Παιδιά προχθές Σάββατο έκανα την πρώτη βόλτα και νιώθω πραγματικά δικαιωμένος για την επιλογή μου.Ένιωσα λές και την είχα μια ζωή . Πολύ φιλική, ευκολοοδήγητη, με πολύ καλή συμπεριφορά στο φρενάρισμα και στο δρόμο.
Νομίζω ότι μου πάει αρκετά ο χαρακτήρας της