.... είπαμε οτι δεν υπάρχει ορυκτέλαιο 10-40. Υπάρχει όμως 15-50 που για την Ελλάδα είναι και πάλι κατάλληλα. Να ρωτήσω κάτι ακόμα α) πώς ξεχωρίζουμε το ορυκτέλαιο? εχει κάτι η συσκευασία που το αναφέρει? και β) εκτός από την χαμηλότερη τιμή σε τί διαφέρει σε θέμα ''φροντίδας'' του κινητήρα σε σχέση με ενα ημισυνθετικό, η συνθετικό λάδι?
παιδια εχθες αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. εβαλα αυτα http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&product_id=139&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el. νομιζω ειναι απλο ορυκτελαιο. τα προβληματα με τη νεκρα που δεν εμπαινε και τις ταχυτητες που πετουσε, λυθηκε.
Ναι αλλά αυτά είναι 10-40 πώς είναι ορυκτέλαια? αφού είπαμε οτι δεν υπάρχουν σε 10-40.
Από μια ματιά εδώ μέσα διαβάστε να δείτε τι γράφουμε κατά καιρούς, εχει πλάκα .... αντε να βγάλεις ακρη τι να χρησιμοποιήσεις...
-valvoline doura-blend 10-40. για πειραματα καιρος δεν ειναι.απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο.
-Τα διάβασα αυτά και κατέληξα σε ημισυνθετικό Castrol 10-40.
-Παντα εβαζα Motul 15/50 ημουν αρκετα ευχαριστημενος.Σημερα που εχω προγραμματισει αλλαγη για πρωτη φορα θα βαλω Shell VSX 15/50.
-VALVOLINE doura-blend 10-40
δεν κοστιζει...δεν δημιουργει προβληματα...δεν καιει λαδια οπως και να της πας την μηχανη.
-Από εμπειρία, με τα Shell Advance και Valvoline DuraBlend έχω παρατηρήσει τη μικρότερη κατανάλωση από όλα τα άλλα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει.
-Του χρόνου που το μηχανάκι μου θα είναι πιο παλιό, και αν είμαστε καλά, θα το γυρίσω σε 20-50 αγνό, καθαρό, απλό ορυκτέλαιο (μοτούλ)
-Καί σέ μένα πού έβαλα τά ημισυνθετικά Arall όπως προείπα μού πρότεινε αλλαγή μετά από 3000 χιλ. δηλ. στά 4000 χιλ. Πάντως τά λάδια μέ ψιλοαπογοήτευσαν. Οι ταχύτητες (ειδικά 1η 2η σέ στάση) κτυπάνε περισσότερο
-έβαλα πάλι τα Repsoil SJ ημί τα οποία τα πήγαν μια χαρά μέχρι τώρα δεν έλειπε σταγόνα από την αλλαγή και μια χαρά χρωματάκι είχαν άρα εμπιστεύτηκα τα ίδια
-Προσωπικά το 10W40 πιστεύω πως δεν χρειάζεται για τις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας (εκτός ίσως από τη Βόρεια Ελλάδα ). Το 15W50 είναι ιδανικό
-Για τις συνθήκες της χώρας μας όπου η θερμοκρασία σπάνια πέφτει κάτω από τους -10oC λάδια με τα χαρακτηριστικά 15W-40, 15W-50
-Αν και δεν ξέρω τον κινητήρα σου, στο 650 μετά την αποτυχή προσαρμογή των Agip, βρήκα την υγειά μου με Motul 15-50 και τελευταία αλλαγή δοκίμασα στην ΙΤΤ τα Valvoline Durablend 10-40 και δεν έκαψε σταγόνα σχεδόν. Βέβαια, λέγεται ότι το χοντρότερο λάδι είναι καλύτερο για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα.
-Κοιταξα στην ιστοσελιδα της motul και λεει οτι καλυτερο για τα ΤΑ 600 ειναι το MOTUL 300V FACTORY LINE 10-40
=τα Agip τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!
-Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο….
Μακριά από Agip !
