Hellas Transalp Forum

Led λάμπες πορείας

cookos · 26623

Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
on: Παρασκευή 15 Απρίλιος 2016, 01:49:28 πμ
Καλημέρα!

Ψάχνω να αναβαθμίσω όσο πιο σωστά γίνεται τα φώτα της γριάς (600). Η αλήθεια είναι πως θεωρώ το φωτισμό που παρέχει με μια "κοινή" λάμπα αρκετά ελλειπή, για αυτό σκεφτόμουν τις εξής δύο λύσεις: η μία έχει αναφερθει και σε άλλο νήμα και αφορά προβολάκια. Η άλλη λύση που σκέφτομαι είναι η τελευταία "μόδα", οι λάμπες led για μεσαία/μεγάλη σκάλα σε Η4 πάντα, όχι καμία πατέντα. Η ιδέα μου έχει καρφωθεί εδώ και περίπου μία εβδομάδα όταν είδα φίλου Super Tenere που είχε εγκαταστήσει αυτές. Είναι πραγματικά πολύ δυνατές - και με το διπλό φανάρι της Tenere η νύχτα έγινε μέρα! :eyrcrazzy:
Πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις, γιατί ο μή επαρκής φωτισμός της μαμάς με έχει προβληματίσει από την αρχή..
Μεγάλο μειονέκτημα κατ'εμέ για τις συγκεκριμένες του φίλου είναι που δεν έχουν και από κάτω led και χάνει φωτισμό το μισό φανάρι. Και το θέμα της αντοχής, πόσο αντέχουν;  ???

Παρ'όλα αυτά με εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους, έστω και..μισές! Οπότε αν είναι ..ολόκληρες (όπως πχ αυτές) θα έχουν αν όχι εξαιρετικό, τουλαχιστον καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που έχω τώρα????

Τί γνώμη έχετε για τέτοιου τύπου λάμπες; Αξίζει να δοκιμάσω; Έχει κανείς τοποθετήσει να μας πει εντυπώσεις;
« Last Edit: Παρασκευή 15 Απρίλιος 2016, 01:55:14 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9900
Reply #1 on: Παρασκευή 15 Απρίλιος 2016, 08:37:44 πμ
Η πρώτη δε μπορώ να πιστέψω ότι θα κάνει σωστή δουλειά. Το κάτοπτρο του ΤΑ χρειάζεται εκπομπή φωτός από τη λάμπα τουλάχιστον κατά 180 μοίρες.

Η δεύτερη φαίνεται καλύτερη αλλά δε ξέρω αν επαρκούν οι ψήκτρες που έχει. Τα LED "πονάνε" από την θερμοκρασία που αναπτύσσουν στην πλακέτα τους. Γι αυτό στην πρώτη βλέπεις μεγάλη αλουμινένια ψήκτρα.

Άρα η δεύτερη ή δε θα είναι πολύ δυνατή (ίσως όμως να είναι πιο δυνατή από αυτή που έχεις τώρα) ή θα καίγεται γρήγορα. Αν δεν τη δοκιμάσεις δε θα το μάθεις ποτέ :D

Εγγύηση δίνει ο κατασκευαστής;


Παύλος Καρούμπης


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Παρασκευή 15 Απρίλιος 2016, 09:59:11 πμ
(όπως πχ αυτές)

Από περιγραφές άλλων γιατί δεν έχω δική μου γνώμη.
Από τις παραπάνω μακρυά, δεν φέγγουν. Βέβαια είναι και σχεδόν τσάμπα, οπότε μικρό το κακό. Καλές είναι (λένε όσοι τις έχουν δοκιμάσει) αυτές που έχουν ψύκτρες και ανεμιστήρα έξω από το φανάρι σαν αυτές:

http://www.ebay.com/itm/371500024276?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Απόφυγε και εδώ τις φτηνότερες, υπολόγισε αν χωράνε γιατί προεξέχουν αρκετά πίσω από το φανάρι και περίμενε να μπει και ο Στόουνμαν να μας πει πώς λέγονται, γιατί με τα αυτές και αυτές θα γίνει κανένα μπέρδεμα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #3 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 16:28:53 μμ
Μετά από προτροπή φίλου που την έχει στη δική του μηχανή, τελικά το αποφάσισα να δοκιμάσω. Σήμερα παρέλαβα τη λάμπα με όλα τα εξαρτήματα της.


