Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381070

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #450 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 18:02:07 μμ
ΔΕΝ ειναι τα νταμπερ η σινεμπλοκ η οπως αλλιως λεγονται.
καταλαβαινω τι λεει ο γιαννης,μου το εχει κανει και μενα κανα 2 φορες αυτο το πραγμα σε φασεις που ζοριστηκε ο συμπλεκτης απο συνεχωμενο πατα-ασε.πρωτη φορα οταν ανεβαινα στο θεατρο πετρας φετος το καλοκαιρι δικαβαλος και για να κανεις 100 μετρα χρειαζοταν μιση ωρα.


κατι στον συμπλεκτη νομιζω οτι ειναι.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #451 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 18:05:04 μμ
ΔΕΝ ειναι τα νταμπερ η σινεμπλοκ η οπως αλλιως λεγονται.
καταλαβαινω τι λεει ο γιαννης,μου το εχει κανει και μενα κανα 2 φορες αυτο το πραγμα σε φασεις που ζοριστηκε ο συμπλεκτης απο συνεχωμενο πατα-ασε.πρωτη φορα οταν ανεβαινα στο θεατρο πετρας φετος το καλοκαιρι δικαβαλος και για να κανεις 100 μετρα χρειαζοταν μιση ωρα.


κατι στον συμπλεκτη νομιζω οτι ειναι.

Δεν το κάνει πάντα όμως. Άρα μιλάμε για το ίδιο πράγμα, άρα να μην το ψάχνω γιατί δεν έχει τίποτα (??)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #452 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 18:13:08 μμ
δεν το κανει παντα οχι,αν το ξανακανει,αδιαφορησε μεχρι να το κανει συνεχωμενα.αυτο θα κανω και εγω.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #453 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 18:51:07 μμ
δεν το κανει παντα οχι,αν το ξανακανει,αδιαφορησε μεχρι να το κανει συνεχωμενα.αυτο θα κανω και εγω.


Σοφά λόγια  :thumbright:

Είδες που στο λέω Γιάννη οτι την ψειρίζεις πολύ την μαιμού? :2dizzy:
Υ.Γ: Σταματα να γράφεις , αφού θα τα πούμε/λύσουμε όλα αύριο. ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #454 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 21:50:42 μμ
Σοφά λόγια  :thumbright:

Είδες που στο λέω Γιάννη οτι την ψειρίζεις πολύ την μαιμού? :2dizzy:

Άσε την έχω πάρει από φόβο. Γιατί αν μου βγάλει καμιά στραβή, θα θέλει χοντρό κεφάλαιο για επισκευή κάτι το οποίο εγώ δεν θα διαθέτω και ουσιαστικά θα μείνω χωρίς μεταφορικό, όπως σου έχω εξηγήσει και από κοντά μέχρι να φτιαχτεί. Better safe than sorry λένε στο χωριό μου.  :2hysterical: Αλλά ίσως το παρακάνω και εγώ (βλ φέρινγκ σήμερα, συναγερμό πανάκριβο ενώ μπορούσα να βάλω πιο απλο μοντέλο, λύσε δέσε συνέχεια, μία για βάψιμο εξάτμισης μία για αλλαγή λαιμούς, καθαρισμό καρμπς, ο οποίος δεν ήταν και απαραίτητος και πάει λέγοντας). Το μόνο σωτήριο στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν έχω κόψει καμιά βίδα μέσα σε φωλιά ή δεν έχω ξυλώσει κανέναν σπείρωμα να τρέχουμε για άλλα.  :goofy:

Υ.Γ: Σταματα να γράφεις , αφού θα τα πούμε/λύσουμε όλα αύριο. ;D

Δεν γράφω άλλα, άλλωστε (νομίζω ότι), κάλυψα κάθε πιθανό πρόβλημα και θόρυβο που είχα μέχρι και σήμερα. Ε τώρα εάν μου "βγεί" τίποτα μέχρι να έρθω εκεί αύριο θα σε ενημερώσω. Διαφορετικά θα πιάσουμε άλλη θεματολογία.  ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #455 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 13:40:18 μμ
Μια μικρή, τόση δα ενημέρωση που αφορά τα παλιά καρμπυρατέρ του Stoneman αλλά και τα δικά μου. Σήμερα μετά από πολύ καιρό αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω το τσοκ στην πρώτη σκάλα. Το τσόκ μου ανέβασε ρελαντί 1250 στροφές καρφωμένες και ο δείκτης ακούνητος.

Ειχαμε παλιότερα αναλύσει και ψάξει το θέμα γιατί να παίζει το ρελαντί σε ορισμένες ΤΑ. Όσον αφορά τη δικιά μου είναι ξεκάθαρα κάτι με τα καρμπυρατέρ και συγκεκριμένα με το τελικό μείγμα. Αν και τα καθάρισα όμως δεν λύθηκε. Δεν ξέρω που μπορεί να υπάρχει κάτι βουλωμένο όμως σίγουρα προέρχεται από εκεί... Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί τραβώντας το τσοκ το πρόβλημα εξαφανίζεται τελείως.

Το αναφέρω γιατί και ο Stoneman είχε πει ότι με τα καινούργια καρμπυρατέρ δεν είχε το τρεμόπαιγμα, όπως με τα παλια...

Προβλέπω πάλι λύσε δέσε.... (τη δικιά μου)  ;D



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #456 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 15:03:41 μμ
Μια μικρή, τόση δα ενημέρωση που αφορά τα παλιά καρμπυρατέρ του Stoneman αλλά και τα δικά μου. Σήμερα μετά από πολύ καιρό αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω το τσοκ στην πρώτη σκάλα. Το τσόκ μου ανέβασε ρελαντί 1250 στροφές καρφωμένες και ο δείκτης ακούνητος.

Ειχαμε παλιότερα αναλύσει και ψάξει το θέμα γιατί να παίζει το ρελαντί σε ορισμένες ΤΑ. Όσον αφορά τη δικιά μου είναι ξεκάθαρα κάτι με τα καρμπυρατέρ και συγκεκριμένα με το τελικό μείγμα. Αν και τα καθάρισα όμως δεν λύθηκε. Δεν ξέρω που μπορεί να υπάρχει κάτι βουλωμένο όμως σίγουρα προέρχεται από εκεί... Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί τραβώντας το τσοκ το πρόβλημα εξαφανίζεται τελείως.

Το αναφέρω γιατί και ο Stoneman είχε πει ότι με τα καινούργια καρμπυρατέρ δεν είχε το τρεμόπαιγμα, όπως με τα παλια...

Προβλέπω πάλι λύσε δέσε.... (τη δικιά μου)  ;D
Με το τσοκ εδωσες παραπανω μιγμα ...μηπως να δωσεις λιγες στροφες στα  pilots




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #457 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 15:33:21 μμ
Με το τσοκ εδωσες παραπανω μιγμα ...μηπως να δωσεις λιγες στροφες στα  pilots

Θα το δοκιμάσω (μιας και είναι πιο εύκολο), και αν δεν πετύχει θα επιστρέψω στα εργοστασιακά που είμαι και τώρα. Κακώς ίσως, γιατί όπως είπα έχω πάνω το ΚΝ που όλο και κάτι θα φταίει του λόγου του. Πάντως τα μπουζί βγαίνουν "σωστά" από άποψη χρώματος.

