Hellas Transalp Forum

Προβληματική εκκίνηση

cookos · 9098

Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 13:28:58 μμ
Σήμερα μετά απο μια σύντομη διαδρομή, οταν πήγα να βάλω μπρος χρειάστηκε να πατήσω τρεις φορές παρατεταμένα τη μίζα για να πάρει. (σήμ: μέχρι σήμερα έπαιρνε "τσακμάκι" με τη ..μισή μιζιά). Αφού έκανα άλλη μια σύντομη διαδρομή, μόλις έσβησε δοκίμασα πάλι να βάλω μπροστά. Αυτή τη φορά χρειάστηκε δυο παρατεταμένης προσπάθειες με τη διαφορα ότι στη δεύτερη "έσκασε" δυνατά η εξάτμιση.
Στροφές ανεβάζει κανονικά, επιτάχυνση κλπ όλα καλα.
Σκέφτομαι μπουζί..; Μήπως απορρυθμιστηκε κάτι;


Spritmonitor.de" border="0


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #1 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 13:56:27 μμ
Τώρα μπορεί να πω και βλακεία, αλλά αρχικά θα κοίταζα όλα τα σωληνάκια βενζίνης/υποπίεσης, μήπως και κάποιο έχει λασκάρει και δημιουργεί το πρόβλημα.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #2 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 14:12:42 μμ
Για να εσκασε σημαινει οτι ριχνει βενζινα γεμιζει ο θαλαμος με καυσιμο και οταν εκανε σπινθηρα το μπουζι εκανε και μπαμ ......αρα κατι τρεχει με τα μπουζι , ρευμα των μπουζι , μπουζοκαλωδια ,ηλεκτρονικη , πολλαπλασιαστη .Κατι απο ολα αυτα .Ξεκινα απο μπουζι και προχωρα .




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 14:38:02 μμ
Αν το εμφάνισε έτσι απότομα, βάλε βενζίνη απο αλλού και κάνε τις παρατηρήσεις σου.


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #4 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 14:43:24 μμ
Tη μία και μοναδική φορά που μου το έκανε αυτό είχαν "τελειώσει" τα μπουζί. Μάλιστα σε ένα από τα τέσσερα όταν βγήκε είδα ότι δεν υπήρχε πία ακίδα, η οποία είτε έπεσε μέσα είτε κόπηκε όταν το έβγαζα. Τα άλλαξα και όλα ΟΚ, πέρα από την ακίδα η οποία αγνοείται από τότε ;D



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #5 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 15:06:28 μμ
εμένα όποτε μου έκανε τετοια προβλήματα ήταν για 2 λόγους:

α) πρόβλημα με kill switch (ήθελε καθάρισμα και μια φορά μου έτυχ και να κοπεί το καλώδιό του στην πλεξούδα οπότε ήταν σαν να το έχω στο off)

β) θέμα με το καύσιμο (δεν μιλάω για ποιότητα βενζίνης, αυτό είναι άλλο θέμα)

το παρακάτω θεωρώ ότι είναι ένα θεματάκι στα transalp  καθώς δεν έχουν τρόμπα βενζίνης (βεβαια δεν έχεις και τον φόβο μην σου μείνει από αυτή) και πολλές φορές το παραμικρό μπορεί να σου αφήσει στεγνό το καρμπυρατέρ π.χ. (ξεμοντάρισμα του τεπόζιτου, η μισοάδειο τεπόζιτο σε ανηφόρα)


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #6 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 16:03:57 μμ
Θεωρώ τα μπουζί μεγαλύτερη πιθανότητα από την κακη ποιότητα καυσίμου. Βάζω απο συγκεκριμένο βενζινάδικο εδώ και χρόνια χωρίς να παρατηρήσω το παραμικρό (όχι ότι αυτό ειναι και εξασφάλιση βέβαια) και το τελευταίο γέμισμα (φουλάρισμα) το έκανα πριν απο 4ημερες οντας άδειο το ντεπόζιτο και ενώ έχω ήδη γράψει περίπου 70-80χλμ αν θυμάμαι καλα χωρίς να παρατηρήσω κάτι. Λογικα αν ηταν κακή ποιότητα καυσίμου θα είχε βγει απο την αρχή. Λογικά...
Το θέμα με το ξεμονταρισμα του ντεποζιτου το σκέφτηκα και εγω αφού έγινε λόγω του βαψίματος. Αλλά απο ότι βλέπω τα σωληνάκια ειναι εντάξει.

Ίσως ειναι και μια καλή ευκαιρία να κάνω ένα σερβισάκι αφού δεν το έχω κάνει (δε γνωρίζω ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ποτέ το έκανε τελευταία)
Θα ξεκινήσω απο μπουζί και βλέπουμε.


Spritmonitor.de" border="0


Offline Yianni

  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7274
Reply #7 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 16:32:46 μμ
Ίσως ειναι και μια καλή ευκαιρία να κάνω ένα σερβισάκι αφού δεν το έχω κάνει (δε γνωρίζω ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ποτέ το έκανε τελευταία)

Η πρώτη κίνηση που κάνουμε όταν παίρνουμε μηχανή δεύτερο χέρι, είναι το σέρβις. Ακόμα κι αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μας έχει επιβεβαιώσει ότι έκανε χτες.  ;)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 16:55:51 μμ
Η πρώτη κίνηση που κάνουμε όταν παίρνουμε μηχανή δεύτερο χέρι, είναι το σέρβις. Ακόμα κι αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μας έχει επιβεβαιώσει ότι έκανε χτες.  ;)

εγώ αυτό το δε συμμερίζομαι απόλυτα. Αλλά...σε άλλο θέμα.


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #9 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 20:30:51 μμ
Τη μηχανη την αγόρασα μέσω φίλου που εχει συνεργειο και την είχε στη φροντίδα του τα τελευταία τρία χρόνια. Και πράγματι (εκτός του σημερινού) εχει αποδειχτεί σε όλα άψογη η μηχανη.
Δεν το ξαναεκανε απο το μεσημέρι, ούτε οταν την πήγα στο συνεργειο. Παίρνει με τη μια πάλι..
Ούτως ή άλλως κανονισα το σέρβις για την ερχόμενη εβδομάδα.


Spritmonitor.de" border="0


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #10 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 20:37:31 μμ
Τη μηχανη την αγόρασα μέσω φίλου που εχει συνεργειο και την είχε στη φροντίδα του τα τελευταία τρία χρόνια. Και πράγματι (εκτός του σημερινού) εχει αποδειχτεί σε όλα άψογη η μηχανη.
Δεν το ξαναεκανε απο το μεσημέρι, ούτε οταν την πήγα στο συνεργειο. Παίρνει με τη μια πάλι..
Ούτως ή άλλως κανονισα το σέρβις για την ερχόμενη εβδομάδα.

πάντως καλό θα ήταν να τσεκάρεις και το ρουμπινέτο του τεπόζιτου


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #11 on: Τετάρτη 22 Μάιος 2013, 19:28:12 μμ
Ή βενζίνη ή σκουπιδάκι οι μεγαλύτερες πιθανότητες.
Βγάλε τα 2 εύκολα μποζί και έλεγξε τα.
Κοίτα και άν είναι σφιγμένοι οι πόλοι της μπαταρίας.