Hellas Transalp Forum

Vstrom 650 ή 1000

Venumis (Mike) · 29344

Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 17:32:43 μμ
Επειδή σε ολα τα θέματα εμπιστεύομαι την γνώμη / εμπειρία /κρίση απο τα μέλη αυτου του forum θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας και ζητώ την πολύτιμη βοήθειά σας ανάμεσα στις 2 αυτές μηχανές.

Αποφάσισα να δώσω την ΤΑ 650 και να πάρω κάτι πιο δυνατό κρατώντας όσο το δυνατόν την φιλοσοφία που έχει το ΤΑ ..Εδω να πω οτι εχω οδηγήσει αρκετές μηχανές και πάντα το ΤΑ υπερτερούσε κατα την άποψη μου σχεδόν σε όλα, εκτός απο τα άλογα και την 6η ταχύτητα που πάντα ένιωθα οτι μου λείπει..

Εχτές οδήγησα το Vstrom 650 , πολύ καλή μηχανή πράγματι , αν και με χάλασε λίγο το τιμόνι ετσι όπως είναι, μου έδωσε την εντύπωση οτι μετά απο πολύωρη οδήγηση θα μου "πιαστούν" οι αγκώνες..Αν και η διαφορά στους ίππους είναι εμφανή μου έδωσε την εντύπωση οτι και αυτο θα το ξεζουμίσω και σύντομα θα ψάχνω πάλι για κάτι πιο δυνατό ! Ετσι σκέφτηκα να πάω στα 1000 με οτι αρνητικό συνεπάγεται απο μια τέτοια κατοχή , τέλη /κατανάλωση /ασφάλεια κτλ.

Θα ήθελα να πείτε και εσείς την αποψή σας..

Δεν θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια άλλη μηχανή διότι εχω δοκιμάσει αρκετές και εχω καταλήξει εκεί..

Αν γνωρίζετε θα ήθελα να μου πείτε τα θετικά και αρνητικά που παρουσιάζουν ή εχουν αυτα τα 2 μηχανάκια βάση της όποιας εμπειρίας, διότι εγω απλά το οδήγησα, δεν ξέρω κάτι άλλο !


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 17:43:26 μμ
Πριν μια βδομάδα έγινα κάτοχος του Varadero.

Μπήκα στις σκέψεις τις δικές και την φιλοσοφία της σύγκρισης ….
Αλλά μην σκέφτεσαι και πολλά πολλά.

Το θέμα είναι τι σου αρέσει…..

Τα έξοδα πάνω κάτω είναι τα ίδια….

Το Varadero το έχω μια βδομάδα και δεν με έχει δυσκολέψει πουθενά….
Μα πουθενά  όμως …….

Το έχω πρώι μεσημέρι βράδυ μαζί μου…
Εθνική  και Κέντρο, Πόλη και Επαρχία….

Απλά δεν καταλαβαίνεις  πότε έφτασες στον προορισμό σου…… ;)

Κατανάλωση ;;

Τι είναι αυτό;; ;D

Ακόμα δεν έχω βάλει βενζίνη και έχω περί τα 280 klm

Χώροι;;;

Πάρε το σπίτι σου, τα παιδιά σου, και θα έχεις και χώρο και για την πεθερά σου :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
 



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


savvas

  • Guest
Reply #2 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 17:57:49 μμ
τους παραπάνω ίππους του Vstrom 650 σε σχέση πχ με το ΤΑ700 δεν θα τους καταλάβεις - απολαύσεις ιδιαίτερα εκτός και αν οδηγέις με 8000-9000 στρ/λεπτό συνεχώς πράγμα που όμως σε αυτά τα κυβικά είναι απαγορευτικό γιατί εκεί η κατανάλωση βενζίνης αυξάνει παράλογα και γίνεται ασύμφορη. Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα στροφών το ΤΑ700 παράγει περισσότερα άλογα και αποδίδει μεγαλύτερη ροπή (οριακά, μη φανταστέις τρομερές διαφορές) απο το Vstrom650.
Λάβε επίσης υπόψη σου ότι το κόψιμο του τιμονιού και το ζύγισμα της μηχανής το κάνει αρκετά δύσχρηστο μέσα στην πόλη και την κίνηση.