Υποψιάζομαι όμως ότι ίσως να χρειάζεται ακόμη πιο "βαθύ" καθάρισμα από ότι έκανα με το σπρέι μόνο (αν και χάλασα ένα ολόκληρο μπουκάλι). Ίσως κάτι είναι βουλωμένο ακόμη και τώρα, παρ όλο τον καθαρισμό. Αν θυμάμαι καλά ό Stoneman είχε το ίδιο θέμα και μετά τον καθαρισμό, παρ όλο που είχε παίξει αρκετά με τις Pilots, αλλά είχε ταυτόχρονα συγχρονίσει και σωστά. Ίσως πάλι, να θέλει όντως παιχνίδι στις Pilot, όμως όχι την ίδια ρύθμιση και στα δύο κάρμπς. Εκεί πάμε σε άλλα μονοπάτια (καυσανάλυση υποθέτω...)



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #458 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 15:36:02 μμ
. Εκεί πάμε σε άλλα μονοπάτια (καυσανάλυση υποθέτω...)
Ψειρισμα της μαιμους αλα stoneman  :2hysterical:




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #459 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 15:48:20 μμ
Θα το δοκιμάσω (μιας και είναι πιο εύκολο), και αν δεν πετύχει θα επιστρέψω στα εργοστασιακά που είμαι και τώρα. Κακώς ίσως, γιατί όπως είπα έχω πάνω το ΚΝ που όλο και κάτι θα φταίει του λόγου του. Πάντως τα μπουζί βγαίνουν "σωστά" από άποψη χρώματος.

Υποψιάζομαι όμως ότι ίσως να χρειάζεται ακόμη πιο "βαθύ" καθάρισμα από ότι έκανα με το σπρέι μόνο (αν και χάλασα ένα ολόκληρο μπουκάλι). Ίσως κάτι είναι βουλωμένο ακόμη και τώρα, παρ όλο τον καθαρισμό. Αν θυμάμαι καλά ό Stoneman είχε το ίδιο θέμα και μετά τον καθαρισμό, παρ όλο που είχε παίξει αρκετά με τις Pilots, αλλά είχε ταυτόχρονα συγχρονίσει και σωστά. Ίσως πάλι, να θέλει όντως παιχνίδι στις Pilot, όμως όχι την ίδια ρύθμιση και στα δύο κάρμπς. Εκεί πάμε σε άλλα μονοπάτια (καυσανάλυση υποθέτω...)

Αφού το παιδεύεις ψάξε και βρές κανένα μηχάνημα καθαρισμού με υπέρηχους (σαν κατσαρόλα είναι, το γεμίζεις με υγρό και το αφήνεις κανένα μισάωρο να κάνει δουλειά), βάλε μέσα λυμένο το καρμπυρατερ και θα καθαρίσει τα πάντα.

Επίσης κοίταξες τα pilot για φθορά (με ένα μεγενθυντικό φακό ή ακόμα καλύτερα φωτογράφισέ τα με μακρο και άνοξε την εικόνα στο pc. Μπορεί το παίξιμο του ρελαντί να είναι και από αυτό.

Άλλο κόλπο στο καθάρισμα  είναι να ζεστάνεις το καρμυρατέρ (με σεσουάρ) και μετά να το ψεκάσεις. Η θερμοκρασία βοηθάει υπερβολικά. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως στον εξαερισμό. Ανοιχτό χώρο, μάσκα και να μην φυσάει προς τα εσένα ο αέρας. Τα πτητικά αέρια είναι θάνατος.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #460 on: Πέμπτη 05 Σεπτέμβριος 2013, 20:46:02 μμ
Ψειρισμα της μαιμους αλα stoneman  :2hysterical:

Με όποιον δάσκαλο καθήσεις...  :2hysterical:


Αφού το παιδεύεις ψάξε και βρές κανένα μηχάνημα καθαρισμού με υπέρηχους (σαν κατσαρόλα είναι, το γεμίζεις με υγρό και το αφήνεις κανένα μισάωρο να κάνει δουλειά), βάλε μέσα λυμένο το καρμπυρατερ και θα καθαρίσει τα πάντα.

Επίσης κοίταξες τα pilot για φθορά (με ένα μεγενθυντικό φακό ή ακόμα καλύτερα φωτογράφισέ τα με μακρο και άνοξε την εικόνα στο pc. Μπορεί το παίξιμο του ρελαντί να είναι και από αυτό.

Άλλο κόλπο στο καθάρισμα  είναι να ζεστάνεις το καρμυρατέρ (με σεσουάρ) και μετά να το ψεκάσεις. Η θερμοκρασία βοηθάει υπερβολικά. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως στον εξαερισμό. Ανοιχτό χώρο, μάσκα και να μην φυσάει προς τα εσένα ο αέρας. Τα πτητικά αέρια είναι θάνατος.

Αυτά τα κόλπα δεν τα είχα δοκιμάσει. Εγώ ήξερα κρύο και ο θεός βοηθός. Όσο για αυτό με τους υπέρηχους, πολλοί λέγανε ότι πρόκειται περί φιάσκου. Στα μπέκ τουλάχιστον είμαι πλέον σίγουρος ότι δεν κάνει τίποτα, εκτός και αν τα δικά μου μπέκ δεν καθαρίστηκαν ποτέ. Πάντως από πολλούς έχω ακούσει ότι δεν κάνει τίποτα.

Το σημερινό πρόγραμμα, διεκόπη από ένα περίεργο φαινόμενο το οποίο αν και δεν βρήκα από που προέρχεται το ρύθμισα προσωρινά και παρακολουθώ. Σήμερα μόλις, το ρελαντί παρουσίασε μια άνοδο της τάξης των 250 στροφών με τον κινητήρα μόλις να έχει ζεσταθεί. Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι το έκανε πάρα πολύ καιρό μετά το καθάρισμα και ενώ δεν είχα ακόμη επιχειρήσει να πειράξω εκ νέου τις pilot.  Για να σας προλάβω η ντίζα δεν κολλάει. Το όλο θέμα λύθηκε με μικρορύθμιση της βίδας του ρελαντί και το φαινόμενο παρακολουθείται γιατί παρουσιάστηκε εντελώς ξαφνικά και ενώ ο καιρός δεν άλλαξε δραματικά από χθές (το γράφω γιατί σε μεγάλες ζέστες και σε κίνηση κυρίως έβλεπα μια αύξηση της τάξης των 100 στροφών). Επιπλέον θα αναφέρω ότι όταν το ρελαντί "τα έχασε" προς τα πάνω, το παίξιμο στις στροφές ήταν ακόμη πιο έντονο από πριν (~150 στροφές μίνιμουμ)

Όταν το ρύθμισα και το σταθεροποίησα στις 1250 περίπου, είδα ότι το παίξιμο μειώθηκε και πλέον παίζει στις 50~100 στροφές ανά λεπτό, όπως και πριν. Το ότι παίζει ακόμη όμως είναι γεγονός. Όταν το ρελαντί παρουσιάζει αρρυθμίες, τότε ακούω αυτή τη πτώση από τον κινητήρα. Δεν μπορώ όμως να προσδιορίσω τον κύλινδρο που "χάνει", ή εάν τελικά είναι γενικό το κακό. Εάν καταφέρω να τον βρώ, ίσως με πείραγμα μόνο στην μία pilot να φέρω το επιθυμητό αποτέλεσμα στο στροφόμετρο, ή τουλάχιστον να το μειώσω.

Που κόλλησα όμως:

1. Γιατί το ρελαντί αυξήθηκε ξαφνικά? Και γιατί μετά από τόσο καιρό από τον καθαρισμό? Αέρα δεν νομίζω ότι παίρνει, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τα δύο σωληνάκια των υποπιέσεων (ένα που πάει στο τεπόζιτο και ένα στην pair βαλβίδα). Αυτά είναι μεν αλλαγμένα, αλλά δεν μου γεμίζουν ιδιαίτερα το μάτι, τόσο τα ίδια όσο και τα σφιχτηράκια που έχουν πράγμα το οποίο μας οδηγεί στο έπομενο...

2. Θα μπορούσε να παίρνει αέρα (γενικά) από τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων εάν τα σφιχτηράκια τους δεν σφίγγουν σωστά? Αν ναι θα μπορούσε να προκαλεί τέτοια φαινόμενα? (Αυξηση ρελαντί στα ξαφνικά)

3. Το σημαντικότερο μιας και θα είναι το επόμεο βήμα μου. Είναι σοφό οι pilot να διαφέρουν μεταξύ τους στη ρύθμιση? Με δεδομένο ότι προσπαθούμε να επιτύχουμε συγχρονισμό, ο οποίος όμως γίνεται από αλλού, μήπως το να έχω διαφορετική ρύθμιση εμπρός πίσω, θα μου προκαλέσει άλλα προβλήματα στην πορεία? Αν θυμάμαι καλά στο Haynes αναφέρεται ότι πρέπει να είναι ίδια ρυθμισμένες και αυτές.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #461 on: Παρασκευή 06 Σεπτέμβριος 2013, 08:47:57 πμ
Ναι οι υπέρηχοι, αν δεν γίνουν σωστά είναι φιάσκο. Πρέπει να είναι γεμάτες όλες οι δίοδοι και τα κενά με το υγρό (το οποίο δεν είναι παντα απαραίτητο να είναι νερό, αν και συνήθως είναι νερό με χημικό), διαφορετικά δεν κάνει τίποτα (οι υπέρηχοι δεν μεταδίδονται όπου υπάρχει φυσαλίδα αέρα).

Για την ρύθμιση, θυμάμαι κάπου να έχει γραφτεί γιαποιές μηχανές πρέπει να έχει διαφορά ο μπρός με τον πίσω κύλινδρο. Θα κάνω ένα ψάξιμο (νομίζω είχα βάλει "ρύθμιση καρμυρατέρ") και αν το βρώ θα δώσω το λινκ.

Πάντως και εμένα η 400 μου έκανε διάφορα τέτοια μέσα στο καλοκαίρι, με απότομα ανεβάσματα ή κατεβάσματα του ρελαντί και έκανα μικρορυθμίσεις με την βίδα του ρελαντί. Μόλις κρύωσε λίγο ο καιρός καρφώθηκε στις 1300 και ούτε παίξιμο ούτε τίποτα. Όσο πάει έτσι δεν το ψάχνω (εκτός αν μου την βαρέσε καμμία μέρα και αρχίσω να σκαλίζω  ;D). Επίσης άπό την ρύθμιση στο συνεργείο υπάρχει διαφορά μεταξύ των κυλίνδρων μια και στην 400 χρειάζεται.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #462 on: Παρασκευή 06 Σεπτέμβριος 2013, 13:42:48 μμ

Για την ρύθμιση, θυμάμαι κάπου να έχει γραφτεί γιαποιές μηχανές πρέπει να έχει διαφορά ο μπρός με τον πίσω κύλινδρο. Θα κάνω ένα ψάξιμο (νομίζω είχα βάλει "ρύθμιση καρμυρατέρ") και αν το βρώ θα δώσω το λινκ.


Στη 650 γράφει ότι πρέπει να είναι ίδια. Στις παλιότερες νομίζω ισχύει η διαφορά αλλά όσον αφορά την 650 είμαι 100% σίγουρος. Η αιτία του προβλήματος βρέθηκε όταν ξαφνικά έμεινα από βενζίνη με το τεπόζιτο γεμάτο κυριολεκτικά στο ίσωμα.  :2hysterical: Είχαν σκάσει τα σωληνάκια στις υποπιέσεις, και σε κάποια ανύποπτη φάση της βενζίνης έγινε κομμάτια (κυριολεκτικά άνοιξε κατά μήκος) και με άφησε στο δρόμο μετά από λίγο. Με είχε παραξενέψει το φύσημα που ακουγόταν από το μεσημέρι και μετά κάτω από το τεπόζιτο όπως τότε που είχε κοπεί μία από τις σωλήνες του Pair. Για να κινήσω τη μηχανή έβαλα ένα απλό σωληνάκι που είχα κάτω από τη σέλα για άλλη εφαρμογή, ώστε να μπορέσω να πάω κάπου να διορθώσω τη ζημιά.

Το αντίστοιχο σωληνάκι που πάει από τον κύλινδρο στην βαλβίδα Pair είχε σκιστεί πάνω στη βαλβίδα και το σκίσιμο μεγάλωνε ολοένα και περισσότερο. Αυτό το πρόλαβα πριν γίνει και αυτό όπως το αδελφάκι του. Η τραγική ειρωνία ήταν ότι και τα δύο σωληνάκια είχαν αλλαχτεί με καινούργια όταν καθάρισα τα καρμπυρατέρ, τα οποία καινούργια ήταν σωληνάκια υψηλής αντοχής για βενζίνη (!!!!) Τώρα γιατί σκίστηκαν έτσι δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.  Η θερμοκρασία ίσως να τα "έφαγε"...? Αλλά και πάλι δεν μου μοιάζει λογικό...

Μη έχοντας ανταλλακτικό πήγα από τον Ακατονόμαστο και ζήτησα με τον κωδικό. Όπως και με τα άλλα σωληνάκια ούτε αυτό υπήρχε, και έτσι κατέφυγα στα παλιά που είχα τα οποία έχουν κοκαλώσει στις άκρες. Προς το παρόν, το ρελαντί σταθεροποιήθηκε όσον αφορά τις στροφές που "κέρδιζε" όταν ζεσταινόταν η μηχανή, και το παίξιμο περιορίστηκε στο παλιό γνωστό του εύρος. Πρέπει όμως να βρώ μια μόνιμη λύση για τα σωληνάκια αυτά. Ακόμη δεν έπαιξα με τις Pilot, ώσπου να δω τι θα μου ξημερώσει στην πορεία.  :2hysterical:




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #463 on: Παρασκευή 06 Σεπτέμβριος 2013, 19:06:58 μμ
Τι να πω.  ???
Μέχρι σήμερα σωληνάκι δεν μου εχει σκιστεί κατά μήκος. Πάντα κόβονται περιμετρικά κοντά στην ένωση με τον σωλήνα. Και να σκεφτείς στην Zephyr που είχα έβαζα απλό σωληνάκι βενζίνης (το διάφανο) (για να μην σου πώ ότι κάποτε έβαλα σωληνάκι από αεροκουρτίνα ενυδρείου - για λίγο βέβαια  :D)

το μόνο που μπορ'ω να σκεφτώ είναι να μην ήταν μονοκόματο το σωληνάκι, αλλά με κάλληση (αλλά λογικά θα φαινόταν  ???).