Ανυπομονώ να την εγκαταστήσω και όταν το κάνω σίγουρα θα ανεβάσω φωτογραφία πριν/μετά και θα γράψω και εντυπώσεις.
Το μόνο που με απασχολεί γιατί δεν υπάρχει γενικότερα ιστορικό σε βάθος χρόνου με αυτού του τύπου λάμπες, είναι η αντοχή τους, άσχετα με τις χιλάδες ώρες που "εγγυάται"ο κατασκευαστής πως θα αντέξει.
(Βέβαια και στο πίσω φώς led εχω βάλει και εδώ και σχεδόν 3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.)
Δεν παραβλέπω πως είναι μια Noname λάμπα, οπότε καλού κακού θα έχω μαζί μου και μία ᾱπλή-ανταλλακτική μήπως γίνει το κακό σε κάποια βραδινή διαδρομή, αφού δεν υπάρχει εναλλακτικός φωτισμός.
« Last Edit: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 16:31:19 μμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #4 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 16:33:07 μμ
Αναρωτιεμαι πως φτιάχνει δεσμη αυτή η λάμπα με τον καθρεφτη του τρανσαλπ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9900
Reply #5 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 17:25:10 μμ
Δεν παραβλέπω πως είναι μια Noname λάμπα, οπότε καλού κακού θα έχω μαζί μου και μία ᾱπλή-ανταλλακτική μήπως γίνει το κακό σε κάποια βραδινή διαδρομή, αφού δεν υπάρχει εναλλακτικός φωτισμός.

Δε θα σε "αφήσει" βράδυ, μια ζεστή ημέρα θα στο κάνει. :-X


Παύλος Καρούμπης


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #6 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 18:53:06 μμ
Αναρωτιεμαι πως φτιάχνει δεσμη αυτή η λάμπα με τον καθρεφτη του τρανσαλπ

Είναι 360ο η δέσμη οπότε φαντάζομαι όπως οι απλές ; ???

Δε θα σε "αφήσει" βράδυ, μια ζεστή ημέρα θα στο κάνει. :-X

Φάε τη γλώσα σου :D Με τα 40αρια που έχουμε, καιρός γαρ εγγυς να το δούμε..
Πάντως η λαμπίτσα Β στη μπαγκαζιέρα.. :P


Spritmonitor.de" border="0


Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #7 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2016, 20:42:04 μμ
Αναμενουμε εντυπωσεις, θελω να αλλαξω και εγω τις δικες μου  :eusa_whistle:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 16:17:59 μμ
Οι λάμπες Η4 έχουν ενα νήμα διασταύρωσης με ανακλαστήρα που στελνει την δεσμη στο πάνω μισό του κατόπτρου κ ετσι η δεσμη ''χτυπάει'' χαμηλά.
Για την πορεία εχει νήμα που πλέον στέλνει την δεσμη φωτός σε όλο το κάτοπτρο του φαναριου.

Οι λάμπες led εχουν λοιπόν ενα led απο επάνω για χαμηλή/διασταύρωσης σκάλα, και ενα led απο κάτω  που σε θέση πορείας ανάβει μαζί με το επάνω, αν εχουν περισσότερα led απλά αναβουν τα πάνω η όλα μαζί.

Το θέμα εδώ δεν είναι οι λάμπες, το να καούν μικρό το κακό,  ο ανορθωτής είναι το πρόβλημα που λόγω λειτουργικού σχεδιασμού όσο λιγότερο φορτίο του ζητάμε τόσο περισσότερο φορτίο καταναλώνει επάνω του κ σύντομα θα μας αφήσει χρόνους.

Είναι πολύ απλό, τα πηνία παραγουν μια Α ισχύ σε W, αυτή η ισχύς πάει στον ανορθωτή κ απο εκεί στις καταναλώσεις, οσο μειώνουμε τις καταναλώσεις η επιπλέον παραγόμενη ισχύς θα πρέπει να καταναλωθεί απο τον ανορθωτή κ μάλιστα σε μορφή θερμοκρασίας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Πχ αν η λάμπα led καταναλώνει 15W και η κλασική λάμπα 55W , θα έχουμε 40W σε θερμότητα να καταναλώνονται πάνω στον ανορθωτή κάνοντάς του την ζωή δυσκολότερη.
« Last Edit: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 16:19:37 μμ by Stoneman »



