Hellas Transalp Forum

Δίσκοι συμπλέκτη

George_Peristeri · 114245

Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #150 on: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 19:46:01 μμ
Γιωργο ενημερωσε με καποια στιγμη πριν παρεις τα ανταλλακτικα ποσο κοστιζουν απο τον ασημενιο μηπως ...λεω μηπως γινουν δυο τα σετ  ;)




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #151 on: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 21:38:47 μμ
Λοιπον, αν εχω "διαβασει" το μικρο-φις σωστα, τα ανταλλακτικα που χρειαζονται ειναι τα εξης (οι τιμες ειναι απο Ασημενιο Δαυιδ σε λιρες/ευρω):

22201-MCB-610    δισκοι τριβης (χρειαζονται 7)    £8.98/E11.18  (Ε13.42 με ΦΠΑ)
22202-MAE-000    δισκος τριβης Β                       £8.50/E10.58  (Ε12.70 με ΦΠΑ)
22321-MN8-000    δισκοι μεταλλικοι (χρειαζ. 7)    £4.05/E5.04    (Ε6.06 με ΦΠΑ)

22401-ML3-910    ελατηριο                                £2.11/E2.63     (Ε3.16 με ΦΠΑ)
22402-435-000    ελατηριο "τρανταγματος"         £12.50/E15.56 (Ε18.68 με ΦΠΑ)
22125-435-000    βαση ελατηριου τρανταγματος  £3.95/E4.92     (Ε5.9 με ΦΠΑ)

Το τελευταιο δεν ξερω αν χρειαζεται και δεν εχω βαλει τα ζουαν της εξατμισης. Για βαλτε καποιος αλλος τις τιμες του Σαρακακη να δουμε. Παντως ο Ασημενιος Δαυιδ δεν εχει τους δισκους ετοιμοπαραδοτους - τους παιρνει απο τη Honda - και νομιζω οτι θα βρω καλυτερες τιμες στην τοπικη Honda. Αν ενδιαφερονται και ακομη κανα δυο, θα μας κανει και μια εκπτωση τουλαχιστο 10%.



" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #152 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2012, 03:03:54 πμ
(Κανω update το παραπανω ποστ, ας σβησει το πανω καποιος μοντερατορας.)

Λοιπον, αν εχω "διαβασει" το μικρο-φις σωστα, τα ανταλλακτικα που χρειαζονται ειναι τα εξης - οι τιμες ειναι απο Ασημενιο Δαυιδ (Βρεταννια) και Μοτο Πισσαρη (Ελλαδα):

22201-MCB-610    δισκοι τριβης (χρειαζονται 7)    Ε13.42  /  E11.57
22202-MAE-000    δισκος τριβης Β                       Ε12.70  /  Ε11.57
22321-MN8-000    δισκοι μεταλλικοι (χρειαζ. 7)    Ε6.06    /  Ε4.62

22401-ML3-910    ελατηριο                                 Ε3.16   /   Ε3.06
22402-435-000    ελατηριο "τρανταγματος"          Ε18.68  /  Ε29.92
22125-435-000    βαση ελατηριου τρανταγματος   Ε5.90   /   Ε6.67

Το τελευταιο δεν ξερω αν χρειαζεται και δεν εχω βαλει τα ζουαν της εξατμισης. Απ'οτι φαινεται, τα ελατηρια που ειναι ετοιμοπαραδοτα στον Ασημενιο Δαυιδ ειναι φτηνοτερα απο τον Μοτο Πισσαρη (ο οποιος κανει εκπτωση 5% σε σχεση με Σαρακατση). Οι δισκοι τους οποιους ο Ασημενιος Δαυιδ δεν εχει ετοιμοπαραδοτους - τους παιρνει απο τη Honda - ειναι ακριβοτεροι στην Αγγλια και ειμαι σιγουρος οτι θα βρω καλυτερες τιμες στην τοπικη Honda, σιγουρα συγκρισιμες με του Πισσαρη. Αν ενδιαφερονται ακομη κανα δυο, θα παρω και μια εκπτωση 10% απο την τοπικη Honda στο Λονδινο.