Γιατί δεν κάνεις μια βόλτα από την Αθηνών, στα μαγαζιά με υδραυλικά υψηλής πίεσης, μήπως έχουν τέτοιας διαμέτρου σωληνάκια (χωρίς τα ρακοράκια) υψηλής για κάυσιμα. Αν δεν βρείς εκεί κάνε μια βόλτα από τα ναυτιλιακά πάλι για το ίδιο (αλλά θα σου πιάσουν λίγο τον  :butthead:)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #464 on: Κυριακή 08 Σεπτέμβριος 2013, 20:42:07 μμ
Τι να πω.  ???
Μέχρι σήμερα σωληνάκι δεν μου εχει σκιστεί κατά μήκος. Πάντα κόβονται περιμετρικά κοντά στην ένωση με τον σωλήνα. Και να σκεφτείς στην Zephyr που είχα έβαζα απλό σωληνάκι βενζίνης (το διάφανο) (για να μην σου πώ ότι κάποτε έβαλα σωληνάκι από αεροκουρτίνα ενυδρείου - για λίγο βέβαια  :D)

Κατά μήκος είχα δει σκίσιμο σε σωληνάκι, αλλά ηταν νερού, οπότε καταλαβαίνεις ότι εκεί παίζουν άλλες πιέσεις και δυνάμεις. Γενικά δεν είναι κάτι το οποίο δεν συναντάς, αλλά τουλάχιστον στο συγκεκριμένο σημείο ήταν υπερβολικό.

το μόνο που μπορ'ω να σκεφτώ είναι να μην ήταν μονοκόματο το σωληνάκι, αλλά με κάλληση (αλλά λογικά θα φαινόταν  ???).

Ήταν μονοκόματο, το έψαξα δηλαδή, γιατί προσπαθώντας να συνεχίσω το σκίσιμο αυτό πήγαινε ακανόνιστα και όχι κάθετα στη ραφή, αν υποθέταμε ότι υπήρχε. Μάλλον πολυκαιρισμένο ήταν. Παρατηρώντας το σωληνάκι παρουσίαζε τα σκασίματα σε όλη την επιφάνεια του όμοια με εκείνα που έχουν τα πολυκαιρισμένα λάστιχα στις μοτ/τες ή στα αυτοκίνητα. Άσε που δεν νομίζω να παίζει λάστιχο για βενζίνη με ραφή κατά μήκος. Θα ήταν περίεργο και ιδιαίτερα επικίνδυνο. Αυτά για την ιστορία και μόνο.

Γιατί δεν κάνεις μια βόλτα από την Αθηνών, στα μαγαζιά με υδραυλικά υψηλής πίεσης, μήπως έχουν τέτοιας διαμέτρου σωληνάκια (χωρίς τα ρακοράκια) υψηλής για κάυσιμα. Αν δεν βρείς εκεί κάνε μια βόλτα από τα ναυτιλιακά πάλι για το ίδιο (αλλά θα σου πιάσουν λίγο τον  :butthead:)

Αυτή θα είναι η επόμενη κίνηση, όταν και αν σκορπίσουν τα μαμά σωληνάκια, ή όταν κόψε κόψε κοντύνουν επικίνδυνα.  :2hysterical: Μέχρι τότε μένουν. Μια λύση θα ήταν να δοκίμαζα σωληνάκια σιλικόνης, αλλά με μια ψαχτική βρήκα μόνο σε μπλέ, (χρώμα το οποίον καγκουρίζει και το απεχθάνομαι, αλλα λύνεται εάν τα ντύσω με κάτι), και η τιμή τους είναι υπερβολική. Να φανταστείς παλιότερα που έψαχνα ένα από τα σωληνάκια στο φιλτροκούτι, μου ζήτησαν 20+ ευρώ για ένα μέτρο σιλικονούχο, το οποίο μάλιστα δεν πωλούνταν και σε μικρότερα κομμάτια (πχ 20~30cm που και πάλι το ποσό είναι υπερβολικό), την ώρα που εγώ χρειαζόμουν 5 μόλις εκατοστά...  ;D. Γενικώς το βλέπουμε...  8)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #465 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 16:44:01 μμ
Αν θυμάσαι τον Μάη που είχα καθαρίσει τα δικά μου κάρμπς, είχα ξεχάσει να συνδέσω το σωλήνα της υποπίεσης για την PAIR.
Αποτέλεσμα το ρελαντί να ανεβαίνει στις 1500στρ/λ , να το κατεβάζω με το ρυθμιστικό στο πλάι και μετα να πέφτει στις 500στρ/λ και πάλι τα ίδια.

Στην Σπύρου Πάτση στο ίδιο πεζοδρόμιο με το καταστημα των O-rings , αλλά στην επόμενη γωνία είναι ο μπάρμπας με τους σωλήνες. Εκεί αγόρασα ένα μέτρο απο το μπλέ σωλήνα Φ4mm σιλικόνης, και για να μην φαίνεται γαλάζιος τον εβαλα μέσα σε μαύρο θερμοσυστελόμενο μακαρονι, εχω κάνει απο τότε 1500χλμ και είναι το ίδιο ελαστικός.
Μόνο αρνητικό, αν θεωρηθεί αρνητικό το ότι βεντουζάρει στην υποδοχή και για να βγεί σου σπάει τα νεύρα όπως η παροχή βενζίνης του τεπόζιτου.

Πές μας που βρήκες τα δικά σου σωληνάκια για να μην πατήσουμε ποτέ.

Τώρα για το ρελαντί. Η Honda μας στην βίβλο της γράφει οτι τα pilots ρυθμίζονται στο μέσον της διαδρομής απο το σημείο που ο κινητήρας ''κόβει'' (ρίχνει στροφές) βιδώνοντας (φτωχότερο μίγμα) εως το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Στα παλιά καρμπς δεν μπορούσα να βρώ το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Το γιατί δεν το καταλαβα, ισως όμως η μείωση να είναι τόσο μικρή που δεν γίνεται αντιληπτή με το στροφόμετρο, και αυτός να είναι ο λόγος που η Honda μας ζητάει σύνδεση στροφόμετρου ακριβείας με διαγράμμιση ανά 50στρ/λ.
Στα καινούργια δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα αφού τα έβαλα επάνω , τα συγχρόνισα και ρύθμισα τo μίγμα στις 3 στροφές εξω και δε ξαναασχολήθηκα.
Δεν ξέρω σε τι διαφέρουν με τα παλιά, ξέρω οτι σαν καρμπς σίγουρα δεν κάνουν οικονομία στο μίγμα, αφού και η κατανάλωση αυξήθηκε, και το τσοκ σχεδόν δεν χρειάζεται.