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #9 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 17:18:30 μμ
Είναι πολύ απλό, τα πηνία παραγουν μια Α ισχύ σε W, αυτή η ισχύς πάει στον ανορθωτή κ απο εκεί στις καταναλώσεις, οσο μειώνουμε τις καταναλώσεις η επιπλέον παραγόμενη ισχύς θα πρέπει να καταναλωθεί απο τον ανορθωτή κ μάλιστα σε μορφή θερμοκρασίας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Πχ αν η λάμπα led καταναλώνει 15W και η κλασική λάμπα 55W , θα έχουμε 40W σε θερμότητα να καταναλώνονται πάνω στον ανορθωτή κάνοντάς του την ζωή δυσκολότερη.

Άρα μία προσθήκη αντίστασης να βοηθούσε σε αυτό;

Ερώτηση άσχετου: Ο ανορθωτής από τα λίγα που ξέρω μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα από τη γεννήτρια σε συνεχές και μετά το στελνει στην μπαταρία από όπου τροφοδοτούνται φώτα κλπ.
Οπότε τί γίνεται με τον ανορθωτή όταν έχουμε κλειστά τα φώτα; Εκεί δεν υπερθερμαίνεται αφού δε στέλνει πουθενά το "εξτρα" ρεύμα που λες προς κατανάλωση;( π.χ. φώτα)
« Last Edit: Τρίτη 05 Ιούλιος 2016, 17:23:10 μμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2016, 15:02:18 μμ
Ο ανορθωτής από τα λίγα που ξέρω μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα από τη γεννήτρια σε συνεχές και μετά ...

Σωστά ο ανορθωτής κάνει ανόρθωση, αλλά κάνει και αυτό που λέει ο Στόουνμαν. Αλλά πώς το κάνει Νικόλαε; Κόβει ισχύ - βατ ανάλογα με τι περισεύει από τις καταναλώσεις, ή κόβει τάση - βολτ στα όσα βολτ είναι σχεδιασμένος και εννοείται αφού η ένταση - αμπέρ είναι ίδια θα κόβει και ισχύ. Βατ = Βολτ * Αμπέρ.

Οπότε τί γίνεται με τον ανορθωτή όταν έχουμε κλειστά τα φώτα;

Κατά Στόουνμαν με σβηστά φώτα, δουλεύει πολύ ο ανορθωτής.
Με λεντ αναμένα δουλεύει αρκετά.
Με πυρακτώσεως αναμένα δουλεύει λιγότερο.
Οπότε Νίκο να βάλω μια κατοστάρα λάμπα ( το κάτροπτο και το γυαλί των παλιών 600αριών αντέχει λένε οι παλιοί ) να ξεκουράσω τον ανορθωτή για τα καλά;
Και εγώ με το 600άρι συνήθως κυκλοφορώ με σβηστά φώτα την ημέρα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Παρασκευή 08 Ιούλιος 2016, 15:44:42 μμ
Άρα μία προσθήκη αντίστασης να βοηθούσε σε αυτό;

Αντίσταση 50Watts? λέω τωρα στο περίπου αφου είναι σχεδόν αδύνατον να το υπολογίσεις.

Οπότε τί γίνεται με τον ανορθωτή όταν έχουμε κλειστά τα φώτα; Εκεί δεν υπερθερμαίνεται αφού δε στέλνει πουθενά το "εξτρα" ρεύμα που λες προς κατανάλωση;( π.χ. φώτα)

Γι αυτό δεν σβήνουμε τα φώτα ....  :goofy:

Αλλά πώς το κάνει Νικόλαε; Κόβει ισχύ - βατ ανάλογα με τι περισεύει από τις καταναλώσεις, ή κόβει τάση - βολτ στα όσα βολτ είναι σχεδιασμένος και εννοείται αφού η ένταση - αμπέρ είναι ίδια θα κόβει και ισχύ. Βατ = Βολτ * Αμπέρ.