Απο εκεί και πέρα η σύγκριση είναι άνιση και έχει σχέση με το τι ζητάς απο τη μηχανή.
Αν θες μοτοσυκλέτα για ταξίδια με υψηλή μέση ταχύτητα (170+) στην εθνική με λογική κατανάλωση τότε μόνο το 1000άρι προσφέρεται.
Αν ζητάς μια μοτοσυκλέτα που να κάνει λίγο απο όλα και να καλύπτει σφαιρικά τις μοτοσυκλετιστικές σου ανάγκες, να την πνίγεις μέσα στην κίνηση αλλά και να σε ταξιδέυει παντού τίμια μάλλον το 650 θα αποδειχθεί πιο κατάλληλο και αρκετά πιο οικονομικό απο το 1000.
Λάβε υπόψη ότι το 650 υπάρχει με ABS, ενώ το 1000 όχι. Για τους γυαλισμένους δρόμους μας το ABS προσφέρει μεγάλη ασφάλεια, ιδιαίτερα σε βαριές μηχανές.

Τέλος λάβε υπόψη οτι απο 650 έχει γεμίσει ο τόπος και σίγουρα θα βρεις αυτό που θες στην τιμή που ψάχνεις. 1000αρια δεν κυκλοφορούν και τόσα πολλά. (και αν δεν κάνω λάθος το 1000αρι καινούργιο πια, το έκοψε η Suzuki).

Απο εκεί και πέρα, περι ορέξεως.....
« Last Edit: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 18:20:16 μμ by savvas »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #3 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 17:59:30 μμ
Ειπες να μην προτεινουμε αλλες μηχανες, αλλα μόνο να συμφωνησω με τον Λευτερη μπορω.

Το Vara ειναι η αμεση εξελιξη. Θα νιωθεις σαν να το ειχες παντα δικό σου.  

Ενταξει. Θα το πω: ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ το suzuki! Με τιποτε ομως!



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


babisku

  • Guest
Reply #4 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 18:33:33 μμ
Αποφάσισα να δώσω την ΤΑ 650 και να πάρω κάτι πιο δυνατό κρατώντας όσο το δυνατόν την φιλοσοφία που έχει το ΤΑ ..Εδω να πω οτι εχω οδηγήσει αρκετές μηχανές και πάντα το ΤΑ υπερτερούσε κατα την άποψη μου σχεδόν σε όλα, εκτός απο τα άλογα και την 6η ταχύτητα που πάντα ένιωθα οτι μου λείπει..

   Μα ανεβαίνοντας σε κυβικά, χάνεις σε βάρος, άρα και την "αίσθηση" του ΤΑ. Αν σε ενδιαφέρει η παραπάνω δύναμη πήγαινε στο Varadero ή στο Vstrom 1000, αλλά αν θέλεις την αίσθηση, κάνε ένα test ride στο 700. Ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα μετά το ΤΑ 650 και αφού οδήγησα Varadero και 700 κατέληξα στο 700. Το varadero είναι καλή μηχανή αλλά τα κιλά του δεν παίζονται. Αν είσαι πάνω από 1.87 πάρε Varadero. (Σκέψου βέβαια ότι καλοκαίρι-φθινόπωρο βγαίνει καινούργιο και ότι συνεπάγεται με αυτό.)



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #5 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:09:59 μμ
ΠΡΟΣΟΧΗ....Το  Vstrom 1000     ΔΕΝ παραγεται πια!!!!! Εχει σταματησει γιατι δεν τραβηξε....



