Hellas Transalp Forum

Αναλυτικές οδηγίες για Carburetors XL650V2

Stoneman · 6659

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9764
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Τετάρτη 11 Αύγουστος 2010, 10:50:10 πμ
       Οποιος διαθέτει XL650V2 και το Haynes Service Manual , και θέλει , αλλά και ..... μπορεί να κάνει γενική επισκευή στα Carburettors, εκανα μια προσπάθεια να μεταφράσω το σχετικό Κεφάλαιο, οσο το δυνατον πιο κατανοητά.οι εικόνες που αναφέρονται στο κείμενο αντιστοιχούν σε αυτές του Manual.Και για οσους το επιχειρίσουν , το Κιτ επισκευής που αναφέρει το Manual ειναι αυτο που αναφέρεται στο microfiche Ε-19-1 carburetor (component parts) το με Ρ/Ν: 16010ΜΖ8Β40 περιγραφη Gasket set αναφερει ποσοτητα 2, δηλαδη για επισκευη των Carburettors χρειαζονται δυο, και η τιμή εκάστου 35 ευρα αν δεν κάνω λάθος.



 
    5. ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ


    ΡΥΘΜΙΣΗ

5.1: Εαν ο κινητήρας λειτουργεί ιδιαίτερα ανώμαλα στο ρελαντί η διαρκώς παρουσιάζει απώλεια,και εαν μια γενική επισκευή δεν λύσει το πρόβλημα [και εαν αναμφίβολα ειναι ενα πρόβλημα με τα Carburettors - ανατρεξτε στο Τμήμα 6],οι Pilot screws πιθανόν να απαιτουν ρύθμιση.Αξίζει να σημειωθεί σε αυτο το σημείο οτι εαν δεν εχετε την εμπειρια να αναλαβετε αυτο θα ηταν καλύτερο να εμπιστευτείτε την εργασία αυτή σε εναν μηχανικο μοτοσυκλετών η εναν ειδικό σε συστήματα καυσίμου.Η Pilot screw του εμπρος κυλίνδρου ειναι προσιτή απο την δεξια πλευρά του Carburettor και του πισω κυλίνδρου απο τα αριστερά [εικόνα 5.1 a & b]
 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σιγουρευτείτε οτι τα Carburettors ειναι συγχρονισμένα πριν ρυθμίσετε τις Pilot screws [ανατρέξτε στο Κεφάλαιο 1].

5.2: Πριν ρυθμίσετε τις Pilot screws ζεστανετε τον κινητήρα μεχρι την κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.Βιδώστε τις Pilot screws μεχρι να τερματίσουν ελαφρά, και κατόπιν τις επαναφέρετέ στον καθορισμένο αριθμό στροφών που αναφέρεται στις προδιαγραφές αυτού του κεφαλαίου, που για τηνXL650 ειναι 3 στροφές.Αυτή είναι και η βασική θέση για την ρύθμιση.

5.3: Εκκινείστε τον κινητήρα και επαναφέρετε τις στροφές του ρελαντί στο σωστό επίπεδο.[1200 +- 100 rpm].Εργαζόμενοι σε ενα Carburettor κάθε φορά, στρέψτε την Pilot screw ελαφρά και προς την μια μεριά και προς την άλλη απο την θέση της μέχρι να βρείτε το σημείο στο οποίο πετυχαίνετε τις μέγιστες στροφές του ρελαντί. Οταν φτάσετε σε αυτό το σημείο , επαναφέρετε τις στροφές του ρελαντί στις σωστες τιμές. Επαναλάβετε και με το άλλο Pilot screw.
  ΠΡΟΣΟΧΗ: Εαν καταλυτικός μετατροπέας ειναι τοποθετημένος στο σύστημα εξαγωγής των XL650V πιθανόν να παθει ζημιά εαν το μίγμα αέρα/καυσίμου ειναι λάθος ρυθμισμένο.




