Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 633211

Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #400 on: Δευτέρα 15 Νοέμβριος 2010, 10:46:10 πμ

για τα υπολοιπα θα ελεγα να διαβασεις ξανα το θεμα πιο προσεκτικα κ να δεις οτι:
-πουθενα (περαν του πανω απο το μαχ που το ειδα κ τσεκαρα με τα ματια μου)δεν αναφερω οτι καθε 1 εκατοστο=250 μλ
-σαφως ολοι οι κινητηρες δεν ειναι ιδιοι.ολοι οι κινητηρες του ΤΑ650 ομως ΕΙΝΑΙ!! κ καθε Χ μηκος του δεικτη ειναι Ψ ποσοσητα λαδιου σε ΟΛΑ τα 650!!
-Τελος -εαν θεωρεις οτι κατι δεν λεω/γραφω σωστα-θα θελα να δω κ τις δικες σου εμπειριες/δοκιμες. ;)

Καλημέρα φίλε.

Στο τέλος του προηγούμενου μηνύματος σου, γράφεις ότι ''για να δούμε την στάθμη στο min πρέπει να έχει μέσα 2,3 lt''
Αν αυτό το είδες-μέτρησες, τότε έτσι είναι.
Αν όμως το έβγαλες σαν συμπέρασμα εξίσωσης, βάση της πτώσης (1εκ) που είχε ο δείκτης σε ΆΛΛΟ τμήμα του,
τότε ΜΠΟΡΕΊ να μην ισχύει. (δεν αποκλείω το να ισχύει)

Δεν εχω κάνει μέτρηση για να δω πόση είναι η ποσότητα λαδιού στο min.
Απλά το λέω από γεωμετρικής/ογκομετρικής άποψης.
Και όταν λέω ότι δεν είναι ομοιόμορφος.
Δεν εννοώ ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ δύο ΤΑ 650.
Λέω ότι -κάθε- κινητήρας δεν είναι όπως ένα ποτήρι (όρθιος κύλινδρος) που όσα εκατοστά ανεβαίνει η στάθμη άλλο τόσο ανεβαίνει και η ποσότητα.
 ;)


 
Αλλαγή ελαίου: (Πές-πές με βάλατε στο λούκι),
Ναι.. άλλο που δεν ήθελες εσυ..   :2hysterical:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #401 on: Τρίτη 16 Νοέμβριος 2010, 20:56:15 μμ
  Ναι.. άλλο που δεν ήθελες εσυ..   :2hysterical:

Μαζόχα... :2hysterical:

Ωχ! μας πήρανε χαμπάρι  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #402 on: Σάββατο 20 Νοέμβριος 2010, 18:45:06 μμ
Καλησπέρα...

Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάδια και ψάχνω της Honda 10w30 και φίλτρο...
Γνωρίζει κανείς κάποιο μαγαζί με καλές τιμές (είμαι από Θεσσαλονίκη)

Επίσης, στο pdf με με τις εκπτώσεις αναφέρει για την Θεσσαλονίκη ότι μπορούμε να επωφεληθούμε από συνεργαζόμενο με τον Σαρακάκη μαγαζί.
Γνωρίζει κανείς πιο είναι αυτό...;

Ευχαριστώ.



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #403 on: Τρίτη 21 Δεκέμβριος 2010, 15:11:27 μμ
Στο τελευταίο service στην μηχανή XL650V06, πρίν 4 περίπου μήνες, βάλανε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, στον κινητήρα τα λάδια της HONDA προδιαγραφών SJ 10W-30 JASO MA. Σε ερώτηση μου πριν μερικές ημέρες για την καταλληλότητα των λαδιών για το καλοκαίρι  μου απάντησαν οτι τα λάδια αυτά προβλέπει η HONDA για χρήση όλο τον χρόνο , ασχέτως με το εύρος τω θερμοκρασιών που δίνει το OWNERS MANUAL (-11 εως 32 περίπου βαθμούς). Αν και έστειλα e-mail στον Σαρακάκη πριν 4 ημέρες απάντηση επίσημη δεν πήρα. Τα έχει χρησιμοποιήσει άλλος τα λάδια αυτά ιδιαίτερα το καλοκαίρι ? Σκέφτομαι να τα αλλάξω, όπως και το φίλτρο και να βάλω 10W-40,  ώστε να με καλύπτουν όλο το έτος. Η μηχανή έχει 9000χλμ και στίς προηγούμενες αλλαγές βάζανε τα AGIP 10W-40.

Επειδή περίμενω ακόμη την απάντηση από τον Σαρακάκη για το παραπάνω, στην τελευταία αλλαγή πρίν κάνα μήνα χρησιμοποίησα τα castrol GPS 15-50 (μαζί με αλλαγή φίλτρου). Εχω κάνει περί τα 1000 χλμ και το αποτέλεσμα είναι θετικότατο. Τέρμα τα κτυπήματα στην αλλαγή για 2α και 3η ταχύτητα (που ήταν ιδιαίτερα έντονο μετά απο μεγάλη διαδρομή) όπως και το πατινάρισμα στην αλλαγή για 4η και 5η ταχύτητα (απελευθέρωση συμπλέκτη και άνοιγμα γκαζιού).


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


tranten

  • Guest
Reply #404 on: Τετάρτη 22 Δεκέμβριος 2010, 06:23:46 πμ
Επειδή περίμενω ακόμη την απάντηση από τον Σαρακάκη για το παραπάνω, στην τελευταία αλλαγή πρίν κάνα μήνα χρησιμοποίησα τα castrol GPS 15-50 (μαζί με αλλαγή φίλτρου). Εχω κάνει περί τα 1000 χλμ και το αποτέλεσμα είναι θετικότατο. Τέρμα τα κτυπήματα στην αλλαγή για 2α και 3η ταχύτητα (που ήταν ιδιαίτερα έντονο μετά απο μεγάλη διαδρομή) όπως και το πατινάρισμα στην αλλαγή για 4η και 5η ταχύτητα (απελευθέρωση συμπλέκτη και άνοιγμα γκαζιού).

+1 για τα 15-50,τα εβάλα κ 'γω πριν επισης 1000χιλ. ;)



Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #405 on: Τετάρτη 22 Δεκέμβριος 2010, 18:08:18 μμ
Μολις αλλαξα και εγω σε ΤΑ 700 , εβαλα τα Castrol GPS , αλλα ξεχασα να του πω τι πυκνοτητα να βαλει και εβαλε απο μονος του 15-50 !!!!!!
Απ οτι εχω διαβασει εδω δεν υπαρχει προβλημα αν και το μανουαλ λεει 10-40.


Καποιος να με καθυσηχασει Χριστουγενιατικα  :D :D :D :D :D :D :D οτι ειναι οκ 8)


NC700X


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #406 on: Τετάρτη 22 Δεκέμβριος 2010, 18:47:45 μμ
Και να μην της αρέσει με μια φορά δεν χάθηκε ο κόσμος. Δηλαδή αν χρειαζόσουν λάδια στην ερημιά και έβρισκες μόνο αυτά τι θα έκανες? Για το Ελλάντα 10-40 εώς 15-50 παίζουν άνετα. Τα δεύτερα μάλιστα συστείνονται για πιό παλιά μοτέρ και αν αποδεδειγμένα ''τσιμπάνε '' ολίγον απο λαδάκι.



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #407 on: Κυριακή 02 Ιανουάριος 2011, 19:52:35 μμ
Επειδή περίμενω ακόμη την απάντηση από τον Σαρακάκη για το παραπάνω, στην τελευταία αλλαγή πρίν κάνα μήνα χρησιμοποίησα τα castrol GPS 15-50 (μαζί με αλλαγή φίλτρου). Εχω κάνει περί τα 1000 χλμ και το αποτέλεσμα είναι θετικότατο. Τέρμα τα κτυπήματα στην αλλαγή για 2α και 3η ταχύτητα (που ήταν ιδιαίτερα έντονο μετά απο μεγάλη διαδρομή) όπως και το πατινάρισμα στην αλλαγή για 4η και 5η ταχύτητα (απελευθέρωση συμπλέκτη και άνοιγμα γκαζιού).

Σε προηγούμενα ποσταρίσματα είχα γράψει τα καλύτερα λόγια για αυτα τα λάδια..Αλλάζει προς το καλύτερο αισθητά η λειτουργία της μηχανής..Το μόνο μειονέκτημα σε αυτα τα λάδια είναι οτι θέλει πιο συχνό έλεγχο για την στάθμη γιατί καίγονται πιο πολύ σε σχέση με άλλα..