Κατα τα άλλα.... (επειδη βαλτος πρεπει να εισαι, δεν εξηγειται αλλιως... 7713€ μου ειπαν σημερα με καγκελα, χουφτες και βαλιτσα -νομιζω- και δε ρωτησα αν ειναι με ABS... ) ... για πες περισσοτερα για το StromA.... μιας και μπορεις να το συγκρινεις με το ΤΑ....
« Last Edit: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:13:45 μμ by Hypersonic »




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #6 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:12:06 μμ
Το Varadero το έχω μια βδομάδα και δεν με έχει δυσκολέψει πουθενά….
Μα πουθενά  όμως …….

Εισαι και 2 μετρα παλικαρι ομως.... παιζει ρολο και αυτο....




Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #7 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:36:31 μμ
Εισαι και 2 μετρα παλικαρι ομως.... παιζει ρολο και αυτο....

Πιό χαμηλό από το Transalp είναι!!


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #8 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:48:44 μμ
Ναι, αλλα και 50κιλα περισσοτερο -το vara- ... που προσωπικα για εμενα μεσα στην πολη το θεωρω πολυ... αν  και δεν το εχω οδηγησει ουτε εχω κατσει πανω του...




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #9 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:51:53 μμ
αισχος ντροπη να πατε αλλου κυριε εδω ειναι τ/α φορουμ και μας ρωτατε για βε στρομε και παλι αισχος :D :D :D


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #10 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 19:59:39 μμ
Ναι, αλλα και 50κιλα περισσοτερο -το vara- ... που προσωπικα για εμενα μεσα στην πολη το θεωρω πολυ... αν  και δεν το εχω οδηγησει ουτε εχω κατσει πανω του...

Γιώργο με την πρώτη ευκαιρία θα στο δώσω να το πάρεις βόλτα....

Πραγματικά χάνεται ό όγκος και τα κιλά του.........


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #11 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 20:55:55 μμ
ΠΡΟΣΟΧΗ....Το  Vstrom 1000     ΔΕΝ παραγεται πια!!!!! Εχει σταματησει γιατι δεν τραβηξε....


Καλά και το 650 ΤΑ δεν παράγεται πια αλλά για μένα παραμένει μια απο τις καλύτερες επιλογές..Τα κάνει ολα αξιοπρεπώς , είναι όμορφο και πάρα πολυ ευκολοδηγητο σε πάρα πολλές συνθήκες και τερέν..

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.. Θα ήθελα να γράψουν και κάποιοι κάτοχοι αν υπάρχουν για το 1000..

Στο vstrom forum δεν γράφομαι ουτε για πλάκα, το forum μας είναι ετη φωτος καλύτερο..Οτι και να πάρω εδω θα μείνω  :goofy: ;D


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


costas

  • Guest
Reply #12 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 21:36:43 μμ
αισχος ντροπη να πατε αλλου κυριε εδω ειναι τ/α φορουμ και μας ρωτατε για βε στρομε και παλι αισχος :D :D :D

Ακριβώς!!!!!! ;)



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #13 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 22:05:10 μμ
Το βαραντέρο είναι πολύ φιλικό και ευκολοδήγητό + όμορφο αλλά στα 5000€ ψεκαστό και με πρόικα δεν υπάρχει..


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #14 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 22:12:23 μμ
Πέραν του οτι έχει σταματήσει η παραγωγή του, πρέπει να γνωρίζεις για το 1000 οτι δεν είναι ιδιαίτερα εμπορικό μοντέλο.

Αυτό σημαίνει οτι υπάρχει περίπτωση να θες να το δώσεις στο μέλλον και να μην βρίσκεται αγοραστής (έχει συμβεί με το συγκεκριμένο μοντέλο σε φίλο μου, πριν δύο χρόνια που ψιλοπέρναγε η μπογιά του ακόμα).

Αν αυτό δεν σε πειράζει και σκοπεύεις να το κρατήσεις χρόνια, πρόκειται γενικά για αξιόπιστη μοτο και πραγματικά σε καλή τιμή (για μοτό παραγωγής περασμένου έτους βέβαια).



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #15 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 22:46:11 μμ
Γιώργο με την πρώτη ευκαιρία θα στο δώσω να το πάρεις βόλτα....