(Πρώτον σας βρίσκω αδιάβαστους  :2hysterical:,    σχετικό νήμα εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22215.0 , αν δεν παινέψεις το σπί σου λένε ..... )

Εξηγώ:
Τα πηνία παράγουν τριφασική εναλλασόμενη τάση, αυτός είναι κ ο λόγος που το τμήμα του ανορθωτή που μετατρέπει το εναλλασόμενο σε συνεχές έχει 6 διόδους ανόρθωσης.
Το παραγόμενο συνεχές δεν ακριβώς συνεχές αλλά παλμικό συνεχές αφου στερείται εξομάλυνσης , αλλά γίνεται σενεχές επειδή η μπαταρία στην οποία καταλήγει λειτουργεί σαν ενας τεράστιος πυκνωτής εξομάλυνσης.

Στο παρακάτω σχέδιο:



Οπως εξηγεί και απο κάτω, το Νο1 είναι τα πηνία μας, τα πανάκριβα πηνιάκια μας. ;D
Η έξοδος απο τα πηνία πάει στις διόδους ανόρθωσης , είναι μια κλασική ανόρθωση τριφασικου σε αστέρα.
Η έξοδος των τριών διόδων απο την πάνω μεριά συνδέεται με το (+) της μπαταρίας μας μέσω της γενικής ασφάλειας που βρίσκεται στο ρελέ της μιζας κ είναι το Νο4.
Οι τρείς δίοδοι απο την κάτω μεριά δίνουν το (-) στην μπαταρία μας.

Αν όμως προσέξετε , οι τρείς εξοδοι των πηνίων συνδέονται ΚΑΙ με τα τρία θυρίστορ που βρίσκονται στο μέσον του σχεδίου.
Αυτά τα θυρίστορ ισχύος φυσικά , παίρνουν εντολές απο το μικρό κουτάκι στα δεξιά που είναι ας πούμε χοντρικά ο ελεγκτής τάσης, αυτός ''θυμάται'' μια τάση εξόδου κ επεμβαίνει κάθε φορά που ο ανορθβτής πάει να την ξεπεράσει. Στην ουσία είναι ενας συγκριτής τάσης.
Δλδ οταν η τάση πάει να ξεπεράσει τα 14.5V επεμβαίνουν τα ατιμα τα θυρίστορ που ανοίγουν κ ουσιαστικά για κάποιο χρονικό διάστημα ''βραχυκυκλώνουν'' την εξοδο των πηνίων κάνοντας την ζωή τους δυσκολότερη κ αναγκάζοντάς τα να ψύχονται στο καυτό λάδι του κινητήρα μας , αλλά  τι να κάνουμε ? ετσι επιτυγχάνουν μια πτώση της τάσης κ διατήρησή της εντός ορίων.

Αυτή είναι η λειτουργία του απηρχαιωμένου σε σχεδίαση ανορθωτή μας.

Τωρα, έχουμε δύο φαινόμενα, αν το φορτίο είναι μεγάλο τότε τα θυρίστορ δεν επεμβαίνουν αφού η τάση παραμένει εντός ορίων επειδή το φορτίο ''γονατίζει'' τα πηνία.
και δεύτερον , αν το φορτίο είναι μικρό επεμβαίνουν τα θυρίστορ και το επιπλέον φορτίο καταναλώνεται σε αυτά υπο μορφή θερμότητας.

Τωρα πιστεύω να καταλάβατε τι συμβαίνει οπότε διαλέγετε κ παίρνετε  :2hysterical:

Υπάρχουν όμως κ σύγχρονοι ανορθωτές, οι ''σειριακοί'' με τ' όνομα κ μια Ελληνική εταιρεία κατασκευής τους http://www.sxelectronics.gr/el/p2.html   .
Οι μοδέρνοι αυτοί ανορθωτές λειτουργούν διαφορετικά , δλδ αντί τα θυρίστορ να βραχυκυκλώνουν τα πηνία απλά συνδέουν η αποσυνδέουν ενα φορτίο κ ετσι διατηρουν την τάση εντός ορίων.


Κατά Στόουνμαν με σβηστά φώτα, δουλεύει πολύ ο ανορθωτής.

Ναι, ετσι λέω, ισως οχι πολύ με την έννοια του υπερβολικου αλλά σίγουρα παραπάνω.
Τωρα θα μου πείς παραπάνω απο τι? Ο κατασκευαστής δεν το έχει προβλέψει? , πιστεύω πως ναι, κ γιατί έβαλε τον διακόπτη? εγώ λέω τον έβαλε για να μιζαρεις χωρίς φωτα κ να τα ανάβεις αμμέσως μετά, αλλά απο την άλλη κ αυτοί που φτιάχνουν ανορθωτές κ τους πουλάει ο Σαρακάκης 185 ευρώ κλέφτες θα γινουν?

