Hellas Transalp Forum



Οι μόντες μου....

Padis · 16707

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 16:19:02 μμ
Πέρασε αρκετός καιρός από τότε που διαβάζω το htf και λέω να σας παρουσιάσω την μηχανή με τις τροποποιήσεις που έχω κάνει...

Οπότε έχουμε και λέμε :

Πρόσθετο wind screen της mra σε συνθήκες πόλης και χώματος



σε συνθήκες ταξιδιού



παροχή ρεύματος 12V



μπαράκι με βάση για gps ή βάση κινητού ή ποτηροθήκη



extra διακόπτης για προβολείς ομίχλης και χειρισμός μπουτόν γκαραζόπορτας απο το τιμόνι



μετατόπιση 4cm πίσω για την μπαγκαζιέρα χρησημοποιώντας πλάκα αλουμινίου 4mm.



προστατευτικό εξάτμισης άβαφο και μάλλον προς κατάργηση...



ασταρωμένες και βαμμένες χούφτες



λάμπα xenon H4 (τα ρύθμισα PanisK) και W10 με 5 led



Στα μελλοντικά σχέδια είναι η τοποθέτηση προβολέων ομίχλης led, σωληνάκια υψηλής εμπρός, αντίβαρα στο τιμόνι για περιορισμό του τρέμουλου της μπαγκαζιέρας και αλλαγή μασιπιέδων με χωμάτινους.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #1 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 17:23:16 μμ
πολυ ωραια πραγματα!!!μπραβο καλοριζικα να ειναι τα καλουδια.


xlv 650


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #2 on: Τρίτη 06 Αύγουστος 2013, 17:19:13 μμ
Ωραια πραματα, εκτος τη βαλιτσα.

Επεστρεψε την χθες στη θεση της...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #3 on: Τρίτη 06 Αύγουστος 2013, 20:39:11 μμ
Με γειά. Ωραία είναι.Τη σχάρα θα συμφωνήσω ξαναβάλε τη στη θέση της. Πιθανόν επικίνδυνο.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 22:59:08 μμ
...χειρισμός μπουτόν γκαραζόπορτας απο το τιμόνι


...

αυτο μπορω να το κανω με χακινγκ στο κλασικο κοντρολ της γκαραζοπορτας;;


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #5 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 09:14:04 πμ
αυτο μπορω να το κανω με χακινγκ στο κλασικο κοντρολ της γκαραζοπορτας;;

Ναι... έτσι το έχω. Κόλλησα ένα καλωδιάκι στο μπουτόν του τ/κρολ και το έφερα στο μπουτόν του τιμονιού.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #6 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 09:19:35 πμ
Africaptan & Διαμαντη, η πλάκα η αλουμινένια είναι στερεωμένη στην σχάρα και αμετακίνητη-ακλόνητη. Το έκανα γιατί ήθελα η βάση της μπαγκαζιέρας να πατάει σε όλο το ίχνος της και όχι μέχρι την μέση που πάταγε πριν.
Το κόκκινο λάστιχο μην σας μπερδεύει... δεν κρατάει τίποτα !  ;D


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3746
Reply #7 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 09:54:23 πμ
Africaptan & Διαμαντη, η πλάκα η αλουμινένια είναι στερεωμένη στην σχάρα και αμετακίνητη-ακλόνητη. Το έκανα γιατί ήθελα η βάση της μπαγκαζιέρας να πατάει σε όλο το ίχνος της και όχι μέχρι την μέση που πάταγε πριν.
Το κόκκινο λάστιχο μην σας μπερδεύει... δεν κρατάει τίποτα !  ;D


Μήπως με τη μετακίνηση της βάσης και της μπαγκαζιέρας αλλάζεις το κέντρο βάρους της μηχανής;


