Hellas Transalp Forum

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ

Aerios · 7997

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:24:49 μμ
Γεια χαρά σε όλους

Απο σήμερα είμαι κι εγώ κάτοχος ενος ΤΑ650 εκπληρώνοντας έτσι ένα νεανικό όνειρο μια που σήμερα διανύω αισίως το 42ο έτος.
Ελπίζω ότι θα βοηθηθώ σε αρκετά θέματα που αφορούν στο συγκεκριμένο μοντέλο και γιατί όχι να αποκτήσω και φιλίες.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:41:18 μμ
Καλως ηρθες φιλε στην παρεα και καλα χλμ αλλα αν θες πες μας ενα ονομα απο που εισαι ετσι απλα λιγα πραγματα για σενα  ;D ;D ;D




Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #2 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:30:09 μμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #3 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:37:41 μμ

Καλως ηρθες στην παρεα μας καλα και ορθια χλμ να εχεις

αν θελεις οπως λεει και ο Παλτακης πες μας λιγα πραγματα για σενα




Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #4 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:38:27 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 19:45:29 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



strofakias

  • Guest
Reply #6 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 21:43:57 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #7 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 01:29:08 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #8 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 15:52:47 μμ
Γεια σας και πάλι

Με λένε Θανάση και είμαι απο Λάρισα. Δεν ήμουνα ποτέ κάτοχος δικύκλου αλλά έχω καβαλήσει αρκετά απο φίλους με αρκετά χιλιόμετρα και σαν συναναβάτης και σαν οδηγός.
Έκανα μια παύση αρκετών χρόνων μπορώ να πώ ή να το πώ διαφορετικά κατάφερα να κρατήσω για αρκετά χρόνια την επιθυμία μου να αποκτήσω μηχανή.
Στην αρχή κατευθύνθηκα στην έρευνα σκούτερ αλλά μόλις είδα το ΤΑ κάπως μου ήρθε και όταν το καβάλησα  κατάλαβα ότι αυτό ήθελα.
Απο δώ και πέρα το μόνο που μένει έιναι να το μαθαίνω κάθε μέρα καλύτερα ώστε να απκτήσω μια σχεση εμπιστοσύνης μαζί του ( πιστεύω ότι δεν θα χρειστεί και ιδιαίτερη προσπάθεια μια που δεν είμαι και άνθρωπος των άκρων)
Αυτά παιδιά ελπίζω να μη σας κούρασα..Καλημέρα


 



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 16:00:41 μμ
 :welcome: Θανάση.
Μεγιά τη μηχανή και καλές βόλτες.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #10 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 04:00:21 πμ
Καλωσόρισες Θανάση και καλοριζικη η μηχανη.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #11 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 15:50:17 μμ
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά να είστε καλά. Ανλεβασα και μια Φωτό.



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #12 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 18:13:16 μμ
Απο Λαρισα ε κοντοχωριανος δηλαδη  >:(

φιλε θαναση δεν ξερω αν επεσε το ματι σου στο θεμα συναντησεων των θεσσαλων σου παραθετω 2 λινκ ριξε μια ματια και θα καταλαβεις

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7786.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=6363.0

καλως ηρθες και παλι




Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #13 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 18:39:49 μμ
Καλως μας ηρθες καλλα χλμ με ασφαλια στο δρομο ;D



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #14 on: Δευτέρα 28 Σεπτέμβριος 2009, 01:47:20 πμ
Καλώς μας βρήκες Θανάση. Εδώ περνάμε ΚΑΛΑ!!!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #15 on: Δευτέρα 28 Σεπτέμβριος 2009, 22:39:13 μμ
 :welcome: :welcome: θανάση!!!


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #16 on: Δευτέρα 28 Σεπτέμβριος 2009, 23:31:19 μμ
Παιδιά προχθές Σάββατο έκανα την πρώτη βόλτα και νιώθω πραγματικά δικαιωμένος για την επιλογή μου.Ένιωσα λές και την είχα μια ζωή . Πολύ φιλική, ευκολοοδήγητη, με πολύ καλή συμπεριφορά στο φρενάρισμα και στο δρόμο.
Νομίζω ότι μου πάει αρκετά ο χαρακτήρας της



Offline efarmostis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #17 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 01:30:59 πμ
Καλώς τον Θανάση και με γεια το εργαλείο....




Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #18 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 05:51:50 πμ
Καλως μας βρηκες και καλοριζικη η μηχανη.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #19 on: Σάββατο 03 Οκτώβριος 2009, 17:06:13 μμ
γεια σου βρε ΑΕΛΑΡΑ!!!!!

καλως τον!!!


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #20 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 19:52:21 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #21 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:51:22 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #22 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 22:06:13 μμ
Καλώς ήρθες Θανάση.



Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #23 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 06:25:07 πμ
 :welcome: :thawave: