Hellas Transalp Forum

korres project 4

trackler · 15495

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 20:37:48 μμ
αλλο ενα θεμα που θα παει απατο στην ελλαδα που ριχνει μαυρο στην δημοσια τηλεοραση.

http://www.autoblog.gr/2013/06/17/mathe-ta-panta-gia-to-korres-project-4/?fb_source=pubv1




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #1 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 21:10:36 μμ
Μακάρι !!! Αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα τον μουρλάνουν στην τρικλοποδιά. Πόσες προσπάθειες στο παρελθόν δεν ξεκολιάσανε οι φωστήρες μας. Δέστε το..
http://motobet.wordpress.com/2010/12/10/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85/


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #2 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 12:10:52 μμ
μιά  άλλη  γωνία θέασης του αυτοκινήτου  του Κορρέ... Μπράβο του που προσπαθεί να σταθεί μέσα στο χάος!
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15937&subid=2&pubid=7290208




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #3 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 12:57:18 μμ
οι δυνατοτητες του αυτοκινητου ειναι απιστευτες.
αξιζει να διαβασετε τα χαρακτηριστικα του.
ειδικα της αναρτησης που την εχει πατενταρει και κατοχυρωσει.

50 ποντους διαδρομη εχει η αναρτηση του αυτοκινητου.





Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 15:50:18 μμ
γιατί δε κατεβαίνει σε ένα dakar ? δε χρειάζεται μια πρώτη θέση, μια καλή θέση αρκεί.


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #5 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 16:16:26 μμ
Με τι λεφτά; Μερακλής είναι δεν είναι Σαουδάραβας. Εγώ θα περίμενα ένας παρ@ρας από το Υπουργείο Βιομηχανίας ή ένας μεγαλοεισαγωγέας αυτοκινήτου να του πει "πας Ντακάρ και εγώ σπόνσορας μοναδικός και με αυτοκόλητα μου πάνω το όχημα και η στολή σου".

Τα λεφτά που κάνει η συμμετοχή και η υποστήριξη είναι η τηλεοπτική καμπάνια μισής εβδομάδας στην ελληνική τιβί. Αλλά από κάτι τέτοιο ποιος να βγάλει μίζα για να "ζμπρώξει" την υπόθεση;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #6 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 17:00:28 μμ
Οπως με πολλα αλλα παραδειγματα,βλεπουμε οτι ιδεες και μυαλα υπαρχουν στην χωρα μας.Σοβαροτητα, προγραμματισμος, συστημα,αξιοκρατια και οραμα για την πατριδα μας δεν βλεπω να υπαρχει......Οι "κορυφες" βρωμανε και τετοιοι ανθρωποι αν δεν τους εχουν εντωπισει αλλες χωρες....φευγουν απο μονοι τους ή χανονται αδοξα....
  Στην Αμερικη,λεω μια χωρα στην τυχη.....,αν σπουδαζει καποιος ας πουμε εκει και διαπιστωσουν οτι εχει κατι να "δωσει" με το μυαλο του στην χωρα τους,θα κανουν τα παντα για να τον κρατησουν και ας ειναι και ξενος.Εδω διωχνουμε τους παντες.....Ειμαστε.....Extra....Large....Τι να λεμε τωρα?!?!....


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #7 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 09:41:04 πμ
Αξιόλογη προσπάθεια σε ένα κράτος Μείδια...

Εδώ καταφέρανε και ''διώξανε'' ολόκληρο Θεοχαράκη (και τόσους άλλους)... στον Κορρέ θα κωλώσουν ?

Αθάνατη Ελλάδα! Τρως τα παιδιά σου αμάσητα !


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #8 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 12:35:17 μμ
Εδώ ο Ορφανός δεν έχει σπόνσορα ρε σεις... Που έχει προβολή σε παγκόσμια μμε να προσφέρει σε αντάλλαγμα ο άνθρωπος. Και οι άλλοι οι γάτοι στη Λουξ πληρώσανε ένα καράβι λεφτά για να βγαίνουν δύο ηθοποιοί και καλά να "λουξάρουν" στην τιβί λέγοντας π@παριές κάθε 15'.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #9 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 14:53:23 μμ
Τα χρήματα δεν είναι ανάγκη να βρεθούν από Έλληνες, αφού η πατέντα είναι παγκόσμια. Ούτε χρειάζεται και ΕΔΩ το κράτος.