Η σκέψη μου είναι να ρυθμίσω το μίγμα στις 2 1/2 εξω και να δώ τι παίζει απο κατανάλωση.

Γνώμη μου είναι να μην πειράξεις το μηχανάκι, εγώ εχω δύο σετ καρμπς να ''παίξω'' εχω και χώρο και χρόνο να ασχοληθώ.
Τα παλιά μου καρμπς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κάπου βουλωμένα, τα καθαριζα κρατώντας σημειώσεις για κάθε ρυθμιστήρι και δίοδο αέρα/καυσίμου.
Κάθε δίοδο που καθαριζα την τάπωνα ωστε να ξέρω που να φυσήξω και να μην καθαρίζω τα ίδια και τα ίδια ,και φυσικά είχα και την πίεση αέρα.

Παρόλα αυτά το μυστήριο της αυξημένης κατανάλωσης παραμένει, ενώ δεν εχω εκτός απο το τσόκ και μια μείωση στο παίξιμο του κινητήρα στο ρελαντί, καμμία διαφορά στην συμπεριφορά του.

Με έβαλες και σε σκέψεις και σήμερα έβγαλα το μπροστινό καπάκι να δώ τι παίζει με το γρανάζι.
Λοιπόν ενα ακόμα καλό της ταπεινής βαλβολίνούλας, όύτε ιχνος σκουριάς αφού το γρανάζι ήταν παντού πασαλειμένο με βαλβολίνη ακόμα και το καρέ του άξονα.

Και αφού μίλησες για μπουζί έβγαλα τα δύο ''εύκολα '' και θα τα ποστάρω εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.275.html



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #466 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 21:40:25 μμ
Αν θυμάσαι τον Μάη που είχα καθαρίσει τα δικά μου κάρμπς, είχα ξεχάσει να συνδέσω το σωλήνα της υποπίεσης για την PAIR.
Αποτέλεσμα το ρελαντί να ανεβαίνει στις 1500στρ/λ , να το κατεβάζω με το ρυθμιστικό στο πλάι και μετα να πέφτει στις 500στρ/λ και πάλι τα ίδια.

Ίδια συμπεριφορά και εμένα με τη διαφορά ότι ρυθμίζοντας η βίδα ανταποκρινόταν κανονικά και δεν έπεφτε απότομα παρ όλο που το σωληνάκι ήταν σκισμένο τελείως. Απλά μετά από λίγο πορεία, ανεξάρτητα από το αν είχε ζεσταθεί ή όχι ο κινητήρας οι στροφές ανέβαιναν στις 1500...

Στην Σπύρου Πάτση στο ίδιο πεζοδρόμιο με το καταστημα των O-rings , αλλά στην επόμενη γωνία είναι ο μπάρμπας με τους σωλήνες. Εκεί αγόρασα ένα μέτρο απο το μπλέ σωλήνα Φ4mm σιλικόνης, και για να μην φαίνεται γαλάζιος τον εβαλα μέσα σε μαύρο θερμοσυστελόμενο μακαρονι, εχω κάνει απο τότε 1500χλμ και είναι το ίδιο ελαστικός.
Μόνο αρνητικό, αν θεωρηθεί αρνητικό το ότι βεντουζάρει στην υποδοχή και για να βγεί σου σπάει τα νεύρα όπως η παροχή βενζίνης του τεπόζιτου.

Σου είπα που με χαλάει.. Είναι μπλέ (αν δεν το ντύσεις). Το ότι βεντουζάρει είναι μικρό κακό, στη πολύ χειρότερη το κόβεις και κονταίνεις 2~3 χιλιοστά κάθε φορά που χρειάζεται ώσπου να κοντύνει αρκετά και να θέλει άλλαγμα.  :2hysterical: Νέξτ τάιμ γιατί πρέπει να φροντίσω πρώτα για τη χειμερινή μου ένδυση. Όπως ξέρεις εγώ κυκλοφορώ ακόμη και όταν χιονίζει!  ;D

Πές μας που βρήκες τα δικά σου σωληνάκια για να μην πατήσουμε ποτέ.

Ψώνισα από γνωστότατο μοτομάγαζο που ειδικεύεται στα παπάκια (και όχι μόνο), στη Μιχαλακοπούλου εκεί κοντά που χωριζει για Μεσογείων και Αλεξάνδρας. Δεν αναφέρω όνομα για ευνόητους λόγους, αλλά όσοι την έχουν πατήσει (γιατί κάνει συχνά πυκνά τέτοιες μαιμουδιές) θα το ξέρουν σίγουρα. Φυσικά πήγα να κάνω φασαρία γιατί υποτίθεται ότι το λάστιχο το πήρα για βενζίνη, αλλά αφού μου τα μάσαγε το έριξε σε μένα ότι κάτι έκανα, και για να μην το κάνω το μαγαζί summer time έφυγα άπραγος, πετώντας του στη μούρη το ένα σκασμένο σωληνάκι.


Τώρα για το ρελαντί. Η Honda μας στην βίβλο της γράφει οτι τα pilots ρυθμίζονται στο μέσον της διαδρομής απο το σημείο που ο κινητήρας ''κόβει'' (ρίχνει στροφές) βιδώνοντας (φτωχότερο μίγμα) εως το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Στα παλιά καρμπς δεν μπορούσα να βρώ το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Το γιατί δεν το καταλαβα, ισως όμως η μείωση να είναι τόσο μικρή που δεν γίνεται αντιληπτή με το στροφόμετρο, και αυτός να είναι ο λόγος που η Honda μας ζητάει σύνδεση στροφόμετρου ακριβείας με διαγράμμιση ανά 50στρ/λ.
Στα καινούργια δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα αφού τα έβαλα επάνω , τα συγχρόνισα και ρύθμισα τo μίγμα στις 3 στροφές εξω και δε ξαναασχολήθηκα.
Δεν ξέρω σε τι διαφέρουν με τα παλιά, ξέρω οτι σαν καρμπς σίγουρα δεν κάνουν οικονομία στο μίγμα, αφού και η κατανάλωση αυξήθηκε, και το τσοκ σχεδόν δεν χρειάζεται.

Η σκέψη μου είναι να ρυθμίσω το μίγμα στις 2 1/2 εξω και να δώ τι παίζει απο κατανάλωση.

Εγώ είμαι βάση μάνιουαλ μετά τον καθαρισμό και μου τα βγάζει με τάσεις προς φτωχό, ίσως λόγω φίλτρου. Όμως έιναι ακριβώς η ίδια απόχρωση με πριν που δεν είχα καθαρίσει και δεν είχα ρυθμίσει τα καρμπυρατέρ. Για την ιστορία ήταν ρυθμισμένα και απείραχτα βάσει των τιμών μάνιουαλ που έχουν αναφερθεί εδώ αρκετές φορές.