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #153 on: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2012, 05:54:57 πμ
Σχετικά πρόσφατα (6-11) είχα πάει στον σαρκάκη για κάτι που ήθελα και ρώτησα και για δίσκους.
 22201-MCB-610  Δίσκος τριβή συμπλέκτη     7    6,88  Σύνολο      48,16
 22202-MAE-000  Δίσκος Β τριβή συμπλέκτη  1    9,82  Σύνολο         9,82
     Χωρίς  βέβαια ΦΠΑ και αφορούν το 650. Έκανα αντιγραφή όπως τα πήρα.
« Last Edit: Κυριακή 30 Δεκέμβριος 2012, 06:00:54 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #154 on: Τρίτη 08 Ιανουάριος 2013, 21:23:59 μμ
Σχετικά πρόσφατα (6-11) είχα πάει στον σαρκάκη για κάτι που ήθελα και ρώτησα και για δίσκους.
 22201-MCB-610  Δίσκος τριβή συμπλέκτη     7    6,88  Σύνολο      48,16
 22202-MAE-000  Δίσκος Β τριβή συμπλέκτη  1    9,82  Σύνολο         9,82
     Χωρίς  βέβαια ΦΠΑ και αφορούν το 650. Έκανα αντιγραφή όπως τα πήρα.

Οι τιμες που αναφερεις ειναι σωστες, απλα η τιμη του Πισσαρη για τους "στανταρ" δισκους τριβης ητανε απο λαθος ιδια με αυτη του δισκου Β, κατι που τωρα φαινεται ναχει διορθωθει στο σαϊτ. Οι δισκοι που αναφερεις ειναι ΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ του τι χρειαζεται να αντικατασταθει. Σε μηχανακια με πολλα χιλιομετρα (>100Κ) ειναι καλο να αντικατασταθουν και οι μεταλλικοι δισκοι οπως επισης και τα ελατηρια, δες επομενο ποστ.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #155 on: Τρίτη 08 Ιανουάριος 2013, 21:42:23 μμ
(Κανω update το παραπανω ποστ, ας σβησει το πανω καποιος μοντερατορας.)

Λοιπον, αν εχω "διαβασει" το μικρο-φις σωστα, τα ανταλλακτικα που χρειαζονται ειναι τα εξης - οι τιμες ειναι απο Ασημενιο Δαυιδ (Βρεταννια) και Μοτο Πισσαρη (Ελλαδα):

22201-MCB-610    δισκοι τριβης (χρειαζονται 7)    Ε13.42  /  E11.57
22202-MAE-000    δισκος τριβης Β                       Ε12.70  /  Ε11.57
22321-MN8-000    δισκοι μεταλλικοι (χρειαζ. 7)    Ε6.06    /  Ε4.62

22401-ML3-910    ελατηριο                                 Ε3.16   /   Ε3.06
22402-435-000    ελατηριο "τρανταγματος"          Ε18.68  /  Ε29.92
22125-435-000    βαση ελατηριου τρανταγματος   Ε5.90   /   Ε6.67

Το τελευταιο δεν ξερω αν χρειαζεται και δεν εχω βαλει τα ζουαν της εξατμισης.

Λοιπον διορθωνω ακομη μια φορα τα παραπανω καθως τωρα (νομιζω οτι) ξερω τι ακριβως χρειαζεται. Παραθετω τιμες Ασημενιου Δαυιδ (οι οποιες αλλαζουν καθημερινα σε ευρω λογω ισοτιμιας), Honda Σαρακατση και Πισσαρη online shop:

22201-MCB-610    δισκοι τριβης (χρειαζονται 7)    Ε13.26  /  E8.53   / Ε8.10
22202-MAE-000    δισκος τριβης Β                       Ε12.55  /  Ε12.18 / Ε11.57
22321-MN8-000    δισκοι μεταλλικοι (χρειαζ. 7)    Ε5.98    /  Ε4.86   / Ε4.62
22401-ML3-910    ελατηριο (χρειαζονται 4)          Ε3.12   /   Ε3.22  /  Ε3.06

Χρειαζονται οπωσδηποτε ολοι οι δισκοι τριβης δηλ. συνολικη τιμη Σαρακατση 8.53*7+12.18 = Ε71.89. Επισης καλο ειναι να αλλαχτουν και τα ελατηρια 3.22*4 = Ε12.88 και ισως και οι μεταλλικοι δισκοι 4.86*7 = Ε34.02. Δισκοι τριβης και ελατηρια κοστιζουν 71.89+12.88 = Ε84.77 και ολα μαζι κοστιζουν 84.77+34.02 = Ε118.79.