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #8 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 09:56:40 πμ
Africaptan & Διαμαντη, η πλάκα η αλουμινένια είναι στερεωμένη στην σχάρα και αμετακίνητη-ακλόνητη. Το έκανα γιατί ήθελα η βάση της μπαγκαζιέρας να πατάει σε όλο το ίχνος της και όχι μέχρι την μέση που πάταγε πριν.
Το κόκκινο λάστιχο μην σας μπερδεύει... δεν κρατάει τίποτα !  ;D


Αυτό συμβαίνει γιατί αυτό το πιάτο δεν είναι το σωστό για το τρανσαλπ.
Αυτό που φοράς είναι universal.
Αυτό είναι το σωστό.
http://www.stelpet.gr/system/uploads/asset/data/3684/large_E213.gif
« Last Edit: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 10:08:42 πμ by transalpblack »


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #9 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 09:58:04 πμ
Μήπως με τη μετακίνηση της βάσης και της μπαγκαζιέρας αλλάζεις το κέντρο βάρους της μηχανής;

Τα 2 εκατοστά που την έχει πάει πιο πίσω, είναι σαν να βάζει 2 λίτρα παραπάνω σε βάρος.
Η θέση που είναι τώρα σε σχέση με το αν βάλει το κανονικό πιάτο, άντε να έχει πάει 1-2 εκατοστά ακόμη πιο πίσω η μπαγκαζιέρα.
Στα ίδια επίπεδα είναι μην τρελαινόμαστε...
Δείτε το κανονικό πιάτο και δείτε και την πατέντα του και θα καταλάβετε.
« Last Edit: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 10:01:14 πμ by transalpblack »


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #10 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 12:27:25 μμ
Αυτό συμβαίνει γιατί αυτό το πιάτο δεν είναι το σωστό για το τρανσαλπ.
Αυτό που φοράς είναι universal.
Αυτό είναι το σωστό.
http://www.stelpet.gr/system/uploads/asset/data/3684/large_E213.gif
Ναι, έχεις δίκιο. Είναι universal και στερεώνεται με λαμάκια. Ψήνωμαι να βάλω το πιάτο που έχουν κατασκευάσει οι συμφορουμίτες εδώ, αλλά πρέπει να βρεθούν και τα €...
Πάντως αναφορικά στο θέμα κέντρου βάρους η μετατόπιση είναι το τελευταίο που θα το πειράξει το transalp...   :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #11 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 14:10:14 μμ
Ψήνωμαι να βάλω το πιάτο που έχουν κατασκευάσει οι συμφορουμίτες εδώ, αλλά πρέπει να βρεθούν και τα €...

κοιτα μην καεις απο το πολυ ψησιμο μονο.  :P :P :P

νομιζω οτι την τελευταια σχαρα την πηρα εγω.




pan zak

  • Guest
Reply #12 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 15:12:19 μμ
 Padis το  wind screen κανει δουλεια κ ποσο στοιχηζει?ειναι πιο φθηνο απτη μεγαλη ζελατινα?



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #13 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 15:59:08 μμ
Πολυ ωραιο αποτελεσμα Padis! :eusa_clap:Θελω να σε ρωτησω λαμπα xenon Η4 και W10 με 5 led απο που και ποσο γιατι με ενδιαφερει! :o



Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #14 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 16:19:05 μμ
Πολυ ωραιο αποτελεσμα Padis! :eusa_clap:Θελω να σε ρωτησω λαμπα xenon Η4 και W10 με 5 led απο που και ποσο γιατι με ενδιαφερει! :o
Μην βάλεις xenon.
Θα έχεις δυνατό φως μπροστά σου αλλά οταν θα παίζεις την μεγάλη σκάλα, δεν θα αλλάζει τίποτα δραματικά.
Ίσα ίσα που θα δυναμώνει το φως σου εκεί που τελειώνει η μικρή σκάλα.
Είχα κι εγώ στο Transalp μου και την έβγαλα.
Προτίμησε μια λάμπα ενισχυμένη σαν αυτήν.
[/quote]
Θα πάθεις πλάκα με το φως που θα δεις και ειδικά όταν θα φτάνεις πίσω από κάποιον και του κάνεις σινιάλο για να κάνει άκρη.
Άσε που μακροπρόθεσμα θα σου θολώσει και το φανάρι...
Για να μην πω ότι θα στραβώνεις τους απέναντι...



Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #15 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 17:15:12 μμ
Ευχαριστω για την συμβουλη σου,αλλα που μπορω να την βρω τη συγκεκριμενη λαμπα? ???



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #16 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 12:16:46 μμ
@trackler : Νομίζω πως θα ξαναφτιάξουν... Θα δείξει.

@pan zak : Δουλεύει, αλλά για τα δικά μου μέτρα μετρίως. Είμαι 1,92 και καμία ζελατίνα δεν διώχνει τον αέρα πάνω απο το κράνος. Οπότε το να ρυθμίζω εγώ ακριβώς που θα με χτυπάει ο αέρας για να μην έχω στροβιλισμούς το πετυχαίνω με αυτό το ζελατινάκι. Στάθηκα τυχερός στην αγορά του και το πήρα μεταχειρισμένο αντί 50€. Τώρα το μόνο που βρίσκω είναι απο εδώ...

@mantis : Λάμπα και καλωδίωση απο εδώ + την καλωδίωση που αναφέρει με 8€. Όπως και w10, μόνο που εγώ πήρα canbus ...

@transalpblack : Δεν έχεις δίκιο... Ναι μεν δεν δυναμώνει η ένταση, αλλά μεταβάλλεται η γωνία που φωτίζει το κάτοπτρο, έτσι φέγγει πιο μακρυά. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστή ρύθμιση (κάποιος από εδώ μέσα το ξέρει καλά αυτό !!!  :2hysterical:)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #17 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 21:05:56 μμ

@transalpblack : Δεν έχεις δίκιο... Ναι μεν δεν δυναμώνει η ένταση, αλλά μεταβάλλεται η γωνία που φωτίζει το κάτοπτρο, έτσι φέγγει πιο μακρυά. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστή ρύθμιση (κάποιος από εδώ μέσα το ξέρει καλά αυτό !!!  :2hysterical:)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Την ήθελε τη ρυθμισούλα του έτσι???

Ωραίες πατέντες Παντελή! Ειδικά αυτή με τα τηλεκοντρόλ. Αλλά... θα θέσω ένα ερώτημα για λύση... Έχω 3 γκαραζόπορτες και θέλω πανελάκι με 3 κουμπιά. Εύκολο... Πως θα γίνει μόντα να παίζουν ΜΟΝΟ με την μηχανή σε λειτουργία? Όχι τίποτε άλλο, μην το βρουν τα πιτσιρίκια στην πυλωτή παιχνίδι...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #18 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 21:44:28 μμ
Ευχαριστω για την συμβουλη σου,αλλα που μπορω να την βρω τη συγκεκριμενη λαμπα? ???

Εύκολο αυτό.
Οπουδήποτε πουλάνε λάμπες Philips η διαφορετικά σου δίνω εγώ.

@transalpblack : Δεν έχεις δίκιο... Ναι μεν δεν δυναμώνει η ένταση, αλλά μεταβάλλεται η γωνία που φωτίζει το κάτοπτρο, έτσι φέγγει πιο μακρυά. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστή ρύθμιση (κάποιος από εδώ μέσα το ξέρει καλά αυτό !!!  :2hysterical:)
Έχω. Φορούσα xenon στο τρανσάλπ και δεν μπορούσα να πετύχω σωστό φωτισμό όπως και να το ρύθμιζα. Κάπου θα έχανα, κάπου θα κέρδιζα.


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #19 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 22:25:12 μμ
Μην βάλεις xenon.
Θα έχεις δυνατό φως μπροστά σου αλλά οταν θα παίζεις την μεγάλη σκάλα, δεν θα αλλάζει τίποτα δραματικά.
Ίσα ίσα που θα δυναμώνει το φως σου εκεί που τελειώνει η μικρή σκάλα.
Είχα κι εγώ στο Transalp μου και την έβγαλα.
Προτίμησε μια λάμπα ενισχυμένη σαν αυτήν.

