Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα H.I.I.S

Aerios · 10389

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 07:24:34 πμ
Χθές στρίβωντας το τιμόνι για να μπώ στο πάρκινγ μου έσβησε. Παρατηρώ ότι δεν ανάβει το λάμπάκι του H.I.I.S! και δεν ξαναπάιρνει μπρος!
Έχω ακούσει κάτι για ένα καλώδιο κεραίας που κόβεται είναι αυτό ή κατι άλλο; Γα@@ την αξιοπιστία Honda!
« Last Edit: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 07:54:23 πμ by Aerios »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 09:01:08 πμ
σε ΤΑ πρώτη φορά το ακούω.
Σε Vara υπήρχε αυτό το θέμα και για να αποφύγω κακοτοπιές, του έκανα μια προέκταση και στην κούρμπα του καλωδίου την έφερα
πάνω απο το κλειδί.




tranten

  • Guest
Reply #2 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 20:48:05 μμ
Χθές στρίβωντας το τιμόνι για να μπώ στο πάρκινγ μου έσβησε. Παρατηρώ ότι δεν ανάβει το λάμπάκι του H.I.I.S! και δεν ξαναπάιρνει μπρος!
Έχω ακούσει κάτι για ένα καλώδιο κεραίας που κόβεται είναι αυτό ή κατι άλλο; Γα@@ την αξιοπιστία Honda!

ολο κατι κουλες βλαβες εχεις τωρα τελευταια... :-\

δοκιμασες το Β' κλειδι? εκανες τα κολπα με το kill switch?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #3 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 20:58:58 μμ
ολο κατι κουλες βλαβες εχεις τωρα τελευταια... :-\

δοκιμασες το Β' κλειδι? εκανες τα κολπα με το kill switch?
Ψάχνωντας βρήκα την ασφάλεια της ανάφλεξης καμένη. Πράγμα που σημαίνει κάποιο βραχυχύκλωμα στην πλεξούδα πιθανόν κοντά στο λαιμό αφού τη βλάβη την παρουσίασε στρόβωντας το τιμόνι... υποθέτω.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #4 on: Σάββατο 09 Απρίλιος 2011, 16:29:10 μμ
Μπορει και απλα να ετυχε.... και να καηκε (λιγο δυσκολο βεβαια απο μονη της γιατι δεν ειναι και λιγα τα αμπερ) ....
Αλλα επειδη ειναι ...σημαντικη ασφαλεια θελει ψαξιμο η αιτια...




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #5 on: Σάββατο 09 Απρίλιος 2011, 20:18:51 μμ
Θέλει σίγουρα ψαξιμο γιατί την πρώτη φορά που έστριψα το τιμόνι μου έσβησε, έφερα το τιμόνι στη ευθεία και πήρε μπρός. Μετά στρίβωντας ξανά το τιμόνι μου έσβησε και δεν ξαναπήρε γιατί έκαψε την ασφάλεια.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #6 on: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 11:21:42 πμ
Ε, τοτε δεν ειναι τυχαιο....





Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #7 on: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 13:10:58 μμ
Κατι παιζει με τα καλωδια του διακοπτη τοτε. Το χω παθεθ και εγω.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline kostas 49

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 194
  • kostas49
Reply #8 on: Κυριακή 10 Απρίλιος 2011, 14:01:42 μμ
εγώ το είχα πάθη με το cdf
κάπου έκανε επαφή το καλώδιο
και βραχυκυκλωνε
τριβότανε το καλώδιο κάτω από τα όργανα του κοντερ



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Κυριακή 15 Μάιος 2011, 08:23:34 πμ
Τελικά τι έγινε? Βρήκες την αιτία η να αρχίσει ''ψάξιμο'' σε σχέδια?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #10 on: Κυριακή 15 Μάιος 2011, 18:40:45 μμ
btw... ειναι H.I.S.S.

 ;)




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 08:05:11 πμ
btw? what is this?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #12 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 09:41:09 πμ
by the way....




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #13 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 10:16:34 πμ
Θέλει σίγουρα ψαξιμο γιατί την πρώτη φορά που έστριψα το τιμόνι μου έσβησε, έφερα το τιμόνι στη ευθεία και πήρε μπρός. Μετά στρίβωντας ξανά το τιμόνι μου έσβησε και δεν ξαναπήρε γιατί έκαψε την ασφάλεια.


το HISS συνδέεται μόνο με την ηλεκτρονική, αποκλείεται να σχετίζεται με την ασφάλεια. Λειτουργεί σαν διακόπτης δηλαδή,
δεν περνάει "σοβαρό" ρεύμα.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 13:38:50 μμ
by the way....

Α! είναι σαν το e.t.e...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 13:50:59 μμ
το HISS συνδέεται μόνο με την ηλεκτρονική, αποκλείεται να σχετίζεται με την ασφάλεια.

Σωστά.

by the way....

Α! είναι σαν το e.t.e...




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #16 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 14:06:46 μμ
Επανέρχομαι με το θέμα για να σας πώ ότι το H.I.I.S δεν είχε κανένα πρόβλημα. Η αιτία ήταν το κύκλωμα του συναγερμού που "έκοβε" τον κινητήρα!
Έγινε παράκαμψη και τέλος!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 14:52:15 μμ
Και τι σχέση ειχε με το στρίψιμο του τιμονιού?

και ... e.t.e (που σημαίνει epi ti efkeria) μήπως ξέρετε τι δουλειά κάνει αυτό?

http://cgi.ebay.com/New-DUAL-ZONE-MICROWAVE-SENSOR-any-bike-car-alarm-/400102980436?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D9191140406020072597



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #18 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 16:43:45 μμ
Κάποιο από τα 3 καλώδια του διακόπτη έχει ξεκολλήσει.
Λύσε τον διακόπτη σου, κόλλα το καλώδιο και είσαι κομπλέ!