Τελικα αξιζει να αγορασει κανεις απο Ελλαδα και οχι απο Ασημενιο Δαυιδ ή Honda Αγγλιας, ρωτησα και την τελευταια και οι τιμες ειναι παραπλησιες μ'αυτες του Ασημενιου. Αν δε ειναι κανεις μελος του Club εχει εκπτωση 19%.


" the PouroDuro spirit "


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #156 on: Τρίτη 08 Ιανουάριος 2013, 21:53:29 μμ
Αν δε ειναι κανεις μελος του Club εχει εκπτωση 19%.
Οχι ευκαιρεια να γινεις μελος  ;D..αρκει να τα εχει ετοιμοπαραδοτα  :-\




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #157 on: Τετάρτη 09 Ιανουάριος 2013, 16:43:56 μμ
Οι τιμες που αναφερεις ειναι σωστες, απλα η τιμη του Πισσαρη για τους "στανταρ" δισκους τριβης ητανε απο λαθος ιδια με αυτη του δισκου Β, κατι που τωρα φαινεται ναχει διορθωθει στο σαϊτ. Οι δισκοι που αναφερεις ειναι ΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ του τι χρειαζεται να αντικατασταθει. Σε μηχανακια με πολλα χιλιομετρα (>100Κ) ειναι καλο να αντικατασταθουν και οι μεταλλικοι δισκοι οπως επισης και τα ελατηρια, δες επομενο ποστ.
Ναι σωστά. Απλά είχα πάει για κάτι άλλο άσχετο και μιά κι ήμουνα εκεί ρώτησα και τα είχα. Η ερώτηση δεν κοστίζει, αλλά παίρνεις εικόνα κι αυτό θέλησα. Μιά κι υπήρχε κουβέντα τ' ανάφερα ενδεικτικά.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #158 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 05:23:46 πμ
Εκανα την δουλεια την περασμενη βδομαδα σε επαρχιακο συνεργειο υπο την επίβλεψή μου. Αλλαξαμε τους δισκους τριβης (7+1) και τα ελατηρια (4). Οι μεταλλικοι δισκοι βρεθηκανε απολυτα επιπεδοι (τους τσεκαραμε πανω σε τζαμι και ουτε το 0.1 φιλερ δεν εμπαινε πουθενα). Ειχανε παρει λιγο χρωμα απο τους δισκους τριβης και τους τριψαμε ελαφρα με ντουκοχαρτο P180. Αλλαξαμε επισης και τα ζουαν της εξατμισης που τα ειχα παρει.

Γενικα η δουλεια δεν ειναι δυσκολη αλλα ειναι αρκετα χρονοβορα καθως πρεπει να λυθουν αρκετα πραγματα και θελει μεθοδικοτητα και προσοχη. Το μηχανακι ειχε 114Κ χμ και οι δισκοι πατιναρανε αρκετα τελευταια, οποτε θελανε σιγουρα. Να πω επισης οτι μετρησα τα ελατηρια και ητανε μεσα στα ορια που δινει η Honda (ακριβως στη μεση του σχετικου ευρους) αλλα αλλαχτηκανε καθως τα ειχα ηδη παρει - και ειναι και σχετικα φτηνα.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #159 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 15:45:09 μμ

Γενικα η δουλεια δεν ειναι δυσκολη αλλα ειναι αρκετα χρονοβορα

Άντε καλορίζικα!
Την επόμενη φορά να τους αλλάξεις μόνος.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Βιτσίλα

  • Guest
Reply #160 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2013, 21:50:13 μμ
Γενικα η δουλεια δεν ειναι δυσκολη αλλα ειναι αρκετα χρονοβορα
Μπορείς να πεις πόσο σου πήραν εργατικά;



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #161 on: Τρίτη 19 Φεβρουάριος 2013, 04:59:20 πμ
Μπορείς να πεις πόσο σου πήραν εργατικά;

Τα εργατικα ητανε 50 ευρω συν 5 ευρω ενα σπρεϋ carb cleaner που χρησιμοποιησανε για καθαρισμα των καρμπυρατερ. Τα εργατικα περιλαβανε αλλαγη δισκων/ελατηριων συμπλεκτη και βγαλσιμο/καθαρισμα/βαλσιμο καρμπυρατερ και αλλαγη των κολαρων μεταξυ καρμπυρατερ-κυλινδρων. Αλλα τους πηγα το μηχανακι "γυμνο", εχοντας βγαλει φαιρινγκ, τεποζιτο, φιλτρο/φιλτροκουτο και εχοντας αδειασει λαδι και ψυκτικο (τα οποια ξαναχρησιμοποιησα) - το μηχανακι το πηγα/πηρα "σπρωχτο". Το δε κοστος δισκων τριβης και ελατηριων ητανε 80 ευρω.