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #10 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 14:56:36 μμ
Ούτε χρειάζεται και ΕΔΩ το κράτος.

Πες τα !!!


Keep riding !!!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #11 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 15:00:46 μμ
γιατί δε κατεβαίνει σε ένα dakar ? δε χρειάζεται μια πρώτη θέση, μια καλή θέση αρκεί.

ενα μη ομολογκαρισμενο αυτοκινητο μπορει να λαβει μερος στο dakar? υπαρχει κατηγορια open ας πουμε?

ασε που ειναι δυσκολο καθως ειναι και το πρωτοτυπο.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #12 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 15:03:02 μμ
Με τι λεφτά; Μερακλής είναι δεν είναι Σαουδάραβας.

εχω την αισθηση απο τα λιγα που ξερω(σε λιγο καιρο περισσοτερα) οτι τα χρηματα δεν ειναι το προβλημα,η εξελιξη μεχρι τωρα του αυτοκινητου εχει στοιχισει οσο 100 συμμετοχες στο ντακαρ(σχημα λογου αυτο αλλα καπου διαβασα οτι εχει ξεπερασει το μυριο)

τον ειδατε τον ανθρωπο σε φωτο? οχι ντακαρ δεν βγαζει αλλα ουτε μεχρι την θεσσαλονικη.




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #13 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 15:27:22 μμ
Με τι λεφτά; Μερακλής είναι δεν είναι Σαουδάραβας. Εγώ θα περίμενα ένας παρ@ρας από το Υπουργείο Βιομηχανίας ή ένας μεγαλοεισαγωγέας αυτοκινήτου να του πει "πας Ντακάρ και εγώ σπόνσορας μοναδικός και με αυτοκόλητα μου πάνω το όχημα και η στολή σου".

Τα λεφτά που κάνει η συμμετοχή και η υποστήριξη είναι η τηλεοπτική καμπάνια μισής εβδομάδας στην ελληνική τιβί. Αλλά από κάτι τέτοιο ποιος να βγάλει μίζα για να "ζμπρώξει" την υπόθεση;

Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου?

Και τι θα γίνει? Μήπως αύριο θα το αγοράσουν όλοι ή θα γίνει best seller.

Καταπληκτική προσπάθεια και μπράβο του που το έφτασε μέχρι εδώ, αλλα....

1. Είναι πολύ μα πάρα πολύ πολύπλοκο
2. Έχει κινητήρα για χοντρό πορτοφόλι.
3. Φαντάζομαι θα καταπίνει βενζίνη λες και δεν υπάρχει αύριο.
4. Θα έιναι πολύ ακριβό, κρίνοντας από τα "συστατικά" του.

Άρα, το μόνο που βλέπω να μπορεί να κάνει είναι να το πλασάρει σε μερικές εταιρείες όπως Zonda, Pagani, κλπ και να κυκλοφορήσει για λίγους και εκλεκτούς. Γιατί εδώ αν θα πουλήσει ένα θα είναι θαύμα.

Οπότε μην κλαίμε για γραφειοκρατία κλπ. Δεν έιναι η γραφειοκρατία το πρόβλημα. Η ιδέα είναι. Άντε και του το εγκρίνουν. Τι θα το κάνει? Το πολύ πολύ να τυλίγει σουβλάκια με την έγκριση, γιατί και να κατασκευαστεί θα κοστίζει ένα σκασμό λεφτά.


Σχετικό/άσχετο : Υπάρχουν πολλές εταιρείες που εξειδικέυονται σε "εξωτικά¨θέματα, όπως ηλεκτρονικά για πυραυλικά συστήματα, αλλά ούτε κοιτάνε για έγκριση από το ελληνικό κράτος ούτε για χρηματοδότηση. Απλά γνωρίζουν την αγορά τους και επικεντρώνονται εκεί.