     6. Carburettor overhaul -Γενικές πληροφορίες


6.1: Μειωμένη απόδωση κινητήρα, δισταγμός, δύσκολη εκκίνηση,καθυστέρηση, υγρασία και εκρήξεις απο την εξαγωγή είναι σημάδια οτι απαιτείται εκτενέστερη συντήρηση στα Carburettors.

6.2: Να εχετε υπ' οψιν σας οτι πολλά προβλήματα που αποδίδονται στα 
Carburettors δεν είναι πάντα προβλήματα των Carburettors, αλλά μηχανικά προβλήματα του κινητήρα η του συστήματος ανάφλεξης η άλλες ηλεκτρικές βλάβες.Προσπαθείστε να σιγουρευτείτε οτι τα Carburettors απαιτούν συντήρηση πριν προχωρήσετε σε γενική επισκευή.

6.3: Ελέγξτε την βάνα καυσίμου [Fuel Tap] [εικόνα 2.24 b] και το φίλτρο που βρισκεται μεσα στο τεπόζιτο, τις εισαγωγές, το φίλτρο αερα, το συστημα ανάφλεξης, τα μπουζί, τα διάκενα των βαλβίδων και τον συγχρονισμό των Carburettors πριν υποθέσετε οτι απαιτείται μια γενικη επισκευη των Carburettors.

6.4: Τα περισσοτερα προβλήματα με τα Carburettors προκαλούνται απο σωματίδια βρώμας, βερνίκια και αλλα ιζήματα που μαζεύονται και μπλοκάρουν τις διόδους αέρα και καυσίμου.Ακόμα με την πάροδο του χρόνου, φλάτζες και O-rings μαζεύουν η εκφυλίζονται και προκαλούν διαρροές καυσίμου η αέρα που προκαλούν μείωση της απόδωσης.

6.5: Οταν κάνετε γενική επισκευή των Carburettors αποσυναρμολογείστε τα πλήρως και καθαρίστε τα εξαρτήματα λεπτομερώς με ενα διάλυμα καθαριστικού καταλληλο για Carburettors και στεγνώστε τα με φιλτραρισμένο δίχως λαδι πεπιεσμένο αέρα. Ψεκάστε τις διόδους αέρα και καυσίμου με πεπιεσμένο αέρα για να διώξετε οση βρώμα εχει μαλακώσει αλλά δεν αφαιρέφηκε απο το καθαριστικό διάλυμα.Μολις ολοκληρώσετε τον καθαρισμό συναρμολογείστε τα Carburettors χρησιμοποιώντας καινούργιες φλάτζες και O-rings.

6.6: Πριν αποσυναρμολογήσετε τα Carburettors σιγουρευτείτε οτι διαθέτετε όλα τα απαραίτητα O-rings και αλλα εξαρτήματα, καθαριστικό για Carburettors, καθαρά πανιά, μέσον για πεπιεσμένο αέρα, και ενα καθαρό μέρος για να εργαστείτε.Συνιστούμε να επισκευάζεται ενα Carburettor καθε φορά για να μην μπερδευτούν τα εξαρτήματα τους.




     7. Carburettors αφαίρεση και επανατοποθέτηση

7.1: Αφαιρέστε το τεπόζιτο καυσίμου

7.2: Αφαιρεστε το κουτι του φιλτρου αερος αναλογα με το μοντέλο [Τμημα 4].Στα XL μοντέλα αφαιρέστε επίσης και το πηνίο αναφλεξης του πίσω κυλίνδρου.[κεφάλαιο 5]

7.3: Ξεβιδώστε τις δυο βίδες που συγκρατούν το καλώδιο του γκαζιού στα Carburettors και απομακρύνετε τα ακρα του καλωδίου απο τα καρμπς,σημειωστε πιο συγκρατειται και που.[εικόνα 7.3]

7.4: Λασκάρετε το παξιμάδι που συγκρατεί το εμβολο του τσόκ σε καθε Carburettor και τραβήξτε τα εμβολα εξω [εικόνα 7.4 a & b]