Επισης οσο το μηχανακι ητανε εκει, το deal ητανε να μ'αφησουνε να κοιταξω/ρυθμισω βαλβιδες και να αλλαξω την λαστιχενια φλαντζα του καπακιου της κεφαλης. Περιτο να πω οτι χρησιμοποιησα για πρωτη φορα ραμπα και η λεξη που τα λεει ολα ειναι απλα ..ΧΛΙΔΗ  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #162 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 02:20:13 πμ
Η ΤΑ μου στις εκκινήσεις της (φυσιολογικές και πιο απότομες) ξεκινάει μια χαρά χωρίς καθυστερήσεις ή πατιναρίσματα.
Έχω παρατηρήσει όμως πως στη πορεία, ακόμα και με 40-60-80 χλμ/ώρα, όταν γκαζώνω πολύ απότομα η μηχανή ανεβάζει πολύ τις στροφές και για 1 δευτερόλεπτο (χονδρικά, δεν το έχω χρονομετρήσει) δεν επιταχύνει αλλά πατινάρει (ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνει). Μετά το αρχικό ανέβασμα και το κενό αυτό που θεωρώ εγώ ως πατινάρισμα, αρχίζει να επιταχύνει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

Είναι δείγμα φθοράς/αλλαγής δίσκου ή είναι κάτι φυσιολογικό; Ρώτησα ένα φίλο και μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την άποψη του, πως είναι φυσιολογικό αφού του δίνω ροπή/δύναμη που αρχικά δεν "αντέχει" ο δίσκος και θα πρέπει να επιταχύνω πιο προοδευτικά και όχι τόσο απότομα.

 ??? ???


Spritmonitor.de" border="0


Offline Filippos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 57
Reply #163 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 05:46:55 πμ
Αν οδηγουσαμε χαγιαμπουσα ισως να ισχυε :P

Το κενο στη μανετα του συμπλεκτη το εχεις σωστα ρυθμισμενο?



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #164 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 07:28:01 πμ
Αν οδηγουσαμε χαγιαμπουσα ισως να ισχυε :P

Το κενο στη μανετα του συμπλεκτη το εχεις σωστα ρυθμισμενο?

Δεν έχεις άδικο, τί να σου κάνουν 50 αλογάκια  :goofy:

Η μανέτα έχει ένα τζόγο περίπου 1εκ μέχρι να αρχίσει τη συμπλεξη και άλλο τόσο για την αποσυμπλεξη.
« Last Edit: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 07:45:21 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #165 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 17:01:14 μμ
Η ΤΑ μου στις εκκινήσεις της (φυσιολογικές και πιο απότομες) ξεκινάει μια χαρά χωρίς καθυστερήσεις ή πατιναρίσματα.
Έχω παρατηρήσει όμως πως στη πορεία, ακόμα και με 40-60-80 χλμ/ώρα, όταν γκαζώνω πολύ απότομα η μηχανή ανεβάζει πολύ τις στροφές και για 1 δευτερόλεπτο (χονδρικά, δεν το έχω χρονομετρήσει) δεν επιταχύνει αλλά πατινάρει (ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση μου δίνει). Μετά το αρχικό ανέβασμα και το κενό αυτό που θεωρώ εγώ ως πατινάρισμα, αρχίζει να επιταχύνει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

Είναι δείγμα φθοράς/αλλαγής δίσκου ή είναι κάτι φυσιολογικό; Ρώτησα ένα φίλο και μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την άποψη του, πως είναι φυσιολογικό αφού του δίνω ροπή/δύναμη που αρχικά δεν "αντέχει" ο δίσκος και θα πρέπει να επιταχύνω πιο προοδευτικά και όχι τόσο απότομα.

 ??? ???

Εν μερει ειναι φυσιολογικο σε αποτομα ανοιγματα να πατιναρει οφειλεται στην φθορα των δισκων ...απο εκει και περα για αλλαγη δισκων πας οταν το πατιναρισμα ειναι πιο εντονο και σε πιο ηπια ανοιγματα του γκαζιου ...καλο θα ειναι να αποφευγεις τα αποτομα διοτι ετσι μικραινει η ζωη των δισκων .Ο τζογος της μανετας του συμπλεκτη ειναι περιπου 2 cm .ΣεΤΑ  με φυσιολογικη λειτουργια θα χρειαστεις δισκους μετα τα 100Κ.




