Hellas Transalp Forum

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ (ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΑΠΙΑ!!!)

JORDAN · 10749

Offline JORDAN

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:40:17 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΧΘΕΣ "ΕΚΛΕΙΣΑ" ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ-ΚΟΚΚΙΝΟ TRANSALP 650 (ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ,ΤΟ FACELIFT,ΜΟΝΤ. 2005) ΜΕ 16,000ΧΛΜ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ 1 ΕΤΟΥΣ.ΔΩΡΟ Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ.ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΕΠΙΠΕΔΟ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΤΗ.ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20 (ΤΩΡΑ 28) ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ TRANSALP 600 ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΜΠΑΓΑ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΩ ΚΙ ΕΝΑ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ HONDA ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CIVIC 1.8 SPORT....ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ HONDA!!!A...H TIMH ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 4700€.ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΚΗ (ΟΥΤΕ ΦΘΗΝΟ ΟΥΤΕ ΑΚΡΙΒΟ).ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ ΠΛΕΟΝ..



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:43:56 μμ
Αν κρινω απο το νικνειμ σε λενε Ιορδανη  καλοριζιζκο και καλοταξιδο να το χαρεις οσο μπορεις αλλα παντα με προσοχη  αν θες πεσ μας κατι παραπανω για σενα  ;D




Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #2 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:51:06 μμ
αν θες πεσ μας κατι παραπανω για σενα  ;D

 :clubbed: περίεργε, κουτσοπαλτάκη!  :2tongue:






 :welcome: , friend!

Καλορίζικη και καλοτάξιδη η μηχανούλα σου....


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #3 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 17:35:09 μμ
Καλοριζικη, καλοταξιδη και να την χαρεις Ιορδανη.

Επειδη και εγω πριν 2 εβδομαδες πηρα την πρωτη μου μηχανη σε νιωθω...

Και παλυ καλοριζικη

Γιωργος



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #4 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 17:46:31 μμ
Καλορίζικη καλοτάξιδη και να την έυχαριστηθείς με πολλά πολλά πολλά χιλιόμετρα!!!!!!!!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #5 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:27:44 μμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #6 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:39:31 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #7 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:45:00 μμ
καλοριζικη να ειναι καλα χλμ να εχεις.... :welcome:




Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #8 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 19:43:33 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας και καλορίζικο το μοτόρι.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #9 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 21:42:01 μμ
Καλώς μας βρήκες Φίλε......... :eusa_clap:

Πάντα όρθιος.......... :goofy: :goofy:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


strofakias

  • Guest
Reply #10 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 21:44:57 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #11 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 00:27:05 πμ
Καλορίζικη και καλά χιλιόμετρα.
Καλάς ήρθες



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #12 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 00:49:10 πμ
Καλωσόρισες φιλε Ιορδανη (..?) και καλές βόλτες

Απλη συμβούλη, να γραφεις με μικρα και οχι κεφαλαία... :)



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #13 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 01:31:14 πμ
Καλοτάξιδη φίλε Ιορδάνη



Offline Tonis Al

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #14 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 02:31:47 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #15 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 16:41:47 μμ
Καλλα χλμ και καλλα ταξιδια με ασφαλεια στο δρομο :welcome:



Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #16 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 18:52:55 μμ
καλα χιλιομετρα και με προσοχη ;D


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #17 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 04:03:28 πμ
Καλορίζικη η μηχανη και καλως μας ηρθες.



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #18 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 05:44:23 πμ
Καλορίζικη και καλά χιλιόμετρα.    :welcome:



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #19 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 05:58:39 πμ
Καλοριζικη η μηχανη και καλως ηρθες στην παρεα.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #20 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 12:40:45 μμ

Καλορίζικη και καλώς μας ήρθες !!! :welcome:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Dimitris TA600

  • Μου αρέσει που είμαι...
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 338
  • δεν με χωραει ο τοπος...
Reply #21 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 15:35:17 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
 :pope: :horseshit: εδω θα χορτασουμε>>>:discussion:     ;D


Όποιος φοβάται,πέφτει και κοιμάται.Οι υπόλοιποι καίμε λάστιχα.
Μερικοι φορανε ενα ειδικο κρανος, και νομιζουν οτι κανουν εντουρο, ενω δεν κανουν. Και αυτο ειναι αδικο. Γιαυτο αλλωστε λεγεται και εντουρ - αδικο!

Τυχαιο;Δεν νομιζω!!


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #22 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:42:46 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #23 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 20:01:18 μμ
 :thawave: