Hellas Transalp Forum

Νάζια......Νάζια......Νάζια.................

Καψιώτης.... · 18940

Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2012, 19:53:12 μμ
 Την ώρα που πήγα να φύγω απ' την δουλειά, θέλησε να μου κάνει νάζια. Γυρίζοντας το κλειδί, και πηγαίνοντας να βάλω μπροστά, όχι μόνο δεν πήρε αλλά σβύσαν τα παντα (ενδεικτικά λαμπάκια). Μετά από λίγο ανάψαν, αλλά μίζα γιόκ. Αφού μου έφυγε ο κ..ος να την βγάλω απ΄το γκαράζ (είναι 2ο υπόγειο) την έβαλα στον κατήφορο και πήρε. Μετά απο λίγη ώρα είπα ν' ανάψω τα φώτα (είναι με το παλιό σύστημα) και μόλις έκανα το τόλμημα (τέτοιο αποδείχτηκε) η μηχανή έσβυσε. Ξανά κατήφορο, πήρε, αλλά δεν άκουγε τίποτα. Δούλευε σαν να ήταν μπουκωμένη, δεν καταλάβαινε ούτε γκάζι ούτε τίποτα. Προτιμησα να την σβύσω, να πάρω το ασθενοφόρο (οδική βοήθεια) και να την πάω στον γιατρό (συνεργείο). Την άφησα εκεί, θ' αλλάξω μπαταρία (η προηγούμενη ήταν φτυσμένη) και καλού κακού να γίνει ένα ηλεκτρικό check up. Να της κάνω κι ένα μικρό σέρβις (πουτάνα τρόϊκα), γιατί για μεγάλο.......
Ας ελπίσουμε να είναι μόνο μπαταρία, γιατί αλλιώς την π.....σα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #1 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2012, 20:21:23 μμ
Κατα 99% είναι η μπαταρία σου,αλλά να τσεκάρει ο μάστορας το πηνείο/δυναμο σου αν φέρνει κανονικό ρεύμα,
με την πρώτη πτώση θερμοκρασίας περιβάλοντος βγάζουν και τα πρώτα συμπτώματα οι μπαταρίες



Offline johnvag

  • Οχι μόνο...
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
  • πππππππππππππππππ
Reply #2 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2012, 21:09:54 μμ
Συναγερμός υπάρχει?

για κοιτα... γιατιί κατι τετοιο ειχα πάθει κ εγω!!!

τα ειχε κανει που..ν@!!!

τον εβγαλα κ ησύχασα!!!!!!



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #3 on: Τετάρτη 19 Σεπτέμβριος 2012, 22:40:02 μμ
Κι εγώ για μπαταρία το πάω, αλλά θα του κάνω κι ένα τσεκάρισμα. Έχει λαμπάκι, δείγμα ότι ο προκάτοχος είχε συναγερμό, αλλά δεν κατάφερα ποτέ να τον ενεργοποιήσω με ένα τηλεχειριστήριο που υπήρχε στα κλειδιά όταν την πήρα. Στο τηλεχειριστήριο είχα αλλάξει και μπαταρία. Θεώρησα ότι τον είχε αφαιρέσει και δεν το έψαξα περισσότερο. Είναι μια καλή ευκαιρία.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #4 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2012, 11:13:36 πμ
Ο συναγερμος ειναι απαραιτητος.
Αν δημιουργει προβληματα, δεν τον αφαιρουμε (τι μοδα ειναι αυτη ? , ποναει χερι, κοψει χερι...), αλλα ή τον αλλαζουμε ή ελεγχουμε τις συνδεσεις κλπ.

Οι συνεγερμοι δεν τραβανε πανω απο 10-30mA σε κατασταση αναμονης (δεν εχουν ενεργοβορα εξαρτηματα), εκτος και αν ειναι βραχυκυκλωμενοι (που τοτε δε θα λετουργουν κιολας)...