Χωρίς να θέλω να μειώσω τον άνθρωπο, νομίζω ότι είναι απλά ονειροπόλος και ενδιαφέρεται μόνο για το μεράκι του, χωρίς να το ψάχνει παραπέρα. Ελπίζω βέβαια, οι κατασκευαστές που έχουν σχέση με το είδος και έχουν και την αγορά να ενδιαφερθούν και να μπορέσι να το δεί στην παραγωγή (και μακάρι να γίνει εδώ η παραγωγή)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 15:42:20 μμ
Πολύ σωστά, τι να το κάνω εγώ ενα κουβά με 7000 κυβικά?
Και ουτε ενα δεν θα πουλήσει εδώ, Ελληνας που θα σπρώξει χρήμα για ενα τέτοιο αυτοκίνητο  θα θέλει και το όνομα να το φωνάζει, αμα δεν το ξέρει ο γείτονας απλά ...δεν υπάρχει.

Χάθηκε ο κόσμος να βγάλουν ενα 1000αράκι που να καίει σαν το Cuore? Και κάτω απο τα 8000ευρά?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #15 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 15:52:24 μμ
Πολύ σωστά, τι να το κάνω εγώ ενα κουβά με 7000 κυβικά?


εσυ και εγω απολυτως τιποτα νικο.

αν ομως το μαμημενο κρατος που εχουμε τον βοηθησει οσο χρειαζεται με το να παρει εγκριση τυπου η δεν ξερω τι αλλο χρειαζεται ενα οχημα για να βγει στην κυκλοφορια,με την υποχρεωση ομως του ιδιου οτι η κατασκευη η μαλλον καλυτερα,η συναρμογη του αυτοκινητου-γιατι για κατασκευη δεν νομιζω να παιζει- να γινει στην ελλαδα και μονο,θα εδινε μερικες θεσεις εργασιας και ενα σχετικο τζιρο στο ισοζυγιο εισαγωγων εξαγωγων αν τα λεω καλα-δεν ειμαι οικονομικος αναλυτης- και μπορει να μην πουλουσε ουτε ενα στην ελλαδα αλλα ποιος νοιαστηκε? υπαρχουν παραπλευρα οφελη απο την πωληση τετοιων αυτοκινητων.

η bugati veyron δλδ ποσα πουλαει τον χρονο? χωρια οτι αυτο ειναι και καλυτερο απο την βευρον.κακομουτσουνο βεβαια αλλα πιστευω οτι ο bertone δεν θα ειχε αντιρηση να του κανει ενα λιφτινγκ,μολις μαθευτει για τι πραγμα μιλαμε.

δεν ειναι ολα και παντα για τον λαο,καποια ειναι μονο για λιγους.ο λαος μπορει να ωφεληθει αλλιως.




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #16 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 16:31:06 μμ
[/color]
Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου?σαφώς!

Και τι θα γίνει? Μήπως αύριο θα το αγοράσουν όλοι ή θα γίνει best seller.
Τι θα γίνει αν δεν το δοκιμάσεις δεν το ξέρεις, Και ο Χόντα όταν είπε ότι θα κατέβει οπρώτη φορά σε αγώνα μοτό κόντρα στους Ευρωπαίους γελάγανε και τα χαλίκια στο πάρκινγκ τους. Μία τον πατήσανε δύο τον πατήσανε τρεις και τους πήρε τα σώβρακα.
Καταπληκτική προσπάθεια και μπράβο του που το έφτασε μέχρι εδώ, αλλα....