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #408 on: Κυριακή 02 Ιανουάριος 2011, 20:39:54 μμ
Quote from: Venumis (Mike)Το μόνο μειονέκτημα σε αυτα τα λάδια είναι οτι θέλει πιο συχνό έλεγχο για την στάθμη γιατί καίγονται πιο πολύ σε σχέση με άλλα..
[/quote

Καιει  τα 15-50? Στη δική μου ΤΑ χρησιμοποιώ 10-40 και δεν εχω πρόβλημα, μήπως την ''ζορίζεις'' λιγουλάκι?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #409 on: Κυριακή 02 Ιανουάριος 2011, 22:59:28 μμ
Στο ΤΑ τα καιει.... Στο Strom δεν τα καιει...




tranten

  • Guest
Reply #410 on: Τρίτη 04 Ιανουάριος 2011, 12:37:12 μμ
Σε προηγούμενα ποσταρίσματα είχα γράψει τα καλύτερα λόγια για αυτα τα λάδια..Αλλάζει προς το καλύτερο αισθητά η λειτουργία της μηχανής..Το μόνο μειονέκτημα σε αυτα τα λάδια είναι οτι θέλει πιο συχνό έλεγχο για την στάθμη γιατί καίγονται πιο πολύ σε σχέση με άλλα..

 :o καιγονται πιο ευκολα τα 15-50? :o
μηπως (οπως λεει κ ο Stroneman) εχεις βαρυ χερι?
καμια διαρροη μηπως?
εβαλες σωστη ποσοτητα κατα την αλλαγη?μηπως ηταν λιγοτερα κ οταν πηγες να δεις τα βρηκες χαμηλα?
οντως με το 10-40 κ δεν μου εκαιγε σταγονα... ;)



tranten

  • Guest
Reply #411 on: Παρασκευή 07 Ιανουάριος 2011, 08:27:28 πμ
Σε προηγούμενα ποσταρίσματα είχα γράψει τα καλύτερα λόγια για αυτα τα λάδια..Αλλάζει προς το καλύτερο αισθητά η λειτουργία της μηχανής..Το μόνο μειονέκτημα σε αυτα τα λάδια είναι οτι θέλει πιο συχνό έλεγχο για την στάθμη γιατί καίγονται πιο πολύ σε σχέση με άλλα..
:o καιγονται πιο ευκολα τα 15-50? :o
μηπως (οπως λεει κ ο Stroneman) εχεις βαρυ χερι?
καμια διαρροη μηπως?
εβαλες σωστη ποσοτητα κατα την αλλαγη?μηπως ηταν λιγοτερα κ οταν πηγες να δεις τα βρηκες χαμηλα?
οντως με το 10-40 κ δεν μου εκαιγε σταγονα... ;)


κ επειδη μας εβαλες ιδεες... :-\ χθες τσεκαρα την σταθμη μετα απο 1500 χιλ απο την αλλαγη,δεν ελειπε σταγονα!
οκ δεν το στιβω,ουτε σπαω τις ταχυτητες απο χαμηλα... :-\ αλλα το δουλευω ''απολυτα νορμαλ''!! 8)
συνεπως καλο θα ηταν πριν βγαλουμε οποιο συμπερασμα -κ το δημοσιευσουμε- να ειμαστε σιγουροι διοτι μας διαβαζουν αρκετοι κ ευκολα μπορει καποιος να αποφυγει την επιλογη των συγκεκριμενων λαδιων τα οποια (μαζι με τα 10-40) ειναι για πολλους ισως τα καλυτερα/καταλληλοτερα λαδια για το ΤΑ650... :-*



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #412 on: Κυριακή 09 Ιανουάριος 2011, 11:58:29 πμ

κ επειδη μας εβαλες ιδεες... :-\ χθες τσεκαρα την σταθμη μετα απο 1500 χιλ απο την αλλαγη,δεν ελειπε σταγονα!
οκ δεν το στιβω,ουτε σπαω τις ταχυτητες απο χαμηλα... :-\ αλλα το δουλευω ''απολυτα νορμαλ''!! 8)
συνεπως καλο θα ηταν πριν βγαλουμε οποιο συμπερασμα -κ το δημοσιευσουμε- να ειμαστε σιγουροι διοτι μας διαβαζουν αρκετοι κ ευκολα μπορει καποιος να αποφυγει την επιλογη των συγκεκριμενων λαδιων τα οποια (μαζι με τα 10-40) ειναι για πολλους ισως τα καλυτερα/καταλληλοτερα λαδια για το ΤΑ650... :-*

"συνεπως καλο θα ηταν πριν βγαλουμε οποιο συμπερασμα -κ το δημοσιευσουμε- να ειμαστε σιγουροι διοτι μας διαβαζουν αρκετοι"

To ιδιο ισχύει και για εσένα αφού βλέπω τα έχεις μόλις 1500 χιλ κ εβγαλες κ εσυ τα συμπεράσματα σου πολύ εύκολα..

