Hellas Transalp Forum

λαδια στο φιλτρο αεροσ

mortis · 9135

Offline mortis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 08:52:30 πμ
καλημέρα σε όλους εχω ενα τα 600 του 94 και εχει καμια βδομαδα που σταζη  λαδια απο το φιλτο αερος ανοιξα το καθαρισα και πάλι εχει γεμηση και σταζη.τη μπωρει να ειναι τα φωτα σας ρε παιδια.με καιει και λαδι πολλυ 300 γραμμαρια στα 700 χιλ.αξιζει επισκευει αλλαγη κηνητηρα;και δεν ειμαι για αλλο και για πολλα διοτη ανεργος.ευχαριστο εκτοπροτερων.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #1 on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 09:17:28 πμ
καλημέρα σε όλους εχω ενα τα 600 του 94 και εχει καμια βδομαδα που σταζη  λαδια απο το φιλτο αερος ανοιξα το καθαρισα και πάλι εχει γεμηση και σταζη.τη μπωρει να ειναι τα φωτα σας ρε παιδια.με καιει και λαδι πολλυ 300 γραμμαρια στα 700 χιλ.αξιζει επισκευει αλλαγη κηνητηρα;και δεν ειμαι για αλλο και για πολλα διοτη ανεργος.ευχαριστο εκτοπροτερων.

Δες αν έχει κάποιο σωληνάκι με τάπα στο κάτω μέρος της μοτ/τας, όπως στα 650. Αυτό εάν υπάρχει μαζεύει τα λάδια που φτάνουν στο φιλτροκούτι και εάν είναι γεμάτο κάνει το φιλτροκούτι να στάζει. Αν βγάλεις την τάπα και αδειάσει θα κάνει αρκετό καιρό να ξαναγεμίσει. Όλα αυτά με την προυπόθεση ότι υπάρχει κάτι τέτοιο.


 Για τα λάδια τώρα, εάν βάζεις ακόμα 15-50 ή 10-40 δοκίμασε να αλλάξεις με 20-50 και να δείς πόσα σου καίει. Εάν ήδη βάζεις 20-50 τότε μάλλον η αλλαγή είναι μονόδρομος. Αν κάνεις επισκευή το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο με τον αντιπρόσωπο που έχει η χόντα. Καλύτερα έναν μετάχειρο κινητήρα ο οποίος θα σου βγεί κατά πολύ φθηνότερος και θα έχεις και καβάτζα για ανταλλακτικά τον παλιό.



Offline mortis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #2 on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 09:40:22 πμ
απο το φιλτροκουτι κατεβαίνει ενα σωληνάκι το οποιο ειναι ψωριασμενω και σταζη απο εκει.σε μια βδομαδα μωρει να σταζη τοσο;λαδια βαζω 20-50 απλα.κοστοσ κηνητηρα γνωριζη κανεισ περιπου ποσο παει;



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #3 on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 20:14:55 μμ
Αν το πηγαίνεις συνέχεια στα κόκκινα τότε ανεβάζει λάδια στο φιλτροκούτι. Αυτό το σωληνάκι δεν ξέρω αν θα έπρεπε να είναι ταπωμένο ή όχι, στο 650 πάντως είναι ταπωμένο και κάθε κάποια χιλιόμετρα ανοίγει για άδειασμα. Σίγουρα όχι σε χιλιόμετρα μιας εβδομάδας. Ίσως κάποια ρύθμιση (πχ βαλβίδες) να το ελλάτωνε ή να το εξαφάνιζε, αλλά σίγουρα εάν είχες πρόβλημα στις βαλβίδες θα τις άκουγες. Για κινητήρα ρίξε μια ματιά στο car.gr

πχ

http://www.car.gr/parts/view/2702009/

Μή το δένεις και κόμπο για την τιμή, αλλά επίσης μην είσαι και 1000% βέβαιος ότι αυτός δεν θα καίει λάδια. Θέλει υπομονή και ψάξιμο.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #4 on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 20:48:54 μμ
αυτη την ταπα απο τοτε που πηρα την μηχανη με 37000χλμ μεχρι σημερα που εχει 73000χλμ,την εχω ανοιξει 2 φορες.
συνολικα και τις 2 φορες το λαδι που βγηκε,ηταν λιγοτερο απο 1/4 καπακιου ενος μπουκαλιου 1,5 λιτρου.πολυ λιγη ποσοτητα δλδ.




Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #5 on: Τετάρτη 02 Οκτώβριος 2013, 23:50:16 μμ
Αν το πηγαίνεις συνέχεια στα κόκκινα τότε ανεβάζει λάδια στο φιλτροκούτι. Αυτό το σωληνάκι δεν ξέρω αν θα έπρεπε να είναι ταπωμένο ή όχι, στο 650 πάντως είναι ταπωμένο και κάθε κάποια χιλιόμετρα ανοίγει για άδειασμα. Σίγουρα όχι σε χιλιόμετρα μιας εβδομάδας. Ίσως κάποια ρύθμιση (πχ βαλβίδες) να το ελλάτωνε ή να το εξαφάνιζε, αλλά σίγουρα εάν είχες πρόβλημα στις βαλβίδες θα τις άκουγες. Για κινητήρα ρίξε μια ματιά στο car.gr

πχ

http://www.car.gr/parts/view/2702009/

Μή το δένεις και κόμπο για την τιμή, αλλά επίσης μην είσαι και 1000% βέβαιος ότι αυτός δεν θα καίει λάδια. Θέλει υπομονή και ψάξιμο.


και σε περίπτωση που σου μπουν ιδέες για 650:

http://www.car.gr/parts/view/2702019/

http://www.car.gr/parts/view/3253355/


Offline mortis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #6 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2013, 09:15:04 πμ
τη μηχανη την πηρα τον μαρτιο και την εκανα σερβισ καθαρισμα καρμπιλατερ βαλβιδεσ μπουζια αλλαγη λαδια φυλτρο  αλλαγη δυσκακια συμπλεκτη και εχω κανει 4κχιλ απο τοτε και δεν το εχω παει πανω απο 120 ποτε.αμα βαλω μοτερ απο 650 τεριαζει η θελει μετατροπη; μπωρω να το δηλωσω κανωνικα στο μηχανολογηκο;



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #7 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2013, 12:29:56 μμ
Το πιθανοτερο ειναι να σου εχουν βαλει μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου απο οσο πρεπει στον κινητηρα Τσεκαρε το
Αν ναι αφαιρεσε το περισσευμα με μια μεγαλη συριγγα και ενα σωληνακι



Offline mortis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #8 on: Κυριακή 06 Οκτώβριος 2013, 21:57:30 μμ

τελικά έκατσα το Σαββάτο να κάνω αλλαγη λαδιων και ο μηχανικός με έδωσε ενα πρόσθετο που βάζεις μέσα στο λάδι και δεν καίει τόσο λάδι μετά να δούμε τι θα κάνει και αυτο.απο το φιλτροκουτι βγάζει 2 σωληνάκια υπερχείλιση το πίσω που κατεβαίνει μέχρι κάτω δεν το είχα δει.ξεβιδωσα την τάπα και στην αρχή έτρεξε λίγο νερό καμιά 30 ml και μετά καμιά 120 ml λάδι σαν λασπη.προφανωσ δεν καθαρίστηκε και δεν ανοίχτηκε ποτε.γεμισε απο την πισω πλευρα και το σωληνακι που κατεβαινει μεχρι κατω ηταν ταπομενο και τα εβγαλε τα λαδια μπροστα στο φίλτρο αερος.τωρα θα το ελεγχω καθε  2 μερες να δω τη γίνεται και βλέποντας και κανοντας.ευχαριστω για τις συμβουλές.





Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #9 on: Κυριακή 07 Ιούνιος 2020, 16:38:25 μμ
Καλησπέρα σε όλους.
Και σιγά μην λυνόταν τα προβληματα στο ΤΑ600 μου. (αναφέρομαι κ σε άλλο ποστ μου).
Το πρόβλημα με τα λάδια στο φίλτρο αέρος το έχω και εγώ. Χάνει πολύ λάδι από το σωληνάκι που κατεβαίνει από το φίλτρο αέρα (καταλήγει ακριβώς πίσω από πλαϊνό σταντ). Υπάρχουν γνώμες για το τι μπορεί να συμβαίνει; εγώ φοβάμαι ότι δεν υπάρχει γιατρειά (το μυαλό μου πάει σε ραγισμένο πιστόνι). Έχετε καμιά έμπνευση ρε παιδιά, τι μπορεί να φταίει;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Δευτέρα 08 Ιούνιος 2020, 21:00:26 μμ
Αν αυτό το σωληνάκι που αναφερεις είναι διάφανο στο ακρο του κ εχει μια τάπα, είναι η αναπνοή του στροφαλοθαλάμου.
Απο καιρό σε καιρό ανάλογα με το πως οδηγείς κ ανάλογα με την υγρασία που υπάρχει αυτό γεμίζει με λάδι η νερό η κ τα δύο, οπότε αφαιρείς την τάπα το αδειάζεις , ελέγχεις αν είναι βουλωμένο κ ξαναβαζεις την τάπα.

Και όταν λές χάνει πολύ λάδι , δλδ πόσο?

Ραγισμένο πιστόνι δεν σημαίνει κ καπνό απο την εξάτμιση ? Η στάθμη λαδιου πέφτει?



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #11 on: Τρίτη 09 Ιούνιος 2020, 09:46:16 πμ
Το σωληνάκι είναι μαύρο κ είχε τάπα μπροστά ναι. Την τάπα την έβγαλε ο μηχανικός για να καθαρίσουν τα λάδια, να διώξει τα παλιά, για καμιά βδομάδα θα έβγαζε μερικές σταγόνες υποτίθεται, αλλά δεν είναι σταγόνες μπορεί κάθε φορά που κινούμαι κ σταματάω να βγάζει κ 30 ml. Πολύ μαύρο το λάδι.καπνο στην εξάτμιση δεν έχω. Ούτε μυρωδιά βενζίνης, τίποτα. Η στάθμη του λαδιού έχει πέσει στη μέση του δείκτη, ενώ ήταν σχεδόν στο Μαξ. Αν ταπωσω πάλι το σωληνακι, όλο το λάδι θα μαζευτεί στο φιλτροκουτι. Stoneman, λες να φταίει το φίλτρο αέρα; να το αλλάξω με K&N ή DNA? Αρχίζω να απελπιζομαι.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Τρίτη 09 Ιούνιος 2020, 20:33:17 μμ
Ο σωλήνας αυτός τραβαει τις αναθυμιάσεις του λαδιού απο το ψευδοκάπακο, ετσι τουλάχιστον το καταλαβαίνω εγώ .
Στην 650 συνδέεται στο ψευδοκάπακο του πίσω κυλίνδρου .
Τώρα , το γιατί κατεβαζει τόσο λάδι? Ισως ανεβαίνει πολύ η πίεση μεσα στο καπάκι, η περνάει η συμπίεση απο φθαρμένα  ελατηρια/χιτώνια στο στροφαλοθάλαμο κ ανεβαζει τα λάδια επάνω .

Οι ποσότητες που αναφέρεις είναι πραγματικά πολύ μεγάλες , στα 10 χρόνια εγώ χρειάστηκε να αδειάσω μόνο μια φορά το σωλήνα κ δεν είχε ούτε ενα εκατοστό υγρό .

Γνώμη μου είναι να το πας σε ενα μηχανικό να το κοιτάξει , αφου δεν βγαζει καπνό κάτι άλλο θα φταίει. Μακάρι κάτι απλό κ να είναι φθηνή η λύση.

Και φυσικά δεν ευθυνεται το φίλτρο αέρος .
« Last Edit: Τρίτη 09 Ιούνιος 2020, 20:37:45 μμ by Stoneman »