1. Είναι πολύ μα πάρα πολύ πολύπλοκο.
Δεν το πουλάει για βέσπα, πρότζεκτ είναι.
2. Έχει κινητήρα για χοντρό πορτοφόλι.
Το μόνο εύκολο να τον αλλάξει με μαζικής παραγωγής. Γιατί τα αυτοκίνητα των γνωστών εταιρειών που τρέχουν σε αγώνες με τους μαζικής παραγωγής τρέχουν; Όχι βέβαια. Εκεί πάνε για το εφέ και την προβολή του εμπορικού σήματος.
3. Φαντάζομαι θα καταπίνει βενζίνη λες και δεν υπάρχει αύριο.
Και υδρογόνο άμα θες καίει, με άλλο κινητήρα. Το ζήτημα είναι τι θες; Απόδοση, οικονομία συνδιασμό κλπ.
4. Θα έιναι πολύ ακριβό, κρίνοντας από τα "συστατικά" του.
Έχουν τρέξει και πολύ ακριβότερα project cars, η προβολή που έχει ένα όχημα αποσβένει το κόστος του και είναι ευθέως ανάλογη με το πόσο μοναδικό και ξεχωριστό είναι. Και αυτό είναι.
Άρα, το μόνο που βλέπω να μπορεί να κάνει είναι να το πλασάρει σε μερικές εταιρείες όπως Zonda, Pagani, κλπ και να κυκλοφορήσει για λίγους και εκλεκτούς. Γιατί εδώ αν θα πουλήσει ένα θα είναι θαύμα.
Είναι πολύ πιο μοναδικό από τις Φεράρι, Λαμποργκίνι, Μπουγκάτι κλπ που έχω δει στους ελληνικούς δρόμους και πολύ πιο σπάνιο και μούρη ως τέτοιο. Αλλά για γνώστες, όπως είναι τα TVR πχ που μπορείς να τα παραγγείλες ακόμα και κιτ και να τα φτιάξεις μόνος σου. Ή μάλλον θα μπορούσε να είναι.


Οπότε μην κλαίμε για γραφειοκρατία κλπ. Δεν έιναι η γραφειοκρατία το πρόβλημα. Η ιδέα είναι. Άντε και του το εγκρίνουν. Τι θα το κάνει? Το πολύ πολύ να τυλίγει σουβλάκια με την έγκριση, γιατί και να κατασκευαστεί θα κοστίζει ένα σκασμό λεφτά.


Σχετικό/άσχετο : Υπάρχουν πολλές εταιρείες που εξειδικεύονται σε "εξωτικά¨θέματα, όπως ηλεκτρονικά για πυραυλικά συστήματα, αλλά ούτε κοιτάνε για έγκριση από το ελληνικό κράτος ούτε για χρηματοδότηση. Απλά γνωρίζουν την αγορά τους και επικεντρώνονται εκεί.

Χωρίς να θέλω να μειώσω τον άνθρωπο, νομίζω ότι είναι απλά ονειροπόλος και ενδιαφέρεται μόνο για το μεράκι του, χωρίς να το ψάχνει παραπέρα. Ελπίζω βέβαια, οι κατασκευαστές που έχουν σχέση με το είδος και έχουν και την αγορά να ενδιαφερθούν και να μπορέσι να το δεί στην παραγωγή (και μακάρι να γίνει εδώ η παραγωγή)

Υπάρχουν και πάρα πολλές εταιρείες, -ελληνικές και ξένες- που θα σκότωναν για να δουν το brand name τους στη φόρμα του Ορφανού, όταν τον έδειχνε σε παγκόσμια κάλυψη το Eurosport στον τερματισμό του πρώτου Dakar του. Και μετά στην συνέντευξη του Βάτανεν όταν αυτός μίλησε για τον Ορφανό. Και στο τσάμπα θα τους το έδειχνε ξανά και ξανά  και η ελληνική τιβί κάθε φορά που θα τον έδειχνε σε εκπομπή της. Και ξανά για την Ολυμπιάδα. Αλλά σου λέει πχ "Άσε θα πάρω τον μπαλαδόρο να λούζεται με το σαμπουάν μου". Και δίνει κάτι εκατοχίλιαρα σε γυρίσματα, διαφημιστική εταιρία και τηλεοπτικό χρόνο και το αποτέλεσμα είναι τι-πο-τα. Για να μην πω τους εκθέτει κιόλας.

Ενώ το σήμα της κάθε εταιρείας στις μηχανές και τις στολές του Ντακάρ -ή του μπάσκετ κλπ κλπ- το βλέπεις ξανά και ξανά και ξανά και σου εντυπώνεται υποσυνείδητα, ως μέρος της ιστορίας του αθλήματος. Θα ξεχάσεις ποτέ τις Rothmans Honda?