Θα πάθεις πλάκα με το φως που θα δεις και ειδικά όταν θα φτάνεις πίσω από κάποιον και του κάνεις σινιάλο για να κάνει άκρη.
Άσε που μακροπρόθεσμα θα σου θολώσει και το φανάρι...
Για να μην πω ότι θα στραβώνεις τους απέναντι...



Η πρώτη φορά που έβαλα τέτοια λάμπα ήταν περίπου ένα εξάμηνο μετά την αγορά της μηχανής, στις αρχές του '97. Δύσκολο να βρεθούν και μου την έφερε φίλος που ειχε την ίδια και στην μηχανή και στο αυτοκίνητο.

Την διαφορά την κατάλαβα ότν πήγα στην πρώτη μοτοσυκλετιστική συνάντηση στην Αγία Άννα. Όταν το βράδυ φεύγαμε όλοι για να πάμε για φαγητό (αρκετά σκοτεινά και όλοι με αναμένα φώτα), με το που γύρισα το κλειδί και άναψαν τα φώτα στην κυριολεξία σκέπασε τον φωτισμό από τουλάχιστον 6-7 μηχανές που ήταν δίπλα μου.

Μέσα στην Αθήνα όταν κυκλοφορούσα με τα μεγάλα φώτα την ημέρα μονίμως την άκουγα από οδηγούς αυτοκινήτων ότι τους στραβώνω από τον καθρέπτη.

Η λάμπα κράτησε περίπου 4 χρόνια (με την μεσαία σκάλα μόνιμα αναμένη) και μετά έβαλα την αντίστοιχη της OSRAM η οποία δυστυχώς δεν είχε την ίδια απόδοση, έτσι μετά από αρκετό ψάξιμο ξαναβρήκα PHILIPS (πηρα 2 γιατί ακόμα δεν τις έβρισκες εύκολα). Με αυτές είμαι΄μέχρι σήμερα.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #20 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 22:43:17 μμ
Η πρώτη φορά που έβαλα τέτοια λάμπα ήταν περίπου ένα εξάμηνο μετά την αγορά της μηχανής, στις αρχές του '97. Δύσκολο να βρεθούν και μου την έφερε φίλος που ειχε την ίδια και στην μηχανή και στο αυτοκίνητο.

Την διαφορά την κατάλαβα ότν πήγα στην πρώτη μοτοσυκλετιστική συνάντηση στην Αγία Άννα. Όταν το βράδυ φεύγαμε όλοι για να πάμε για φαγητό (αρκετά σκοτεινά και όλοι με αναμένα φώτα), με το που γύρισα το κλειδί και άναψαν τα φώτα στην κυριολεξία σκέπασε τον φωτισμό από τουλάχιστον 6-7 μηχανές που ήταν δίπλα μου.

Μέσα στην Αθήνα όταν κυκλοφορούσα με τα μεγάλα φώτα την ημέρα μονίμως την άκουγα από οδηγούς αυτοκινήτων ότι τους στραβώνω από τον καθρέπτη.

Η λάμπα κράτησε περίπου 4 χρόνια (με την μεσαία σκάλα μόνιμα αναμένη) και μετά έβαλα την αντίστοιχη της OSRAM η οποία δυστυχώς δεν είχε την ίδια απόδοση, έτσι μετά από αρκετό ψάξιμο ξαναβρήκα PHILIPS (πηρα 2 γιατί ακόμα δεν τις έβρισκες εύκολα). Με αυτές είμαι΄μέχρι σήμερα.

