Hellas Transalp Forum

ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΜΑ ΣΑΣΜΑΝ

alexandros67 · 3563

Offline alexandros67

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
on: Παρασκευή 22 Φεβρουάριος 2013, 13:54:34 μμ
Γεια σας παιδιά εδώ και δυο ημέρες  τώρα στο 400 αρακι μου έχω ένα πρόβλημα σε πορεία και σε όλες τις ταχύτητες όταν κλίνω το γκάζι και πέσουν λίγο οι στροφές  από το σασμάν ακούγετε ένας θόρυβος σαν γρατζούνισμα σαν ξεχαρβαλωμένο ρουλεμάν σαν να βρίσκει σίδερο με σίδερο μόλις πέσουν και άλλο οι στροφές σταματήσει να το κάνει
Είχα καιρό να αλλάξω τα λάδια περίπου 400 500 χιλ παραπάνω φαντάστηκα ότι θα είναι από τα λάδια  οκ τα άλλαξα σήμερα και εξακολουθεί να μου κάνει το ίδιο γρατζούνισμα οι δίσκοι είναι οκ δεν πατινάρει   κουμπώνουν σωστά οι ταχύτητες  έχει κανείς  αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα ;;;; θα ήθελα τα φώτα
σας ευχαριστώ εκ των προτέρων



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Παρασκευή 22 Φεβρουάριος 2013, 14:06:47 μμ
Εισαι σιγουρος οτι ειναι σασμαν και δεν ειναι η αλυσιδα σου ; κανε τσεκ τα μποσικα .


Ειναι περιεργο να το κανει μονο οταν κλεινεις το γκαζι και πεφτουν οι στροφες ...σε αντιθετη περιπτωση δλδ να ανοιγεις γκαζι και στροφες γιατι να μην το κανει ;




Offline alexandros67

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #2 on: Παρασκευή 22 Φεβρουάριος 2013, 14:23:16 μμ
πριν μια εβδομάδα την ρύθμισα και την λάδωσα θα την ξανα ελέγξω
ο θόρυβος ακούγετε εμπρός δεξιά στο πολυδισκο σε πορεία μόλις ξεκινήσει να κάνει το θόρυβο αμπραγιρο και σταματαει όταν αφηνω το αμπαγιαζ το ξανακανει



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #3 on: Παρασκευή 22 Φεβρουάριος 2013, 15:02:07 μμ
Είναι μάλλον θόρυβος μετάδοσης όπως το περιγράφεις, μπορεί σαζμάν, μπορεί αλυσίδα. Θα έλεγα σαν ιδέα, να κοιτάξεις στο μπροστά γρανάζι βγάζοντας το καπάκι, μήπως βρίσκει τίποτα εκεί που έχει κινούμενα μέρη.

Παίζει να είναι τρόμπα νερού; 



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #4 on: Παρασκευή 22 Φεβρουάριος 2013, 15:05:56 μμ
Είναι μάλλον θόρυβος μετάδοσης όπως το περιγράφεις, μπορεί σαζμάν, μπορεί αλυσίδα. Θα έλεγα σαν ιδέα, να κοιτάξεις στο μπροστά γρανάζι βγάζοντας το καπάκι, μήπως βρίσκει τίποτα εκεί που έχει κινούμενα μέρη.

Παίζει να είναι τρόμπα νερού; 
Καπου μεσαστο καβουκι του σασμαν καποιο γραναζι κινησης ...ειναι δυσκολο να κανεις τετοια διαγνωση..απο εδω .




Offline alexandros67

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #5 on: Σάββατο 23 Φεβρουάριος 2013, 11:31:47 πμ
Καλημέρα παιδιά
 φίλε παλτάκη και specialized σας ευχαριστώ πέσατε μέσα στη διάγνωση που κάνατε 100% ο θόρυβος ήταν από πολύ τεντωμένη αλυσίδα σήμερα το πρωί την χαλάρωσα και όλα ΟΚ  :eusa_clap:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #6 on: Σάββατο 23 Φεβρουάριος 2013, 13:40:50 μμ
Καλημέρα παιδιά
 φίλε παλτάκη και specialized σας ευχαριστώ πέσατε μέσα στη διάγνωση που κάνατε 100% ο θόρυβος ήταν από πολύ τεντωμένη αλυσίδα σήμερα το πρωί την χαλάρωσα και όλα ΟΚ  :eusa_clap:

Παλι καλα γιατι αν ηταν εσωτερικα ....θα ειχες θεμα ..


οικονομικο  ;D




Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #7 on: Σάββατο 23 Φεβρουάριος 2013, 14:24:29 μμ
Παλι καλα γιατι αν ηταν εσωτερικα ....θα ειχες θεμα ..


