Αν θυμάσαι τον Μάη που είχα καθαρίσει τα δικά μου κάρμπς, είχα ξεχάσει να συνδέσω το σωλήνα της υποπίεσης για την PAIR.
Αποτέλεσμα το ρελαντί να ανεβαίνει στις 1500στρ/λ , να το κατεβάζω με το ρυθμιστικό στο πλάι και μετα να πέφτει στις 500στρ/λ και πάλι τα ίδια.
Στην Σπύρου Πάτση στο ίδιο πεζοδρόμιο με το καταστημα των O-rings , αλλά στην επόμενη γωνία είναι ο μπάρμπας με τους σωλήνες. Εκεί αγόρασα ένα μέτρο απο το μπλέ σωλήνα Φ4mm σιλικόνης, και για να μην φαίνεται γαλάζιος τον εβαλα μέσα σε μαύρο θερμοσυστελόμενο μακαρονι, εχω κάνει απο τότε 1500χλμ και είναι το ίδιο ελαστικός.
Μόνο αρνητικό, αν θεωρηθεί αρνητικό το ότι βεντουζάρει στην υποδοχή και για να βγεί σου σπάει τα νεύρα όπως η παροχή βενζίνης του τεπόζιτου.
Πές μας που βρήκες τα δικά σου σωληνάκια για να μην πατήσουμε ποτέ.
Τώρα για το ρελαντί. Η Honda μας στην βίβλο της γράφει οτι τα pilots ρυθμίζονται στο μέσον της διαδρομής απο το σημείο που ο κινητήρας ''κόβει'' (ρίχνει στροφές) βιδώνοντας (φτωχότερο μίγμα) εως το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Στα παλιά καρμπς δεν μπορούσα να βρώ το σημείο που κόβει ξε-βιδώνοντας (πλούσιο μίγμα).
Το γιατί δεν το καταλαβα, ισως όμως η μείωση να είναι τόσο μικρή που δεν γίνεται αντιληπτή με το στροφόμετρο, και αυτός να είναι ο λόγος που η Honda μας ζητάει σύνδεση στροφόμετρου ακριβείας με διαγράμμιση ανά 50στρ/λ.
Στα καινούργια δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα αφού τα έβαλα επάνω , τα συγχρόνισα και ρύθμισα τo μίγμα στις 3 στροφές εξω και δε ξαναασχολήθηκα.
Δεν ξέρω σε τι διαφέρουν με τα παλιά, ξέρω οτι σαν καρμπς σίγουρα δεν κάνουν οικονομία στο μίγμα, αφού και η κατανάλωση αυξήθηκε, και το τσοκ σχεδόν δεν χρειάζεται.
Η σκέψη μου είναι να ρυθμίσω το μίγμα στις 2 1/2 εξω και να δώ τι παίζει απο κατανάλωση.
Γνώμη μου είναι να μην πειράξεις το μηχανάκι, εγώ εχω δύο σετ καρμπς να ''παίξω'' εχω και χώρο και χρόνο να ασχοληθώ.
Τα παλιά μου καρμπς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κάπου βουλωμένα, τα καθαριζα κρατώντας σημειώσεις για κάθε ρυθμιστήρι και δίοδο αέρα/καυσίμου.
Κάθε δίοδο που καθαριζα την τάπωνα ωστε να ξέρω που να φυσήξω και να μην καθαρίζω τα ίδια και τα ίδια ,και φυσικά είχα και την πίεση αέρα.
Παρόλα αυτά το μυστήριο της αυξημένης κατανάλωσης παραμένει, ενώ δεν εχω εκτός απο το τσόκ και μια μείωση στο παίξιμο του κινητήρα στο ρελαντί, καμμία διαφορά στην συμπεριφορά του.
Με έβαλες και σε σκέψεις και σήμερα έβγαλα το μπροστινό καπάκι να δώ τι παίζει με το γρανάζι.
Λοιπόν ενα ακόμα καλό της ταπεινής βαλβολίνούλας, όύτε ιχνος σκουριάς αφού το γρανάζι ήταν παντού πασαλειμένο με βαλβολίνη ακόμα και το καρέ του άξονα.
Και αφού μίλησες για μπουζί έβγαλα τα δύο ''εύκολα '' και θα τα ποστάρω εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.275.html