Πραγματικά χάνεται ό όγκος και τα κιλά του.........

Ευχαριστω για την προταση Λευτερη, αλλα στη βολτα/εν κινησει καλα θα ειναι, ας ειναι καλα οι νομοι της φυσικης!!  Στις επιτοπιες μανουβρες κλπ θεωρω οτι ειναι δυσκολο.
Θα ανεβω παντως στη σελα εντελως εγκυκλοπαιδικα (γιατι για 1000αρι δε με βλεπω...ασε που ειμαι απλα στη σκεψη...) για να δω αν ξε-σταντ-αίρεται (εφτιαξα νεα ελληνικη λεξη.... ξε+stand+άρση....) ευκολα... Για βολτα παιζεται  :goofy:



...Θα ήθελα να γράψουν και κάποιοι κάτοχοι αν υπάρχουν για το 1000...

....Οτι και να πάρω εδω θα μείνω  :goofy: ;D

Για ποιο 1000αρι λες ομως (γιατι μπερδευτηκα)   8)

Εννοειται οτι ΕΔΩ θα μεινεις και εσυ και οι υπολοιποι.... (αρκει να μεινουν ΤΑ για το φωτογραφικο ραλυ  :2hysterical: )


Παρολα αυτα ο fparis και ο πανταζης, εχουν παρει Strom μετα απο ΤΑ.... Αρκει να το δουν και να γραψουν την αποψη τους...




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #16 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 23:14:31 μμ
Δώσε κάτι παραπάνω σε μεταχειρισμένη ή πολύ κοντά στα ίδια και πάρε ΤΑ700 ABS. Μικρότερος όγκος, πολύ πιο καλά ζυγισμένη, ίδιες επιδόσεις - επιταχύνσεις με μικρότερη τελική, πολύ πιο γραμμικό στις χαμηλές το ΤΑ, και έτη φωτός μπροστά τα φρένα ABS-CBS. Σκέψου το. Τα φρένα κάνουν μεγάλη διαφορά!


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #17 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 23:47:00 μμ
Εντάξει να πουλήσω το ΤΑ 650 και να πάρω ΤΑ 700 και τι θα κερδίσω ?
Θα χάσω λεφτά, θα εχω αυτονομία 300χλ ενω τώρα εχω 270 και θα πηγαίνω 20 χλμ/ωρα παραπάνω !!

Νομίζω οτι το να αγοράσω το 700άρι δεν θα αλλάξει και κάτι, είμαι σε αυτα τα κυβικά πολλά χρόνια οπότε μάλλον πάω κατευθείαν στα 1000..

Το 700άρι τι παραπάνω θα μου δώσει ρε παιδιά να το δούμε πιο σφαιρικά το πράγμα !!!!


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #18 on: Παρασκευή 09 Απρίλιος 2010, 23:48:27 μμ

Για ποιο 1000αρι λες ομως (γιατι μπερδευτηκα)   8)

Για το 1000άρι Vstrom λεω !


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #19 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 00:00:30 πμ
Το βαραντέρο είναι πολύ φιλικό και ευκολοδήγητό + όμορφο αλλά στα 5000€ ψεκαστό και με πρόικα δεν υπάρχει..

αντιθετως θα ελεγα.
Αυτη την περιοδο ειναι ολα σκοτωμενα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #20 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 00:08:07 πμ
Το βαραντέρο είναι πολύ φιλικό και ευκολοδήγητό + όμορφο αλλά στα 5000€ ψεκαστό και με πρόικα δεν υπάρχει..