7.5: Αφαιρέστε τους λαστιχενιους αεραγωγούς απο τις ενώσεις τους,σημειωστε πιο τοποθετειται και που.[εικόνα 7.5 a & b]

7.6: Αφαιρέστε τον ακροδέκτη του αισθητήρα θέσης του γκαζιού [εικόνα 7.6a]

7.7: Αφαιρέστε τον σωλήνα παροχής καυσίμου, και τους σωλήνες υπερχείλισης/αδειάσματος [εικόνα 7.7 a & b]

7.8: Χαλαρωστε τα κολάρα που συγκρατουν τα Carburettors στα κυλινδρικά λαστιχα εισαγωγής των κυλίνδρων.Κατοπιν μετακινείστε τα εκτός σκελετου,κατα την εξαγωγή τους διατηρείστετα κατα το δυνατον σε κάθετη θέση για να αποφύγετε τρεξιμο καυσίμου, και την πιθανοτητα να πάθουν ζημιά τα διαφράγματα.[εικόνα 7.8 a, b, c]

7.9: Τοποθετήστε ενα κατάλληλο δοχείο (λεκανακι) κάτω από τα φλοτέρ και χαλαρώστε τις βιδες αποστράγγισης[εικόνα 7.9 a & b] μολις αφαιρεθεί το καυσιμο ξαναβιδώστε τις βιδες και παλι.

7.10: Εαν είναι απαραίτητο χαλαρώστε τα κολάρα απο τα λάστιχα εισαγωγής των κυλίνδρων και αφαιρέστε τα, προσέχοντας το πώς αυτα ειναι τοποθετημένα.


     8. Carburettors, αποσυναρμολόγηση, καθαρισμός και έλεγχος.


Αποσυναρμολόγηση:

8.1: Αφαιρεστε τα Carburettors Σημ: Μην διαιρείτε τα Carburettors εκτός και εαν ειναι απολύτως αναγκαίο, κάθε Carburettor μπορεί να αποσυναρμολογηθεί επαρκώς για ολες τις κανονικές διαδικασίες ενω βρίσκεται  στην θέση του. Αποσυναρμολόγείστε τα Carburettors ξεχωριστά ώστε να αποφύγετε να μπερδευτουν μεταξύ τους τα διαφορα εξαρτήματα.[Εικόνα 8.1a]

8.2: Ξεβιδώστε και αφαιρέστε τις βίδες του ανω καλύματος.[Εικόνα 8.2] Ανασυκώστε το κάλυμα και αφαιρέστε το ελατήριο απο το εσωτερικό του εμβόλου.

8.3: Προσεκτικά αφαιρέστε το διάφραγμα απο το σφραγιστικό αυλάκι του μέσα στο Carburettor και αφαιρέστε το διάφραγμα και το εμβολο μαζί. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην χρησιμοποιήσετε ενα αιχμηρο εργαλείο για να αφαιρέσετε το διάφραγμα καθώς αυτό ευκολα καταστρέφεται.Σημειώστε πως το διάφραγμα τοποθετείται στην εσοχή στον κορμό του Carburettor.

8.4: Πατήστε κάτω στον συγκρατητή της Jet Needle [βελόνας εκχυτήρα] χρησιμοποιώντας ενα Philips κατσαβιδι η μια κατάλληλη υποδοχή και περιστρέψτε το μεχρι οι λαβές του ελευθερωθούν απο τις προεξοχές στο εσωτερικό του εμβόλου. [Εικόνα 8.4a,b,c ,d]Αφαιρέστε τον συγκρατητή, σημειώνοντας το ελατήριο απο την κάτω μεριά του - αυτο θα πρέπει να παραμείνει στην θέση του, αλλά προσέξτε μην το χάσετε και αφαιρέστε το εαν χαλαρώσει.Πιέστε την βελόνα επάνω απο το κατω μερος του εμβόλου και αφαιρέστε αυτό απο την κορυφή.