Γνώμη μου είναι να μην πειράξεις το μηχανάκι, εγώ εχω δύο σετ καρμπς να ''παίξω'' εχω και χώρο και χρόνο να ασχοληθώ.
Τα παλιά μου καρμπς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κάπου βουλωμένα, τα καθαριζα κρατώντας σημειώσεις για κάθε ρυθμιστήρι και δίοδο αέρα/καυσίμου.
Κάθε δίοδο που καθαριζα την τάπωνα ωστε να ξέρω που να φυσήξω και να μην καθαρίζω τα ίδια και τα ίδια ,και φυσικά είχα και την πίεση αέρα.

Παρόλα αυτά το μυστήριο της αυξημένης κατανάλωσης παραμένει, ενώ δεν εχω εκτός απο το τσόκ και μια μείωση στο παίξιμο του κινητήρα στο ρελαντί, καμμία διαφορά στην συμπεριφορά του.



Από τις παρατηρήσεις που έκανα πάνω στο θέμα με το κομμένο σωληνάκι είμαι βέβαιος ότι για το 80% του παιξίματος φταίει κάποια διαρροή αέρα είτε στην pair είτε στο φιλτροκούτι (εκεί που ενώνει στο ψευδοκάπακο πίσω πχ. Επίσης εσωτερικά εκεί που έχει ένα ξεχωριστό αυλάκι καλυμμένο, εμένα έχει ανοίξει το πλαστικό με αποτέλεσμα το αυλάκι να επικοινωνεί περισσότερο με το υπόλοιπο φιλτροκούτι από ότι πριν. Μπορεί να παίζει ρόλο και αυτό στο όλο σκηνικό. Αλλά όσο δεν φαίνεται να παρουσιάζει πρόβλημα στην λειτουργία λέω όπως σωστά πρότεινες να μην το πειράξω άλλο.


Και αφού μίλησες για μπουζί έβγαλα τα δύο ''εύκολα '' και θα τα ποστάρω εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.275.html


Τα είδα και απαντάω σε λίγο  ;)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #467 on: Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2013, 19:34:32 μμ
Σήμερα παρατήρησα κάποια πράγματα τα οποία δεν μου άρεσαν καθόλου... Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

Είπα να γεμίσω σήμερα μιας και από αύριο θα χρειαστεί να κάνω κάποιες διαδρομές. Έδωσα 25 ευρώ προς με 1.68/λ έβαλα περίπου 15 λίτρα βενζίνη, από το προηγούμενο φουλάρισμα. Ο δείκτης ήταν μέσα στην κόκκινη περιοχή. Η μοτ/τα γέμισε, με τον μερικό χιλιομετρητή να δείχνει 200 (!!!!!) χιλιόμετρα. Δεν το σκέφτηκα τόσο όσο όταν πήγα τελικά σπίτι. Πρακτικά από τα παραπάνω βγάλαμε μια κατανάλωση 7.5/λίτρα στα 100 (!!!!!)  :o :o . Η μηχανή δεν πιέστηκε σε καμία περίπτωση για τα 200 αυτά χιλιόμετρα και μιλάμε για κατανάλωση την οποία δεν έχω ξαναδεί ποτέ.

Επειδή συνήθως βάζω σε στάνταρ πρατήρια το νούμερο μου φάνηκε κάτι παραπάνω από περίεργο. Αλλά μετά θυμήθηκα ότι την τελευταία φορά είχα βάλει ένα 10άρικο από πρατήριο το οποίο πασχίζω να θυμηθώ και λίγες μέρες μετά αποφάσισα τελικά να γεμίσω από το ίδιο πρατήριο που έβαλα και σήμερα. Ελπίζω το πρόβλημα να προέκυψε από τον πρώτο (και άγνωστο), αν και πολύ φοβάμαι ότι μου την έκανε ο "δικός μου". Είδωμεν....

Το παράξενο των τελευταίων ημερών, είναι και πάλι στο θέμα ρελαντί. Μετά από ένα μικρό "ξεκάπνισμα" το ρελαντί μου "έχασε" περίπου 100 στροφές και πλέον έπαιζε μέχρι τις 1100 στροφές σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών. Δεν το πείραξα από τη βίδα γιατί είχα σκοπό να το κάνω χθές. Έλα όμως που χθές είχε άλλη άποψη. Μετά από μικρή διαδρομή δικάβαλος το πρωί, το ρελαντί ανέβηκε στις 1500 στροφές, χωρίς καμία επέμβαση από μένα, χωρίς διαρροές αέρα και χωρίς τίποτα να έχει αλλαχτεί στο μεταξύ...! Όσο πλησίαζε το βράδυ και ο καιρός κρύωνε έπεφτε και ρελαντί, κρατώντας όμως τις ανοδικές του τάσεις ??? Το άφησα έτσι για να το ρυθμίσω σήμερα σε θερμοκρασίες βεντιλατέρ μιας και χθές το βράδυ ο καιρός είχε κρυώσει σημαντικά και δεν μπορούσα να ανεβάσω τόση θερμοκρασία ώστε να μπορώ να το ρυθμίσω σωστά.  

Προτού ρυθμίσω το ρελαντί έβγαλα τη μοτ/τα στην Εθνική, με σταθερό γκάζι σε ταχύτητες 80~90χαω. Μόλις βγήκα από την Εθνική και σταμάτησα στην άκρη, το ρελαντί είχε πέσει πάλι στις 1100 στροφές με τάσεις προς τις 1000, κόλλησα λίγο σε κίνηση εντός πόλης για να μου ανεβάσει τη θερμοκρασία στο βεντιλατέρ και μόλις άναψε έφερα τις στροφές στη μέση μεταξύ 1500 και 1000 τουτέστιν στις 1250 που λέει το μάνιουαλ. Μερικές βόλτες πάνω κάτω και δεν παρατηρώ πλέον τίποτα το περίεργο. Οι στροφές μένουν στα όρια που πρέπει. Αξιοσημείωτο είναι το ότι για να φτάσω σε αυτή τη ρύθμιση η βίδα "ζήτησε" αρκετό σφίξιμο σε σχέση με άλλες φορές, αλλά το ρελαντί άρχισε να σταθεροποιείται και το παίξιμο της βελόνας είναι ελάχιστο (!).

Τι μπορεί να άλλαξε μέσα σε αυτές τις τρείς μέρες και παρουσιάζει τόσο περίεργη συμπεριφορά? Οι μόνες παρατηρήσεις που έχω είναι:

1. Όταν ο καιρός άρχισε να κρυώνει, το ρελαντί άρχισε τα κόλπα αμέσως, αλλά σε όλο το φάσμα θερμοκρασιών του μοτέρ. Τώρα βλέπω στο θερμόμετρό μου 26 βαθμούς σε σχέση με τους 30+ χθες το μεσημέρι.

2. Όταν "ξεκαπνίζω" τη μηχανή το ρελαντί επίσης πέφτει τουλάχιστον 100 στροφές. Μετά από λίγες μέρες στην πόλη παίρνει τα πάνω του. Το έχω παρατηρήσει ξανά και αυτός είναι ο λόγος που δεν πειράζω τη βίδα μετά από βόλτα με σχετικά υψηλές ταχύτητες.