Κάνε εκδρομούλες,πόλη, επαρχία άσε να περάσει τουλάχιστον ενα ετος ώστε να τα δεις πως συμπεριφέρονται σε διάφορες κλιματολογικές συνθήκες και μετά πες μας αυτα που εχεις να μας πεις..

Σε 1500 χιλ έγινες ο γκουρού του λαδιού ?   

κ ευκολα μπορει καποιος να αποφυγει την επιλογη των συγκεκριμενων λαδιων τα οποια (μαζι με τα 10-40) ειναι για πολλους ισως τα καλυτερα/καταλληλοτερα λαδια για το ΤΑ650

Είμαι απο τους πρώτους που οταν είχα ακόμα ΤΑ πρότεινα τα συγκεκριμένα λάδια, τόνισα οτι για την συγκεκριμένη μηχανή είναι απο τα καλύτερα λάδια..Κάνε τον κόπο και διάβασε και προηγούμενα ποστ σε αυτο το θέμα (κάτι που θα έπρεπε να είχες κάνει) 

Και επειδή τίποτα δεν είναι τέλειο σε αυτον τον κόσμο εγω συνεχίζω να αγοράζω και να χρησιμοποιώ τα gps της Castrol αλλά το λαδάκι τους λίγο το καίνε, μπορεί να εχω και βαρύ χέρι στην τελική αλλά ολοι γράφουμε εδω μέσα σύμφωνα με οτι συμβαίνει σ εμάς !!!
« Last Edit: Κυριακή 09 Ιανουάριος 2011, 12:01:39 μμ by Venumis (Mike) »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #413 on: Παρασκευή 14 Ιανουάριος 2011, 15:43:21 μμ
Στην τελευταία αλλαγή λαδιών στο ΤΑ 600(πριν το δώσω) τοποθέτησα τα DELEK MOTORCYCLE SEMI SYNTHETIC 15W50.
Φθηνό λάδι,καλύτερη συμπεριφορά κιβωτίου ταχυτήτων,πιο γρήγορο ζέσταμα κινητήρα,καλύτερο τράβηγμα και πιο ομαλή λειτουργία.
Επίσης το ίδιο παρατήρησε και φίλος με Africa 750.
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=779&category_id=121&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #414 on: Κυριακή 16 Ιανουάριος 2011, 00:49:44 πμ
Στην τελευταία αλλαγή λαδιών στο ΤΑ 600(πριν το δώσω) τοποθέτησα τα DELEK MOTORCYCLE SEMI SYNTHETIC 15W50.
Φθηνό λάδι,καλύτερη συμπεριφορά κιβωτίου ταχυτήτων,πιο γρήγορο ζέσταμα κινητήρα,καλύτερο τράβηγμα και πιο ομαλή λειτουργία.
Επίσης το ίδιο παρατήρησε και φίλος με Africa 750.
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=779&category_id=121&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

? ? ?


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #415 on: Κυριακή 16 Ιανουάριος 2011, 11:45:39 πμ
εγω εχω μαθει να μετραω την σταθμη στο πλαινο παντα και σε ισιο μερος. εχω χαραξει λιγακι τον δεικτη πιο κατω απο το max και ξερω οτι αν ειναι εκει η σταθμη τοτε ολα οκ ;) ουτε αλφαδια στην μοτο ουτε τιποτα.
ααα και λαδι?? εδω και 4 σχεδον χρονια valvoline durabled 10-40. οτι καλυτερο της εχω βαλει...εχω και 57.000κμ


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #416 on: Δευτέρα 17 Ιανουάριος 2011, 16:43:17 μμ
? ? ?
καλύτερο ''τράβηγμα΄΄ ο κινητήρας


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #417 on: Κυριακή 23 Ιανουάριος 2011, 00:08:43 πμ
καλύτερο ''τράβηγμα΄΄ ο κινητήρας
Επειδή έβαλες αυτά τα λάδια?
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε….
 :-\


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


costas

  • Guest
Reply #418 on: Κυριακή 23 Ιανουάριος 2011, 11:22:52 πμ
Επειδή έβαλες αυτά τα λάδια?
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε….
 :-\

Ξέρεις πολλά; :2hysterical: :2hysterical:



Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #419 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 16:30:09 μμ
Επειδή έβαλες αυτά τα λάδια?
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε….
 :-\

Δηλαδή,εσύ που ξέρεις τα πάντα και αν όχι τα πάντα,αρκετά,θεωρείς ότι όποιο λιπαντικό χρησιμοποιήσουμε προσφέρει τις ίδιες αντιτριβικές ιδιότητες και έχουν όλα την ίδια συμπεριφορά στους κινητήρες?
Διότι εάν ισχύει αυτό,ποιός ο λόγος της δημόσιας συζήτησης που διεξάγεται εδω?


