χρονος, τι θα συνεβαινε αν σε ενα Ta 600αρι βαζαμε ολοκληρο μπροστινο (καλαμια, τροχο, φρενα) και ολοκληρο πισινο (ψαλιδι, τροχο, φρενα) απο At;;;

το πρώτο ερώτημα είναι αν όντως μπαίνουν όλα αυτά


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #2 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 08:15:46 πμ
το πρώτο ερώτημα είναι αν όντως μπαίνουν όλα αυτά

Η απαντηση ειναι οτι μπαινουν. Απο κει και μετα;;;


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 09:16:36 πμ
Το μπροστινό ξέρω ότι μπαίνει σίγουρα. Για το πίσω δεν ξέρω.
Αλλά γιατί να το κάνεις αυτό? Το ΤΑ στρίβει πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από το ΑΤ (βλ μικρότερο μεταξόνιο).

(on the move using tapatalk)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #4 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 09:27:55 πμ
Το μπροστινό ξέρω ότι μπαίνει σίγουρα. Για το πίσω δεν ξέρω.


Αλλά γιατί να το κάνεις αυτό?      
Για οποιοδηποτε λογο. Ισως χαλασαν τα του Ta και βρηκα τσαμπε απο At, ισως το θελω σαν project, ισως οτιδηποτε. Αλλο ειναι το θεμα. Το τι θα συμβει μ αυτες τις αλλαγες...   

Το ΤΑ στρίβει πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από το ΑΤ (βλ μικρότερο μεταξόνιο).
Γκλουπ  :o  Ποιος το λεει αυτο; Δε θα συμφωνησω. (Οχι για το μεταξονιο, αλλα για το καλυτερο στριψιμο).

(on the move using tapatalk)


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #5 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 10:21:47 πμ
O γκ το έχει βάλει στο 600άρι του για το πίσω εννοώ. Υπάρχει και σχετικό νήμα. Αμα δε βαριέσαι ψάξτο.



Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #6 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 15:35:26 μμ
O γκ το έχει βάλει στο 600άρι του για το πίσω εννοώ. Υπάρχει και σχετικό νήμα. Αμα δε βαριέσαι ψάξτο.

Θα το ψαξω.

Ευχαριστω.


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #7 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 16:47:08 μμ
Το μπροστινο του ΑΤ εχει 20mm περισσοτερη διαδρομη  Δηλ. 220mm αντι 200mm του ΤΑ Επισης η διαμετρος των καλαμιων ειναι 43mm αντι 41mm που εχει το ΤΑ
Βαζοντας λοιπον καποιος το μπροστινο του ΑΤ τοτε η μηχανη μπροστα σηκωνεται κατα 20mm μπροστα χαλοντας την "μαμα" γεωμετρια της μηχανης  Το "προβλημα" των επιπλεον 2cm λυνεται ευκολα με κατεβασμα των πλακων κατα την ιδια αποσταση
Κερδιζουμε κατ' αυτον τον τροπο το μεγαλυτερο κατα 2cm βυθισμα του μπροστινου, και ταυτοχρονα πιο στιβαρη συμπεριφορα λογω της αυξημενης κατα 2mm διαμετρου, χωρις να αλλοιωθει στο ελαχιστο η γεωμετρια της μηχανης
Αυτο που δεν ξερω ειναι ποσο πιο σκληρα ειναι τα ελατηρια του ΑΤ Παντως αυτο μονο καλο θα ειναι για την οδηγικη συμπεριφορα του ΤΑ που το μπροστινο του ειναι σουμιες

Επισης στα καλαμια του ΑΤ μπαινουν κουτι οι δαγκανες απο το ΤΑ600 με τα δυο δισκοφρενα (και του ΤΑ650) Αυτο σημαινει οτι καποιος πολυ ευκολα μπορει να αναβαθμισει και τα φρενα βαζοντας τις μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το ΑΤ οι οποιες επισης μπαινουν κουτι Το μονο που πρεπει να αλλαχτει ειναι τα μπρατσα απο τις δαγκανες

Οσον αφορα το ψαλιδι βαζοντας το αυξανεις το μεταξονιο κανοντας την μοτοσυκλετα πιο δυσκινητη στις στροφες "αρνουμενη" να πεσει τοσο γρηγορα οσο πριν Οταν ομως ειναι πλεον πλαγιασμενη τοτε διατηρει ευκολοτερα την τροχια της Κατι που αν θελεις παιχνιδια σε στραμπουλιχτα κομματια δεν ειναι καλο Διορθωνεται βεβαια αυτο με περαιτερω κατεβασμα του μπροστινου απο τις τιμονοπλακες
Αυξανετε επισης με το μακρυτερο ψαλιδι κατα τι η ευσταθια της στις ευθειες