3. Σκέφτομαι και το ενδεχόμενο (προφανώς είναι σίγουρο) να έπεσα σε μάπα βενζίνη, μιας και το είδα στην κατανάλωση. Όμως μπορεί να δημιουργήσει θέμα σήμερα και αύριο να λειτουργεί κανονικά?

ΥΓ: Τα μπουζί τα έβγαλα και είδα ότι είναι εντάξει, όπως ήταν κάθε φορά που τα έβγαζα. Όμως από το βάλε-βγάλε άρχισαν να δακρύζουν από τις ροδέλες. Μικρό το κακό μιας και τα προορίζω για αλλαγή σύντομα, απλά το αναφέρω και επιβεβαιώνω ότι δεν είναι για πολλά μέσα έξω.  ;D Καταλήγω όμως στο ότι αυτή η συμπεριφορά δεν πρέπει να έχει να κάνει με το μείγμα. Αλλά μου φαίνεται περίεργο να επηρεάζει τόσο ο καιρός. Στο παλιό μου αν και άλλαζε η συμπεριφορά του το χειμώνα, δεν μου έκανε τόσο περίεργα κόλπα, πάντως και εκείνο δούλευε πολύ καλύτερα όταν ο καιρός κρύωνε.  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #468 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 14:09:06 μμ
Καλά αυτό με τα βενζινάδικα έχει γίνει πιά σήριαλ.
Δεν ξέρεις τι να πιστέψεις.
Βάλανε και αυτό το νέο σύστημα και περηφανεύονται οτι δεν κλέβουν.
Στο ταξίδι στην Θεσσαλονίκη είχα σε ανοιχτό δρόμο κατανάλωση 6.1-6.4 λίτρα στα 100χλμ.
Πρίν δύο εβδομάδες φουλάρισα στο Βραχάτι σε γνωστό βενζινάδικο που προτιμώ, και εκανα 260χλμ απο την παλιά Κιάτο - Ελευσίνα  τρείς φορές απο την Παλιά Εθνική, δλδ στροφές και 60-70μωτ και μια διαδρομή κάπου 60χλμ Ν.Εθνική, Κινέτα - Κιάτο με κάπου 110χλμ/ω, δικάβαλος όπως πάντα με μπαγκαζιέρα και εκαψε 5.4 λ/100χλμ.
Δεν ξέρω τι να πώ , βασικά δεν βγάζω ακρη.

Μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει προβλήματα στο μηχανάκι απο μάπα βενζίνη.
Να ήμουν τυχερός? δεν το νομίζω.

Το τσόκ έχει αρχίσει να μην μπουκώνει στα πρώτα 20'' πλέον αφού δρόσισε.
Ομως το μηχανάκι παίρνει με την μία, και κρατάει ρελαντί στις 1000στρ/λ αμμέσως, χωρίς να κουνιέται το στροφόμετρο.
Μετά απο 200-500 μέτρα εχει σταθεροποιηθεί στις 1100 και ζεστό είναι στις 1200 +-μ κάτι ψιλά.

Την μεταβολή του ρελαντί μου την έκανε όταν είχα κομμένο το σωλήνα υποπίεσης της βαλβίδας του Pair.
Kαι αργότερα όταν είχα ξεχάσει να το συνδέσω. :goofy:

Και εμένα με τα παλιά κάρμπς είχε μεγάλη διαφορά στις στροφές του ρελαντί απο κρύο σε ζεστό και δεν μπόρεσα να βρώ τι έφταιγε.
Πάντως δεν ηταν πάντα το ίδιο Και αυτό είναι το κουφό.
Πότε είχε και πότε δεν είχε.
Πιστεύω οτι αυτό που λές ''ξεκάπνισμα'' με 80-90χλμ/ω δεν είναι ξεκάπνισμα απλά ο κινητήρας έρχεται στην σωστή θερμοκρασία ολόκληρος. Ισως έχεις θέμα με θερμοστάτη και αργεί να ζεσταθεί ... ίσως ...

Τι να πείς?



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #469 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 15:16:56 μμ
Ερώτηση : Γιατί στα δικά σας δουλεύει το τσοκ τώρα που κρύωσε ο καιρός (τα πρωινά) και η δική μου αρνείται πεισματικά να πάρει εμπρός αν έχω τραβήξει έστω και ελάχιστα το τσοκ ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #470 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 15:22:46 μμ
Ερώτηση : Γιατί στα δικά σας δουλεύει το τσοκ τώρα που κρύωσε ο καιρός (τα πρωινά) και η δική μου αρνείται πεισματικά να πάρει εμπρός αν έχω τραβήξει έστω και ελάχιστα το τσοκ ?

Γιατί εμείς

1. Του μιλάμε ευγενικά  ;D
2. Το προπονούμε από το καλοκαιράκι γαι να είναι σε φόρμα μόλις ανοίξει η σαιζόν, και
3. Δεν έχει τρίτο  :P

Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν κοιτάς μήπως μαγκώνει κάπου και αντί να κλέινει λίγο την πεταλούδα την κλείνει τελείως (ή τέλος πάντων πάρα πολύ)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #471 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 16:21:26 μμ
Παντελή, ως γνωστόν το τσόκ έχει δύο σκάλες.
Εμένα παίρνει μπροστά και με τις δύο αλλά και χωρίς τσόκ ακόμα και τώρα που δρόσισε λιγουλάκι.
Χωρίς τσόκ οι στροφές είναι κάπου 500-600 στρ/λ και σταθερές ενώ ''ακούει'' στο γκάζι δίχως δισταγμούς.
Με την 2η σκάλα όμως σε 20'' (το πολύ) μπουκώνει , με την 1η κρατάει καλά ρελαντί στις 1000στρ/λ , ενώ μετά απο λίγη πορεία είναι πλέον αχρηστο αφού σταθεροποιείται στις 1100 με ανοδο στις 1200 όταν ζεσταθεί.

Παίζει ρόλο όμως και σε τι ποσοστό έχεις τις pilots, που ευθύνονται για το μίγμα έως τις 2500στρ/λ.


Σήμερα παρατήρησα κάποια πράγματα τα οποία δεν μου άρεσαν καθόλου...

Ασε τις παρατηρήσεις και ελα να αλλάξουμε τα o-ring στις pilot μπάς και τραβαει απο εκεί.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #472 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 21:20:44 μμ
Ασε τις παρατηρήσεις και ελα να αλλάξουμε τα o-ring στις pilot μπάς και τραβαει απο εκεί.

Ρε σύ!! Αυτά δεν τα άλλαξα  :2hysterical: Και έλεγα τι έιχα ξεχάσει.... Δεν τα έβρισκα στο σωρό με τα ορίνγκ και γι αυτό άφησα τα παλιά.. (Καλά να πάθω).  :2hysterical: Λοιπόν, μιας και θεωρητικα ξανακλείσαμε με απεργίες ενημερώνω ότι είμαι διαθέσιμος για βόλτα + Αλλαγή στα ορίνγκ όποτε δεν βαριέσαι.

Βάλανε και αυτό το νέο σύστημα και περηφανεύονται οτι δεν κλέβουν.