8.5: Αφορά την XR 750 - P

8.6: Ξεβιδώστε τις βίδες που συγκρατούν το θάλαμο του φλοτέρ στην βάση του Carburettor και αφαιρέστε το. Αφαιρέστε την ελαστική φλάτζα καθώς κατα την συναρμολόγηση θα αντικατασταθεί με μία καινούργια.[Εικόνα 8.6]

8.7:  Ξεβιδώστε και αφαιρέστε τον κυρίως εκχυτήρα [main jet] απο το 
Needle Jet.[Εικόνα 8.7]

8.8: Ξεβιδώστε και αφαιρέστε την Needle Jet.[Εικόνα 8.8]

8.9: Ξεβιδώστε και αφαιρέστε τον βοηθητικό εκχυτήρα [Pilot Jet].[Εικόνα 8.9]

8.10: Χρησιμοποιώντας ενα λεπτό μυτοτσίμπιδο προσεκτικά αφαιρέστε τον πείρο του φλοτέρ.Εαν είναι αναγκαίο, αφαιρέστε τον πείρο χρησιμοποιώντας ενα μικρό σφυρί και ενα καρφάκι.Αφαιρέστε το φλοτέρ και ξεγατζώστε την βαλβίδα του φλοτέρ, σημειώνοντας πως αυτή τοποθετείται.Ξεβιδώστε και αφαιρέστε την βαση της βαλβίδας του φλοτέρ, προσέχοντς να μην καταστρέψετε το φιλτρο της.[Εικόνα 8.10a,b,c]

8.11: Η βοηθητική βιδα [Pilot Screw] μπορεί να αφαιρεθει απο το Carburettor, αλλά σημειώστε οτι η ρύθμισή της θα χαθεί.Ξεβιδώστε και αφαιρέστε την Pilot Screw μαζί με το ελατήριό της,την ροδέλλα και το O-ring.[Εικόνα 5.1a η b] ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να γνωρίζετε την θέση της Pilot Screw, πριν την αφαιρέσετε στρέψτε την μεχρι να τερματισει ελαφρά,μετρώντας τις περιστροφές, κατοπιν αφαιρέστε την, κατα την συναρμολόγηση, την βιδωνετε και παλι μεχρι το τέρμα της ελαφρά και μετά τη ξεβιδώνετε τις ιδιες περιστροφές.

8.12: Στην XL αφαιρέστε τις δυο βίδες που συγκρατούν την Air cut-off βαλβίδα και την πλάκα της, αημειώστε οτι βρίσκεται υπό πίεση ελατηρίου [Εικόνα 8.12a,b]. Προσεκτικά χαλάρώστε το καλυμα και αφαιρέστε το ελατήριο , cut-off βαλβίδα, σημειώνοντας πως τοποθετείται, επίσης αφαιρέστε το O-ring .

8.13: Αφορά την XR 750 - P

8.14: Μην αφαιρέσετε τον αισθητήρα θέσης του γκαζιού ασκοπα.Εάν είναι απαραίτητο ανατρέξτε στο κεφάλαιο 5.

8.15: Αφορά την XR 750 - P


       KΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Χρησιμοποιείτε μόνον καθαριστικά με βάση το πετρέλαιο για το καθάρισμα του Carburettor.Μην χρησιμοποιείτε καυστικά καθαριστικά.

8.16: Βουτήξτε τα μεταλικά τμήματα στο καθαριστικό ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή του.

8.17: Αφού το Carburettor μουλιάξει οσο χρόνο απαιτείται ώστε το καθαριστικό να χαλαρώσει και να διαλύσει τα περισσότερα βερνίκια και
ίζηματα, χρησιμοποιώντας μια νάυλον βούρτσα με κοντή τρίχα αφαιρούμε οσα παραμένουν.Το ξεπλένουμε και πάλι, και κατόπιν το στεγνώνουμε με πεπιεσμένο αέρα.