Δεν είχες αυτή, αλλά την extreme vision για τα αυτοκίνητα.
Θα μου πεις πια είναι η διαφορά?
Η λάμπες Philips μοτο είναι σχετικά καινούριες στην αγορά και η διαφορά τους με τις λάμπες αυτοκινήτου είναι καθαρά στο κατά δυο φορές πιο ενισχυμένο νήμα αλλά και ότι είναι λίγο ακριβότερες από τις απλές.
Δυστυχώς για το κοινό, λόγω κόστους, τα μαγαζία δεν πολυπροωθούν τις moto λάμπες της Philips γιατί λένε πως είναι ακριβότερες.
Εγώ τις προτιμώ.
Ακόμη και η Bluevision βγαίνει σε moto.


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


pan zak

  • Guest
Reply #21 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 07:25:51 πμ
@trackler : Νομίζω πως θα ξαναφτιάξουν... Θα δείξει.

@pan zak : Δουλεύει, αλλά για τα δικά μου μέτρα μετρίως. Είμαι 1,92 και καμία ζελατίνα δεν διώχνει τον αέρα πάνω απο το κράνος. Οπότε το να ρυθμίζω εγώ ακριβώς που θα με χτυπάει ο αέρας για να μην έχω στροβιλισμούς το πετυχαίνω με αυτό το ζελατινάκι. Στάθηκα τυχερός στην αγορά του και το πήρα μεταχειρισμένο αντί 50€. Τώρα το μόνο που βρίσκω είναι απο εδώ...

Οκ padis ευχαριστω για της πληροφοριες!



Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1986
Reply #22 on: Σάββατο 04 Οκτώβριος 2014, 14:24:16 μμ
Ανακινώ το θέμα για να σας δείξω τι ''μόντα'' έκανα στη μηχανή μου.
Εδώ και αρκετό καιρό είχα αγοράσει ένα κιτ ΗΙD(ξένον) Η4 γιατί είχα
τρομερό πρόβλημα τις νύχτες που επέστρεφα από τη δουλειά.
Ενα αρκετά μεγάλο κομμάτι της διαδρομής που κάνω δεν ηλεκτροδοτείται,
με αποτέλεσμα να με δυσκολεύει αφάνταστα.
Ετσι αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά ενός ,θέλω να ελπίζω,ποιοτικού
κιτ ,που εσωματώνει την τελευταία τεχνολογία στο θέμα ''ξένον''.

Βέβαια γνωρίζωντας ότι η πιθανότητα να τυφλώνεται ο μπροστά
είναι μεγάλη,
αγόρασα και αντικατέστησα την ψείρα στο φανάρι με μια Τ10LED
των 9 ''φωτακίων'',όπως επίσης &
ένα σέτ DLR, το οποίο και θα λειτουργεί μόνο αυτό και όχι το ξένον,
εντός κατοικημένων περιοχών.

Την δουλειά την επωμίστηκε φίλος ηλεκτρολόγος,γιατί έπρεπε
να βγουν αρκετά πράγματα πάνω από την μηχανή και φυσικά
να γίνει και επαγγελματική δουλειά με τα καλώδια,για ευνόητους λόγους.
Nα και κάποιες φωτό:








Τα ξένον πάντως κακώς τα φοβήθηκα,ο φίλος μου τα ρύθμησε και απ΄ότι
είδα μάλλον τις μούντζες θα τις γλυτώσω.....είδωμεν :glasses9:

Προ μηνός επίσης αλλάχθηκε  και το κάλυμμα της σέλας γιατί το παλιό είχε τρυπήσει.


« Last Edit: Σάββατο 04 Οκτώβριος 2014, 14:43:12 μμ by giamar4 »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3460
Reply #23 on: Σάββατο 04 Οκτώβριος 2014, 19:49:52 μμ
Είχες κάνει και αλάρμ ή κάνω λάθος;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Σάββατο 04 Οκτώβριος 2014, 19:54:34 μμ
Εκεί που έβαλες το DRL πώς ανοίγεις το καπάκι για να αλλάξεις το εμπρός λαμπάκι θέσης?