Απλά  στην πρώτη περίπτωση τρώει ένα ολόκληρο κύκλωμα και αυτό το μερίδιο του και χτυπάνε όλοι ο ένας τον άλλο στην πλάτη και αλληλοεπιβραβεύονται στο τέλος. Στη δεύτερη θέλει και ανθρώπους να ξέρουν.


Κανείς δεν ξεκίνησε πετυχημένος από την πρώτη μέρα. Αλλά όποιος έγινε -όχι όλοι, όποιος- το πάλεψε και με λίγη τύχη κάτι έγινε. Η "τύχη" στην περίπτωση της χώρας μας είναι να μην σου βάζουν τρικλοποδιές. Όπως η γραφειοκρατία ή το να ξεκινάς μια μπίζνα και καπάκι να πηγαίνει ο ΦΠΑ σου διπλάσιος με το καλημέρα και μετά τα καύσιμα και να σου ανατινάζει το μπίζνες πλα στον αέρα. Ή να σου λέει η τάδε μεγάλη εταιρεία ότι θα σε σπονσοράρει και στο παραπέντε να πισωπατάει και να μένεις κάγκελο και εκτός γιατί δεν προλαβαίνεις πια.

Παράδειγμα: Πριν από μερικά χρόνια είχε κομμάτι στο μοτό όπου η Moto Guzzi έδωσε σε μια ομάδα συνταξιούχων μηχανικών της υλικά, χώρο και εργαλεία να φτιάξουν ότι μηχανάκι τους κατέβαζε η γκλάβα τους. Και μπήκαν μέσα τα παππούδια και για την πλάκα τους έφτιαξαν "παπάδες", αντί να παίζουν πρέφα στο καφενείο και να μαραζώνουν. Και η εταιρεία απέκτησε πρωτότυπα που ακούστηκε ότι επηρέασαν και την εξέλιξη των μετέπειτα Guzzi.  


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #17 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 20:23:07 μμ
[/color]
Απλά  στην πρώτη περίπτωση τρώει ένα ολόκληρο κύκλωμα και αυτό το μερίδιο του και χτυπάνε όλοι ο ένας τον άλλο στην πλάτη και αλληλοεπιβραβεύονται στο τέλος. Στη δεύτερη θέλει και ανθρώπους να ξέρουν.
Κανείς δεν ξεκίνησε πετυχημένος από την πρώτη μέρα. Αλλά όποιος έγινε -όχι όλοι, όποιος- το πάλεψε και με λίγη τύχη κάτι έγινε. Η "τύχη" στην περίπτωση της χώρας μας είναι να μην σου βάζουν τρικλοποδιές. Όπως η γραφειοκρατία ή το να ξεκινάς μια μπίζνα και καπάκι να πηγαίνει ο ΦΠΑ σου διπλάσιος με το καλημέρα και μετά τα καύσιμα και να σου ανατινάζει το μπίζνες πλα στον αέρα. Ή να σου λέει η τάδε μεγάλη εταιρεία ότι θα σε σπονσοράρει και στο παραπέντε να πισωπατάει και να μένεις κάγκελο και εκτός γιατί δεν προλαβαίνεις πια.   
Βαγγέλη, απ' όλο το κείμενο κράτησα αυτό μόνο, (όχι γιατί δεν συμφωνώ με το υπόλοιπο) αλλά γιατί θέλω να προσθέσω κάτι. Και στο παρελθόν δημιουργήθηκαν εταιρείες που ξεκίνησαν να κάνουν κατασκευές αλλά οι τρικλοποδιές ήταν τόσες που έκλεισαν όλες. Αυτό ακριβώς, θα του μαμίσουν το κέρατο και δεν θα μπορέσεινα κάνει κιχ. Ο ίδιπς ξέρει καλά κι έχει  πολλή γνώση τι τον περιμένει, από παλιότερα. Και μετά μου λένε ανάπτυξη, επενδύσεις κλπ κλπ.
 Όσο για το που θα τα πούλαγε, υπάρχουν πολλοί ανα την υφήλιο. Ας οργανωθεί η παραγωγή. Μετά έρχονται σιγά σιγα κι άλλα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #18 on: Τετάρτη 19 Ιούνιος 2013, 21:11:56 μμ
Airhead και Καψιώτης

Θα ξανακάνω τον δικηγόρο του διαβόλου (με κίνδυνο να χαρακτηριστώ ότι τρολάρω  ;D)

Οτι συμφωνώ μα τα λεγόμενά σας θεωρήστε το δεδομένο. Ότι η κατάσταση εδώ μα κάνει κυνικό πάλι θεωρήστε το δεδομένο.

