Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Νέος στην παρέα σας
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Νέος στην παρέα σας
ben10
·
6326
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
ben10
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
3
Νέος στην παρέα σας
on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 03:46:57 πμ
Με λένε Γιώργο και είμαι κάτοχος ενός Transalp XL600V '97 κόκκινο.
Είμαι πολύ χαρούμενος που σας βρήκα στο διαδύκτιο.
Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
7278
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #1 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:26:20 πμ
Γιώργο καλωσόρισες στην παρέα μας. Οποια Τρίτη (και αύριο!) σε βολεύει μαζευόμαστε στο ΣΥΜΟΦΕ Νάκου 3, Ν.Κόσμος.
Από ποιά περιοχή μας έρχεσαι?
strofakias
Guest
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #2 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 07:59:20 πμ
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
Posts:
2816
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #3 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 08:27:11 πμ
Καλώς ήρθες Γιώργο.
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
4642
Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #4 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 16:54:14 μμ
Γειά σου Γιώργο.
Θα χαρείς πιο πολύ όταν έρθεις και σε κάποια εκδρομή μας...
Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;
Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.
Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
Dimitris(honda)
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
506
7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #5 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:14:50 μμ
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #6 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:29:44 μμ
Καλώς μας βρήκες Γιώργο.
xamogelo
Rossi και πάνω !
Posts:
2514
να ταξιδεύετε πάντα........
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #7 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:33:46 μμ
...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #8 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 18:38:34 μμ
ΚΑλως ηρθες Γιωργο καλα και ορθια χλμ να εχεις!
kostas larisa
XL650V6
Οδηγάρα
Posts:
273
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #9 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 21:18:02 μμ
Γιώργο.
ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #10 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 21:59:48 μμ
Καλως ηρθες Γιωργο και καλα χλμ
azwros
Rossi και πάνω !
Posts:
3928
Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #11 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 22:03:25 μμ
Καλώς τον
Χουέαρ αρ γιου φρόμ;;;;;;;
Δεν πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
junior CAESAR
Rossi και πάνω !
Posts:
1309
...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #12 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:15:06 μμ
Καλως ηρθες Γιωργο.
Salonica Iron Club
ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
panlask
νέος οδηγός
Posts:
72
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #13 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:13:32 μμ
Καλώς ήρθες Γιώργο και καλές βόλτες.
African Boy
Τhe Professional
Rossi και πάνω !
Posts:
7629
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #14 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:24:45 μμ
Γιώργο καλώς μας βρήκες και καλά χιλιόμετρα να έχουμε......
"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
ben10
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
3
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #15 on:
Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 03:25:24 πμ
Ευχαριστώ πολύ για τη θερμή υποδοχή.
Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στο Forum.
Ευχαριστώ και πάλι
«
Last Edit: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 01:52:11 πμ by ben10
»
spyridon
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
42
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #16 on:
Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 03:29:01 πμ
Καλως ηρθες!!
xanthiotis
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
22
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #17 on:
Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 05:26:11 πμ
καλως ηρθες,καλα και ορθια χιλ/τρα
Φιλικα Νικος
BladeGR
νέος οδηγός
Posts:
98
35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #18 on:
Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:36:01 μμ
Καλώς όρισες...
[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: Νέος στην παρέα σας
Reply #19 on:
Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:25:23 μμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Νέος στην παρέα σας
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?