Hellas Transalp Forum

Ιταλία το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει;

γκ · 13481

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 10:38:29 πμ
Βλέπω μιά επιφυλακτικότητα από τους επαείοντες για την αξιοπιστία των Ιταλικών μοντέλων. Εγώ δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από αυτό που περιγράφω εδώ, το οποίο όμως είναι εκνευριστικό έως επικίνδυνο και δείχνει ευρωπαϊκή κουλτούρα.
Όταν πιέσεις τον διακόπτη του φλας, το φλας ανάβει πάντα, αλλά το πότε θα ανάψει, εξαρτάται από την εξωτερική θερμοκρασία! Με τα τελευταία κρύα έφτασε να καθυστερεί 10~20 sec με αποτέλεσμα να είσαι χωρίς φλας στην ουσία. Μόλις ανέβηκε η θερμοκρασία, άμεση ανταπόκριση. Και ερωτώ:
1. Φταίει το μεσογειακό ταπεραμέντο, ή είμαι άδικος;
2. Φταίει η φλασιέρα η οποία μπορεί να αντικατασταθεί με κάποια πιό αξιόπιστη;
3. Φταίει άλλο εξάρτημα;
4. Να παρακολουθώ το δελτίο καιρού για να ξέρω αν θα έχω φλας;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #1 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 10:49:25 πμ
Η μόνη λέξη που μου έρχεται ως προς την επιφυλακτικότητα των επαιόντων στο συγκεκριμένο θέμα είναι :Τρίχες!
Τι σχέση έχει η συναρμολόγηση του μοντέλου στην Ιταλία με την αξιοπιστία;
Με αυτήν την λογική κάθε φορά που μπαίνει Ελληνικό χέρι μάστορα στην μηχανή, η βλάβη που διορθώνει Ελληνοποιείται.
Υπάρχουν συμφορουμίτες (έχει συζητηθεί και παλαιότερα το θέμα) που έχουν Βαραντέρο (Ιαπωνικό), Τρανσαλπ 400-600 (Ιαπωνικα) και αρκετά ακόμα made in Japan που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.
Μεταξύ τους και εγώ όταν είχα το ΤΑ400.
Σπρέυ επαφών και θα είσαι μια χαρά μέχρι να περάσουν οι κρύες μέρες. Αργότερα αλλάζεις και την φλασιέρα αν επιδεινωθεί το φαινόμενο. Εξάλλου αν έχεις Ιταλικής συναρμολόγησης μοντέλο πάει να πει πως πέρασε περίπου μια δεκαετία. Τι περιμένες; Κάποτε όλα χαλάνε.



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #2 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 11:20:18 πμ
Βλέπω μιά επιφυλακτικότητα από τους επαείοντες για την αξιοπιστία των Ιταλικών μοντέλων. Εγώ δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από αυτό που περιγράφω εδώ, το οποίο όμως είναι εκνευριστικό έως επικίνδυνο και δείχνει ευρωπαϊκή κουλτούρα.
Όταν πιέσεις τον διακόπτη του φλας, το φλας ανάβει πάντα, αλλά το πότε θα ανάψει, εξαρτάται από την εξωτερική θερμοκρασία! Με τα τελευταία κρύα έφτασε να καθυστερεί 10~20 sec με αποτέλεσμα να είσαι χωρίς φλας στην ουσία. Μόλις ανέβηκε η θερμοκρασία, άμεση ανταπόκριση. Και ερωτώ:
1. Φταίει το μεσογειακό ταπεραμέντο, ή είμαι άδικος;
2. Φταίει η φλασιέρα η οποία μπορεί να αντικατασταθεί με κάποια πιό αξιόπιστη;
3. Φταίει άλλο εξάρτημα;
4. Να παρακολουθώ το δελτίο καιρού για να ξέρω αν θα έχω φλας;