οικονομικο  ;D


ναι αλλά αν δεν το διόρθωνε τώρα αυτό κάποια στιγμή ίσως να έχει εσωτερικά θέμα


Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #8 on: Τετάρτη 27 Μάρτιος 2024, 19:02:08 μμ
Καλησπέρα ! Εγώ λοιπόν λίγα σε έναν (μάστορα) και μου έσφιξε την αλυσίδα, μόνος μου ήταν okay αλλά όταν έβαλα την γυναίκα πίσω ακουγόταν πολύ. Έκανα το πολύ 50-60 χιλιόμετρα, πήγα την μετά και την εντοσα μόνος μου να έχει σωστή απόσταση κ με δικάβαλο. Μετά όμως παρατήρησα ότι στα κατεβάσματα 3ης 2ας και 1ης νιώθω στο πόδι μου ένα γρατζουνισματάκι ας πούμε αύριο την πάω για αλυσογράναζα κ λάδια γιατί ήρθε η ώρα τους. Εάν δεν σταματήσει το γρατζουνισματάκι έχουμε θέμα με σασμάν ;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τετάρτη 27 Μάρτιος 2024, 22:21:26 μμ
Αν κ μετα την αλλαγή λαδιών δεν φύγει το γρατζουνισματάκι , τότε κάνε πιο αποφασιστικό το πόδι σου στις αλλαγές.
Εκτός κ αν αυτό δεν υπήρχε κ εμφανίστηκε τώρα .



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #10 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 07:01:13 πμ
Βέβαια βοηθάει κι ένα αντιτριβικό....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 08:45:40 πμ
Κάποτε εδώ μεσα μου έδωσε ένας σύντροχος μια συμβουλή:
Μην το λυπάσαι πάτα το λεβιέ με δύναμη κ αποφασιστικότητα ,    θα πονέσει μεν αλλά για λιγότερο χρονικό διάστημα

 :2hysterical: :2hysterical:

Αυτό βέβαια αν δεν υπάρχει βλάβη κ είναι απλά θέμα χειρισμού, τώρα σε οτι αφορά το λάδι , ναι μου έχει τύχει με κάποια λάδια να
μην βρίσκω την νεκρά , η σε καλοκαιρινές κυρίως περιόδους να μετράει το ποδάρι μου ακόμα και τα γρανάζια , αλλά ηταν και απο λάδια
που ηθελαν αλλαγή κ απο λάδια απο ανακυκλωμένα φριτεζόλαδα.

Θα συνιστούσα  στον σύντροχο να δοκιμάσει τα Bellray , σε 10/40 ημισυνθετικό που σαν λάδι είναι πιο ΄΄πηχτό'' σε σχέση με λάδια ιδιου SAE.
Ομως η διαφορά θα φανεί μετα την δεύτερη αλλαγη λαδιών κ φίλτρου , η θα πρέπει να καθαρίσει τον κινητήρα για να μην μπλέξουν τα λάδια.
Εγώ οταν πειραματιζόμενος δοκίμαζα λάδια , έβγαζα το παλιο φιλτρο λαδιου το άλλαζα και το ξανατοποθετούσα, μετά αφού αδειαζα τα παλιά λάδια
εριχνα ενα λίτρο απο τα καινούργια το αφηνα να δουλέψει για λίγο κ μετα αδειαζα τα λάδια , άλλαζα το φίλτρο και γέμιζα με 
τα καινούργια τοποθετώντας το νέο φίλτρο.
« Last Edit: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 08:51:40 πμ by Stoneman »



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #12 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 11:28:31 πμ
Παρατήρησα τώρα αυτό το γρατσούνισμα
Μετά δηλαδή το υπερβολικό σφίξιμο στην αλυσίδα
Θα μάθουμε τώρα σε λίγες ώρες αν φταίνε τα αλυσογράναζα ή το λάδι



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 18:32:22 μμ

Μετά δηλαδή το υπερβολικό σφίξιμο στην αλυσίδα
Το υπερβολικό σφίξιμο στην αλυσίδα είναι κίνδυνος θάνατος για το καρέ του άξονα στο Τρανσάλπ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #14 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 20:46:35 μμ
Εντάξει παιδιά τα αλυσογράναζα ήταν τελικά ουφφφφφ



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #15 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 20:51:29 μμ
Το υπερβολικό σφίξιμο στην αλυσίδα είναι κίνδυνος θάνατος για το καρέ του άξονα στο Τρανσάλπ.

Το ξέρω αλλά με το που κατάλαβα ότι γρατζουνάει η αλυσίδα πήγα σπίτι και την έντωσα



Offline foris

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #16 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 21:13:38 μμ
ποσα χλμ ειχες στα γραναζια σου ?



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #17 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 21:51:12 μμ
Εγώ την μηχανή την πήρα με 60 χιλιάδες, τώρα στα 90 χιλιάδες την άλλαξα γιατί μου είπε ότι ήταν σχετικά καινούργια (που απ' ότι φαίνεται δεν ήταν)
« Last Edit: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024, 22:06:17 μμ by MrVoidGr »