8.18: Χρησιμοποιείστε ενα ακροφύσιο για να αφαιρέσετε το καύσιμο απο τις διόδους αέρα στο κεντρικό και απο κατω τμήμα του σώματος, μην ξεχάσετε τα air jets στην εισαγωγή.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην καθαρίζετε τα Jets  χρησιμοποιώντας σύρμα η τρυπάνια διότι μεγενθύνονται και μεταβάλεται ο λόγος αέρα/καυσίμου.

        ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ

8.19: Επιθεωρείστε το εμβολο του τσοκ για φθορά η βλάβη [εικόνα 7.4 b]

8.20: Εάν αφαιρεθεί απο το Carburettor, ελέγξτε το ακραίο τμήμα της Pilot screw, το ελατήριο και το O-ring για φθορά η ζημιά.

8.21: Ελέγξτε το σώμα του Carburettor, το θάλαμο του φλοτέρ και το πάνω καπάκι για ρωγμές, προβληματικές επιφάνειες στεγανοποίησης και αλλες ζημιές.Οποιοδήποτε ελάττωμα βρεθεί αντικαταστέιστε το προβληματικό εξάρτημα.

8.22: Ελέγξτε το διάφραγμα του εμβόλου για σχισίματα, τρύπες και γενικές φθορές.Κρατώντας το ψηλά στο φώς βοηθά να αποκαλυφθούν προβλήματα του υλικού του.

8.23: Εισάγετε το έμβολο στο σώμα του Carburettor και ελεγξτε οτι μετακινείται απαλά. Ελέγξτε την επιφάνεια του εμβόλου για φθορά.Εάν είναι φθαρμένο η δεν μετακινείται απαλά μέσα στον οδηγό, αντικαταστείστε τα φθαρμένα τμήματα.

8.24: Ελέγξτε την βελόνα για ευθύτητα κυλώντας την σε μια επίπεδη επιφάνεια, όπως ενα κομμάτι γυαλί.Αντικαταστείστε την εαν είναι κυρτή η αν η ακρη της είναι φθαρμένη.

8.25: Ελέγξτε το ακρο της βαλβίδας του φλοτέρ και την θέση που κάθεται εάν υπάρχουν αυλάκια η γρατζουνιές και εάν ειναι κατα οιονδήποτε τρόπο φθαρμένη πρέπει να αντικατασταθεί σαν σετ.Μαλακά πατείστε προς τα κάτω την βέργα στην κορυφή της βαλβίδας και κατοπιν απελευθερώστε την - εαν δεν επιστερέφει πισω σαν ελατήριο αντικαταστήστε την.

8.26: Λειτουργείστε τον άξονα του γκαζιού για να σιγουρευτείτε οτι η παταλούδα του γκαζιού ανοίγει και κλείνει απαλά.Εαν δεν το κάνει ο καθαρίσμός του σύνδέσμου της μπορεί να βοηθήσει.Αλλιώς αντικαταστείστε το Carburettor με ενα καινούργιο.

8.27: Ελέγξτε το φλοτέρ για ζημιά.Αυτό συνήθως παρατηρείται από την ύπαρξη καυσίμου μεσα στο φλοτέρ.Εαν συμβαίνει κατι τετοιο αντικαταστείστε το.

8.28: Ελέγξτε το διάφραγμα της cut-off βαλβίδας σια ρωγμές ,τρύπες, και αλλες φθορές.Κρατείστε τη κόντρα στο φώς για ελεγχο της φυσικής της καταστασης.Επίσης ελέγξτε το ελατήριό της εαν είναι αδύναμο η παραμορφωμένο και αντικαταστείστε το εαν απαιτείται.

8.29: Αφορά την XR 750 - P




     9. Carburettors Διαχωρισμός και συνένωση

.................................................................


     10. Carburettors Συναρμολόγηση και έλεγχος ύψους φλοτέρ.


Σημείωση: Οταν συναρμολογείτε τα Carburettors, συγουρευτείτε οτι χρησιμοποιείτε τα καινούργια O-rings ,φλάτζες και εξαρτήματα που παρέχονται στο πακέτο [Rebuild kit].Μην υπερβάλετε βιδώνοντας τους εκχυτήρες [jet] και βίδες καθώς αυτά εύκολα χαλάνε.