Γιάννη πνίξε τον διακόπτη με σπρέι επαφών. Το ίδιο πρόβλημα είχα και γω πριν από 2 χρόνια αλλά μετά από ένα καλό "μπανάκι" δεν ξανάκανε κιχ. Μια μικρή μόνο καθυστέρηση στη λίμνη Πλαστήρα της τάξης των 1-2 δευτερολέπτων και μόνο στην αλλαγή από αριστερό σε δεξί.
Το νησί έχει πολύ υγρασία που ρημάζει τα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά μας  ;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 13:45:40 μμ
Εδω που τα λεμε οι Ιταλοι τοχουν το ονομα και δεν σβηνει με τιποτα.Ειδικα τα πλαστικα τους ειναι αστα να πανε, ομως οσον αφορα τα δικα τους. Δεν νομιζω οι Ιταλοι οπως και οι Ισπανοι να εχουν την συμπαραγωγη σε καποια εξαρτηματα μαλλον τα προμηθευονται ολα απο τη μαμα Honda.Τωρα αν δεν εισαι ο πρωτος ιδιοκτητης ισως ο προηγουμενος να ειχε βαλει λιγο παχυ λαδι η ακομα και σπρευ γρασσου!!!! δεν κοβει το ρημαδι το ιδιο σε ολους.Εισαι σιγουρος οτι φταιει ο διακοπτης?τον μετρησες και ειναι αυτος που αργει να ενεργοποιηθει η ειναι ηλεκτρικο το προβλημα? Το ρελε των φλας ειναι ηλεκτρονικο και δουλευει πανω σε μια σταθερα χρονου οποιαδηποτε μεταβολη της τασης τροφοδοσιας του λογω π.χ. κακης επαφης μεταβαλει αυτο το χρονο.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 13:57:23 μμ
Εδω που τα λεμε οι Ιταλοι τοχουν το ονομα και δεν σβηνει με τιποτα.Ειδικα τα πλαστικα τους ειναι αστα να πανε, ομως οσον αφορα τα δικα τους.


Μεγάλη ανακρίβεια!
Προκαλώ οποιονδήποτε με Τρανσαλπ ή Βαραντέρο 5ετίας να συγκρίνουμε πλαστικά με τα δικά μου "άστα να πάνε".
Θα έχω μαζί μου και χαρτομάντηλα...για να κλάψει ελεύθερα.
« Last Edit: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 14:19:38 μμ by Drake Ramore »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 14:31:56 μμ
Τι εννοεις με τα δικα σου πλαστικα? Εγω αναφερομουν στα πλαστικα μερη που τοποθετουν στα made in Italy αυτ/τα τους για αυτο εγραψα ''ομως οσον αφορα τα δικα τους''



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #6 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 14:41:56 μμ
Τι εννοεις με τα δικα σου πλαστικα? Εγω αναφερομουν στα πλαστικα μερη που τοποθετουν στα made in Italy αυτ/τα τους για αυτο εγραψα ''ομως οσον αφορα τα δικα τους''

Κι εγώ μιλάω για τα δικά μου made in Italy πλαστικά, στο Made in Italy συναρμολογημένο απο Ιταλούς (δεν ξέρω αν είναι και αυτοι made by Italians) μηχανάκι μου μάρκας Aprilia. ;D

Y.Γ Την λέξη αυτοκίνητο πάντως δεν την αναφέρεις πουθενά. Είχα την εντύπωση οτι μιλάμε για μοτοσυκλέτες μόνο. Πάντως ακόμη και για αυτοκίνητο είναι ανακριβές (πάλι σε σύγκριση με τα Ιαπωνικά). Εχω Φιατ, είχα Τογιότα. Το Ιαπωνικό είχε χειρότερα πλαστικά.Τα Γερμανικά και τα Γαλλικά ναι, έχουν καλύτερα πλαστικά (τα αυτοκίνητα).



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #7 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 14:50:53 μμ
Μεγάλη ανακρίβεια!
Προκαλώ οποιονδήποτε με Τρανσαλπ ή Βαραντέρο 5ετίας να συγκρίνουμε πλαστικά με τα δικά μου "άστα να πάνε".
Θα έχω μαζί μου και χαρτομάντηλα...για να κλάψει ελεύθερα.


