Hellas Transalp Forum

Νεα με τον έλικα στο πλάι

mania · 11220

Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #25 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 02:56:49 πμ
 :welcome: Μάνια με τον έλικά σου!

...από Μάνη? Για πες που?


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline chrisdim

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 522
Reply #26 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 03:08:06 πμ
Καλώς ήρθες στην παρεα μας, πάντα όρθια.


Χρήστος Δημητρακόπουλος
 BMW F650GS
 Περιστέρι
Κυπαρισσία

Το Έθνος που χάνει την μνήμη του, μελλοντικά χάνει την υπαρξή του ! !


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #27 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 05:09:40 πμ
Καλως μας βρηκες ελικοφορα κοπελια!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #28 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 15:17:16 μμ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ τη ειναι αυτος ο ριμαδις ο ελικας ;;;;;;;;;;;; ελικοπτερο εχει η κοπελα ??? ??? ???

Καλωςηρθες κοπελια καλα χλμ.



Offline Bluepetros

  • Θα ήθελα να ήμουν
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1186
  • Free your mind and Dive
Reply #29 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 17:30:30 μμ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ τη ειναι αυτος ο ριμαδις ο ελικας ;;;;;;;;;;;; ελικοπτερο εχει η κοπελα ??? ??? ???

Καλωςηρθες κοπελια καλα χλμ.
:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Οχι BMW


Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #30 on: Σάββατο 03 Οκτώβριος 2009, 01:06:00 πμ



Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #31 on: Σάββατο 03 Οκτώβριος 2009, 16:53:30 μμ
καλως την. εγω την εχω  πισω την ελικα.

προπελα βλεπετε!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #32 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 19:45:15 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #33 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:48:22 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???