10.1: Στα μοντέλα XL και XRV750-L εως N [1990 εως 1992] τοποθετείστε ενα  καινούργιο O-ring στην βαλβίδα cut-off ,και σιγουρευτείτε οτι η επίπεδη πλευρά του βρίσκεται εναντι του Carburettor [Εικόνα 8.1a] και [Εικόνα 10.1a].Τοποθετείστε το διάφραγμα της βαλβίδας cut-off ,προσέχοντας το μυτερό κέντρο της να τοποθετηθεί μέσα στη δίοδο και οτι εφαρμόζει σωστά .[Εικόνα 10.1b].Τοποθετείστε το ελατήριο ανάμεσα στο διάφραγμα και το καπάκι [Εικόνα 10.1c], κατόπιν τοποθετείστε το καπάκι στην θέση του και σφίξτε τις βίδες με ασφάλεια,χωρίς να ξεχάσετε την πλάκα του  hose union retainer οπου αυτο τοποθετείται.[Εικόνα 8.12a]

10.2: Στα μοντέλα XRV750-Ρ [1993 - και ανω] τοποθετείστε το air jet και την βαλβίδα air cut-off, χρησιμοποιώντας καινούργια O-rings, και ασφαλείστε το σύνολο με τις βίδες του [Εικόνα 8.1b]. Συνδέστε την σωλήνα στην ενωση της βαλβίδας air cut-off.

10.3: Τοποθετείστε την pilot screw [εαν είχε αφαιρεθεί] μαζί με το ελατήριό της, την ροδέλα, και το O-ring, στρέφοντας αυτήν μέσα μέχρι να καθήσει ελαφρά [Εικόνα 5.1a η b].Τωρα στρέψτε την προς τα εξω τον αριθμό των στροφών που είχατε σημειώσει πριν ενω την αφαιρούσατε, η όσο καθορίζεται στην αρχή αυτού του κεφαλαιου.

10.4: Στα μοντέλα XL και XRV750-L εως N [1990 εως 1992] ,τοποθετείστε την βαση της βαλβιδοβελόνας του φλοτέρ [float needle valve] με τη ροδέλα και το φίλτρο της [Εικόνα 10.4].

10.5: Αγκιστρώστε την float needle valve στην θεση της στο φλοτέρ [Εικόνα 10.5].Τοποθετείστε το φλοτέρ στην θέση του και τοποθετείστε τον πείρο,σιγουρευτείτε οτι ειναι ασφαλισμένος.[Εικόνα 8.10b & a].

10.6: Βιδώστε το pilot jet στο σώμα του Carburettor [Εικόνα 10.6].

10.7: Βιδώστε τo needle jet στο σώμα του Carburettor [Εικόνα 10.7a]. Βιδώστε τo main jet στην άκρη του needle jet [Εικόνα 10.7b].

10.8: Για το έλεγχο του ύψους του δλοτέρ, κρατείστε το Carburettor ετσι ώστε το φλοτέρ να κρεμαστεί κάτω,κατόπιν γέρνετε αυτό πίσω μέχρι η needle valve μολις να κάτσει, αλλά τοσο ώστε να μην συμπιεστεί το ακρο της.Μετρείστε την απόσταση μεταξύ της βασης του σώματος του Carburettor και του κάτω μέρους του φλοτέρ με εναν ακριβή χάρακα [Εικόνα 10.8] .Η σωστη μέτρηση [για την XL ειναι 7mm] αναγράφεται στις προδιαγραφές στην αρχή αυτού του Κεφαλαίου.Εαν το υψος του φλοτέρ δεν ειναι σωστό, στα μπρούτζινα φλοτέρ μπορεί αυτό να ρυθμιστεί αν καμψετε με προσοχή την λαβή ελαφρά καθε φορά μέχρι να επιτευχθεί το σωστό ύψος.[Εικόνα 10.5]Στα πλαστικά φλοτέρ το σωστό ύψος επιτυγχάνεται με αντικατάσταση του φλοτέρ.