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #5 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2012, 11:44:25 πμ
Ίσως και λάθος δικό μου να θεώρησα ότι έγινε έτσι, επειδή την πούλησε ο προηγούμενος κάτοχος και με αυτό το σκεπτικό αν ήταν πολύ καλός και ίσως ακριβός να έκανε κάτι τέτοιο. Θα το κοιτάξω με λεπτομέρεια τώρα που μου το λες. Λογικά ισχύει αυτό που λές. Αλλά έτσι όπως έχει διαμορφωθει η κατάσταση κοντεύουμε να χάσουμε και την λίγη λογική που είχαμε.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #6 on: Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2012, 19:17:31 μμ
τα ιδια μου έκανε και εμένα ενα βράδυ και τελικά απλά είχε ξεσφίξει ο ενας πόλος στην μπαταρία :P



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #7 on: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2012, 07:54:42 πμ
Τελικά ήταν μόνο η μπαταρία. Ευτυχώς !!! Δεν τράβηξε πολύ το νάζι της. Ο μπελάς που αντιμετώπισα,(το είχα δει το όνειρο) αφορούσε το βγάλσιμο του πλαϊνου καπακιού. Ο προκάτοχος είχε αλλάξει τις βίδες με αλουμινένιες (είναι ομορφότερες), Αν πιάσει άλατα (πράγμα συχνό,σε τέτοιες περιπτώσεις) το αλουμίνιο, τότε δεν λύνει με τίποτα. Αναγκάστηκα να την φάω με τρυπάνι, κι επειδή φαγωθήκαν οι βόλτες (πάσα), έκανα κολαούζο κι έβαλα άλλη μεγαλύτερης διατομής. Οι μαμά βίδες των πλαϊνων καπακιών, εχουν πάσο Μ6 κι εγώ το πήγα στο Μ8. Ενημερωτικά πάσο Μ8 έχουν και οι βίδες που στηρίζουν την σκάρα στον σκελετό. Μάγκες αλάργα από αλουμινένιες βίδες, όσο όμορφες κι αν φαίνονται. Προτιμήστε τις μαμά κι ας μαυρίζουν.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2012, 18:20:02 μμ
Προτιμήστε τις μαμά κι ας μαυρίζουν.

Γιατί να μαυρίσουν? αφού είναι χρωμιομένες.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #9 on: Παρασκευή 21 Σεπτέμβριος 2012, 23:42:25 μμ
Όσες έχω παρατηρήσει απ' τις παλιές, 2000,2001,2002 έχουν ένα σκούρο χρώμα. Δεν είναι το γυαλιστερό, αυτό λέω μαύρισμα. Παερισσότερο φέρνουν προς το inox οπτικά παρά προς χρώμιο. Ίσως κάνω και λάθος,αλλά γράφω ότι παρατήρησα, χωρις να ψάξω κάτο παρισσότερο.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 00:14:20 πμ
Ναι πράγματι εχεις δίκιο, γκριζογυαλιστοφέρνουν ελαφρώς. :2hysterical:

Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν αλουμινίου γιατί βγαίνουν και χρωματιστές.


ρίξε μια ματιά σε αυτή την σελίδα : http://www.thefind.com/cars/info-aluminum-windscreen-screw#page=1&local=0



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #11 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 00:55:47 πμ
Να βάλω πάλι αλουμινίου το βλέπω δύσκολο μετά απ' ότι έγινε. Είναι μεν όμορφες αλλά πολύ ντελικάτες. Επειδή είναι άλεν αν τίς ζορίσεις, σπάζουν οι γωνίες και δεν ξεβιδώνει με τίποτα. Σε επαφή με άλλα μέταλα, πολλές φορές ανόδιώνεται και με τα άλατα που πιάνει γίνεται ένα σώμα, κι εκεί να δεις πίκρα να το ξεβιδώσεις. Έφτασα σε σημείο να την φάω με τρυπάνι, να κάνω κολαούζο και να βάλω βίδα μεγαλύτερης διατομής. Θα ψαξω να βρώ ανοξείδωτες (inox).


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 08:03:11 πμ
Εχεις δίκιο.

Εχεις υπόψιν σου την βίδα/τάπα της βίδας που κρατάει τα τακάκια, είναι η μαύρη στα δεξιά της φωτό.
Μιλάμε για μεγάλο βάσανο.

