Nefelia, ως κάτοχος του 700 C-ABS και λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες σου (Σκοπος χρησης...ταξιδια στην επικρατεια...και ευρωπη και λιγο ιταλικο χωματοδρομο) πιστεύω ότι και τα δύο μπορούν να κάνουν άψογα αυτά που ζητάς.
Στο δρόμο είναι καλύτερο το 700άρι για τους εξής λόγους:
- Δυνατότερος (και πιο εύστροφος) κινητήρας. 4 βαλβίδες αντί για 3, ψεκασμός Keihin και καμιά 10αριά άλογα παραπάνω.
- Καλύτερα φρένα (στην έκδοση με τη συνδυασμένη πέδηση και το ABS, όπου φοράει μπροστά 3πίστονες δαγκάνες της Nissin).
- Μικρότερη πλεύση στα πολλά χιλιόμετρα ανά ώρα, λόγω ελαφρώς σφιχτότερων αναρτήσεων.
Εξαίρεση: Η ανεμοκάλυψη του 700 υπολείπεται αυτής του 650 και μπορεί να βελτιωθεί μόνο με την άσχημη ζελατίνα - γκουμόυτσα της Honda που, πέρα από άσχημη, είναι και ακριβή.
Εκτός δρόμου το 650άρι είναι καλύτερο για τους εξής λόγους:
- Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
- 21 ιντσών μπροστινός τροχός αντί για 19.
Πρόσεξε όμως: Με το καζανάκι του καταλύτη να βρίσκεται χαμηλά και με το βάρος να είναι από 214 έως 220 κιλά και τα δύο μηχανάκια δεν είναι για τρέλες στο χώμα. Θα μπεις ανετότατα σε χωματόδρομο (δες, ας πούμε τί έκανα εγώ
http://www.mybike.gr/topic/37045-%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B7-%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%AE%CE%BD%CE%BF/) αλλά δε θα πηδάς σαν κατσίκι σαν να κάνεις μοτοκρός.
Για όποια άλλη μοτο-πληροφορία θέλεις, στη διάθεσή σου.