Hellas Transalp Forum

Vololights: Ανάβει όταν ελαττώνεις ταχύτητα

African Boy · 5865

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 00:38:08 πμ


Μια νέα εφεύρεση χρηματοδοτείται αυτές τις ημέρες στο Kickstarter. Πρόκειται για το Vololights, ένα επιπλέον πίσω φανάρι που ανάβει όταν η μοτοσικλέτα ελαττώνει ταχύτητα.

Το συγκεκριμένο φανάρι προσαρμόζεται στη βάση της πινακίδας και λειτουργεί ακριβώς όπως το πίσω φανάρι της μοτοσικλέτας, το οποίο ανάβει κάθε φορά που ο αναβάτης πατά το φρένο. Αντί να είναι, όμως, συνδεδεμένο με το φρένο το Vololight είναι συνδεδεμένο με το ταχύμετρο της μοτοσικλέτας. Έτσι, ανάβει σε κάθε περίπτωση που ο αναβάτης κόψει ταχύτητα – ακόμη και στις περιπτώσεις που κλείσει απότομα το γκάζι ή κατεβάσει σχέση στο κιβώτιο. Και οι δύο τρόποι αυτοί, άλλωστε, μειώνουν σημαντικά την ταχύτητα της μοτοσικλέτας και τα οχήματα που ακολουθούν καλό είναι να το γνωρίζουν.

Π


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 00:39:23 πμ
WHAT'S INSIDE?

Vololights' patented technology combines a 3 axis accelerometer and microprocessor to measure your deceleration from any means;  whether engine braking, downshifting or gripping the brakes




HOW EASY IS IT TO INSTALL?

Vololights is designed for simple installation with no special crimping tools required.  The license plate frame runs on your motorcycle's 12 VDC power taken from the rear license plate illumination bulb.  Not to worry, Vololights has it's own onboard license plate illumination LED so you will still be street legal.

Use the included 4 screws to secure your license plate between the front and rear frame.  Then take the 2 bolts that secured your license plate to your bike and use these two secure the frame assembly to the motorcycle.  Use the included quick connector to secure the two wire power and turn the motorcycle's power on.  Finally, calibrate Vololights one time by placing our magnet (included) in front of the lens momentarily while the motorcycle is upright on a flat surface.  Vololights will flash letting you know the device is calibrated.  Now you're ready to ride!



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 00:44:55 πμ
μηπως δεν ειναι συνδεδεμενο με το ταχυμετρο οπως λενε, αλλα εχει δικο του αισθητηρα? κατι τετοιο φαινεται να λεει στα αγγλικα με μια γρηγορη ματια παντως.
Εξυπνη πατεντα, αν και θα μπερδευει τους πισω οδηγους, και καμια φορα θα πατας στα αληθεια φρενο και αυτοι θα νομιζουν οτι επιβραδυνεις απλως... 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #3 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 22:12:17 μμ
  Καλή ως ιδέα αλλά στην πράξη μού φαίνεται ότι δεν.... Εάν είναι συνδεδεμένο όντως με το ταχύμετρο θα έχεις ένα ωραίο φωτορρυθμικό στο πίσω μέρος τής μοτοσυκλέτας αφού θα ανιχνεύει και την παραμικρή μεταβολή ταχύτητας και δεν θα κάνει άλλη δουλειά παρά να αναβοσβήνει. Έχετε δει στο GPS ή σε ψηφιακά ταχύμετρα πόσο γρήγορα και πόσες φορές αλλάζει η ένδειξη ταχύτητας?
  Επίσης θα ανάβει σε οποιαδήποτε περιοχή ταχυτήτων κινείσαι? Δηλαδή θα κινείσαι με 140, θα πέφτεις στα 139 στην αλλαγή ταχύτητας και αυτό θα ανάβει?
 
  Εκτός εάν έχει προβλεφθεί να ανάβει μόνο πάνω από ένα συγκεκριμένο βαθμό επιβράδυνσης, πχ πάνω από 10 χ.α.ω.  Ή να ρυθμίζεται, ξέρω 'γω, στο πόσο και πότε θα ανάβει ανάλογα με την οδήγηση τού χρήστη και τις συνθήκες (άλλες ανάγκες στην εθνική, άλλες στην πόλη). Μόνο τότε βλέπω χρησιμότητα.
  Δεν διάβασα το κείμενο, μπορεί να κάνω και λάθος.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #4 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 22:23:58 μμ
αν αφηνωντας το γκαζι αυτο αναβει,το θεωρω μια π@π@ρια και μιση.

αν ομως εχει ενσωματομενο ενα G-μετρο και αναβει μονο οταν η επιβραδυνση ειναι μεγαλυτερη απο τοση δυναμη(αυτοι ξερουν καλυτερα απο μενα)  τοτε ειναι ενα πολυ χρησιμο εργαλειο.

αλλιως ειναι τζαμπα λεφτα.




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #5 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 22:36:24 μμ
Ενα ακομα μπιμπλικι για να πουλανε .....εμας με τις μοτο μας εχουν βρει πελατακια και βγαζουν  την μανα τους και τον πατερα τους .




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #6 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 23:46:58 μμ
Από ότι λέει εδώ έχει μικροπροσέσορα με μετρητή επιβράδυνσης και επιλογές για 2 είδη επιβράδυνσης (agressive / emergency) και διαφορετικό τρόπο που αναβοσήνουν τα λεντάκια.

επίσης λέει ότι έχει και ηλεκτρονικό φιλτράρισμα για να μην ενεργοποιείται κατά λάθος (φαντάζομαι από κλείσιμο μανέτας)

Τροφοδοτείται με ρεύμα από το φώς της πινακίδας, χωρίς καμία άλλη σύνδεση.

Σχετικό/άσχετο - οι διαστάσεις είναι για αμερικάνικες πινακίδες, οπότε ταψιά και άλλου είδους πινακίδες , ξεχαστε το (εκτός να πέσει κοφτάκι και συναρμολόγηση  ;D)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2812
  • Where the streets have no name!
Reply #7 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 23:50:12 μμ
Και το αυτοκόλλητο που θα το βάλω μάστορα;  ???


Keep riding !!!