Την αντικατέστησα με την αριστερή και σώθηκα. Είναι και πιό μακριά και να φαγωθεί την πιάνω με την σκύλα και την βγάζω.



kostasxlv

  • Guest
Reply #13 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 09:26:14 πμ
Για τις κολλημενες βιδες πολυ καλο εργαλειο ειναι αυτο http://eshop.chmagginas.gr/biomixanika/no-2500.html
Ξεβιδωνει σχεδον τα παντα αρκει να ειναι σταθερο.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #14 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 10:28:06 πμ
Απ' ότι είδα πραγματικά είναι έτσι. Πολλάς φορές τα σημεία και το πως είναι οι βίδες δεν σου δίνουν καμιά εναλλακτική λύση. Πολύ σωστά έκανες και την "μάκρυνες", έδωσες με τον τρόπο αυτό την εναλλακτική λύση. Γενικά οι άλλεν θέλουν καλή εφαρμογή του αλενόκλειδου και σε όσο το δυνατον μεγαλύτερη επιφάνεια γιατί έχουν στη ράτσα τους να κάνουν νούμερα. Αν είναι απο μαλακό μέταλο (αλουμίνιο) σπάζουν εύκολα οι γωνίες κι αν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση τότε την έβαψες. Πρίν φτάσω στο τρυπάνι και κατ' επάκταση κολαούζο προσπάθησα να δημιουργήσω "εναλλακτικές λύσεις" άλλά μιλάμε για πολύ μουλάρωμα. Το σφυρόκλειδο μπορώ να το πώ εξελιγμένο εργαλείο του έλληνα (σφυρί-καλέμι) και πράγματι δεν καταλαβαίνει χριστό. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί που θα το χρησιμοποιήσεις να υπάρχει σταθερότητα και αντίσταση. Η κάτω βίδα του δεξιού πλαϊνου καπακιού που πίσω του κρύβεται η μπαταρία, στηρίζεται σε ένα λεπτό λαμάκι και πίσω απ' αυτό είναι η αντλία του πίσω φρένου. Με το παραμικρό χτυπάς την αντλία. Δεν το ρίσκαρα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 19:03:35 μμ
... Το σφυρόκλειδο μπορώ να το πώ εξελιγμένο εργαλείο του έλληνα (σφυρί-καλέμι)


Σφυρόκλειδο το λένε οι επαγγελματίες?  :2hysterical:

Τότε εσύ πάρε ένα σφυροκατσάβιδο με 15 ευρά να σωθείς:


και στην χειρότερη ενα σετάκι εξολκείς για   σπασμένες και χωνευτες βιδες:  http://www.beta-tools.com/catalog/articles/view/1430_slash__dot__dot__dot_/__lang_en/__catlang_el/__catalog_beta/__filters_
και μη μασάς απο τιμή, εγώ έχω αυτά:

6 ευρώ απο το παζάρι, και εχω σωθεί.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #16 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 20:58:12 μμ
Πραγματικά καλή περίπτωση το τελευταίο. Έχω την υπόνοια ότι είμαι νυχτωμένος, γιατί αγνοούσα το τελευταίο. Απ' ότι είδα στα σετ είναι απλά και βολικά  εργαλεία και μανούλες για στραβές περιπτώσεις όπως η δική μου. Σίγουρα ίσως να γλύτωνα πολλά. Πάντως για τις ονομασίες ε! μου δίνεις το δικαίωμα να πω και κάτι λάθος, δεν είμαι κι επαγγελματίας, αλλά γουστάρω γενικά τα μαστορέματα μέχρι ένα όριο πάντως.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #17 on: Σάββατο 22 Σεπτέμβριος 2012, 23:53:28 μμ
Εχεις δίκιο.

Εχεις υπόψιν σου την βίδα/τάπα της βίδας που κρατάει τα τακάκια, είναι η μαύρη στα δεξιά της φωτό.
Μιλάμε για μεγάλο βάσανο.

Την αντικατέστησα με την αριστερή και σώθηκα. Είναι και πιό μακριά και να φαγωθεί την πιάνω με την σκύλα και την βγάζω.