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #166 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 17:52:13 μμ
Εν μερει ειναι φυσιολογικο σε αποτομα ανοιγματα να πατιναρει οφειλεται στην φθορα των δισκων ...απο εκει και περα για αλλαγη δισκων πας οταν το πατιναρισμα ειναι πιο εντονο και σε πιο ηπια ανοιγματα του γκαζιου ...καλο θα ειναι να αποφευγεις τα αποτομα διοτι ετσι μικραινει η ζωη των δισκων .Ο τζογος της μανετας του συμπλεκτη ειναι περιπου 2 cm .ΣεΤΑ  με φυσιολογικη λειτουργια θα χρειαστεις δισκους μετα τα 100Κ.

Eυχαριστώ πολύ. Θα το παρακολουθώ.


Spritmonitor.de" border="0


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #167 on: Πέμπτη 14 Μάρτιος 2013, 19:00:00 μμ
Τα εργατικα ητανε 50 ευρω συν 5 ευρω ενα σπρεϋ carb cleaner που χρησιμοποιησανε για καθαρισμα των καρμπυρατερ. Τα εργατικα περιλαβανε αλλαγη δισκων/ελατηριων συμπλεκτη και βγαλσιμο/καθαρισμα/βαλσιμο καρμπυρατερ και αλλαγη των κολαρων μεταξυ καρμπυρατερ-κυλινδρων. Αλλα τους πηγα το μηχανακι "γυμνο", εχοντας βγαλει φαιρινγκ, τεποζιτο, φιλτρο/φιλτροκουτο και εχοντας αδειασει λαδι και ψυκτικο (τα οποια ξαναχρησιμοποιησα) - το μηχανακι το πηγα/πηρα "σπρωχτο". Το δε κοστος δισκων τριβης και ελατηριων ητανε 80 ευρω.

Επισης οσο το μηχανακι ητανε εκει, το deal ητανε να μ'αφησουνε να κοιταξω/ρυθμισω βαλβιδες και να αλλαξω την λαστιχενια φλαντζα του καπακιου της κεφαλης. Περιτο να πω οτι χρησιμοποιησα για πρωτη φορα ραμπα και η λεξη που τα λεει ολα ειναι απλα ..ΧΛΙΔΗ  ;D

πολύ καλό το deal...
Η ράμπα είναι μεγάλη υπόθεση ! πριν λίγες μέρες που άλλαξα ζουαν στο Vara και διάφορα άλλα, την ονειρευόμουν σε κάθε γονάτισμα.
(θα την πάρω που θα πάει...)

σωστή η σκέψη για επαναχρησιμοποίηση λαδιού και υγρών. Βλέπεις και επακριβώς το αποτέλεσμα μόνο με την αλλαγή των δίσκων.

Όταν είχα αλλάξει στο ΤΑ δίσκους, οι μεταλλικοί δε χρειαζόντουσαν αλλαγή. Λίγο τρίψιμο σωστά. Ελατήρια πάντα.


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #168 on: Κυριακή 22 Δεκέμβριος 2013, 22:47:24 μμ
Καλά που υπάρχει το forum. Τον τελευταίο καιρό σε διαδρομές εθνικής, όταν ανοίγω απότομα το γκάζι, ανεβάζει στροφές και όχι χιλιόμετρα, έχει σχεδόν 70.000 και θα πήγαινα για αλλαγή δίσκων.Από ό,τι βλέπω όμως είναι ψιλοφυσιολογικό.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #169 on: Κυριακή 12 Ιανουάριος 2014, 03:25:05 πμ
Με τα χλμ που έχεις είσαι πολύ κοντά για αλλαγή κιτ συμπλέκτη (δίσκοι και ελατήρια). Η συνηθισμένη ζωή του είναι 55-60Κ χλμ.
 Δεν είναι τόσο οι δίσκοι που φθείρονται όσο τα ελατήρια που χάνουν τη δύναμή τους.
« Last Edit: Κυριακή 12 Ιανουάριος 2014, 04:01:53 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #170 on: Κυριακή 26 Ιανουάριος 2014, 22:48:51 μμ
Εκανα την δουλεια την περασμενη βδομαδα σε επαρχιακο συνεργειο υπο την επίβλεψή μου. Αλλαξαμε τους δισκους τριβης (7+1) και τα ελατηρια (4). Οι μεταλλικοι δισκοι βρεθηκανε απολυτα επιπεδοι (τους τσεκαραμε πανω σε τζαμι και ουτε το 0.1 φιλερ δεν εμπαινε πουθενα). Ειχανε παρει λιγο χρωμα απο τους δισκους τριβης και τους τριψαμε ελαφρα με ντουκοχαρτο P180. Αλλαξαμε επισης και τα ζουαν της εξατμισης που τα ειχα παρει.