μια απο τα ιδια για τα agip,μου τα προτεινε ο μηχανικος μου για δοκιμη,ενω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol (μονο αυτα εβαζα)ακους περισσοτερους θορυβους απο το μοτερ-σασμαν.στην επομενη αλλαγη σε 500 περιπου χιλιομετρα ΞΑΝΑ CASTROL!!!
-Εχω την εντύπωση ότι Καλύτερα τα motul από τα agip αλλά όχι και τόσο στον τομέα του θορύβου. Και αυτα χτυπάνε. (Για 10w 40 μιλάω και ΤΑ 650)
-Σήμερα άλλαξα τα motul 15-50, τα οποία είχα σιχαθεί, λόγω συμπεριφοράς κιβωτίου ταχυτήτων και έβαλα torco 10-40,
-Τώρα στο Vara βάζω motul 5100 (αρχικά 300V) τα οποία δουλεύουν πολύ καλά μέχρι τα 8000 χλμ όπου τα αλλάζω.
Τα ίδια λάδια (τα motul) δε "ταιριάζανε" στο ΤΑ πάντως.
-Ο μηχανικός μου, μου έχει προτείνει 20-50 EXP της BELRAY, το οποίο και χρησιμοποιώ τα τελευταία 18.000 χλμ. Κιβώτιο βούτυρο και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
-Τα Castrol τα είχα βάλει μια φορά στο ΤΑ και τα έβγαλα μετά απο 200km... πολύ πατινάρισμα.
Τώρα στο Vara βαζω 15-40 5100 Motul το 4λιτρο. Βγαίνει οικονομικό και με αλλαγές κάθε 8Kkm κάνει διαφορά.
-Motorex ημισυνθετικό 15-50w Ίσως τα μόνα λάδια που δεν ακούγετε το κιβώτιο στην αλλαγή παρά μόνο ταν ρθει ο καιρός για αλλαγή.
Τσίμπημα λαδιού μηδέν και πεντακάθαρες βαλβίδες εξαγωγής.
Ένα μείον είναι ότι τσιμπάνε λίγο στην τιμή. Αλλά ότι δίνεις.....
-Το ίδιο ισχύει και για τα Repsol που έβαλα μετά από 4000 χιλιόμετρα σε δύσκολες συνθήκες (ζέστες και με πολύ γρήγορες ταχύτητες για το ΤΑ) δεν έκαψε σταγόνα οπότε πάλι μια από τα ίδια την επόμενη φορά σε 2000χλμ. που είναι και το πρώτο μεγάλο service.
-Και γώ BelRay έχω βάλει απο τον Ιούνιο, πολύ καλή λειτουργία κινητήρα και σαζμάν
Πρόσεξα ότι ενώ έχει έρθει η ώρα για αλλαγή δεν έχει επιδεινωθεί κατά πολύ ο θόρυβος!
-MOTOREX 15W/50 MOTOR OIL 4T FORMULA SEMI SYNTHETIC(oil of switzerland)
Επιτέλους μοναδική αίσθηση κιβωτίου
Αυτά βάζω τα τελευταία 2 χρόνια κ έχω βρεί την υγεία μου
-λοιπον μετα απο περιπου 1000 χιλ με τα BELRAY εχω να πω τα εξης..
πολυ καλη λειτουργια στο κιβωτιο,
το μοτερ δεν κουδουνιζει οπως με τα AGIP..
το μονο αρνητικο ειναι λιγο παραπανω θορυβος στην καμπανα οταν ειναι κρυο(φαινομενο το οποιο με τα Castrol δεν υπηρχε) μολις δουλεψει 1-2 λεπτα εξαφανιζεται κ αυτος.
απο τις 3 αυτες διαφορετικες εταιρειες καταληξα οτι για το δικο μου ΤΑ...ΜΟΝΟ CASTROL!!
-Τελικά αφού μετρήσαμε ποσότητα και δεν είχε κάψει καθόλου, βγάλαμε το μαύρο "νερό" από τον κινητήρα και βάλαμε Castrol GPS. Αμέσως το κιβώτιο έγινε "βούτυρο" όπως όταν την είχα αγοράσει πριν το πρώτο service!