Offline rockerman

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • rock is my life
    • sickyminds rock cafe bar
Reply #19 on: Παρασκευή 12 Αύγουστος 2011, 19:20:52 μμ
Χθές στρίβωντας το τιμόνι για να μπώ στο πάρκινγ μου έσβησε. Παρατηρώ ότι δεν ανάβει το λάμπάκι του H.I.I.S! και δεν ξαναπάιρνει μπρος!
Έχω ακούσει κάτι για ένα καλώδιο κεραίας που κόβεται είναι αυτό ή κατι άλλο; Γα@@ την αξιοπιστία Honda !
φιλε μου θα συμφωνησω και εγω και με το παραπανω !!!
Γαμω την αξιοπιστια της Honda !!
εχω ακριβως το ιδιο προβλημα και δεν παιρνει μπροστα....
εφερα μηχανικο και εντοπησαμε τα καλωδιακια κατω απο το  H.I.I.S να ειναι σχεδον κομενα...ειναι δυνατο 2 χρονων μηχανη να σε αφηνει απο καλωδιακια του διακοπτη ?!
Κριμα τα 8000 € που εδωσα....


just keep on rockin and don't forget to boogie !

ετσι και αλλιως ολοι περαστικοι ειμαστε....


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #20 on: Παρασκευή 12 Αύγουστος 2011, 23:11:55 μμ
φιλε μου θα συμφωνησω και εγω και με το παραπανω !!!
Γαμω την αξιοπιστια της Honda !!
εχω ακριβως το ιδιο προβλημα και δεν παιρνει μπροστα....
εφερα μηχανικο και εντοπησαμε τα καλωδιακια κατω απο το  H.I.I.S να ειναι σχεδον κομενα...ειναι δυνατο 2 χρονων μηχανη να σε αφηνει απο καλωδιακια του διακοπτη ?!
Κριμα τα 8000 € που εδωσα....
Παιδιά αυτά συμβαίνουν, μακάρι να είναι μέχρι εκεί τα προβλήματα….


Για φαντάσου να έγραφα εγώ ότι το έπαθα αυτό το πρόβλημα…..θα γράφανε 20 σελίδες και τέλος δεν θα είχε….. 8)


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline rockerman

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • rock is my life
    • sickyminds rock cafe bar
Reply #21 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 10:55:01 πμ
Κάποιο από τα 3 καλώδια του διακόπτη έχει ξεκολλήσει.
Λύσε τον διακόπτη σου, κόλλα το καλώδιο και είσαι κομπλέ!
sorry αλλα αυτο ειναι δουλεια της μαμας εταιριας να φτιαξει ενα αξιοπιστο συστημα με καλωδιωση που δεν κοβεται απο το στριψημο του τιμονιου....
απο οτι εμαθα συμβαινει και στο varadero,cbs 600 και δεν ξερω και εγω σε ποιο αλλο..λεγεται αυτο αξιοπιστια ?
ειχα kawasaki klr 250 για 15 χρονια....ουτε ενα προβλημα !!!


just keep on rockin and don't forget to boogie !

ετσι και αλλιως ολοι περαστικοι ειμαστε....


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #22 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 12:04:47 μμ
Εμενα το εκανε μολις γυρισα απο το ταξιδη τωρα τον ιουλιο πρωτη φορα το εκανε απο το 06' που το πηρα (Cbf 1000)
αλλα επειδη εφαγα βροχες εξω ξεκουμπωσα την φυσα εριξα σπρευ επαφων και ολα καλα
ρωτησα και μου ειπανε και εμενα για κομενα καλωδια αλλα μαλον δεν ηταν αυτο.


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #23 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 11:42:02 πμ
Προβλήματα συμβαίνουν σε όλες τις εταιρίες. Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι αξιόπιστη μία εταιρία επειδή δεν μελέτησαν σωστά ένα καλώδιο το οποίο δεν επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να πάρει εμπρός.
Σίγουρα δεν είναι καλό, αλλά δεν σημαίνει ότι η εταιρία είναι έχει χάσει την αξιοπιστία της!


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #24 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2011, 19:52:14 μμ
έχω την εντύπωση ότι ξέρω την απάντηση


αν βγάλεις την μάσκα θα δεις στην βάση του φαναριού δυο πλαϊνά αγκιστράκια στα οποία είναι σφηνωμένα καλώδια

εμένα μου έτυχε ένα από αυτά να κοπεί καθώς το πίεζε το πιρούνι όταν έστριβε και έτσι μου τύχαινε να μου σβήνει στις στροφές

το έλυσα λύνοντας τα καλώδια και αντικαθιστώντας το κομμένο καλώδιο με ένα μικρο κομμάτι (κανονικά θέλει καινούριο από την αρχή)


προφανώς μου διέφυγε αυτό
Επανέρχομαι με το θέμα για να σας πώ ότι το H.I.I.S δεν είχε κανένα πρόβλημα. Η αιτία ήταν το κύκλωμα του συναγερμού που "έκοβε" τον κινητήρα!
Έγινε παράκαμψη και τέλος!


τώρα που το σκέφτομαι λες να χει και το δικό μου συναγερμό και να μην το ξέρω;


αν και από ότι θυμάμαι πρέπει να ήταν το καλώδιο του  kill switch που είχε κοπεί συνεπώς ήταν σαν να πάταγα εγώ τον διακόπτη σε κάθε στροφή
« Last Edit: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2011, 19:56:43 μμ by trelomhxmhx »