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 16:53:06 μμ
Το ΤΑ στρίβει πολύ καλύτερα και πιο εύκολα από το ΑΤ (βλ μικρότερο μεταξόνιο).
Γκλουπ  :o  Ποιος το λεει αυτο; Δε θα συμφωνησω. (Οχι για το μεταξονιο, αλλα για το καλυτερο στριψιμο).
Περαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των δυο μοτοσυκλετων που προδιδουν οτι το ΤΑ ειναι πιο ευκινητο, και εγω την ιδια αισθηση αποκομισα απο το λιγο που οδηγησα καποτε ενα AT



Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #9 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:05:09 μμ
Το μπροστινο του ΑΤ εχει 20mm περισσοτερη διαδρομη  Δηλ. 220mm αντι 200mm του ΤΑ Επισης η διαμετρος των καλαμιων ειναι 43mm αντι 41mm που εχει το ΤΑ
Βαζοντας λοιπον καποιος το μπροστινο του ΑΤ τοτε η μηχανη μπροστα σηκωνεται κατα 20mm μπροστα χαλοντας την "μαμα" γεωμετρια της μηχανης  Το "προβλημα" των επιπλεον 2cm λυνεται ευκολα με κατεβασμα των πλακων κατα την ιδια αποσταση
Κερδιζουμε κατ' αυτον τον τροπο το μεγαλυτερο κατα 2cm βυθισμα του μπροστινου, και ταυτοχρονα πιο στιβαρη συμπεριφορα λογω της αυξημενης κατα 2mm διαμετρου, χωρις να αλλοιωθει στο ελαχιστο η γεωμετρια της μηχανης
Αυτο που δεν ξερω ειναι ποσο πιο σκληρα ειναι τα ελατηρια του ΑΤ Παντως αυτο μονο καλο θα ειναι για την οδηγικη συμπεριφορα του ΤΑ που το μπροστινο του ειναι σουμιες

Επισης στα καλαμια του ΑΤ μπαινουν κουτι οι δαγκανες απο το ΤΑ600 με τα δυο δισκοφρενα (και του ΤΑ650) Αυτο σημαινει οτι καποιος πολυ ευκολα μπορει να αναβαθμισει και τα φρενα βαζοντας τις μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το ΑΤ οι οποιες επισης μπαινουν κουτι Το μονο που πρεπει να αλλαχτει ειναι τα μπρατσα απο τις δαγκανες

Οσον αφορα το ψαλιδι βαζοντας το αυξανεις το μεταξονιο κανοντας την μοτοσυκλετα πιο δυσκινητη στις στροφες "αρνουμενη" να πεσει τοσο γρηγορα οσο πριν Οταν ομως ειναι πλεον πλαγιασμενη τοτε διατηρει ευκολοτερα την τροχια της Κατι που αν θελεις παιχνιδια σε στραμπουλιχτα κομματια δεν ειναι καλο Διορθωνεται βεβαια αυτο με περαιτερω κατεβασμα του μπροστινου απο τις τιμονοπλακες
Αυξανετε επισης με το μακρυτερο ψαλιδι κατα τι η ευσταθια της στις ευθειες




 :2bowing:


Σε γενικες γραμμες, αυτα περιμενα κι εγω...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #10 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:09:28 μμ
Περαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα των δυο μοτοσυκλετων που προδιδουν οτι το ΤΑ ειναι πιο ευκινητο, και εγω την ιδια αισθηση αποκομισα απο το λιγο που οδηγησα καποτε ενα AT


Κατα το δικο μου μυαλο/σκεψη/αντιληψη, αλλο "στριβει καλυτερα" κι αλλο "γινεται πιο ευκινητη" στο οποιο θα συμφωνησω.

Στην πολη δηλαδη και σ ενα κλειστο ορεινο στροφιλικι, το Ta στριβει λιιγο καλυτερα. Οχι ομως σε πιο ανοιχτες στροφες και σε μεγαλυτερεες ταχυτητες, που εκει υπερτερει η At.


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #11 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:11:51 μμ

Κατα το δικο μου μυαλο/σκεψη/αντιληψη, αλλο "στριβει καλυτερα" κι αλλο "γινεται πιο ευκινητη" στο οποιο θα συμφωνησω.

