Γεια σου Τασσουλη ταξιδιαρη.....
Στο θεμα μας τωρα, διαβασα ολο το θεμα αρκετες φορες για να το εμπεδωσω, ειναι και το αλτζχαιμερ που μας ταλαιπωρει λογω ηλικιας, αν καταλαβα καλα δεν θελει και πολυ ψειρισμα [γιατι θα με φαει ο McGyver], απλα ενα λαδι καθαρα για χρηση σε μοτο και καπου εκει στο 10-40.Διαβασα και για 20-50 αλλα το θεωρω πολυ πηχτο, η γνωμη μου ειναι οτι ενα λαδι πρεπει να ειναι λεπτο για να λυπαινει παντου.
Aν ομως το 10αρι το βγαζει ολο απο την εξατμιση το 20αρι ειναι μια λυση.Ειναι και το κοστος βεβαια τιμες πανω απο 10 ευρω το λιτρο ειναι απαγορευτικες και βρισκονται στην σφαιρα του ανεξηγητου.[Μηπως θα πρεπει να προσθεσουμε και την τιμη του λαδιου/χλμ για να δουμε ποσο καιει?]
Ειναι και η χρηση ,αν του βγαζεις το λαδι θα ζηταει και λαδι.
Ειναι και τα χλμ εγω για παραδειγμα θα [ειπα θααα...] την κυκλοφορω Μαη-Οκτωμβρη οποτε πριν κανει το λαδι τα χλμ θα εχει πατησει το χρονο και θα θελει αλλαγη.
Ενας συναδελφος γκαζοκιλερ που οδηγει μοτο κοντα 30 χρονια και ενα διαστημα και σε αγωνες μου συστησε και αυτο:
<<Λοιπόν για να μην λέμε πολλές κουβέντες χωρίς νόημα θα βάλεις αυτά :
http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx μην σε τρομάζει το 100% συνθετικά, θα τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ μαζί με το φίλτρο λαδιού και το μοτέρ θα γίνει άθραυστο.Φυσικά κάθε 1000 χλμ θα ελέγχεις τη στάθμη λαδιού μην τυχόν είχες δημιουργήσει προηγουμένως κάποια φθορά και καίς λάδι.Μιλάμε για ένα από τα ελάχιστα top λάδια σε όλο το κόσμο...>>
Το ξερετε μηπως?