Εχοντας δοκιμάσει 10/40, 15/50 και 20/50 δεν είδα κάποια δυσκολία στη μίζα ...
Δεν νομίζω το λάδι να πήζει στούς +15οC ...
Aν ο θόρυβος σήμαινε και φθορά τότε κλαφτα ...
Δεν ζεσταίνω ΠΟΤΕ τον κινητήρα , οσο κρύο και να κάνει, απλά μέχρι να ανέβει η βελόνα θερμοκρασίας στην πρώτη γραμμή πάω συντηρητικά...
Η νεκρά είναι και θέμα .... πατούσας, με τα 10/40 την εβρισκα με το χέρι
Μία από τα ίδια. Και εγώ πάω με ρέγουλα ακόμα και αν ο κινητήρας έχει πιάσει λογικές θερμοκρασίες γιατί πολύ απλά δεν βιάζομαι. Όταν λέω ζεσταίνω, εννοώ ότι περιμένω ο δείκτης να φτάσει πρώτη γραμμή ή λίγο πιο πάνω. Σε καμιά περίπτωση δεν θα καθόμουν να φτάσει στη... μέση.
Για τη νεκρά, δεν έχω ιδιαίτερο θέμα. Είχα μια Yamaha 20ετίας η οποία για να βρείς τη νεκρά της ήθελε τέχνη. Εφαμόζοντας την ίδια "τέχνη" που μου έμεινε κουσούρι στην ΤΑ, ακόμα και αν είναι να "γλυστρίσει" η νεκρά πάντα την πετυχαίνω. Άρα εάν το θέμα λάδι μου περιόριζε μόνο το να βρώ τη νεκρά δεν θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα.
Έχεις δοκιμάσει να κινήσεις τη μηχανή τους χειμερινούς μήνες καθημερινά? Θα εκπλαγείς από το πόσο "σκληραίνουν" τα πράγματα στον κινητήρα.
Τυχερός είσαι , θα ηθελες ωτασπίδες
Επιμένεις ...
Άρα όχι 10-40. Όσοι βάζουν 10-40 τι γνώμη έχουν?
Σωστό σε βρίσκω, 15/50 και καθαρισες, Motul δεν ....
Θέλεις ενα "καλό" 15/50 που να εχει μια υποφερτή διάρκεια ζωής, αντε για δοκίμασε καποιο να μαθαίνουμε,
Αν και εδώ που τα λέμε ... τόσο τεραστια είναι η διαφορά του 15/50 από το 20/50 που να την καταλαβαίνουμε?
Ούτε Motul, ούτε Castrol. Τα πρώτα γιατί "χαλάνε" νωρίς, τα μεν δεύτερα γιατί συμπεριφέρονται σαν νερό και δεν θέλω ούτε να τα ακούω. Ποτέ δεν είχα καλή σχέση με τα συγκεκριμένα δύο, παρά μόνο όσον αφορά το πρώτο για λάδια μίξης σε δίχρονο που έτσι και αλλιώς πάνε για κάψιμο.
Επιλογές στο τραπέζι σε αυτό το ιξώδες έχω μόνο από Belray, και αυτά με επιφύλαξη γιατί δεν είχε ημισυνθετικά (θα το ψάξω λίγο ακόμα) και μετά τα ELF τα γαλλικά, τα οποία τα έχει δουλέψει μόνο ένας γείτονας σε παπί, σε 20-50 λόγω της δελεαστικής τους τιμής. Επειδή όμως αυτός είναι ολίγον στόκος δεν μπορεί να καταλάβει εάν είναι καλά ή όχι, και ο κλήρος θα πέσει (μάλλον) πάλι σε εμένα.
θα τρελαθούμε? Στην δική μου το Amsoil 10/40 100% συνθετικό πέρασε ενα καυτό καλοκαίρι μέσα στην κίνηση και κάπου 3500χλμ δίχως να κάψει ουτε γραμμή. Αλλά απο θόρυβο? αστα να πάνε, μπορούσες να μετρήσεις τα δόντια απο τα γρανάζια του κιβωτίου που εμπλεκαν.
Συνεχίζω να θεωρώ υπερβολή ένα 100% συνθετικό λάδι για την ΤΑ, αφού δεν έχει δα και κινητήρα τρελών επιδόσεων (και απαιτήσεων σε λιπαντικό). Μετά από τη συμπεριφορά συνθετικού λαδιού σε αυτοκίνητο 4 χρόνια παλιότερο της ΤΑ, έστω και αν δεν είναι το ίδιο πράγμα μηχανικά, μπήκα σε σκέψεις. Δεν ξεχνω άλλωστε ότι εγώ έχω 88.000+ χιλιόμετρα ενώ εσύ άντε να έχεις τα μισά, και σίγουρα τα μηχανάκια δεν έχουν τύχει της ίδιας συντήρησης. Άν το βάλω και μου το κάψει, θα βάλω φωτιά και θα την πετάξω μέσα ολόκληρη (που λέει ο λόγος).
Πάντως δεν θέλω να επαναλάβω την ιστορία που έζησα με το αμάξι.
Τώρα μιλάς για τον κινητήρα της ΤΑ που εχει στροφόμετρο ίδιο με του αυτοκινήτου μου? Η για κινητήρα με τα κόκκινα στις 14000στρ/λ?
Για τον κινητήρα της ΤΑ. Αν τον πηγαίνεις συνέχεια τάπα (όσο μπορεί και αυτός) κοντά στα κόκκινα, δεν παίζεις με τις πιθανότητες να τον πάρεις στο χέρι, ειδικά αν το λάδι έχει "ψοφησει" προ πολλού? Πόσο θα αντέξει και αυτός ο καημένος? (Όχι δεν φτάνω σε τέτοιες ακρότητες αλλά το αναφέρω για την ιστορία)
Μπορεί να μην είναι το ίδιο ένας κινητήρας μοτό και ένας αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να συμπεριφερθούν το ίδιο (όσον αφορά το κάψιμο) στα λάδια που θα μπούνε μέσα. Δηλαδή τις "προτιμήσεις" που έδειξε το αμάξι μου, θα μπορούσε κάλλιστα να τις δείξει και η ΤΑ, και να μου καίει τα συνθετικά ή να τα χαλάει γρήγορα, αλλά να μην κάνει το ίδιο για τα απλά λάδια. Ξαναθυμίζω τα χιλιόμετρα μου (88.000+) και τη συντήρηση που σίγουρα δεν μπορεί να φτάσει τα επίπεδα της δικής σου.
ΥΓ1: Αν περιμένετε να σας βρώ καλό 15-50 θα το κάνω, γιατί θα το ψάξω. Αλλά μετά τις διακοπές γιατί εκ των πραγμάτων δεν μπορώ να βρώ λάδια στην επαρχία για μοτό, όταν η μόνη μοτ/τα που κυκλοφορεί είναι η δικιά μου και οι άλλοι βάζουν στα παπάκια λάδι αυτοκινήτου.
ΥΓ2: Πάω να βάψω την εξάτμιση (άσχετο)