Δες λίγο αυτό.....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #21 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 00:30:48 πμ
Αυτό που δεν θα σου δώσει είναι η αυτονομία που γράφεις λόγω μικρότερου ρεζερβουάρ. Κάνε ένα test ride στο 700 και κοίτα τις διαφορές με το 650 που είναι αρκετές. Τώρα για το vstrom, το 1000 το έχει ένας φίλος στη δουλειά. Το πήρε το 2003 ή 4 καινούργιο και είναι με "κλειστό" κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ανεβάζει πάνω από 6500 σ.α.λ. με τίποτα και τελική 205-207. Περιττό να πω ότι το πάει Suzuki για Service και πάντα στην ώρα του. Έχει ψαχτεί για αντικόφτες αλλά τους φοβάται στο θέμα αξιοπιστίας.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #22 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 01:26:44 πμ
Αν και είπα οτι εξαρχής δεν θα ήθελα να μπει στην "μέση" και κάποια άλλη μηχανή τουλάχιστον για το 700αρι είμαι σίγουρος οτι δεν αξίζει να πουλήσω το 650αρι και να πάρω το 700αρι (μου αρέσει και 10 φορές πιο πολύ το 650αρι)

Πιο κάτω φένεται και με αριθμούς γιατι δεν αξίζει μια τέτοια μετάβαση


Make Model
   [Honda XL 650V Transalp/b]
Year
 2001
Engine
 Liquid cooled, four stroke, 52oV-Twin, SOHC , 3 valves per cylinder.
Capacity
 647
Bore x Stroke 79 ,x 66 mm
Compression Ratio 9.2:1
Induction
 2x 34mm carbs
Ignition  /  Starting
 Digital transistorized with electronic advance  /  electric
Max Power
 55 hp @ 7500 rpm
Max Torque
 56.2 nm @ 5500 rpm
Transmission  /  Drive
 5 Speed  /  chain
Front Suspension
 41mm fork, 200mm wheel travel
Rear Suspension
 Pro-Link levers, damping adjustable, 172mm wheel travel.
Front Brakes
 2x 256mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes
 Single 240mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
 90/90-21
Rear Tyre
 120/90-17
Seat Height 843 mm
Dry-Weight / Wet-Weight
 191 kg  / 210 kg
Fuel Capacity
 19 Litres
Consumption  average
 19.4 km/lit
Standing ¼ Mile 
 13.4 sec
Top Speed
 170 km/h


Make Model
  Honda XL 700V Transalp
Year
 2008
Engine
 Liquid cooled, four stroke, 52oV-Twin, SOHC , 4 valves per cylinder.
Capacity
 680.2
Bore x Stroke 81 ,x 66 mm
Compression Ratio 10.0:1
Induction
 Electronic fuel injection 40mm throttle bodeies
Ignition  /  Starting
 Digital transistorized  /  electric
Max Power
 44 KW @ 7750 rpm
Max Torque
 60 Nm @ 5500 rpm   
Transmission  /  Drive
 5 Speed  /  chain
Front Suspension
 41mm leading-axle fork, 177mm wheel travel 
Rear Suspension
 Pro-Link with adjustable compression damping, 173mm wheel travel 
Front Brakes
 2x 256mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes
 Single 240mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
 100/90 -19
Rear Tyre
 130/80 -17
Seat Height 841 mm
Dry-Weight
 214 kg
Fuel Capacity
 20 Litres
Consumption  average 19.2 km/lit
Standing ¼ Mile 
 13.5 sec 
Top Speed
 173.0 km/h

« Last Edit: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 01:35:22 πμ by Mike »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #23 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 09:03:39 πμ
Οντως το 650 είναι πανέμορφο .Το 700 με ένα ψαλίδι ,ένα Upside Down, αιντε κι ένα διπλό φανάρι θα ήταν ...

-Δε θα έπααιρνα Vstrom 1000 ,απ το 04 σταμάτησε η παραγωγή του.
Βέβαια βρίσκεις από 3.500 τέτοια μτχ οπότε αλλάζεις μηχανή χέρι χέρι.
Θα το παντρευτείς βέβαια.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #24 on: Σάββατο 10 Απρίλιος 2010, 17:52:23 μμ
Φαγώθηκες με το φανάρι... ;D


Όσον αφορά το Vstrom, έχει πουλήσει τόσο, που ούτως ή άλλως ψιλοπαντρειά είναι.

Το θέμα είναι να σου βγεί καλό για αυτά που το θέλεις.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)