Με λεντ αναμένα δουλεύει αρκετά.

Δουλεύει αρκετά, ζεσταίνεται περισσότερο θα ηταν η σωστή φράση.

Με πυρακτώσεως αναμένα δουλεύει λιγότερο.

Σωστά, γιατι για αυτά φτιάχτηκε.

Οπότε Νίκο να βάλω μια κατοστάρα λάμπα ( το κάτροπτο και το γυαλί των παλιών 600αριών αντέχει λένε οι παλιοί ) να ξεκουράσω τον ανορθωτή για τα καλά;

Αυτό θα στο πεί το μανουαλ που αναφέρει παραγόμενη ισχύ σε Watt για το σύστημα πηνία /ανορθωτής, αφού πρώτα αμπερομετρήσεις τις καταναλώσεις σου, αν κ θα σε περιορίσει η καλωδίωσή σου κ ο διακόπτης σου.

Και εγώ με το 600άρι συνήθως κυκλοφορώ με σβηστά φώτα την ημέρα.

Σφάλμα μέγα, εγώ ημερα χρησιμοποιώ την μεγάλη σκάλα μονιμα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 08:11:57 πμ
Έπεσε άπλετο φως στα ερωτήματα!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #13 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 10:04:58 πμ
Μια ερώτηση από έναν "αδαή".
Η συγκεκριμένη λεντόλαμπα έχει κι ανεμιστήρα και προορισμό για χρήση σε οχήματα.
Λογικά, δεν θα τραβάει περισσότερο ρεύμα σε σχέση μ΄ένα απλό λέντ, αλλά δεν θα είναι
και φτιαγμένη να ισορροπεί. Να θέλει δηλαδή φορτίο κοντά στο φορτίο μιας κοινής λάμπας;
Απορία μου...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 12:46:34 μμ
Η συγκεκριμένη λεντόλαμπα έχει κι ανεμιστήρα και προορισμό για χρήση σε οχήματα.
Λογικά, δεν θα τραβάει περισσότερο ρεύμα σε σχέση μ΄ένα απλό λέντ, αλλά δεν θα είναι
και φτιαγμένη να ισορροπεί. Να θέλει δηλαδή φορτίο κοντά στο φορτίο μιας κοινής λάμπας;
Απορία μου...

Γιάννη, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ισορροπεί ...

Αλλά σαν led ισχύος σίγουρα θα τραβαει ρεύμα πολύ παραπάνω απο ενα κλασικό led.
Πχ, αγόρασα 6 led ισχύος μόλις 1W το καθένα για να τροποποιήσω το πίσω φανάρι, αν και η ισχύς τους είναι 6W ο καθένας θα μπορούσε να πεί οτι απο την κλασική λάμπα των 21/4 W θα έχω οικονομία σε ρεύμα, και όμως , η κλασική λάμπα ''τραβαει'' 2.2-2,5Α οταν παταμε στοπ, κ τα led ''τραβάνε'' 3,2Α επειδή βγάζουν την ισχύ αυτή στα 3.4Volt.
Αντε τώρα να βγάλεις ακρη ....

Τωρα το τι φορτίο θέλει? δεν θέλει, η σωστή φράση είναι τι φορτίο αποτελεί για το κύκλωμά μας, αυτό δεν το γνωρίζω. αν την είχα στα χερια μου θα μετρούσα τα Ampere και θα υπολόγιζα χοντρικά με βαση την τάση λειτουργίας τα Watt, τωρα τι φωτεινότητα θα είχε? Αγνωστο ...