Nα σε χτυπήσω κάτω από την ζώνη; Να φέρω το δικό μου, που είναι 18ετίας να τα συγκρίνουμε;



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #8 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 15:16:21 μμ
Φερε ότι θες.Ποτέ η Honda δεν είχε ποιοτικά πλαστικά.
...και στο δικό σου είναι και αρχαία! ;D



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Το ίδιο κάνει και το δικό μου τις τελευταίες 5-6 μέρες...
Εμένα καθυστερει λιγότερο απο 10''
Μάλλον απο το κρύο θα είναι.
Μπορεί και απο την βρόμα όμως, έχω να την πλύνω 3 μήνες... ::)
« Last Edit: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 15:46:18 μμ by BilLar »




Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
Reply #10 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 15:44:40 μμ
Το ίδιο κάνει και το δικό μου.Είναι κολλητικό?Πάντως πέρα απο την πλάκα είναι σπαστικό και επικίνδυνο.



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #11 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:00:59 μμ
Φερε ότι θες.Ποτέ η Honda δεν είχε ποιοτικά πλαστικά.
...και στο δικό σου είναι και αρχαία! ;D

Eτοίμασε επιτροπή και ανεβαίνω!! Θα την έχω και άπλυτη για να έχει ενδιαφέρον!!!



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #12 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:27:24 μμ
Eτοίμασε επιτροπή και ανεβαίνω!! Θα την έχω και άπλυτη για να έχει ενδιαφέρον!!!

Μαθε να ακούς και μην παιδιαρίζεις συνέχεια.
Αυτά που γράφω είναι απο προσωπική συμβίωση με οχήματα και των δύο εθνικοτήτων, και όχι "μου είπαν...άκουσα...όλοι γνωρίζουμε οτι".
Καλά είναι τα κολλήματα (με μάρκες), μέχρι την στιγμή που αρχίζουν να υποστηρίζουν ανακρίβειες. Απο κει πέρα δημιουργούν παρωπίδες.



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #13 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 16:50:28 μμ
Μαθε να ακούς και μην παιδιαρίζεις συνέχεια.
Αυτά που γράφω είναι απο προσωπική συμβίωση με οχήματα και των δύο εθνικοτήτων, και όχι "μου είπαν...άκουσα...όλοι γνωρίζουμε οτι".
Καλά είναι τα κολλήματα (με μάρκες), μέχρι την στιγμή που αρχίζουν να υποστηρίζουν ανακρίβειες. Απο κει πέρα δημιουργούν παρωπίδες.

Γιατί, αμφιβάλλεις ότι μηχανάκια, σαν και αυτό που είχες, είχαν ποιοτικότερο βάψιμο από μοτοσυκλέτες της τελευταίας δεκαετίας; Ανεξαρτήτου μάρκας;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Τετάρτη 03 Φεβρουάριος 2010, 18:11:12 μμ
Σας ευχαριστώ όλους :) Νόμιζα ότι η φλασιέρα είναι ιταλική, επειδή δεν την έχω δει πάντως, ήμουν επιφυλακτικός μην αδικήσω τους Ιταλούς. Ώστε από το διακόπτη είναι το πρόβλημα; :eusa_clap:
Ρε δεν είπαμε ότι ο οπαδισμός δεν ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα και στην τεχνολογία; :eusa_naughty: :eusa_naughty:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


andy

  • Guest
Reply #15 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 09:44:39 πμ
Μεγάλη ανακρίβεια!
Προκαλώ οποιονδήποτε με Τρανσαλπ ή Βαραντέρο 5ετίας να συγκρίνουμε πλαστικά με τα δικά μου "άστα να πάνε".
Θα έχω μαζί μου και χαρτομάντηλα...για να κλάψει ελεύθερα.

να φέρεις και την κόλα που κόλησες τις βίδες των βάσεων και κανα ανορθωτή για να φτάσεις στον προορισμό σου. :2hysterical:
Είναι τυχαίο ότι τα Τ/Α 650 από Ιταλία ήταν "βλαβερα".
2 APRILIA ήρθαν στην Γερμανία πέριση και τα 2 έμειναν από διαφορετικά προβλήματα. Ανακρίβια είναι αυτό;;;;;;;;
Ενας φίλος μου πήρε MOTO GUZZI BREVIA 750 και έχει κάνει πλουσιο τον ηλεκτρολόγο.
Ενα FIAT PUNTO  είχα μέχρι πέριση σύνεχεια πρόβλημα με τον ηλετρονικό εξάρτημα του ρελαντί.
Ολά αυτά είναι ανακρίβιες και τυχαία;;; Από κατι τέτοια δεν έχει καλό όνομα η Ιταλία.