τι μου θύμισες τώρα;

θυμάμαι ότι κάποτε είχα φτάσει τα μπροστινά τακάκια στο τέρμα τους επειδή δεν ξεβίδωνε αυτή η ταπίτσα

σε κάποια φάση παράτησα την μηχανή κάπου κοντα στο σπίτι (ήταν πολύ επικίνδυνο για να συνεχίσω) και τότε ξεκίνησε το "βάσανο"

η βίδα μασήθηκε και δεν ξεβίδωνε με τίποτα τελικά θυμάμαι έκανα 4-5 τρύπες (των 1-1,5mm) στην σειρά και εκεί έχωσα ένα ίσιο κατσαβίδι



τελικά το μόνο σωτήριο είναι κάτι που δεν έχω βρει στην ελλάδα

τρυπάνι (μύτη τρυπανιού) με ανάποδες στροφές ώστε να τρυπάει αριστερόστροφα, έτσι τρυπώντας με αυτό την βίδα (εντελώς αξονικά) την ξεβιδώνει ταυτόχρονα


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #18 on: Κυριακή 23 Σεπτέμβριος 2012, 08:53:29 πμ
Γι' αυτό έψαχνα κι εγώ αλλά δεν μπόρεσα να το 'βρώ. Είναι μια καλή λύση. Πρέπει με τον ίδιο τρόπο να δουλεύουν οι εξωλκείς.Πάντως λάθος μου που δεν σε ρώτησα φίλε Stoneman από που σκριβώς τους πήρες.
« Last Edit: Κυριακή 23 Σεπτέμβριος 2012, 09:05:47 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Κυριακή 23 Σεπτέμβριος 2012, 15:54:51 μμ
Τους εξολκείς αγορασα απο το παζάρι του Σχιστού.
Εχω το σετ με τις μικρές διατομές, κόστος 6 ευρώ.
Ο κάθε εξολκέας εχει διατομή που ταιριάζει με συγκεκριμένο τρυπάνι, κατα προτίμηση κοβαλτίου.
Απλά ανοίγεις μια τρύπα στην βίδα και μπαίνει μέσα ο εξολκέας που βιδώνει αριστερόστροφα.
Οσο ζορίζεις την καστάνια τόσο σφίγγει περισσότερο'
Προσωπικά μέχρι στιγμής δεν μου έχει ξεγύγει βίδα.
Χρήσιμο εργαλείο είναι και μια πόντα για να γίνει ενα σημάδι και μετά να μην γλιστράει το τρυπάνι, ωστε να βγεί η τρύπα στο κέντρο, αλλά αυτό για βίδες που εχει σπάσει το κεφάλι.


Οσο για την τάπα, είναι ανοξείδωτη, και κωνική, δλδ οσο βιδώνει σφίγγει και στεγανοποιεί.
Μπορεί δλδ να χρησιμοποιηθεί και σαν τάπα αποστράγγισης λαδιού σε κάρτερ.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #20 on: Κυριακή 23 Σεπτέμβριος 2012, 22:57:31 μμ
Όσο ζείς μαθαίνεις. Είναι η δεύτερη φορά που κατέφυγα σε κολαούζο. Η πρώτη ήταν προληπτικά, γιατί εκεί ήταν μεν διαμπερές το σημείο, αλλά όταν τρύπησα την βίδα, αυτή βιδώθηκε κι άλλο και βγήκε απ' την άλλη. Έκανα κολαούζο για να καθαρίσω το σπείρωμα. Δεν άλλαξα την διατομή τότε. Τώρα παρ' οτι ήταν κι εδώ διαμπερές, δεν ξεκόλησε καθόλου, και σχεδόν την έφαγα με το τρυπανι. Αλλά μου έφυγε και πείραξα το σπείρωμα εξ' ου και το μεγαλύτερο κολαούζο. Δεν ξέρω, τέτοιο κόλημα δεν μου ξανάτυχε. Πάντως είναι πράγματι διαφορετικά τα πράγματα άν έχεις περισσότερα εργαλεία στα χέρια σου. Γενικά έχεις λύσεις.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....