Οταν όσοι κατασκευάζουν led αποφασίσουν να κάτσουν σε ενα τραπέζι με όσους κατασκευάζουν κλασικές λάμπες , κ οχι μόνον για οχήματα, ωστε να δεχτούν μια κοινή φόρμουλα υπολογισμού ισχύος  οχι μονο ηλεκτρικής σε Watt αλλά κ φωτεινής ροής σε lux τότε κ μόνον τότε θα ξερουμε τι αντικαθιστά αυτό που έχουμε.
Οταν κάποιος σου λεει οτι θα αγοράσω θα τοποθετήσω κ θα σας πώ τι απόδωση θα έχω , αυτό σημαίνει οτι σαν αγοραστής δεν ξέρει τι έχει αγοράσει.
Επειτα είναι κ το θέμα με τους σχιστομάτηδες , κατασκευάζουν οτι θές κ δίνουν δικές τους τιμές μερικές φορές εξωπραγματικές σε ισχύ η φωτεινότητα, ετσι ωστε τελικά ο αγοραστής να αγοράζει κάτι φθηνό μόνο κ μόνο για να ατα δοκιμάσει.
Με αλλα λόγια αν κάποιος σου έλεγε η λάμπα των 55-60W που χρησιμοποιείς αντικαθίσταται απο την εξής σειρά με led δεν θα ψαχνόσουν, ομως οταν ο καθένας δίνει τιμές στα προιόντα του με δικές του μετρήσεις που μερικές φορές είναι σκοπιμα υπερβολικές για να παραπλανήσουν τον αγοραστή δεν είσαι σίγουρος για τπτ.



Έπεσε άπλετο φως στα ερωτήματα!

Οταν η νεολαία ψοφάει για μόρφωση ρε παιδί μου ....... :2hysterical:



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #15 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 00:58:44 πμ
Σήμερα τη δοκίμασα με ανάμεικτες εντυπώσεις.
Η διαδικασία της εγκατάστασης ως προς τα ηλεκτρολογικά η λάμπα κουμπώνει κατευθείαν πάνω στη φίσα, δε χρειάζεται καμία πατέντα. Αμέσως όμως εμφανίστηκε και το πρώτο ζήτημα. Η λάμπα αυτή πίσω έχει το ψυγείο και το ανεμιστηράκι που καταλαμβάνουν χώρο. Αυτό σημαίνει πως το λαμάκι που ασφαλίζει τη λάμπα στην 600 δε μπορεί να περαστεί εύκολα ανάμεσα στη λάμπα και στον ανεμιστήρα (οπότε η λάμπα δεν ασφαλίζει στη θέση της) και επιπλέον η λαστιχένια τάπα που κλείνει την τρύπα στο πίσω μέρος του φαναριού δε μπορεί να μπεί.. Οπότε, από αυτό και μόνο, άνθρακες ο ..θησαυρός!
Πέρα όμως από αυτό και αφού είχα ήδη μπει στον κόπο και πιθανότατα σε κάποιο άλλο μοντέλο τα προβλήματα αυτά να μην ισχύουν, είπα να κάνω ένα συγκριτικό περισσότερο από περιέργεια..
Ορίστε και το αποτέλεσμα...



Κατά τη γνώμη μου:
(+)
  • Φωτεινότητα: Στις φωτογραφίες μπορεί να μην αποτυπώνεται όπως είναι στα αλήθεια, αλλά σα γενική φωτεινότητα (αν υπάρχει τέτοιος ορισμός) το led είναι σαφέστατα καλύτερο, φωτίζει περισσότερο και γεμίζει περισσότερο τα "νεκρά" σημεία, παρότι συγκεντρώνει περισσότερο φως στο κέντρο..
  • Εμφάνιση: Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το 6000Κ από το 4300Κ. Αυτό το λευκό του λεντ με όποια απλή λάμπα και να πάρεις πιστεύω πως δεν θα το πετύχεις.

(-)
  • Δεν είδα μεγάλη διαφορά μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας στα φώτα. Από τα 3 λεντ, τα δύο είναι της πορείας και το τρίτο είναι η μεγάλη σκάλα. Όταν ανάβει η μεγάλη σκάλα, τα άλλα δύο σβηνουν.. (γιατίιιιιιι; )
  • Θόρυβος: Ότι κάποτε θα έλεγα ότι τα φώτα κάνουν θόρυβο δεν το περίμενα. Το ανεμιστηράκι στην αρχή είναι αθόρυβο, μετά από λίγο ακούγεται όπως ένα ανεμηστηράκι σε λάπτοπ. Στην πράξη και με αναμένη μηχανή, ποτέ δε θα το ακούσεις, εμένα όμως μου τη σπάει.
« Last Edit: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 01:01:51 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #16 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 09:27:21 πμ
Πρεπει να τυφλώνει καργα τους απεναντι...
Εκανες καμια βόλτα ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #17 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 09:59:17 πμ
Ίσως αυτές να είναι καλύτερες.
philips xtreme ultinon led h4.