Επανερχομαι στο θεμα με κανα δυο φωτο που ειχα βγαλει. Στην πρωτη φαινεται η καμπανα του συμπλεκτη αφου εχουν βγει οι δισκοι για να αλλαχτουν. Στην δευτερη φαινεται ο ενας απο τους μεταλλικους δισκους πανω στο ΤΑ650 manual του συνεργειου. Δεστε τον χρωματισμο που ανεφερα απο τους δισκους τριβης ο οποιος εφυγε με λιγο τριψιμο με ντουκοχαρτο P180 οπως ειπα.






" the PouroDuro spirit "


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #171 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2014, 05:27:11 πμ
Η καμπάνα ήταν σε καλή κατάσταση? Την δοκίμασες για τζόγους?
Τελευταία φορά που άλλαξα δίσκους, άλλαξα και καμπάνα γιατί έπαιζε αρκετά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #172 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 18:20:03 μμ
Η καμπάνα ήταν σε καλή κατάσταση? Την δοκίμασες για τζόγους?
Τελευταία φορά που άλλαξα δίσκους, άλλαξα και καμπάνα γιατί έπαιζε αρκετά.

Η καμπανα κανει θορυβο οταν τραβαω τον συμπλεκτη ο οποιος εχει αυξηθει με τα χρονια/χμ, και μαλλον σημαινει οτι εχει τζογους, αλλα δε σκεφτηκα καν να την ελεγξω και πιθανα αλλαξω. Στην επομενη αλλαγη δισκων γυρω στα 200Κ χμ  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #173 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2024, 18:28:42 μμ
Ανακινω αυτο το νημα καθως εψαχνα τους κωδικους των ανταλλακτικων συμπλεκτη μιας και το Αγγλικο XLV650 εφτασε τα 84000χμ, με τη μεγιστη πλειοψηφια αυτων σε commuting, και ψυλιαζομαι οτι σε καποια φαση θ'αρχισει να πατιναρει - μαλιστα νομιζω οτι πολυ κρατησανε οι δισκοι με τοσα χμ στην πολη.

Να αναφερω οτι στο Ελληνικο XLV650 ειχα ξαναλλαξει δισκους συμπλεκτη στα 176Κ χμ, δηλ 62Κ χμ μετα την πρωτη αλλαγη στα 114Κ - το μηχανακι εχει τωρα 190Κ χμ. Οι λογοι για την πιο αλλαγη σε πιο συντομο διαστημα ειναι δυο: Α. πολλα απο τα πρωτα 100Κ χμ ητανε ταξιδιωτικα ενω παρα πολλα μετα τα 100Κ "εντουραδικα", και B. την πρωτη φορα στα 114Κ χμ δεν αλλαξα τα μεταλλικα δισκακια, απλα τα ειχαμε τριψει λιγο με ντουκοχαρτο P180. Τη δευτερη φορα στα 176Κ χμ αλλαξαμε και τους μεταλλικους δισκους. Πληροφοριακα, η καμπανα του συμπλεκτη στα 190Κ χμ ειναι μια χαρα, δηλ δεν ακουγεται πολυ.

Γενικα αν καποιος ειναι να κρατησει το μηχανακι δεν αξιζει να μην αλλαξει ΚΑΙ τους μεταλλικους δισκους οταν αλλαζει τους δισκους τριβης και τα ελατηρια.
« Last Edit: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2024, 19:00:43 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #174 on: Τρίτη 23 Απρίλιος 2024, 00:09:38 πμ

Γενικα αν καποιος ειναι να κρατησει το μηχανακι δεν αξιζει να μην αλλαξει ΚΑΙ τους μεταλλικους δισκους οταν αλλαζει τους δισκους τριβης και τα ελατηρια.


Και όχι μόνον, καλό να αλλαχθούν και τα ελατήρια , αν δεν κάνω λάθος είναι 4  :eusa_shhh: