Hellas Transalp Forum

Recent Posts

1
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by ΓIANNHΣ on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 22:35:29 μμ »
Εκκρεμεί η φωτογραφία για να εκδοθεί η νέα ταυτότητα. Αν μπορείς στείλε μας, και θα την εκδώσουμε άμεσα
Είχα ανανεώσει πριν την 1/3 .
Η ανακοίνωση για τις ψηφιακές ταυτότητες λέει για ανανεώσεις μετά απ' αυτή την ημερομηνία

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

2
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by Καψιώτης.... on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 21:19:17 μμ »
Η ταυτότητα σου έχει αποσταλεί στο fb από τον Αλέξανδρο στις 14/7. Πλέον η ταυτότητες είναι ΜΟΝΟ ψηφιακές, οπότε να ελέγχετε τα μέσα επικοινωνίας που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που δεν την βρεις, επικοινώνησε μαζί μου για να την ξαναστείλω.
Ξύπνησα !!! Οκ !!! Την πήρα ...
3
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by Panagiotis Souvleros on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 20:09:10 μμ »
Όπως είπε και ο Κώστας..

Σε περίπτωση που δεν λάβετε την ταυτότητα μέσα σε λίγες μέρες από την αίτηση σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
4
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by Panagiotis Souvleros on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 20:02:32 μμ »
Εγώ είχα ανανεώσει από τέλη Φλεβάρη και ακόμα τίποτα

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εκκρεμεί η φωτογραφία για να εκδοθεί η νέα ταυτότητα. Αν μπορείς στείλε μας, και θα την εκδώσουμε άμεσα
5
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by Panagiotis Souvleros on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 20:00:24 μμ »
Με την ευκαιρία, η δική μου τί κάνει;   Είναι από 15-07-2021;
Η ταυτότητα σου έχει αποσταλεί στο fb από τον Αλέξανδρο στις 14/7. Πλέον οι ταυτότητες είναι ΜΟΝΟ ψηφιακές, οπότε να ελέγχετε τα μέσα επικοινωνίας που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που δεν την βρεις, επικοινώνησε μαζί μου για να την ξαναστείλω.
6
Μηχανολογικά / Απ: Τίμιο και σωστό συνεργειο (Θεσσαλονίκη)
« Last post by Stoneman on Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2021, 14:03:13 μμ »
Απο πληροφοριες στο ιντερνετ και σκορπια μανουαλ ειναι 2.5 στροφες, απλα απ'οσο ξερω σε ολες τις μηχανες οι ρυθμισεις πρεπει να ειναι ιδιες και στα 4 καρμπυρατερ και οχι διαφορετικες;

Για να ρυθμίσεις καρμπς πρέπει να εχεις σωστες βαλβίδες, αυτο ζηταει η Χοντα τουλάχιστον. Ακομα κ συγχρονισμο να κάνεις στα καρμπς χρειάζεται.
οι ρυθμισεις είναι διαφορετικές, εσύ απλά βαζεις τις 2.5 που ζητάει κ προχωρας βιδωνοντας η ξεβιδώνοντας .

Λεπον, αν κ τα εχω γραψει πολλές φορες αλλη μια δεν πράζ'
 
Πρώτα με κρύο κινητήρα βιδώνουμε μέχρι μέσα ίσα που να πατήσει η βίδα, κ ταυτόχρονα μετράμε πόσες στροφές πήρε η κάθε μία . Φυσικά κ για τις δύο βίδες.

ΤΙΠ: Το αποτέλεσμα το σημειώνουμε ωστε αν κάτι τελικά δεν πάει καλά, η δεν μας αρέσει η λειτουργία του κινητήρα να μπορούμε να το επαναφέρουμε στις αρχικές ρυθμίσεις.

Μετά φέρνουμε τις βίδες κ τις δύο στις 3 στροφές έξω που είναι η αρχική ρύθμιση.

Στη συνέχεια ζασταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να πάρει μια φορά το βεντιλατερ.

