Αντε αγόρι μου καλώς ήρθες και οδηγός πλέον

Ελπίζω εκτός από μηχανή να πήρες και κάνα παληομπουφανάκι!!!!!!!!
Δεν θα έχεις πάντα τον Βαγγέλη να κάθετε μπροστά να σου ¨κοβει¨το κρύο

Ετοιμάσου για το Φωτογραφικό!!!!!
Αν ξέρεις καλά το Πήλιο θα σε΄ήθελα στην ομάδα μου

Πρώτος !!!!!!!!
Πρόλαβα!!!!!!!¨
Μήν κουνηθεί κανείς