Στην πολη δηλαδη και σ ενα κλειστο ορεινο στροφιλικι, το Ta στριβει λιιγο καλυτερα. Οχι ομως σε πιο ανοιχτες στροφες και σε μεγαλυτερεες ταχυτητες, που εκει υπερτερει η At.
Σωστα!



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #12 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:30:16 μμ
Το μπροστινο του ΑΤ εχει 20mm περισσοτερη διαδρομη  Δηλ. 220mm αντι 200mm του ΤΑ Επισης η διαμετρος των καλαμιων ειναι 43mm αντι 41mm που εχει το ΤΑ
Βαζοντας λοιπον καποιος το μπροστινο του ΑΤ τοτε η μηχανη μπροστα σηκωνεται κατα 20mm μπροστα χαλοντας την "μαμα" γεωμετρια της μηχανης  Το "προβλημα" των επιπλεον 2cm λυνεται ευκολα με κατεβασμα των πλακων κατα την ιδια αποσταση
Κερδιζουμε κατ' αυτον τον τροπο το μεγαλυτερο κατα 2cm βυθισμα του μπροστινου, και ταυτοχρονα πιο στιβαρη συμπεριφορα λογω της αυξημενης κατα 2mm διαμετρου, χωρις να αλλοιωθει στο ελαχιστο η γεωμετρια της μηχανης
Αυτο που δεν ξερω ειναι ποσο πιο σκληρα ειναι τα ελατηρια του ΑΤ Παντως αυτο μονο καλο θα ειναι για την οδηγικη συμπεριφορα του ΤΑ που το μπροστινο του ειναι σουμιες

Επισης στα καλαμια του ΑΤ μπαινουν κουτι οι δαγκανες απο το ΤΑ600 με τα δυο δισκοφρενα (και του ΤΑ650) Αυτο σημαινει οτι καποιος πολυ ευκολα μπορει να αναβαθμισει και τα φρενα βαζοντας τις μεγαλυτερες δισκοπλακες απο το ΑΤ οι οποιες επισης μπαινουν κουτι Το μονο που πρεπει να αλλαχτει ειναι τα μπρατσα απο τις δαγκανες

Οσον αφορα το ψαλιδι βαζοντας το αυξανεις το μεταξονιο κανοντας την μοτοσυκλετα πιο δυσκινητη στις στροφες "αρνουμενη" να πεσει τοσο γρηγορα οσο πριν Οταν ομως ειναι πλεον πλαγιασμενη τοτε διατηρει ευκολοτερα την τροχια της Κατι που αν θελεις παιχνιδια σε στραμπουλιχτα κομματια δεν ειναι καλο Διορθωνεται βεβαια αυτο με περαιτερω κατεβασμα του μπροστινου απο τις τιμονοπλακες
Αυξανετε επισης με το μακρυτερο ψαλιδι κατα τι η ευσταθια της στις ευθειες

Διευκρινιση: Οταν λεμε οτι μπαινει το μπροστινο του ΑΤ στο ΤΑ600/650 εννοουμε μαζι με τις τιμονοπλακες Οχι σκετα τα καλαμια



Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #13 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:44:55 μμ
Βρε παιδιά, το AT ποιο είναι???


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #14 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:49:44 μμ
Βρε παιδιά, το AT ποιο είναι???
Afrika Twin  ;D




Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #15 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:50:12 μμ
Διευκρινιση: Οταν λεμε οτι μπαινει το μπροστινο του ΑΤ στο ΤΑ600/650 εννοουμε μαζι με τις τιμονοπλακες Οχι σκετα τα καλαμια


Ναι, εννοειται. Εγω το ξερω, αλλα καλως που το διευκρινησες για οσους δεν το ξερουν.


Παντως αυτο που ζητησα ηταν τι θα κερδισω και τι θα χασω ασχετα απο κοστος/χρονο/χρημα και γενικα ταλαιπωρια.

Να το θεσω αλλιως. Εχει καποιος ενα Ta με κομπλε μπροστινο και κομπλε ψαλιδι, με φρενα, τροχους, κτλ.

Το παιρνω για βολτα/δοκιμη, να δω ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Τι θα συναντησω;


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #16 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 17:51:10 μμ
Afrika Twin  ;D


Χαριτολογωντας, Africa Twin...  ;D ;D ;D


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #17 on: Πέμπτη 07 Νοέμβριος 2013, 18:27:23 μμ


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...