Η γραφειοκρατία, το φακελάκι, οι τρικλοποδιές, κλπ είναι το μεγάλο πρόβλημα (να θυμηθούμε τα πολύ παλιά Attika και το Citroen Pony). Δεν είναι παράξενο που ο λαός λέει (χιλιάδες χρόνια τώρα) "ουδείς προφήτης στον τόπο του".
 Για να μην λέμε όμως ότι μόνο εδώ γίνονται αυτά, ποιός θυμάται τον Jean-Louis SCHLESSER με το πρωτοποριακό  Schlesser-Renault Megane X301 που διάλυσε τους πάντες στο Dakar για δύο χρονιές? Πρωτοποριακό design που πήγε άπατο (πολύ πιθανόν γιατί πονούσε κάποιους).

Ακόμα και η TVR που αναφέρθηκε φαλήρισε και ευτυχώς ξαναγοράστηκε και θα βγάλει νέα μοντέλα (ελπίζω) (η αίσθηση, έστω και συνεπιβάτης στο Taimar είναι αξέχαστη). Η Morgan ούτε ξέρω τι κάνει.  Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι χρειάζεται γερό χρηματοδότη και καλό marketing για να προχωρήσει το project.

Πραγματικά μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά θα συνεχίσω να επιμένω, εκτός Ελλάδας, διαφορετικά  δεν βλέπω φως.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #19 on: Πέμπτη 20 Ιούνιος 2013, 09:04:29 πμ
Troll the night away να γουστάρουμε, να περνάει και η ανεργία πιο ευχάριστα ;D

Μην το ψάχνετε παιδιά, λόγω δουλειάς μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ...λεφτά υπάρχουν. Όραμα δεν έχουν όσοι τα κρατάνε. Γνωστός μεγαλοαντιπρόσωπος αυτοκινήτου έχει την μεγαλύτερη ιδιωτική συλλογή πινάκων στη χώρα. Μύρια να κάνουν ουρά! Και ανάλογο κτήριο στο κέντρο και και... Για την πλάκα του και μπράβο του. Ε, με το κόστος ενός και μόνο πίνακα του θα μπορούσε να τον κατεβάσει τον μπάρμπα με οδηγό καλό, στο Ντακαρ.

Και να κονομήσει από την διαφήμιση και να του πούνε και εύγε από την μαμά εταιρία. Αλλά...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #20 on: Πέμπτη 20 Ιούνιος 2013, 10:03:03 πμ
Αλλά...

μάλλον δε βλέπει χρήμα για να μπει στο κόλπο... το χρήμα χρήμα θέλει. Πέθανε το όραμα... και όσοι νομίζουν οτι οραματιστές ήταν και Ωνάσης και ο Νιάρχος κλπ ας γυρίσουν απο το άλλο πλευρό


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #21 on: Πέμπτη 20 Ιούνιος 2013, 17:29:22 μμ
Το χρήμα γενάει χρήμα αρκεί να το κινείς. Οι περισσότεροι εδώ έχουν μάθει να τους γενάει στατικά. Θέλουν μόνο να βγάζουν. Δεν θέλουν και δεν το έχουν κάνει και ποτές τους να κινήσουν χρήμα (εκτός κι αν είναι να το πάνε πουθενά, πχ Ελβετία ας πούμε :goofy: :goofy:) και να επενδύσουν γενικά. Επειδή δεν έχουν δείξει ότι κάτι τέτοιο τους ενδιαφέρει, να μην ταραχτούν τα νερά, μπλοκάρουν κι άλλους με τον τρόπο τους.
Αυτή την εικόνα έχω κι αυτό πιστεύω.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....