Όσο για τους έλληνες μαστόρους  και για την "ελληνοποιηση"(που έγραψε πιο πάνω) να ξέρεις ότι είναι από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Βιομηχανία δεν έχουμε για να παραγουμε, ούτε ποδήλατο. Μυαλά υπαρχουν ;)
« Last Edit: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 09:46:35 πμ by Ανδρέας Ιωάννου »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #16 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 12:43:58 μμ
Δεν είναι κενή περιεχομένου η άποψη ότι η Ιταλία είναι πίσω σε ποιότητα. Πρόοδος υπάρχει βέβαια μεγάλη, αλλά ισχύει και το καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Προβλήματα ποιότητας που είχε η BMW στη σειρά 3 των αυτοκινήτων και η VW στο Golf πέρασαν στο ντούκου, ενώ αν τα ίδια προβλήματα τα είχε η FIAT θα την γονάτιζαν. Γράφω για αυτοκίνητα, γιατί δεν έχω δική μου εμπειρία για τη GS.
Πολλές φορές η ποιότητα κατασκευής στην πραγματικότητα είναι φαινόμενη ποιότητα κατασκευής και φήμη άνευ ουσίας. Τμήματα ολόκληρα των εταιρειών μελετούν την εντύπωση που κάνει ένας διακόπτης και όχι αν δουλεύει σωστά.
Μη ξεχνάτε ότι η Ευρώπη και ο κόσμος ολόκληρος γνώρισε τον τρόμο από την γερμανική τεχνολογία πριν 70 χρόνια. Ξεχνιέται εύκολα το να σε πλησιάζει το τανκ και το αντιαρματικό σου να του χαλάει μόνο τη μπογιά;
Εκτός αυτού επειδή οι νικημένοι Γερμανοί και Ιάπωνες απαγορεύονταν μετά τον πόλεμο να έχουν πολεμική τεχνολογία αναγκαστικά έριξαν τα καλύτερα μυαλά, τους καλύτερους μηχανικούς στα αυτοκίνητα και στις μοτοσυκλέτες, ανώ οι άλλοι τους καλύτερους τους είχαν για την πυρινική και πολεμική τεχνολογία με πρώτους τους αμερικάνους που δεν αξιώθηκαν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο ή μιά μοτοσυκλέτα της προκοπής μετά τον πόλεμο. Πολλές φορές ο δρόμος ήταν υποχρεωτικός για τους επιστήμονες, όπως η περίπτωση του Adonof ο οποίος ήταν τρελλαμένος με τα αυτοκίνητα, αλλά η Βουλγαρία τον ήθελε πυρινικό. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #17 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 13:14:45 μμ
να φέρεις και την κόλα που κόλησες τις βίδες των βάσεων και κανα ανορθωτή για να φτάσεις στον προορισμό σου. :2hysterical:
Είναι τυχαίο ότι τα Τ/Α 650 από Ιταλία ήταν "βλαβερα".
2 APRILIA ήρθαν στην Γερμανία πέριση και τα 2 έμειναν από διαφορετικά προβλήματα. Ανακρίβια είναι αυτό;;;;;;;;
Ενας φίλος μου πήρε MOTO GUZZI BREVIA 750 και έχει κάνει πλουσιο τον ηλεκτρολόγο.
Ενα FIAT PUNTO  είχα μέχρι πέριση σύνεχεια πρόβλημα με τον ηλετρονικό εξάρτημα του ρελαντί.
Ολά αυτά είναι ανακρίβιες και τυχαία;;; Από κατι τέτοια δεν έχει καλό όνομα η Ιταλία.


Ανακρίβεια είναι ολόκληρο το ποστ σου.
Ποιός μίλησε για ηλεκτρικά προβλήματα;
Κάνεις αντίλογο σε κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που έγραψα.
Σε όλα τα ποστ μου αναφέρομαι στα πλαστικά. Εκεί είναι και η ανακρίβεια που γράφτηκε.
Διάβασε πρώτα καλά τι λένε τα ποστ και έπειτα γράψε την άποψη σου, αλλιώς κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς εμπαθής.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #18 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 15:17:39 μμ