Εγώ δεν είδα καμία αλλαγή. Ποιος είπε ότι το έβαλαν? Και αν το έβαλαν ποιός λέει ότι δουλεύει ή ότι έχει συνδεθεί με τη ΓΓΠΣ? Η νομίζεις ότι δεν θα βρεθεί κόλπο να το "παρακάμπτουν" ? Εδώ είναι κατοχυρωμένο δια νόμου να "κλεβει" η αντλία μέχρι 5%, εκεί θα κολλήσουν? Δεν ξέρω πραγματικά, ίσως πρέπει να βρώ άλλο βενζινάδικο.

Στο ταξίδι στην Θεσσαλονίκη είχα σε ανοιχτό δρόμο κατανάλωση 6.1-6.4 λίτρα στα 100χλμ.
Πρίν δύο εβδομάδες φουλάρισα στο Βραχάτι σε γνωστό βενζινάδικο που προτιμώ, και εκανα 260χλμ απο την παλιά Κιάτο - Ελευσίνα  τρείς φορές απο την Παλιά Εθνική, δλδ στροφές και 60-70μωτ και μια διαδρομή κάπου 60χλμ Ν.Εθνική, Κινέτα - Κιάτο με κάπου 110χλμ/ω, δικάβαλος όπως πάντα με μπαγκαζιέρα και εκαψε 5.4 λ/100χλμ.
Δεν ξέρω τι να πώ , βασικά δεν βγάζω ακρη.

Μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει προβλήματα στο μηχανάκι απο μάπα βενζίνη.
Να ήμουν τυχερός? δεν το νομίζω.

Το χειρότερο που έχω πάθει είναι να μείνω στο δρόμο (με το παλιό μοτό). Αλλά όσο μάπα και αν ήταν πέρα από "πειράκια", αρυθμίες στον κινητήρα (μέχρι να μπεί φρέσκια) δεν είχα παρατηρήσει. Πόσο μάλλον κάτι το οποίο εμφανίστηκε Δευτέρα και Τρίτη είχε διορθωθεί μόνο του. Ίσως να ήταν κάτι άλλο... Δεν ξέρω.

Το τσόκ έχει αρχίσει να μην μπουκώνει στα πρώτα 20'' πλέον αφού δρόσισε.
Ομως το μηχανάκι παίρνει με την μία, και κρατάει ρελαντί στις 1000στρ/λ αμμέσως, χωρίς να κουνιέται το στροφόμετρο.
Μετά απο 200-500 μέτρα εχει σταθεροποιηθεί στις 1100 και ζεστό είναι στις 1200 +-μ κάτι ψιλά.

Και εδώ τα ίδια, όσο κρυώνει ο καιρός, τόσο μου το ζητάει. Πρώτη σκάλα ακόμη, με δεύτερη μου ανεβάζει μέχρι 1500 στροφές ρελαντί και μετά αρχίζει και πέφτει γιατί μπουκώνει. Κατά τα άλλα καλά.

Την μεταβολή του ρελαντί μου την έκανε όταν είχα κομμένο το σωλήνα υποπίεσης της βαλβίδας του Pair.
Kαι αργότερα όταν είχα ξεχάσει να το συνδέσω. :goofy:

Έτσι ακριβώς και εμένα. Αλλά τώρα οι σωλήνες είναι ολόκληροι και όπως είπα παρουσιάστηκε μόνο μια μέρα. Από εκείνη και μετά λειτουργούσε με πτωτικές τάσεις. Δεν είναι από σωλήνα, ίσως να οφείλεται σε διαρροή αέρα, και μάλιστα όταν είναι ζεστός ο καιρός, αλλά σίγουρα δεν έχω κάτι κομμένο. Ίσως να μη σφραγίζουν καλά οι μεταλλικές ασφάλειες αλλά και πάλι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Δυστυχώς ούτε να τις αλλάξω μπορώ γιατί δεν βρήκα το σωστό μέγεθος ακόμα.

Πιστεύω οτι αυτό που λές ''ξεκάπνισμα'' με 80-90χλμ/ω δεν είναι ξεκάπνισμα απλά ο κινητήρας έρχεται στην σωστή θερμοκρασία ολόκληρος. Ισως έχεις θέμα με θερμοστάτη και αργεί να ζεσταθεί ... ίσως ...

Δεν το νομίζω να είναι θέμα θερμοστάτη, αλλά ίσως ψιλομπουκώματα από τη σταθερή πορεία σε κίνηση. Θα μπορούσε πχ επειδή η ροή είναι ακόμα πιο περιορισμένη στον πίσω κύλινδρο η διαφορά θερμοκρασίας να προκαλεί τα προβλήματα. Πάντως όσο βλέπω ότι ο κινητήρας ζεσταίνεται κανονικά και το βεντιλατέρ λειτουργεί, δεν υπάρχει περίπτωση να ψαχτώ για θερμοστάτη και να ανοίξω νέες πληγές.

Τι να πείς?

Δεν λέω... Μάλλον πρέπει να αρχίσω τα σκαλίσματα, όμως δεν έχω χώρο και έτσι δεν σκαλίζω, ούτε λεφτά θα χαλάσω.  :goofy: :2hysterical:

ΥΓ: Έβλεπα σήμερα τον κινητήρα σε λειτουργία και παρατήρησα ότι τα καρμπυρατέρ κουνιουνται στο δικό τους ρυθμό, λόγω της ελαστικότητας των λαιμών στην εισαγωγή, το έχεις παρατηρήσει? Σαν να έχουν δηλαδή αμορτισέρ. Τα έχω σφίξει καλά δεν παίζουν από εκεί.  ;D Μάλλον είναι το φυσικό τους, αλλά δεν το είχα ξαναδεί.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #473 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 08:52:35 πμ
γιατί δεν κοιτάς μήπως μαγκώνει κάπου και αντί να κλέινει λίγο την πεταλούδα την κλείνει τελείως (ή τέλος πάντων πάρα πολύ)

Δημήτρη, η ντίζα δουλεύει μία χαρά! Απλώς αν γυρίσω την ''μανέτα'' του τσοκ έστω και στην μισή διαδρομή της πρώτης σκάλας, η μηχανή αρνείται πεισματικά να πάρει (χωρίς γκάζι)...

Παίζει ρόλο όμως και σε τι ποσοστό έχεις τις pilots, που ευθύνονται για το μίγμα έως τις 2500στρ/λ.

Δεν τις πειράζω, δεν τις πειράζω !!!  :eusa_snooty: ;D
Με δροσερό καιρό το πρωι, έχω ρελαντί αμέσως στις 800-900 sal. Μετά απο 1 λεπτό είμαι έτοιμος στις ± 1250 sal.
Απλά μου κάνει εντύπωση που διαβάζω για τσοκ κι εμένα δεν θέλει....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #474 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 09:47:19 πμ
Δοκίμασες να την ξεκινήσεις με τσοκ, αν είναι ζεστή η μηχανή?

Κάπου διάβασα ότι αν δεν ξεκινάει κρύα, αλλά ξεκινάει ζεστή τότε θέλει έλεγχο το by-starter valve. (αυτό άπο ότι κατάλαβα δίνει παραπάνω καύσιμο στην αρχή, αλλά μπορεί να κολλαέι το o-ring και μόλις ζεσταθεί δουλεύει κανονικά)



Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...