Αρχίζουμε την ρύθμιση πρώτα απο την μια βίδα , βιδώνουμε κ μετράμε στις πόσες στροφές θα δουμε να μειώνεται το ρελαντί (απο φτωχό μίγμα)
Σημειώνουμε αυτην την θέση .
Μετα ξεβιδώνουμε μεχρι να αρχίσει να πέφτει το ρελαντί απο πλούσιο μίγμα κ τις σημειώνουμε κ αυτές.
Αν πχ είμαστε στις 3 κ βιδωσαμε 2 μέσα κ μετα απο 2 μέσα ξεβιδώσαμε 5 έξω τότε η σωστη ρυθμιση είναι στο μέσον των στροφών, δλδ αφου ξεβιδωσαμε 5 το μισό είναι 2.5 αρα πάμε στις 2+2,5=4,5.

Αφηνουμε τον ενα κυλινδρο εκεί λοιπόν κ μετά ελέγχουμε αν εχει αλλάξει το ρελαντί , το διορθώνουμε με την μαυρη πλαστική βιδα στις 1200στρ/λ κ επαναλαμβανουμε την διαδικασία για τον άλλο κυλινδρο.

Εάν κατα το ξεβίδωμα ξεβιδώσουμε πολύ τις βίδες κ δεν πέφτει το ρελαντί αυτό σημαίνει οτι πρέπει να αλλαχτεί το ζιγκλέρ του μίγματος με ενα μεγαλύτερο, αφου το εργοστασιακό δεν επαρκεί, λόγω φθορας του κινητήρα.

Αυτά.

Δες κ εδώ:   http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html



Βεβαια φοραει φιλτρο αερα και ελευθερας τελικο.  μου ανοιξε και μια τρυπα στην εξατμιση να βαλει ενα μηχανημα να που μετραει μαλλον καυσαερια και ειχε πει οτι ειναι στεγνο στα χαμηλα.

Και το αφησε ετσι?


Το προβλημα μου ειναι μεχρι της 3000 σαλ, το μηχανακι ομως εχει κοφτες 16.000 και ρελαντι 1400 οποτε ισως να ειμαι στην βιδα ακομα.

Μάλλον ναι

Η φαση ειναι οτι τον πληρωσα και για ρυθμιση βαλβιδων (ειναι με καπελωτα) και ειπε οτι την εκανε, αλλα μου ειπε οτι την εκανε 2 φορες γιατι την πρωτη φορα μετα απο λιγο ξερυθμιστηκε μονο του?!?!

Και πως είσαι σιγουρος οτι τα εκανε σωστα?


Το μηχανακι το ειχα παρει παρατημενο με σκουριασμενο τεποζιτο, απο μονος καθαριζα καρμπυρατερ και τεποζιτο εστρωνε για 10 λεπτα και ξανα τα ιδια.
Τελικα το πηγα σε επαγγελματια και το καθαρισε το τεποζιτο μετα απο τον μαστορα που αναφερω. Δοκιμασα να ξανα καθαρισω τα καρμπς μονος μου αρκετες φορες αλλα πλεον δεν φτιαχνει ουτε για αυτο το 10λεπτο και στον ιδιο δεν ψηνομαι να το παω να ξαναπληρωνω αδικα..

Να το πάς σε ενα σωστο συνεργειο να δείς   βαλβίδες

https://www.youtube.com/watch?v=xgmKoS4nhSk&feature=youtu.be
Οριστε και ενα βιντεο, ισως δινω λιγο παραπανω γκαζι επιτηδες για να δειξω τι κανει, σε δικαβαλο ειμαι πολυ δυσκολα.
[/quote]

Δεν καταλαβα κ πολλά , ισως να είναι πολύστροφο το μηχανακι κ χαμηλά δεν ακούει, αλλά αυτο το ξερεις εσύ τι είχες και τι εχεις.
7
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by ΓIANNHΣ on Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2021, 10:08:13 πμ »
Εγώ είχα ανανεώσει από τέλη Φλεβάρη και ακόμα τίποτα

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

8
Ανακοινώσεις ΔΣ / Απ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
« Last post by Καψιώτης.... on Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 19:15:55 μμ »
Με την ευκαιρία, η δική μου τί κάνει;   Είναι από 15-07-2021;
9
Μηχανολογικά / Απ: Τίμιο και σωστό συνεργειο (Θεσσαλονίκη)
« Last post by ExTaCy1337 on Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 14:39:54 μμ »
Και δεν είσαι ο μόνος .

Δεν το ξέρω το μηχανάκι σου, αλλά πρώτον έχεις το μάνιουαλ ωστε να ξέρεις ποιά είναι η αρχική ρύθμιση στην βίδα του μίγματος?
Επειδή η βίδα του μίγματος επηρεάζει το μίγμα μεχρι τις 2-2500στρ/λ, μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες.
Και δεύτερον απο βαλβίδες πώς είναι? Γιατι αν οι βαλβίδες είναι ανοικτες χαμηλά είναι ψόφιο κ δίνει μόνο ψηλά, ενώ αν είναι σφικτες είναι το ανάποδο, τουλάχιστον ετσι αντιδρούσε το δικό μου 650 του '01.

Απο πληροφοριες στο ιντερνετ και σκορπια μανουαλ ειναι 2.5 στροφες, απλα απ'οσο ξερω σε ολες τις μηχανες οι ρυθμισεις πρεπει να ειναι ιδιες και στα 4 καρμπυρατερ και οχι διαφορετικες;
Βεβαια φοραει φιλτρο αερα και ελευθερας τελικο.  μου ανοιξε και μια τρυπα στην εξατμιση να βαλει ενα μηχανημα να που μετραει μαλλον καυσαερια και ειχε πει οτι ειναι στεγνο στα χαμηλα.

Το προβλημα μου ειναι μεχρι της 3000 σαλ, το μηχανακι ομως εχει κοφτες 16.000 και ρελαντι 1400 οποτε ισως να ειμαι στην βιδα ακομα.

Η φαση ειναι οτι τον πληρωσα και για ρυθμιση βαλβιδων (ειναι με καπελωτα) και ειπε οτι την εκανε, αλλα μου ειπε οτι την εκανε 2 φορες γιατι την πρωτη φορα μετα απο λιγο ξερυθμιστηκε μονο του?!?!

Το μηχανακι το ειχα παρει παρατημενο με σκουριασμενο τεποζιτο, απο μονος καθαριζα καρμπυρατερ και τεποζιτο εστρωνε για 10 λεπτα και ξανα τα ιδια.
Τελικα το πηγα σε επαγγελματια και το καθαρισε το τεποζιτο μετα απο τον μαστορα που αναφερω. Δοκιμασα να ξανα καθαρισω τα καρμπς μονος μου αρκετες φορες αλλα πλεον δεν φτιαχνει ουτε για αυτο το 10λεπτο και στον ιδιο δεν ψηνομαι να το παω να ξαναπληρωνω αδικα..

https://www.youtube.com/watch?v=xgmKoS4nhSk&feature=youtu.be
Οριστε και ενα βιντεο, ισως δινω λιγο παραπανω γκαζι επιτηδες για να δειξω τι κανει, σε δικαβαλο ειμαι πολυ δυσκολα.
10
Μηχανολογικά / Απ: Τίμιο και σωστό συνεργειο (Θεσσαλονίκη)
« Last post by Stoneman on Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2021, 09:09:35 πμ »
Ψαχνω εναν καλλιτεχνη μηχανικο που να μην σφαζει και να ειναι τιμιος.

Και δεν είσαι ο μόνος .

Δεν εχω το ιδιο μωρο με εσας, αλλα εχω ενα Hornet 250 4κυλινδρο με CV καρμπυρατερ υποπιεσης οπως εσεις.
Εχω ενα θεμα στα χαμηλα δεν τραβαει με τιποτα, το πηγα σε εναν μηχανικο μου το εφτιαξε για μιση ωρα και μετα αρχισε παλι τα ιδια, μετα με τρακαραν και το παρατησα. Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι με προλογιασε οτι του εβγαλε την πιστη και οτι αλλαξε ζιγκλερια, ενω ητανε μεσα τα ιδια ακριβως ζιγκλερ και οι ρυθμισεις στην βιδα βενζινης ηταν 2&3/4 - 3&1/4 - 2&3/4 2 μιση βολτες, οτι να'ναι;

Δεν το ξέρω το μηχανάκι σου, αλλά πρώτον έχεις το μάνιουαλ ωστε να ξέρεις ποιά είναι η αρχική ρύθμιση στην βίδα του μίγματος?
Επειδή η βίδα του μίγματος επηρεάζει το μίγμα μεχρι τις 2-2500στρ/λ, μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες.
Και δεύτερον απο βαλβίδες πώς είναι? Γιατι αν οι βαλβίδες είναι ανοικτες χαμηλά είναι ψόφιο κ δίνει μόνο ψηλά, ενώ αν είναι σφικτες είναι το ανάποδο, τουλάχιστον ετσι αντιδρούσε το δικό μου 650 του '01.