Σε όλα τα ποστ μου αναφέρομαι στα πλαστικά. Εκεί είναι και η ανακρίβεια που γράφτηκε.
Διάβασε πρώτα καλά τι λένε τα ποστ και έπειτα γράψε την άποψη σου, αλλιώς κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς εμπαθής.
Η ενότητα αφορά τα ηλεκτρικά και την ποιότητα κατασκευής γενικότερα.
Και είπαμε... χαλαράαααααααααααα!!!!!!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #19 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 15:53:30 μμ
 ;D έλα ρε παιδιά.
Πλαστικα...πφφ , αλλάζουν ..... σιγά.
Να μη μένεις βασικά , να μη μένεις .
Χωρις κοντέρ πας ,χωρίς φλας ,χωρις πλαστικά ,χωρις ......
Το θέμα γιά μένα είναι να πηγαίνει ,να πη-γαι-νεί......
Σπίτι .

γάμησα γω χρώματα και ρελαντιά και ........παπάρια.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Πέμπτη 04 Φεβρουάριος 2010, 18:08:14 μμ
 Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι οι Ιταλοι ειναι πρωτοι στο σχεδιασμο και τελευταιοι στην ποιοτητα.
Αποψή μου παντα δεν θελω να την επιβαλλω ,και ειδικα σε οτι κατασκευαζουν οι ιδιοι.
Και γενικα οι ευρωπαιοι ειναι αδιαφοροι στο να βελτιωσουν ορισμενα πραματα, π.χ. Δινεις 25000 ευρα για μια BMW και τρεχει λαδια ντρεπεσαι να ανοιξεις το καπω, και ο ιαπωνας φτιαχνει κινητηρα κουστουματο.
Οδηγουσα Honda Civic απο το 1985 εως το 2000 τρεις γενιες ,μηδενικες βλαβες μονο τα αναλωσιμα το 2000 εξ αιτιας του Σαρακακη πηρα μια Μαρεα 1600 full extra και πληρωσα 6.5 εκκατομυρια σε δραχμες τοτε, και απο τοτε εχω πληρωσει ενα ακομα αυτ/το σε βλαβες, εχετε δει χρωμα να φευγει με το πλησιμο? χερουλια να τριβονται σα ζαχαρη? αμμορτισερ να ξερνανε στα 10000χλμ? καθισματα να ξηλωνονται? Υαλοκαθαριστηρες να ενεργοποιουντε στις λακουβες?
Αγορασα ενα Yamaha T-50 παπι πριν 7 χρονια , μηχανημα 20ετιας ,αλλα γνησιο φτιαγμενο - συναρμολογημενο Ιαπωνια ακομα και τα νουμερα και οι ενδειξεις στο ταμπλο ειναι στα ιαπωνικα! παρατημενο 7 χρονια σε ενα χωραφι μεχρι που σαπισε το σταντ και επεσε και το καλυψαν τα χορτα, το σηκωσαμε του ριξαμε 1.5 λιτρο βενζινα και με την τριτη μανιβελια πηρε μπροστα! Εκανα το σταυρο μου. Βεβαια και οι Ιαπωνες εχουν πεσει απο τοτε που αρχισαν να φτιαχνουν εργοστασια παραγωγης εκτος Ιαπωνιας.
Εμενα δεν με ενδιαφερει αν κατι ειναι μοτο η αυτ/το  η τρακτερ , ειναι μηχανημα και πρεπει να δουλευει και δεν σημαινει οτι οι ιταλικες φινετσατες καλοφτιαγμενες μοτο θα φερουν στα ισα την προχειροτητα σε αλλους τομεις της παραγωγης.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Δευτέρα 08 Φεβρουάριος 2010, 22:12:08 μμ
Αλέξη, το τελευταίο σου post περί φλας μεταφέρθηκε (για καλύτερα και για να μην "χαθεί") στο σχετικό νήμα περί φλας:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7251.0

Καλώς ήρθες!


ΥΓ: Αλλά μόλις πρόσεξα ότι έχει ανοιχθεί και άλλο νήμα με το ίδιο θέμα "φλας":
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1342.0
Άρα πάμε πάλι για συγχώνευση! Ουφ, αυτοί οι κλώνοι!
 Thank you for keeping us busy!
« Last Edit: Δευτέρα 08 Φεβρουάριος 2010, 22:17:11 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.