junior CAESAR · 46637
Τους έχω βάλει, πολύ καλή ποιότητα και τιμή.Ξεκούραστο πάτημα όταν είσαι όρθιος, καμία σχέση με αυτούς που έχει το ΤΑ.Όταν βγάλεις τα λάστιχα τα δοντάκια έχουν καλό κράτημα και δεν καταστρέφουν τη σόλα από τις μπότες.Στη χαμηλή θέση όταν τους τοποθετείς πρέπει να κατεβάσεις όσο πάει το λεβιέ του πίσω φρένου.Τα ελατήρια που δίνουν για την τοποθέτηση πέταξε τα, χρησιμοποίησε αυτά που έχει το ΤΑ.
Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα, αλλά πιστεύω πως είναι απλό..Βγάζεις τη βίδα τελείως από τον λεβιέ (10ράκι), τραβάς έξω τον λεβιέ και μετά τον βάζεις στη θέση που τον θέλεις. Δοκιμάζεις με το πόδι σου τη θέση που σε βολεύει με λάστιχο και χωρίς λάστιχο γιατί διαφέρει αρκετά (για ευκολία, σημειώνεις τις θέσεις για να μη δοκιμάζεις συνέχεια τις επόμενες φορές) και βιδώνεις.Καλές βόλτες!!!
Για το λεβιε του φρενου λεει ρε συ Οχι για αυτον των ταχυτητων!
Πολλά μου φαίνονται ρε παιδιά 100+€ !!!Σίδερα είναι.Ή θα πάρω από το Χόνγκ Κονγκ με 10$ + τα μεταφορικά, 15€ με τα μεταφορικά.http://www.d2moto.com/p-30867-honda-cr-80-xr-250-350-400-600-650-foot-pegs.aspx
Που τα βρισκεται ρε πστ μου! Οταν εψαχνα εγω δεν εβρισκα (ή δεν ηξερα να ψαξω ) Μια χαρα δειχνουν και στην τιμη τσαμπα! Οχι 80+ που ακουμπησα εγω στην ΚΤΜ
οποιος θέλει βγάζει τα δικά του μου τα στέλνει του τα κάνω και τα στέλνω πίσω,εννοείτε σε τέτοιους καιρούς μεταξιμας δεν μιλάμε για χρήματα(μονο τα μεταφορικά)
Θα πρεπει να ρυθμισω χαμηλοτερα και τον λεβιε του πισω φρενου που ειναι ηδη ψιλουτσικα σε σχεση με το μαμισιο μαρσπιε, αν το εχει κανει κανεις μονος του ας ριξει τα φωτα του προς τα εδω. Ειχα δοκιμασει περσι να σηκωσω τον λεβιε του φρενου του καινουργιου ΤΑ γιατι σ'αυτο παραειναι χαμηλα αλλα απετυχα, θα ξαναπροσπαθησω..