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #420 on: Σάββατο 29 Ιανουάριος 2011, 21:55:20 μμ
Φίλτατοι συμφορουμίτες ηρεμείστε, κάθε γνώμη είναι συζητήσιμη. Βέβαια οτι μια επιλογή λαδιών μπορει να αυξήσει την απόδωση ενός κινητήρα δεν ακούγεται για πρώτη φορά. Στις μοτό  οι  αντιτριβικές ιδιότητες δεν είναι το ζητούμενο γιατί θα είχαμε πατινάρισμα στους δίσκους του συμπλέκτη. Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιούσαμε λάδια με αντιτριβικά πρόσθετα, λέω άν,  σε έναν κινητήρα με 50 αλογάκια η αύξηση ισχύος απο μια μείωση των τριβών θα είναι αμελητέα, αντίθετα σε ενα κινητήρα ντραξτερ με 1000+ αλογάκια είναι υπολογίσιμη. Αυτές είναι οι απόψεις μου ,...  κουβέντα να γίνεται.



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #421 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 11:01:32 πμ
Φίλτατοι συμφορουμίτες ηρεμείστε, κάθε γνώμη είναι συζητήσιμη. Βέβαια οτι μια επιλογή λαδιών μπορει να αυξήσει την απόδωση ενός κινητήρα δεν ακούγεται για πρώτη φορά. Στις μοτό  οι  αντιτριβικές ιδιότητες δεν είναι το ζητούμενο γιατί θα είχαμε πατινάρισμα στους δίσκους του συμπλέκτη. Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιούσαμε λάδια με αντιτριβικά πρόσθετα, λέω άν,  σε έναν κινητήρα με 50 αλογάκια η αύξηση ισχύος απο μια μείωση των τριβών θα είναι αμελητέα, αντίθετα σε ενα κινητήρα ντραξτερ με 1000+ αλογάκια είναι υπολογίσιμη. Αυτές είναι οι απόψεις μου ,...  κουβέντα να γίνεται.

Μέχρι που δεν θα πάρεις χαμπάρι ούτε στο δυναμόμετρο…


Στον φίλο military αυτή είναι μια μικρή απάντηση.
Αν είναι δυνατόν βάζοντας ένα λάδι που έχει περισσότερα αντιτριβικά να καταλάβεις καλύτερο τράβηγμα, και που? Στο μοτέρ του ΤΑ.

Μακάρι το παιδί που έβαλε από αυτά τα λάδια να είδε αποτέλεσμα, εγώ εξέφρασα την δική μου εκδοχή με αυτά που ξέρω, είτε είναι πολλά είτε λίγα.




Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #422 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 17:14:54 μμ
Αντικαθιστώντας ένα ορυκτέλαιο με 100% συνθετικό λάδι  λεπτόρευστο 5-30 ας πούμε, οι διαφορές είναι μετρήσιμες με όργανα. Τώρα το αν είναι και αντιληπτές ή αν αξίζει το έξοδο, είναι άλλο πράγμα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #423 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 20:32:25 μμ
Αντικαθιστώντας ένα ορυκτέλαιο με 100% συνθετικό λάδι  λεπτόρευστο 5-30 ας πούμε, οι διαφορές είναι μετρήσιμες με όργανα. Τώρα το αν είναι και αντιληπτές ή αν αξίζει το έξοδο, είναι άλλο πράγμα.

Σωστά, αυτό λέμε .... απλά εσυ το εθεσες πιό ''επιστημονικά''   :2hysterical:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #424 on: Κυριακή 30 Ιανουάριος 2011, 20:47:27 μμ
Σωστά, αυτό λέμε .... απλά εσυ το εθεσες πιό ''επιστημονικά''   :2hysterical:
Πολύ μόρφωση ρε παιδιά έπεσε!  :2hysterical:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..