10.9: Με το ύψος ελεγμένο, τοποθετείστε μια καινούργια φλάτζα στην χαρακιά του θαλάμου,τοποθετείστε τον θάλαμο και σταθεροποιείστε τον με τις βίδες του.[Εικόνα 10.9].

10.10: Στα μοντέλα XL και XRV750-L εως N [1990 εως 1992], προσεκτικά τοποθετείστε τo jet needle μέσα στο έμβολο [Εικόνα 8.4b].Ελέγξτε οτι το ελατήριο τοποθετήθηκε στην ΄βάση που το συγκρατεί(retainer) και ειναι σταθεροποιημένο.[Εικόνα 8.4c].Εισάγετε την βάση και πατείστε κατωτο ελατήριο χρησιμοποιώντας ενα Philips κατσαβίδι η κατι ανάλογο και περιστρέψτε τις λαβές του μέχρι να κλειδώσουν κατω απο τις προεξοχές μέσα στο έμβολο.[Εικόνα 8.4a].

10.11:  Αφορά την XR 750 - P

10.12:  Στρίψτε το διάφραγμα το μεσα - έξω ετσι ώστε το άκρο του να κοιτά προς τα κάτω.Εισάγετε το εμβολο/διάφραγμα μαζί μέσα στο Carburettor, εξασφαλίζοντας οτι η βαλβίδα ειναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με το needle jet[Εικόνα 10.12a & b].Τοποθετείστε το δάκτυλό σας στην βάση του εμβόλου και κρατείστε το σηκωμένο [ εισάγοντας το δάκτυλό σας απο την εισαγωγή του αέρα] ωστε το διάφραγμα να παραμένει ανάποδα - αυτο θα αποτρέψει τη χαρακιά να βγεί απο το αυλάκι.Ευθυγραμείστε το βρόχο του διαφράγματος με το αυλάκι του πάνω στο σώμα του Carburettor,  κατόπιν πιέστε το εξωτερικό ακρο του διαφράγματος στην αυλακιά του, αφου είστε σίγουροι οτι κάθεται σωστά. [Εικόνα 10.12a & b].

10.13: Με το έμβολο σηκωμένο, τοποθετείστε το ελατήριο τοποθετώντας το εξωτερικά του εξαρτήματος που συγκρατεί την βελόνα [Εικόνα 10.13a & b]. Τοποθετείστε το κάλυμα στο Carburettor συγκρατώντας το άνω τμήμα του ελατηρίου μέσα στο υπερυψωμένο τμήμα του [Εικόνα 10.13b].Ευθυγραμμίστε την προεξοχή πανώ στο κάλυμα με το στρογγύλεμα του διαφράγματος [Εικόνα 10.13c] κατόπιν τοποθετείστε και βιδώστε τις βίδες του καλύματος.Τώρα μπορείτε να αφήστε το έμβολο να πέσει.Ελέγξτε οτι το έμβολο μετακινείται πάνω-κάτω μαλακά.

10.14: Αφορά την XR 750 - P

10.15: Εαν είχε αφαιρεθεί τοποθετείστε τον αισθητήρα τον αισθητήρα θέσεως του γκαζιού.

10.16: Τοποθετείστε τα Carburettors [ανατρέξτε στο τμήμα 7].
« Last Edit: Σάββατο 21 Οκτώβριος 2017, 17:30:12 μμ by Stoneman »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #1 on: Τετάρτη 11 Αύγουστος 2010, 10:59:10 πμ
Ωραιος Νικο!
πολυ καλή δουλειά!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9764
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Τετάρτη 11 Αύγουστος 2010, 18:51:25 μμ
Καλο είναι να μοιράζεσαι , ειναι και αυτο μια βοήθεια..... Σε καλή μεριά ,που λένε.