Hellas Transalp Forum

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ

Mike01 · 36

Offline Mike01

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
on: Τρίτη 23 Ιούνιος 2026, 16:23:52 μμ
Καλημέρα.Εχω διαβασει ολα τα θέματα σχετικα με συντονισμό εδω μεσα αλλα σχεδον ολα μεινανε χωρις να αναφερθεί η λυση του προβλήματος.εκτος απο ενα που ελεγε το παλικάρι οτι ηταν οι βιδες των πλαστικών μερων.
Ξαναρωταω λοιπον σε οποιον το έχει συναντήσει και εχει βρει τη λυση να το γράψει αν θελει γιατί σκέφτομαι τη καμπανα του συμπλέκτη.και επειδη ειναι λιγο μπελαλίδικη δουλειά πριν ασχοληθώ μπας κ υπαρχει κατι αλλο που δε πηγε ο νους μου