Triumph Tiger 955i '05


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #18 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 10:52:19 πμ
Ίσως αυτές να είναι καλύτερες.
philips xtreme ultinon led h4.

Τι "ίσως" με 222,14€ καλύτερες θα είναι....


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #19 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 12:39:40 μμ
Πρεπει να τυφλώνει καργα τους απεναντι...
Εκανες καμια βόλτα ?

Συμφωνώ, η διάχυση δεν είναι καθόλου καλή ως προς αυτό.

Βρε είστε καλά; Με 222€ ξαναπαντρευόμουνα... :D


Spritmonitor.de" border="0


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #20 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 13:06:33 μμ
Συμφωνώ, η διάχυση δεν είναι καθόλου καλή ως προς αυτό.

Βρε είστε καλά; Με 222€ ξαναπαντρευόμουνα... :D

Για αυτο αναρωτιωμουν πιο πανω, πως φτιαχνει την δεσμη...
πχ η H4 εχει καπακι μπροστα για να στελνει το φως μονο στο κατοπτρο του φαναριου και απο εκει να αντανακλάται μπροστα.
Αυτη δεν φαινοταν να κανει κατι παρόμοιο...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2016, 15:19:09 μμ
Aυτό είναι φανάρι , led αλλά δεν υστερεί σε τπτ , Hella Luminator LED 1



Ολα τα άλλα είναι ημίμετρα, κατι κερδίζεις κάτι χανεις, το παλιο κάτοπτρο είναι για κλασικές λάμπες, τα led  θέλουν δικό τους ανακλαστηρα, οπως τα xenon θέλουν προτζέκτορα.



Offline ThemistocleS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
  • Honda Transalp XL600V '99
Reply #22 on: Παρασκευή 15 Ιούλιος 2016, 18:01:29 μμ
Οι μεν ειναι φθηνες και δεν κανουν σωστη δουλεια, οι δεν κανουν 224 ευρω (ουτς!). Κατι αναμεσα δεν υπαρχει? :D



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #23 on: Σάββατο 16 Ιούλιος 2016, 15:17:40 μμ
Οι μεν ειναι φθηνες και δεν κανουν σωστη δουλεια, οι δεν κανουν 224 ευρω (ουτς!). Κατι αναμεσα δεν υπαρχει? :D

Τα xenon ?


Spritmonitor.de" border="0


Offline Mad Vag

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 262
Reply #24 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2018, 09:02:15 πμ
Πριν από ένα μήνα περίπου έκανα αλλαγή της κεντρικής λάμπας με led, μετά από προτροπή και του μηχανικού μου με την ακόλουθη:
https://www.stelpet.gr/Proion/21576/143/Lampa-led-H4-6000K-Limastar/
(από ένα γρήγορο ψάξιμο, εδώ την βρήκα πιο φτηνή και στην τιμή που την πήρα κι εγώ)

Λίγο τσιμπημένη, σε σχέση με τις φτηνές κινέζικες, αρκετά χαμηλή σε σχέση με τις καλές π.χ. OSRAM. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα ότι χρησιμοποιεί μέρη της OSRAM, ίσως γι αυτό και η τιμή της.
Η εντύπωσή μου άριστη μέχρι τώρα. Φωτίζει καθαρά και δυνατά και δεν ενοχλεί τους απέναντι -μπροστά απ' όσο δοκίμασα.
Συμφορουμίτης μπροστά μου σε βραδινή διαδρομή μου είπε: "Καταλάβαινα ότι έχεις δυνατά φώτα αλλά δεν με ενόχλησαν".
Έχω επίσης την αίσθηση ότι κρατάει το ίδιο “τόξο” που είχε και η παλιά.

Υ.Γ. Μια λεπτομέρεια για όποιον αποφασίσει να την φορέσει: όταν τοποθετείται και την γυρνάς για να σφίξει έχει 4-5 κλικ μέχρι να τερματίσει. Θέλει 1 κλικ πριν το τελικό. Το καταλαβαίνεις γιατί φαίνεται το λογότυπο που έχει σωστά.

« Last Edit: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2018, 09:04:06 πμ by Mad Vag »


KEEP CALM AND DRIVE SAFE